دانلود نمونه قرارداد تولید محتوای ویدیویی (فیلم)

دانلود نمونه قرارداد تولید محتوای ویدیویی

قرارداد تیز و تولید محتوای ویدیویی تبلیغاتی مشخص کننده نوع کار، زمان، تدوین، اجراکننده و... است.

تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی است که قبل از آگاهی کامل راجع به محصولی، در قالب ویدیو، عکس، ایمیل و … ظاهر می‌شود و تلاشش این است که با سرنخ دادن و نشانه، حس کنجکاوی بیننده را در مورد محصول بر انگیزد. تیزر تبلیغاتی معمولا کوتاه و خلاصه است و اطلاعات زیادی در اختیار بیننده نمی‌گذارد و در واقع هدفش این است تا زمان رونمایی کامل محصول، ذهن بیننده را مشغول کند. این قرارداد یک نوع قرارداد پیمان کاری جامع و مفصل است که درون آن توضیحات مفصلی درباره آنچه شما سفارش داده‌اید آورده شده است. علاوه بر آن در رابطه با شرایط خاص پایان کار نیز اطلاعاتی در این نوع قراردادها ذکر شده است. به همین دلیل به جرئت می‌توان گفت این قرارداد یک مرجع قانونی است که اسامی طرفین قرارداد، نوع درخواست، هزینه کار، حق الزحمه سازندگان و ... در آن قید شده است.

 
خرید فایل
تعداد فایل : 1
پرسش و پاسخ : 4
قیمت :
49,000 تومان
فایل و اسناد قابل دانلود

نمونه قرارداد تولید محتوای ویدیویی

قفل شده
توضیحات

قرارداد تکمیل می باشد بعد از خرید لینک دانلود قابل نمایش خواهد بود

قرارداد تیزر و محتوای ویدیویی

قرارداد تیزر کمک می کند شما بدون دغدغه چارچوب کار را مشخص کنید که مجری و کارفرما هردو موظف به اجرای آن باشند. فایل مربوطه به صورت ورد (قابل ویرایش) است تا بتوانید تغییرات دلخواه خود را بدون دغدغه انجام دهید. با افزایش بهره وری شبکه های اجتماعی امکان ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی کوتاه یک زمینه درآمد زایی برای شرکت های مختلف ایجاد کرده است. به همین منظور شما باید برای ساخت انواع تیزرها(ویدیو، فیلمسازی) باید یک قرارداد مجری و کارفرما داشته باشید.به همین دلیل پس از آنکه تیزر مورد نظر خود را انتخاب کردید برای شروع ساخت آن نیازمند به یک قرار داد بین شرکت و یا تیم حرفه‌ای که وظیفه ساخت تیزر را به عهده گرفته است و خودتان هستید تا بتوانید از اجرای درست مراحل کار، برآورد هزینه و ... اطمینان حاصل کنید. این قرارداد یک نوع قرارداد پیمان کاری جامع و مفصل است که درون آن توضیحات مفصلی درباره آنچه شما سفارش داده‌اید آورده شده است. علاوه بر آن در رابطه با شرایط خاص پایان کار نیز اطلاعاتی در این نوع قراردادها ذکر شده است. به همین دلیل به جرات می‌توان گفت این قرارداد یک مرجع قانونی است که اسامی طرفین قرارداد، نوع درخواست، هزینه کار، حق و زحمه سازندگان و ... در آن قید شده است.

قرارداد تیزر تبلیغاتی، ویدیو یا فیلم

مفاد موجود در قرارداد تولید محتوای ویدیویی

درج مشخصات طرفین قرارداد

در این قسمت قرارداد تولید محتوای ویدیویی مشخصات طرفین قرارداد که ممکن است اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند قید می‌شود. بنابراین نام و مشخصات افرادی که در این قسمت ثبت می‌شود، این افراد را به تعهد در رابطه با بند بند قرارداد موظف می‌کند.

چنانچه طرفین قرار داد اشخاص حقیقی باشند مشخصات شامل: نام، نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و آدرس محل سکونت می‌باشد.

اگر طرفین قرارداد دو شرکت و یا اصطلاحا حقوقی باشند مشخصات شامل: نام شرکت، شماره ثبت، نام مدیر عامل، مشخصات مدیر عامل و آدرس شرکت می‌باشد.

گاهی یک طرف قرارداد یک شخص حقوقی و طرف دیگر شخص حقیقی است. در چنین حالتی مطابق توضیحات مشخصات هر یک از اشخاص قرارداد نوشته می‌شود.

بیشتر بدانیم : قرارداد اینستاگرام (ادمین یا مدیریت) قابل دانلود و کامل

موضوع قرارداد

در این بخش قید می‌شود که موضوع قرارداد تولید محتوای ویدیویی است و بهتر است تعداد دقیقه‌های تیزر تبلیغاتی در این قرارداد ذکر شود. تا در آینده طرفین قرارداد با مشکل مواجه نشوند.

مدت زمان قرارداد تولید محتوای ویدیویی

در این بند از قرارداد تیزر تبلیغاتی مشخص می‌شود که مجری طرح در چه بازه زمانی موظف به تحویل پروژه است. ممکن است برخی از افراد به صورت پروژه‌ای زمان قرارداد را تنظیم کنند و زمان تحویل قرارداد برای آن‌ها مهم نباشد. در هر صورت بهتر است که زمان تعیین شود و چنانچه مدت زمان برای شخص سفارش دهنده مهم نباشد در این بند قید شود که قرارداد به صورت پروژه‌ای است.

هزینه اجرای قرارداد

بنا به درخواست و نوع سفارش کارفرما، هزینه تیزر تبلیغاتی تعیین می‌شود. قید کردن هزینه قرارداد تولید محتوای ویدیویی به این معناست که طرفین قرارداد در رابطه با هزینه تولید محتوا به توافق رسیده‌اند و در آینده امکان کم و یا زیاد کردن آن وجود ندارد مگر با پذیرش هر دو طرف قرارداد.

نحوه پرداخت

در قسمت نحوه پرداخت قرارداد تولید محتوایی ویدیویی مشخص می‌شود که نحوه پرداخت هزینه به چه صورت است. برخی از شرکت‌ها به صورت ماهانه، برخی به صورت پروژه‌ای و برخی دیگر ترجیح می‌دهند که تمام هزینه را در یافت کنند. جهت رضایت طرفین قرارداد و عدم اختلاف بین آن‌ها بهتر است در همان ابتدای کار در رابطه با این بخش به توافق برسند.

تعهدات

در این بخش از قرارداد تولید محتوای ویدیویی تعهدات کارفرما و مجری طرح مشخص می‌شود. تعهدات کارفرما معمولا شامل پرداخت هزینه در موعد مقرر می‌باشد. و مجری طرح نیز موظف است مطابق سفارش کارفرما محتوای مورد نظر را تولید کند و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کند.

شرایط فسخ قرارداد

ممکن است هریک از طرفین قرارداد بنا به دلایلی در آینده تمایل به فسخ قرارداد را داشته باشد. در چنین صورتی باید شرایط فسخ قرارداد را بپذیرد. معمولا یکی از شرایط فسخ قرارداد پرداخت جریمه است. در این بند از قرارداد تولید محتوای ویدیویی قید می‌شود که فسخ قرارداد مشروط به پرداخت هزینه‌ است و مبلغ جریمه نیز ذکر می‌شود.

بیشتر بدانیم : دانلود نمونه قرارداد سئو

فورس ماژور

این بخش از قرارداد در رابطه با حادثه‌های پیش بینی نشده‌ است. چنانچه یکی از طرفین قرارداد به دلیل بروز حادثه دچار مشکل شود و حادثه دلیلی برای عدم اجرای قرارداد باشد، طرفین قرارداد می‌توانند با رعایت اصل محرمانگی از ادامه قرارداد تولید محتوای ویدئویی منصرف شوند.

امضا

در نهایت اعتبار هر قرارداد به امضا طرفین بستگی دارد. این امضا به معنای پذیرش شرایط قرارداد است و طرفین قرارداد پس از امضا موظف به اجرای تعهدات خود هستند.

نمونه قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی

نمونه قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی

برای آسودگی و رفاه حال شما عزیزان تیم جاب تیم اقدام به تنظیم و ارائه یک نمونه قرارداد تولید ویدیو (فیلم)، تیزر تبلیغاتی کرده است که شامل تمامی قوانین، ماده و بند‌هایی است که این نوع قرارداها نیازمند آن هستند. به همین دلیل با خاطری آسوده می‌توانید فایل آن را دانلود کرده و برای عقد قرارداد بین خود و تیم مدنظر استفاده کنید. چنانچه شما یک تیم حرفه‌ای هستید که به دنبال یک قرارداد با متن معتبر می‌باشید که به راحتی بتوانید از آن برای قرارداد‌های کاری خود استفاده کنید بهترین گزینه برای شما دانلود فایل قرارداد است.

بیشتر بدانیم : دانلود نمونه قرارداد پشتیبانی و نگهداری از سایت

چرا باید از قرارداد تیزرهای تبلیغاتی استفاده کرد؟

زیرا قرارداد تیزرهای تبلیغاتی موفق می توانند به نحو احسن معرف برند و محصول مورد شما به مخاطب باشند، با احساس مخاطب در ارتباط بوده و احساس نیاز به محصول را در آنها ایجاد کند همچنین به دلیل داشتن محتوای موفق شما شاهد بازدهی و فروش بیشتر محصولات خود خواهید بود.

انواع تیزرهای تبلیغاتی

  • تیزر تبلیغاتی انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی رئال
  • تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک
  • تیزر تبلیغاتی استاپ موشن

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که کدام یک از انواع تیزرهای تبلیغاتی برای شما مفیدتر و موثرتر است؟ در جواب باید بگوییم ابتدا شما باید بررسی کنید که هدف شما از ساخت این تیزر تبلیغاتی چیست؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند و چقدر برای ساخت آن بودجه دارید؟ و در نهایت باید این نکته اساسی بررسی شود که رقیبان شما از کدام نوع تیزر تبلیغاتی استفاده کرده‌اند؟ با بررسی این نکات می‌توانید بهترین نوع تیزر تبلیغاتی را متناسب با بودجه و مخاطب خود انتخاب کنید.

بیشتر بدانیم : قرارداد طراحی سایت، مفاد قرارداد و دانلود فایل