همکاری با جاب تیم

درصد همکاری

جاب تیم بستر عرضه محتوای آموزشی، تولیدکننده را در فروش آن سهیم می‌کند. ما برای محتوای رایگان هیچ مبلغی را از تولیدکننده دریافت نمی کنیم. اگر محتوا خریدنی (برای فروش) باشد و به‌صورت انحصاری در جاب تیم قرار داده شود، ٪۵۰ از فروش به تولیدکننده تقدیم می‌گردد. و برای محتوایی که خارج از سایت ما نیز به صورت آنلاین منتشر شود، ٪۲۰ از فروش به تولیدکننده تقدیم خواهد شد. ما محتوا را به هیچ‌ وجه نمی‌خریم و دستمزد نمی‌پردازیم. توجه داشته باشید میزان درصد سهم شما براساس موضوع و کیفیت دوره و تعدد دوره های شما در سایت محاسبه خواهد شد و ۵۰ درصد برای اساتیدی می باشد که مورد تایید و دارای دوره های خوب می باشند و انحصارا دوره های خود را در جاب تیم منتشر می کنند.

ارزش گذاری

ارزش گذاری محتوای تولیدکنندگان بر عهده خود آنها است. اما ما بر اساس معیارهای مختلف رشد بازار و قیمت‌های رقابتی، بازه قیمت را به تولید‌کننده پیشنهاد خواهیم کرد. تولیدکننده می‌تواند بر اساس تشخیص و سیاست‌های رقابتی خود، قیمت نهایی را مشخص کند.

 

نحوه و شرایط تسویه

در پنل شما لیست کاملی از فروش، درآمد، میزان بازخورد، و تعداد شرکت‌کنندگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در تولید آموزش‌های بهتر به شما کمک کند. در صورتی که مبلغ حساب شما بیشتر از ۱۰۰ هزارتومان باشد، در هر زمانی که مایل بودید می‌توانید درخواست تسویه حساب خودتان را بدهید. در روز پانزدهم هر ماه به درخواست‌های تسویه رسیدگی می شود و ظرف مدت 4 روی کاری از پایان وقت اداری پانزدهم ماه شمسی مبلغ مورد درخواست به حساب اساتید واریز خواهد شد.

 

استانداردهای تولید محتوا

ویدیوی تولید شده باید ویژگی ها  ذیل را در حد مطلوب داشته باشند تا در سایت منتشر شوند

  • کیفیت تصویر
  • کیفیت صدا
  • نحوه بیان
  • ویدیوی معرفی دوره
  • بخش بندی آموزش
  • انتخاب موضوع خوب و تخصصی
  • داشتن واترمارک جاب تیم در ویدیوها

 

قوانین تولید

  • در صورت مشاهده هرگونه تبلیغات در ویدیوی آموزشی (ویدیویی، صوتی، واترمارک، لوگو، کپشن و زیرنویس)، دوره جهت اصلاح به مدرس عودت داده خواهد شد. اگر تبلیغات موردنظر پس از بارگذاری دوره محرز شود دوره تا زمان رفع مشکل، از دسترس عموم خارج خواهد شد.
  • جاب تیم هیچ‌گونه تغییری در محتوای دوره مانند ویدیو، صدا و کیفیت نخواهد داد و فایل آموزشی داخل سایت بارگزاری می‌شود.
  • حداکثر حجم هر قسمت از دوره آموزشی 25 مگابایت می باشد و نهایتا تا 100 مگابایت قابل افزایش می باشد. (برای جلب بیشتر رضایت مشتریان ویدئوهای آموزشی و دانلود بدون مشکل این امر ضروری می باشد )
  • تنها اقدام به انتشار محتوایی می‌کنیم که به شکل کامل با قوانین جاب تیم منطبق باشد.
  • هر دوره ‌‌آموزشی باید دارای ویدیوی «معرفی دوره» باشد، در غیر این صورت اولین ویدیو، به عنوان ویدیوی معرفی، به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
  • مسئولیت هرگونه رفع اشکال در تولید و محتوای دوره بر عهده مدرس است.
  • هر دوره آموزشی برای انتشار به فرم توضیحات نیاز دارد، که باید به شکل کامل و دقیق توسط مدرس تکمیل شود. عدم تکمیل هر یک از بخش‌های فرم باعث بازگشت دوره به مدرس جهت اصلاح خواهد شد. توضیحات مورد نیاز جهت تکمیل فرم، در داخل فرم نمونه به شکل کامل ارائه شده است.
  • فایل ارسالی شامل ویدیوها، فایل توضیحات دوره و فایل‌های پروژه (اگر وجود داشته باشد) است.
  • امکان به‌روزرسانی آموزش برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که کاربرانی که از قبل در آن دوره ثبت نام کرده‌اند به آپدیت‌های شما دسترسی دارند و امکان فروش مجدد دوره وجود ندارد.
  • دوره های خریداری شده توسط کاربران از زمان آخرین خرید تا یک سال قابل حذف نمی باشد..
  • ما همواره بهترین تلاش خود را خواهیم کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخ کلیه درخواست‌ها را ارسال کنیم؛ اما به طور معمول، زمان پاسخگویی به هر درخواست، ۳ روز کاری است.

 

چگونگی ارسال دوره

پس از آنکه نمونه ویدیوی آموزشی شما توسط کارشناسان محتوای ما تایید شد، می‌توانید دوره را به صورت کامل برای ما ارسال کنید.

ابتدا ویدیوها را به ترتیب شماره، همراه فرم دوره، فایل پروژه و در صورت تمایل، تصویر مورد نظر برای بنر دوره را در یک فایل zip قرار داده و آن را در یک وب‌سایت هاستینگ مانند مدیافایر آپلود کرده و در آخر لینک آن را به ایمیل ostad@jobteam.ir ارسال کنید.

حداقل مدت زمان کل دوره ۳۰ دقیقه می‌باشد.

تصویر ارسالی شما باید حداقل در سایز 600*600 بوده و بعد از تایید تیم طراحی در بنر دوره شما استفاده خواهد شد. (در صورت عدم ارسال تصویر هنگام ارسال دوره، امکان تغییر بنر دوره وجود ندارد.)

توجه داشته باشید که ارسال فایل به هیچ‌عنوان نباید از طریق سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدیو مثل آپارات یا یوتیوب انجام شود.

درصورت عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت یا محدود بودن ترافیک حجمی، می‌توانید فایل‌های دوره خود را از طریق پیک یا پست برای ما ارسال نمایید.

 

پشتیبانی محصول

جاب تیم یک پتلفرم واسط می باشد و هر گونه پاسخگویی به دانشجویانی که دوره را خریداری نموده اند، بر عهده مدرس مربوطه می باشد. مدرس مربوطه موظف می باشد، در اولین زمان و به نحو احسن پاسخگوی سوالات دانشجویان باشد.

 

کیفیت محتوای آموزشی

چنانچه بیشتر از 60 درصد دانشجویان از محتوای ارائه شده توسط مدرس مربوطه نارضایتی داشتند، جاب تیم موظف است، مبالغ دانشجویان را پس از کسر 10 درصد (مربوطه به هزینه های انتشار محتوا) بازگرداند و محتوای ارائه شده از روی سایت برداشته خواهد شد.

 

سیاست حفظ حریم شخصی

جاب تیم موظف است، محتوای ارائه شده توسط مدرس را فقط در سایت و شبکه های اجتماعی مربوط به جاب تیم و با ذکر نام مدرس مربوطه منتشر کند.

کلیه اساتیدی که در سایت جاب تیم دوره آموزشی برگزار می کنند  کلیه بندهای فوق را پذیرفته اند  و متعهد به رعایت آن هستند.