قیمت، تعرفه و هزینه طراحی برند بوک
قیمت، تعرفه و هزینه طراحی برند بوک بسته به نوع برند، تعداد صفحات و میزان کاری که برای طراحی این برند نیاز این، ممکن است متغیر باشد. همچنین مؤسسهای که شما سفارش خود را در آن ثبت میکنید، یک تعرفه خاص دارد و این هم میتواند خود عاملی برای تغییر دادن قیمت book brand باشد. البته این تغییرات، تغییراتی ناچیز هستند و آنچه که در اینجا مهم است این است که چیزی ساخته شود که کامل باشد، با مشتری ارتباط بگیرد، بخشهای مختلف استاندارد را در خود جای داده باشد و از همه مهمتر این که عام پسند و جذاب باشد. در این صورت شرکت شما پیشرفت هم خواهد کرد.
برند بوک چیست؟
برند بوک را نوعی سند رسمی شرکتی تعریف میکنند که تمامی اطلاعات مختلفی که در مورد یک برند حائز اهمیت است را در خود جای داده و هویت این برند را مشخص میکند. برندهای بوک در اصل با توجه به یک سری استاندارد ساختاری به وجود میآیند و میتوانند نحوه ترکیب، طراحی و همچنین چشم اندازهای کلی یک برند را در خود جای دهند و آن را به مخاطب برسانند. نامی که برای هر برند انتخاب میشود، چندین رنگ خاص را در خود جای داده است و به وسیلهی لوگویی که در بر دارنده همین نام است، به دیگران معرفی میشود. در اینجا book brand وظیفه دارد ک تمانی احزایی که در اطلاعات یک برند وجود دارند را تجزیه تحلیل کرده و در نهایت آنها را به همخوانی دهد.
اهمیت طراحی برند بوک برای کسب و کارهای مختلف
در مورد اهمیت سفارش طراحی این محصول همین بس است که شما بدانید که برند بوک یکی از استراتژیکترین پایهها و بهترین زیرسازی برای یک کسب و کار به شمار میآید. این برند نوعی مرجع است که باعث میشود افرادی که در مورد یک کسب و کار اطلاعات چندانی ندارند، به آن مراجعه کنند و اطلاعات لازم را به دست بیاورند. از این رو book brand را در افزایش فروش و افزایش اعتبار یک کسب و کار خاص نیز بسیار مهم میدانند.
مزایای طراحی برند بوک
شاید تعجب کنید اما باید بگوییم که طراحی برند بوک مزایای زیادی دارد و همین امر باعث شده است که شرکتهای مختلف قبل از انجام هر کاری، به فکر طراحی book brand باشند. در ادامه برخی از این مزایا ذکر شدهاند:
- با برند بوک شما میتوانید درآمد شرکت خود را از حداقل به حداکثر برسانید و این هدفی است که خیلی از کسب و کارها به دنبال آن هستند. طبق مطالعات فوربس، بسیاری از مؤسساتی که book brand دارند، موفقتر هستند و نسبت به مؤسساتی که بهرهای از این برند نبردهاند، درآمد بیشتری دارند.
- مزیت بعدی ساخت برند بوک این است که وفاداری مشتری به یک برند جلب میشود. زمانی که شما یک سری استاندارد و دستور العملهای خاص را در اختیار مشتریانتان میگذارید، رفته رفته اعتماد این مشتریان را جلب خواهید کرد. اینجا است که این مشتریان از بالقوه بودن به بالفعل بودن تبدیل میشوند و میتوانند اعتبار یک کسب و کار را افزایش دهند.
- اغلب اوقات برند بوک را در جهت آگاهی دادن از خدمات و محصولات یک برند خاص، مورد استفاده قرار میدهند. زمانی که شما به کمک یک کتابچه خاص اطلاعات برند خود را در اختیار دیگران بگذارید، این افراد تیز بهتر با این برند آشنا میشوند و در صورت لزوم با آن همکاری میکنند.
- این که شما برند بوکی را طراحی کرده و به کار ببندید، سبب تمایز شما با سایر برندها میشود. اینجا است که مشتری هم به تفاوتهای شما با این برندها پی میبرد و در نهایت به استفاده کردن از محصولات و خدمات شما رو میآورد.
انواع برند بوک
نمونههای مختلفی از برند بوک وجود دارند که شما پس از آشنایی یا آنها، میتوانید از آنها استفاده کنید. امروزه اغلب برندهای موفق خارجی و برندهای نامدار داخلی از این محصول استفاده کردهاند و نتیجهاش هم همان میشود که میبینید. این برندها نسبت به رقیبان خود از مقبولیت بیشتری بین مشتریان برخوردار شدهاند. نایک، دیجی کالا و نتفلیکس از جمله این برندها هستند که تمامی مراحل ساخت برند تجاری را به خوبی طی کردهاند و اهداف و ارزشهای خود را به صورت شفاف در اختیار کاربر قرار دادهاند. همین امر هم باعث شده است که وفاداری مشتری جلب شود و در نهایت، سازمان مربوطه پیشرفت کند. این را بدانید که انتخاب بهترین رنگ، بهترین لوگو، بهترین تصاویر و بهترین فونت میتواند در اثر گذاری هر چه بیشتر book brand، نقش داشته باشد.
چگونه برند بوک بسازیم (مراحل ساخت)
برند بوک دارای بخشهای مختلفی است که در ادامه ذکر شدهاند:
-
تاریخچه برند
اولین بخشی که در برند بوک وجود دارد، تاریخچه برند است. در این مرحله شما باید تاریخچهی کسب و کار خود را بیان کنید و ماموریتها و اهدافی که در آینده قرار است تحقق پیدا کنند را نیز به صورت واضح بیان نمایید. همچنین خوب است که در این بخش در مورد تمامی اتفاقاتی که از آغاز تا حال حاضر متوجه برندتان شده است، با مخاطب صحبت کنید و به صورت مختصر و مفید روند فعالیت شرکت مربوطه را برای مشتری توضیح دهید.
-
واژه شناسی
بخش دوم از طراحی برند بوک، بخش واژه شناسی است. تمامی کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای قدیمی باید با این بخش آشنایی کامل داشته باشند. در این مرحله از book brand شما باید تمامی دلایلی را که باعث شدهاند یک نام خاص را برگزینید، بیان کنید و سپس معانی واژههای به کار گرفته شده در یک برند را هم بیاورید.
-
بررسی گرافیکی برند
حال نوبت به بررسی گرافیکی یک برند میرسد. در این بخش باید توجه داشته باشید که تمامی بخشهای یک برند ترکیبات رنگ مناسبی داشته باشند و از طراحی و فونت متعادلی تیز برخوردار شده باشند. در واقع در این بخش است که شما باید از پالتهای رنگ در گرافیک بهره ببرید.
-
تگ لاین برند
بخش دیگری از بخشهای مختلف طراحی یک برند بوک منحصر به فرد، بخشی به نام تگ لاین است که در آن صاحبان برند باید متنی را برای برند خود انتخاب کنند که این متن شعاروار بوده و مختصر اما تاثیر گذار باشد. این را بدانید که نه تنها فونت تگ لاین و نوع کلمات به کار گرفته شده در آن بلکه رنگ آن نیز از اهمیت فوق العادهای برخوردار شده است.
-
تایپوگرافی
تایپوگرافی در واقع همسان بودن فونتهایی که در تعریف یک برند مورد استفاده قرار میگیرند را بیان میکند. در این بخش شما باید تمامی فونت نوشتههای به کار رفته در قسمت لوگو، تگ لاین و سربرگ را یکپارچه سازی کنید و در نهایت فونتی یکسان را برای تمامی این قسمتها در نظر بگیرید.
-
نام اختصاری شرکت
تمامی شرکتهای خدماتی قبل از این که اقدام به ساخت برند بوک کنند، باید نامی را به عنوان نام اختصاری شرکت برگزیده باشند. در این بخش لازم است که این نام اختصاری در لوگو آورده شود.
-
لحن برند
بدون شک لحن برند یکی از تاثیر گذارترین عواملی است که میتواند مخاطب را تشویق به خرید کند و یا نه، او را از یک برند دور نماید. اغلب اوقات لحنهای دوستانه بیشتر مورد پسند افراد قرار میگیرند. البته این به نوع برند نیز بستگی دارد. گاهی اوقات برندی مثل کوکا کولا نیاز دارد که الفاظ کوچه و بازاری را به کار بگیرد تا بتواند خود را معرفی کند اما گاهی اوقات برندی مثل امرسان باید از کلماتی جسورانه استفاده نماید تا بتواند مشتری جذب کند. پس به این نکته هم توجه کافی بورزید.
-
محصولات برند
بخش دیگری از بخشهایی که در برند بوک وجود دارند، بخشی بت تام محصولات برند است که در ان تمامی آنچه که توسط یک برند به مشتریان ارائه میگردد، به نمایش گذاشته شدهاند. در این بخش همچنین اعلانات لازم، جشنوارهها، تحفیفات ویژه، متنهای تبلیغاتی و متون انگیزشی هم به چشم مبخورند که سبب ترغیب هر چه بیشتر مشتری به خرید محصولات میشوند. شما میتوانید جهت سفارش طراحی book brand با ما در تماس باشید.
جاب تیم، بهترین موسسه برای سفارش طراحی برند بوک
همان گونه که قبلا اشاره کردیم، زمانی که شما سفارش طراحی برندبوک را ثبت میکنید، یعنی میخواهید دفترچه راهنمایی را که در بر دارنده تمانی اطلاعات برندتان است را به وجود بیاورید. ما در جاب تیم آماده همکاری با کلیه مؤسسات و کسب و کارهایی هستیم که به تازگی میخواهند وارد بازار کار شوند و یا نه، چندین و چند سال است که در این بازار فعالیت دارند. خدماتی که جاب تیم به شما ارائه میکند، بسیار گسترده هستند. از خدمات مربوط به طراحی لوگو گرفته تا خدمات مربوط به چگونگی ارتباط با مشتری همه و همه به کمک جاب تیم و به بهترین شکل ممکن انجام میشوند. شما عزیزانی که تمایل به ثبت سفارش طراحی book brand را دارید، ابتدا باید ویژگیهای دقیق برند خود را در اختیار متخصصان ما بگذارید تا سم برند عالی یا تمامی قسمتهای استاندارد را داشته باشید.
شرکت جاب تیم با سابقهای درخشان و البته تخصصی به طراحی و تدوین انواع متون تبلیغاتی، انواع لوگو و انواع برند بوک برای شما عزیزان میپردازد و جالبتر این است که هزینههایی بسیار مناسب و معقول را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. پس چه انتخابی میتواند بهتر از جاب تیم باشد.
سلام
در حین انجام پروژه چطور میتونم از پیشرفت پروژه مطلع بشم ؟
چون مجموعه ما دارای erp می باشد پروژه روال کاملی را طی می کند که یکی از موارد امکان گزارش به کارفرما در حین پروژه می باشد بغیر این مورد از طریق واتساپ هم موارد بیشتری به کارفرما گزارش و تغییرات درخواستی در طراحی برند بوک لحاظ می شود
من کافی شاپ دارم برند بوک مناسب کسب و کار من چجوری هست؟ میشه مشاوره بدید؟
نسبت به اسم و هدف این مورد متغیر است اطلاعات بیزینس خودتون رو ثبت کنید یا مستقیم برای ما ارسال کنید تا بررسی و مشاوره رایگان از ما دریافت کنید