سئو سایت انگلیسی

سئو سایت انگلیسی

سئو انگلیسی برای کشورهای هدف خاصی باید مشخص شود چون رقابت با کل دنیا در زبانی که عمومی هست بودجه بسیار زیادی می طلبد

اگر شما هم به فکر سئو سایت انگلیسی خود هستید، پیشنهاد می کنیم این کار را به مجموعه حرفه ای جاب تیم بسپارید. ما با در اختیار داشتن متخصصین ترین نیرو ها آماده ارائه این خدمات به شما هستیم. در ادامه می توانید نمونه کار های مجموعه ما را مشاهده کنید و با خیال راحت پکیج مدنظر خودتان را خریداری نمایید.

استعلام قیمت سئو سایت انگلیسی

برخی از نمونه کارها

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بازدید: 2660
پرسش و پاسخ: 8

پکیج A

◀ مناسب برای: سایت های کم رقابت

◀ سئو داخلی: بله

◀ سئو تکنیکال و سرعت سایت: بله

◀ تحلیل سایت و رقبا: بله

◀ بررسی باگ ها و بهینه سازی کدهای سایت: خیر

◀ اصلاح UI/UX سایت از نظر سئو: خیر

◀ تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی: خیر

◀ ارائه پلن بهبود درآمد سایت: خیر

◀ تولید محتوا سئو شده ماهانه: 10000 کلمه

◀ تعداد کلمات کلیدی سئو شده در 12ماه: 5عدد

◀ تعداد رپورتاژ ماهیانه: ندارد

پکیج A+

◀ مناسب برای: سایت های با رقابت متوسط

◀ سئو داخلی: بله

◀ سئو تکنیکال و سرعت سایت: بله

◀ تحلیل سایت و رقبا: بله

◀ بررسی باگ ها و بهینه سازی کدهای سایت: بله

◀ اصلاح UI/UX سایت از نظر سئو: بله

◀ تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی: بله

◀ ارائه پلن بهبود درآمد سایت: بله

◀ تولید محتوا سئو شده ماهانه: 12000 کلمه

◀ تعداد کلمات کلیدی سئو شده در 12ماه: 8عدد

◀ تعداد رپورتاژ ماهیانه: ندارد

پکیج A++

◀ مناسب برای: سایت های پر رقابت

◀ سئو داخلی: بله

◀ سئو تکنیکال و سرعت سایت: بله

◀ تحلیل سایت و رقبا: بله

◀ بررسی باگ ها و بهینه سازی کدهای سایت: بله

◀ اصلاح UI/UX سایت از نظر سئو: بله

◀ تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی: بله

◀ ارائه پلن بهبود درآمد سایت: بله

◀ تولید محتوا سئو شده ماهانه: 15000 کلمه

◀ تعداد کلمات کلیدی سئو شده در 12ماه: 10عدد

◀ تعداد رپورتاژ ماهیانه: 1

پکیج Z

◀ مناسب برای: سایت های با ترافیک بالا

◀ سئو داخلی: بله

◀ سئو تکنیکال و سرعت سایت: بله

◀ تحلیل سایت و رقبا: بله

◀ بررسی باگ ها و بهینه سازی کدهای سایت: بله

◀ اصلاح UI/UX سایت از نظر سئو: بله

◀ تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی: بله

◀ ارائه پلن بهبود درآمد سایت: بله

◀ تولید محتوا سئو شده ماهانه: 18000 کلمه

◀ تعداد کلمات کلیدی سئو شده در 12ماه: 12عدد

◀ تعداد رپورتاژ ماهیانه: 2

نمونه کار سئو سایت انگلیسی در جاب تیم

1. کلمه کلیدی Taya mirror

2. کلمه کلیدی Raymarine dubai

3. کلمه کلیدی Sola mirror

سئو سایت انگلیسی را به چه کسی بسپاریم؟

سئو انگلیسی را به چه کسی بسپاریم

بسیاری از کسب و کار ها در حوزه بین الملل برای گسترش و توسعه کسب و کار خود تصمیم گرفته اند برای ارتباط گرفتن با کاربران خارجی و همه افراد در سراسر نقاط جهان محتوای سایت خود را از طریق ترجمه به زبان انگلیسی مناسب سازی نمایند. همانطور که می دانید بیش از هشتاد درصد بازدید اینترنت با استفاده از موتورهای جستجو همچون گوگل انجام می گیرد که سئو اصولی و درست باعث می شود تا درصدی از این بازدید ها سهم سایت شما شود. SEO سایت انگلیسی مانند هر زبان دیگری نیاز به رعایت یک سری اصول اولیه دارد که ما در این مقاله سعی داریم تعدادی از این اصول را خدمت شما معرفی نماییم.

همواره بهینه سازی وب سایت انگلیسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و موجب افزایش مخاطبین خارجی زبان می‌شود، به همین سبب باید آن را به دست افراد متخصص و کارشناس در این زمینه بسپارید. Seo سایت انگلیسی باید با استفاده از استراتژی‌های خاص و منحصر به فرد انجام شود تا تعامل site را با تمامی افراد در جهان به شیوه‌ای مناسب و حرفه‌ای برقرار کند. با توجه به این موضوع پیشنهاد می‌شود که برای برخورداری از خدمات سئو سایت خود حتما به مجموعه جاب تیم مراجعه کنید تا بتوانید نه تنها در ایران بلکه کسب و کار خود را در تمام نقاط جهان گسترش دهید.

کارشناسان در جاب تیم به دلیل تجربه بالایی که در حوزه سئو سایت انگلیسی دارند این امکان را فراهم ساخته‌اند تا وب سایت در گوگل به رتبه مناسبی دست پیدا کند. همچنین با استفاده از ترفندهای خاص به شما کمک خواهند کرد تا افزایش فروش داشته و میزان درآمد خود را به شدت بالا ببرید. برای برقراری ارتباط بیشتر با کارشناسان جاب تیم توصیه می‌شود تا در ابتدا با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس گرفته و سپس با مشاوران مشورت کرده و تمامی ابهامات خود را در این زمینه برطرف کنید.

سئو سایت انگلیسی چرا نیاز است؟

سئو سایت انگلیسی برای سایت ها و کسب و کار هایی که در حوزه بین الملل در حال فعالیت هستند اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند بسیار ارزشمند باشد. زمانی که شما از یک سایت انگلیسی استفاده می کنید برای افزایش میزان بازدید و گسترش کسب و کار خود سئو سایت بسیار اهمیت دارد.

اهمیت سئو انگلیسی : سئو سایت انگلیسی چرا نیاز است؟

همچنین شما می توانید برای کسب و بهبود رتبه سایت خود در نتایج گوگل و سایر موتور های جست و جو از SEO سایت انگلیسی نیز بهره ببرید چرا که با این کار شما شانس معرفی و دیده شدن سایت خود را توسط افراد بیشتر در داخل و خارج از کشور بیشتر خواهد شد.

سئو سایت انگلیسی چگونه انجام می شود؟

در سئو انگلیسی شرایط نسبت به بهینه سازی سایت فارسی در موتورهای جستجو کمی متفاوت بوده و انجام SEO در این زمینه سختتر است، در نتیجه باید قوانین به درستی رعایت شوند تا گوگل از صحت وب سایت مطلع شده و به این ترتیب رتبه صفحات سایت را ارتقا بخشد. این قوانین در صورتی که به درستی رعایت نشوند وب سایت از سوی گوگل جریمه شده و رتبه‌ها کاهش پیدا خواهند کرد.

در این زمینه باید بگوییم که تمام محتوای بارگذاری شده در سایت باید انگلیسی باشند، در نتیجه از ارسال نظرات فارسی جدا خودداری کنید. با توجه به این موضوع اگر مشاهده کردید که کاربران به زبان فارسی در سایت کامنت گذاشته‌اند حتما کامنت‌ها را مسدود کنید. همچنین برای این کار حتما به متخصصان در این زمینه مراجعه شود چرا که کارشناسانی که تجربه کافی ندارند ممکن است به سایت لطمه وارد کنند.

هدف از SEO سایت انگلیسی

SEO سایت انگلیسی به فرآیند بهینه سازی اشاره دارد که رتبه وب سایت شما را در صفحات نتایج موتور جستجو / SERP ها بهبود می بخشد. به لطف بهینه سازی، می توانید منتظر افزایش ترافیک سایت، نرخ تبدیل آنلاین بالاتر و فروش بهتر باشید. همچنین توجه داشته باشید که برای طراحی سایت انگلیسی و سئو آن مجوزات لازم را نیز کسب کرده باشید تا در در آینده به مشکلاتی بر نخورید.

مزایا سئو سایت انگلیسی

سئو سایت انگلیسی مزایا بیشماری برای صاحبان و کسب و کار هایی که در حوزه بین الملل فعال هستند دارد که مهمترین مزیت آن افزایش و هدایت بازدیدکننده های سایت به شکلی هدفمند است. در واقع با رعایت و انجام اصول و تکنیک های SEO شما می توانید افرادی را که به دنبال خرید محصولات سایت شما هستند به سمت سایت خود هدایت کنید.

بنابراین با این کار درصد قابل توجهی از این افراد به مشتری تبدیل می شود و می توانید سبب افزایش و توسعه میزان سود و درآمد خود شوید. یکی دیگر از مریت هایی که SEO سایت انگلیسی با خود همراه دارد این است که شما با کمترین هزینه ممکن و بدون پرداخت هزینه های سنگین سبب افزایش میزان فروش و درآمد خود خواهید شد. سرمایه گذاری که در زمینه ی انجام سئو و بهینه سازی سایت انجام می شود، باعث بازگشت سرمایه به شکل قابل توجهی می گردد و برتری خاصی نسبت به سایر روش های بازاریابی اینترنتی و سنتی خواهد داشت. در نتیجه صاحبان سایت های خارجی که به دنبال توسعه ی کسب و کار خود هستند، اولین کاری که باید انجام دهید، سرمایه گذاری در زمینه SEO وب سایت خود است.

سئو انگلیسی مزایای بسیار زیادی را خواهد داشت

اگر بخواهیم مزایا SEO سایت انگلیسی را به صورت مختصر خدمت شما عزیزان شرح دهیم به صورت زیر خواهد بود:

  • خدمات آن به شما مزیت رقابتی می دهد و صفحات وب شما را بالاتر از رقبا قرار می دهد.
  • این کار باعث افزایش ترافیک/کلیک های ارگانیک به وب سایت شما می شود
  • SEO سایت انگلیسی برای صاحبان کسب و کار هایی که در حوزه بین الملل در حال فعالیت هستند، سرنخ های هدفمند و واجد شرایط بیشتری را به همراه خواهد داشت.
  • سئو انگلیسی شانس دیده شدن برند شما را توسط افراد مختلف در سایر نقاط جهان را افزایش داده و باعث افزایش اعتبار شما نیز می باشد و به طور کلی نوعی برندینگ را برای شما انجام می دهد.

هزینه سئو سایت انگلیسی

هزینه English site SEO وابسته به عوامل مختلفی است که باید همگی آن‌ها به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرند تا نرخ نهایی به طور دقیق مشخص شود.

  • وضعیت رقبا و فعالیت آن‌ها: از عوامل موثر تعیین هزینه باید به رقبا در Seo سایت انگلیسی اشاره کرد. اگر تعداد رقبا بالا باشد و همچنین فعالیت آن‌ها به طور مستمر اعمال شود بی شک هزینه‌ها در این زمینه افزایش پیدا خواهند کرد.
  • میزان رقابت کلمات کلیدی: رقابت کلمات کلیدی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زمانی که رقابت‌ها بالا باشد باید از استراتژی‌های بیشتری برای بهینه سازی site استفاده کرد.
  • محتوای تولید شده: محتوای تولید شده از مهم ترین عواملی است که در SEO سایت انگلیسی اهمیت بسیار زیادی دارد. محتوایی که بر اساس اصول seo تهیه شده باشد به بهترین نحو روی ارتقا جایگاه تاثیرگذار خواهد بود.
  • تعداد کلمات کلیدی: تعداد کلمات کلیدی روی هزینه نهایی موثر بوده. با توجه به نظر کارفرما و متخصصین تعداد این کلمات مشخص خواهد شد.
  • تیم و شرکت: مورد مهم دیگر در این حوزه باید تیمی در نظر گرفته که برای ارتقا رتبه در گوگل به آن مراجعه خواهید کرد. به هر میزان تجربه و تخصص افراد در این زمینه بیشتر باشد بی شک قیمت دریافت آن‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. جاب تیم از بهترین شرکت‌هایی است که می‌توانید با آن همکاری کنید.

هزینه سئو انگلیسی سایت  چقدر است

اصول سئو سایت انگلیسی

معمولا کسب و کار های بین المللی برای افزایش سرمایه و توسعه کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت انگلیسی کرده اند و زمانی این روش سودمند است که سایت در نتایج گوگل و سایر موتور های جست و جو رتبه مناسبی داشته باشد. برای داشتن رتبه مناسب در نتایج گوگل می بایست تمامی موارد در این زمینه به خوبی و درستی رعایت شود.

با توجه به اینکه اساس کار موتور جست و جو گوگل به طور کلی ثابت است بنابراین اصول SEO سایت انگلیسی با سئو سایت های داخلی و فارسی زبان هیچ تفاوتی با یک دیگر ندارند اما سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که موتور های جست و جو همچون گوگل چگونه این نوع کسب و کار ها را به کاربران خارجی و خارج از کشور نمایش می دهد.

اصول سئو انگلیسی سایت چیست

  • انتخاب دامنه  مناسب

اولین گام برای سئو سایت انگلیسی انتخاب دامنه و URL  مناسب و خرید دامنه های بین المللی می باشد. استفاده از نام های فارسی در URL باعث می شود تا یک سری از قوانین گوگل را رعایت نکنید. همچنین استفاده از دامنه ها و URL های معتبر و بین المللی باعث می شود تا کاربران خارجی به سایت شما اعتماد کرده و از سایت شما بازدید کنند.

در SEO سایت انگلیسی نباید از دامنه ir که مختص ایران می باشد استفاده کنید زیرا گوگل این دامنه را فقط به کاربران داخل ایران نمایش می دهد و باید برای سایت های انگلیسی و جذب مخاطبان خارج از کشور از دامنه هایی همچون Uk، Us و COM و دامنه هایی که مختص منطقه های جغرافیایی انگلیسی زبان می باشند استفاده نمایید.

  • محتوا ترجمه شده

یکی از اصولی که در SEO سایت انگلیسی بعد از انتخاب دامنه و URL مناسب باید رعایت نمود، استفاده از محتوای ترجمه شده می باشد. برای نتیجه گرفتن سایت و بهبود رتبه سالیت نباید محتوای فارسی خود را با استفاده از گوگل ترنسلیت به انگلیسی تبدیل کنید بلکه باید از یک مترجم برای این کار استفاده کنید.

ادبیات محتوا سایت باید به گونه ای باشد که برای کاربران و مشتریان خارجی کاملا روان و قابل فهم باشد تا سایت بتواند در رتبه و جایگاه خوبی قرار بگیرد.

  • استفاده از تگ hreflang

تگ hreflang تگی می باشد که به موتور های جست و جو می گوید که در هر صفحه از چه زبانی استفاده شده است. این تگ برای تمامی سایت های انگلیسی و چند زبانه بسیار ضروری است و تمایز بین محتواهای شما را به موتور های جست و جو و گوگل می فهماند.

مثلا hreflang=en به موتور های جست و گوگل می فهماند که سایت شما انگلسی بوده و ربات ها قادر هستند سایت را به تمامی افراد انگلیسی زبان نمایش دهد.

اگر شما برای ترجمه خود از translatePress استفاده می کنید نگران این موضوع نباشید زیرا این افزونه کاربردی تمامی این تگ ها را به صورت خودکار به صفحات شما اضافه می کند.

  • بهبود سرعت سایت

یک نکته دیگری که باید در سئو انگلیسی در نظر گرفت، بهبود سرعت سایت از طریق خرید هاست قدرتمند می باشد و به این نکته توجه داشته باشید که کاربران سایت شما خارج از کشور و بین المللی بوده باید از سرویس های نزدیک به کاربران خود استفاده نمایید.

بهبود و افزایش سرعت سایت یکی از فاکتور های مهم در رتبه و SEO سایت انگلیسی می باشد که هر چه سرعت بارگزاری صفحات بیشتر باشد و در مدت زمان کمتری بارگزاری شود، موتور های جست و جو و گوگل به این سایت اهمیت داده و رتبه مناسبی را به این سایت ها اختصاص می دهند.

  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی مناسب در سئو انگلیسی همانند SEO سایت های فارسی یکی از عوامل موثر است. برای این سایت ها همانطور که گفته شد نباید از گوگل ترنسلیت برای ترجمه فارسی استفاده کرد، برای کلمات کلیدی مناسب نیز نباید استفاده کنید.

همانطور که می دانید کلمات مشابه در هر زبانی فرق دارد پس در سایت های انگلیسی برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب سعی کنید جایگزین های مناسب و مرتبط به ادبیات هر منطقه استفاده کنید.

  • استفاده از alt های انگلیسی

یکی دیگر از عوامل موثر بر سئو سایت انگلیسی تصاویر سایت می باشد. برای SEO سایت انگلیسی باید تمامی موارد سئو عکس به خوبی و اصولی رعایت شود که یکی از موارد این چک لیست، alt تصاویر می باشد. در سایت های انگلیسی توجه داشته باشید که باید تمامی alt های تصاویر برای بهتر نتیجه گرفتن در SEO و قرار گرفتن در جایگاه مناسب باید به صورت انگلیسی وارد شوند.

نکات و اصول گفته شده جزو اصلی ترین اصول سئو سایت انگلیسی بوده که ضروری است تمامی این موارد به طور کاملا حرفه ای رعایت شود. جاب تیم با رعایت تمامی اصول حرفه ای  در تلاش است تا بهترین جایگاه و رتبه را در نتایج و Serp گوگل برای سایت شما عزیزان اختصاص دهد.

سئو انگلیسی کار هر کسی نیست!

همانطور که می‌دانید قطعا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل یک حرفه‌ی تخصصی به شما رفته در نتیجه نمی‌توانید خودتان به تنهایی این فرایند را دنبال کنید چرا که بی شک به دلیل آشنایی نداشتن با قوانین و مقررات به سایت آسیب زده و آن را از دسترس کاربران خارج خواهید کرد. این موضوع در سئو انگلیسی نیز تشدید می‌شود چرا که در این مدل از seo، زبان اصلی انگلیسی بوده و به همین دلیل مراحل باید با دقت بیشتری انجام شوند.

با توجه به این موضوع باید بگوییم سئو انگلیسی کار هرکسی نیست و باید به دست فردی انجام شود که به طور کامل روی زبان انگلیسی واقف بوده و همچنین تجربه کاری بالایی دارد. تجربه بالا به کارشناس دید واقعی داده و به او کمک خواهد کرد تا بتواند با توجه به حوزه کاری که کارفرما در آن فعالیت دارد استراتژی مناسبی را روی وب سایت اعمال کند. از جمله نکات مهم برای سئو انگلیسی محتوایی است که درون این مدل از وب سایت‌ها قرار می‌گیرد که باید به طور کامل با زبان انگلیسی تطابق داشته باشد تا از گیج و در نتیجه خارج شدن سایت جلوگیری کند. با در نظر گرفتن این موضوع Seo انگلیسی را به دست افراد متخصص بسپارید.

مراحل سئو سایت انگلیسی در جاب تیم 

با ایجاد یک سایت کاربرپسند و رسپانسیو می‌توانید در جهت بهینه‌سازی سایت‌تان قدم بردارید. سایت سریع و روان برابر است با رضایت کاربران و جذب ترافیک بیشتر. در ادامه سایت شما می‌تواند اعتماد موتورهای جستجو را هم جلب کند و همین آغاز رشد و توسعه سایت‌تان است. اما برای SEO کردن سایت باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید و چه کارهایی انجام دهید؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

مراحل سئو انگلیسی: سئو داخلی سایت انگلیسی، سئو خارجی سایت انگلیسی 

اصول اولیه سئو سایت انگلیسی سه مورد است. اول صبر زیاد، دوم انتخاب یک نام مناسب و سوم SEO محلی. نام و برندینگ سایت هم اهمیت زیادی دارد و باید سعی کنید با استفاده از جلسات مشاوره طراحی سایت و مشاوره با افراد خبره، بهترین نام و برند را در راستای بهبود شغل‌تان انتخاب کرده و دامنه‌ای به همان نام تهیه کنید. مراحل SEO سایت انگلیسی در جاب تیم به صورت زیر خواهد بود:

سئو داخلی سایت انگلیسی

اولین قدم برای SEO سایت انگلیسی رعایت اصول سئو داخلی می باشد. SEO داخلی به کارهایی گفته می‌شود که در داخل خود سایت با منظور جذب کاربران بیشتر و راغب کردن موتورهای جستجو به بهبود سایت‌تان انجام می‌شود. اگر تجربه کاربری در سایت انگلیسی شرایط خوبی داشته باشد، سایت‌تان در همین ابتدا نیمی از مسیر را رفته است. تجربه کاربری به معنا ماندن کاربران برای مدت بیشتر و علاقه‌مند کردن کاربران بیشتر به سایت شما می باشد که برای بهبود تجربه کاربری باید دو مورد زیر را به عنوان اصلی ترین مراحل سئو داخلی سایت انگلیسی در نظر گرفته می شود.

  • تحقیق سریع و قدرتمند کلمات کلیدی

از آن جایی که یکی از کلید های موفقیت در SEO سایت انگلیسی سرعت و استمرار در تحقیق کلمات کلیدی مناسب است جاب تیم اولین کاری در SEO سایت انگلیسی انجام خواهد داد، تحقیق کلمات کلیدی و یافتن کلمات پر سرچ و ترند برای سایت با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی حرفه ای و کاربردی می باشد.

  • تولید محتوا

همانطور که گفته شد نوشتن محتوا یونیک و غیر کپی از اصول مهم SEO سایت انگلیسی بوده که جاب تیم با در اختیار گرفتن تیم محتوا نویس حرفه ای و با تجربه سعی بر تولید محتوا یونیک و تازه برای سایت های انگلیسی به منظور بهبود و کسب جایگاه های عالی را دارد.

  • سرعت بارگزاری سایت

سایت انگلیسی که زمان زیادی را برای بارگزاری شدن نیاز داشته باشد و به کندی بارگزاری شود، شانس زیادی برای دیده شدن و کسب رتبه های  عالی در نتایج گوگل را ندارد. بنابراین کارشناسان و تیم سئو جاب تیم با تجربه و مهارت خود و آنالیز دقیق سایت تمامی ایراداتی که سبب می شود تا سایت به کندی بارگزاری شود را پیدا کرده تا با بهترین راهکار ها سرعت سایت را بالا ببرند.

سئو خارجی سایت انگلیسی 

به طور کلی کارهایی که در بیرون از سایت برای SEO سایت انگلیسی انجام می‌دهید و باعث می‌شوند که اعتماد موتورهای جستجو به سایت شما جلب شود، جز سئو خارجی محسوب می‌شوند. تعدادی از موارد SEO خارجی که جاب تیم برای بهبود رتبه سایت انجام می دهد به صورت زیر خواهد بود.

  • لینک خارجی

یکی از عواملی که در سئو سایت انگلیسی تاثیر بسیار زیادی دارد و سبب بهبود رتبه سایت می شود استفاده از لینک های خارجی و اعتبار سایر سایت ها می باشد. تیم SEO ما در جاب تیم با در نظر گرفتن تمامی اصول و تمامی موارد سعی بر بهبود رتبه سایت از طریق بک لینک و رپورتاژ های اصولی را دارد که جزعی از مراحل SEO سایت در جاب تیم می باشد.

  • فعالیت در سوشیال مدیا

یکی از مراحلی که در سئو خارجی سایت انگلیسی انجام می شود استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف می باشد. سوشیال مدیا یا همان شبکه های اجتماعی در سئو سایت انگلیسی و بهبود رتبه و جایگاه سایت در نتایج گوگل تاثیر بسیار زیادی دارد که کارشناسان SEO جاب تیم این مورد را جز مراحل SEO سایت انگلیسی در نظر گرفته اند.

سئو سایت انگلیسی چقدر زمان می‌برد؟

سئو انگلیسی یک کار بسیار تخصصی است و باید توسط افراد و تیم‌های متخصص در این زمینه انجام شود و زمان مشخصی برای آن وجود ندارد. به طور کلی برای SEO سایت انگلیسی با توجه به دقت بالا و حساس بودن ربات های گوگل نسبت به زبان انگلیسی نیاز به زمان بیشتری برای نتیجه گرفتن و بهبود رتبه سایت نیاز است. با توجه به رقابتی بودن فضای اینترنت، کسب درآمد کار سختی است اما با انجام سئو سایت توسط افراد حرفه‌ای می‌توانید در عرض مدت زمان کوتاهی درآمد بالایی بدست بیاورید.

اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی از تمامی موارد این مقاله داشته باشیم به این صورت خواهد بود که برای دیده شدت و بهبود رتبه سایت انگلیسی نیاز به انجام و رعایت تمامی اصول SEO سایت انگلیسی همچون انتخاب دامنه مناسب، محتوا یونیک و سایر اصول می باشد که مزایای بسیار زیادی برای سایت دارند. کارشناسان و تیم SEO جاب تیم در تلاش است تا با رعایت تمامی موارد و اصول SEO سایت انگلیسی بهترین جایگاه و رتبه در نتایج گوگل را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

اگر یک بیزینس دارید و نیاز هست که به زبان انگلیسی باشه بهتره با سئو این زبان و چالش هاش به صورت دقیق آشنا بشید تا بتونید با کمترین هزینه با رقبای خارجی رقابت کنید.

سئو انگلیسی از سئو فارسی سخت تر است؟

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد سئو انگلیسی چندین برابر سخت‌تر از seo فارسی است. عوامل مختلفی وجود دارند که باعث می‌شوند این مدل از بهینه سازی در شرایط چالش برانگیزتری انجام شود. برخی از این علت‌ها به شرح زیر خواهند بود.

  • سطح رقابت از نظر کیفیت محتوا: رقابت‌ها برای ایجاد محتوای ناب و باکیفیت در سایت‌های انگلیسی بیشتر است، در نتیجه سئو انگلیسی سخت‌تر خواهد بود چرا که باید یک محتوای منحصر به فرد و فوق العاده تولید کنید تا به صفحه اول برسید.
  • کیفیت بهتر سایت‌های انگلیسی: از هر لحاظ بخواهیم سایت انگلیسی را با فارسی مقایسه کنیم باید بگوییم سایت‌های انگلیسی به سبب سابقه طولانی و همچنین جامعه پیشرفته‌تری که دارند کیفیت بالاتری نسبت به سایت‌های فارسی دارند، در نتیجه با یک حساب سرانگشتی در خواهیم یافت که این مدل از وب سایت‌ها سخت‌تر رتبه خواهند گرفت.
  • عدم آشنایی با فضای وب خارجی: برخی از کارشناسان به دلیل اینکه تنها روی سایت‌های فارسی زبان فعالیت کرده‌اند با فضای وب خارجی آشنایی نداشته در نتیجه نمی‌توانند استراتژی مناسب را یافته و آن را پیاده سازی کنند.
  • هزینه‌های بیشتر به دلیل وجود رقبا: تعداد رقبا در سایت‌های انگلیسی بسیار بیشتر از سایت‌های فارسی است در نتیجه باید به قدری تخصصی روی این مدل از وب سایت فعالیت داشته باشید که بتوانید از رقبای خود جلو بزنید، این اقدام مستلزم پرداخت هزینه‌های بیشتر برای سئو انگلیسی خواهد بود.
  • تحریم‌‌های شدید: ممکن است ساخت سایت به بهترین نحو انجام شده و بسیار کاربر پسند باشد اما برای تبلیغات سئو انگلیسی به مشکل برخورد کنید چرا که ایران تحریم است. توجه داشته باشید که در این زمینه حتی نمی‌توانید با اسم ایرانی در سایت‌های افیلیت ثبت نام کنید چرا که اسم ایران در لیست کشورهای درون فرم وجود ندارد. با توجه به این موضوع حتما به شرکتی مراجعه کنید که نمونه کارهای خود را در اختیارتان قرار داده و اعتمادتان را جلب کند.

نکات مهم در سئو انگلیسی سایت

برای سئو انگلیسی نکات مختلفی وجود دارد که کارشناس باید به طور دقیق تمامی آن‌ها را مورد توجه قرار دهد تا وب سایت بتواند در گوگل به رتبه مناسب دست پیدا کند. برخی از نکات مهم در این زمینه به شرح زیر خواهند بود.

  • ایندکس سازی: برای اینکه ربات‌های گوگل بتوانند محتوای شما را درک کنند باید از محتوای مناسب استفاده کنید و با زبانی واضح سخن بگویید. استفاده از تصاویر و ویدیو در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. توصیه می‌شود در تمامی صفحات خود که شامل صفحات بلاگ، دسته یا محصول است محتوای مناسب قرار داده و لینک سازی را با توجه به قوانین انجام دهید تا ربات بتواند به راحتی درون سایت بخزد.
  • سازگاری با موبایل: از محبوب‌ترین وسایل برای جستجو و سرچ در اینترنت باید به تلفن همراه اشاره داشته باشیم. ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن در سئو انگلیسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. در نتیجه وب سایت باید به نوعی در اختیار کاربران قرار گیرد که بتوانند به راحتی با دستگاه‌های مختلف وارد آن شده و از خدمات سایت استفاده کنند.
  • رفتار طبیعی در لینک بیلدینگ: در سئو انگلیسی زمانی که شروع به لینک سازی کردید، طبیعی رفتار کنید چرا که گوگل برای این مسئله یک الگوریتم جداگانه طراحی کرده و اگر به لینک سازی مصنوعی شک کند ممکن است تصور کند وب سایت ارزشمند نبوده و به این سبب آن را جریمه کند.
  • لینک سازی درست: لینک سازی قوانین خاص خودش را داد. گوگل توانایی درک محتوای مناسب را از محتوا بد و بی کیفیت دارد در نتیجه سایت‌های مستهجن را به راحتی شناسایی کرده و روی آن‌ها حساسیت بالایی نشان می‌دهد چرا که نمی‌خواهد کاربران خود را به انحراف بکشاند. به همین دلیل با توجه به این موضوع از لینک سازی در سایت‌های نامناسب خودداری کنید.
بهزاد میرزازاده
مسیر درست با پرسش های درست ساخته می شود

مشاهده تمام مطالب نویسنده