طراحی و ساخت نرم افزار crm

طراحی و ساخت نرم افزار crm

طراحی سی آر ام CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) اختصاصی یکی از خدمات جاب تیم در این حوزه است. داشتن یک سی آر ام (crm) به بیزینس شما کمک می کند تا تعامل بهتر و متمرکز در یافتن و حفظ مشتری و خدمات پس از فروش داشته باشید. از این رو طراحی crm به صورت اختصاصی برای بیزینس شما یک اولویت ضروری است در یک تعریف ساده crm یعنی سیستم یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری که سطوح مختلف ارتباطی را برای یک بیزینس به ارمغان بیاورد.

درخواست نرم افزار crm
طراحی crm

چرا به طراحی یک crm (سی آر ام) نیاز داریم؟

گزارش های فروش خودکار در crm
آگهی و دانش بهتر درباره ی مشتریان با crm
تسهیل ارتباطات تیمی crm
حفظ بهتر مشتریان فعلی و جذاب مشتریان احتمالی crm
پیش بینی فروش دقیقتر با crm

روند پیشرفت کسب و کار براساس آمار دقیق قابل اندازه گیری است این آمار باید هر لحظه ثبت و امکان تحلیل داشته باشد بستر ثبت آمار و یا تحلیل لحظه ای نرم افزاری هست که به شما کمک می کند رفتار و دلایل مختلف مشتریان را در بازه مختلف زمانی از یک سرویس یا محصول بررسی کنید. این بررسی و آمار ها نقطه بلوغ کسب و کار و راه های افزایش بهره وری را به شما نشان می دهد.

طراحی crm چه تاثیری در بیزینس شما خواهد داشت؟

برای بقاء یک کسب و کار استراتژی نیاز است که حول مشتریان و قابل اجرا بر روی پلتفرم های جدید باشد برای اجرا شدن اهداف در رابطه با مشتری سیستم سی آر ام همه چیز را در یک داشبورد ساده برای شما آماده میکند طوری که با یک نگاه قابل فهم باشد در واقع این بستر نرم افزاری کمک میکند شما به نیرو کمترین وابستگی را داشته باشید هزینه کمتری برای بقاء بیزینس پرداخت کنید و هزینه ها را برای ایجاد پیشرفت در کسب و کار صرف کنید

چرا به طراحی یک crm نیاز داریم؟ طراحی crm چه تاثیری در بیزینس شما خواهد داشت؟

مشاوره برای طراحی یک crm اختصاصی

ما می دانیم که هر کسب و کاری نسبت به شرایط و سطوح دسترسی فعلی نیاز به نرم افزار با قابلیت های خاص دارد این امکانات می تواند با راهنمایی و مشاوره اصولی برای crm درخواستی شما یک نتیجه درست و حرفه ای را ایجاد کند. از این رو کارشناسان در جاب تیم مشاوره رایگان برای هدف گذاری درست شما ارائه می دهند شما می توانید به طرق مختلف از جمله تماس مستقیم با ما در ارتباط باشید.

برای ارتباط مستقیم با کارشناسان ما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

بیشتر بدانیم : مدیریت ارتباط با مشتری (crm) چیست و چه مزیتی دارد؟

نمایی از خدمات و امکانات crm اختصاصی جاب تیم:

ثبت پایه حقوق در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیمداشبورد در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیمفاکتور ارسال شده در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیمحقوق در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیم

امکان ایجاد تیکت در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیممدیریت گروه در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیم

ثبت فاکتور در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیمثبت پایه حقوق در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیمثبت ورود و خروج کارکنان در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیمامکان ایجاد تسک تکرار شونده در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیم

ویرایش تسک در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیمورود و خروج کارکنان در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیم

بخش یادداشت crm در طراحی crm (سی آر ام) جاب تیم

امکاناتی که در طراحی crm برای بیزینس شما در نظر می گیریم:

  1. طراحی به صورت اختصاصی مطابق با نیاز های شرکت
  2. سیستم ورود و خروج
  3. سیستم مرخصی
  4. بخش یادداشت برای مشتری و نیرو
  5. اطلاعات حقوق
  6. سیستم تسک (وظایف) قدرتمند به صورت فردی و گروهی
  7. بررسی و آنالیز بیزینس شما و ارائه راه حل های بهینه برای حل مشکلات و ایجاد تمرکز برای ایجاد پیشرفت در آن
  8. امکان ایجاد سطوح دسترسی مختلف (ACL) و کنترل دقیق برای هر بخش برای هر سطح
  9. مدیریت ساده اما سریع تمام بخش ها براساس سطح کاربری
  10. دسترسی 24 ساعته برای انجام و تحقق اهداف شرکت
  11. قابل اجرا و دسترسی توسط تمام پلتفرم های مختلف مثل pc، لب تاب، تبلت، موبایل و ...
  12. امکان ایجاد دسته بندی مختلف و بی نهایت برای هر بخش مثل خدمات، محصولات و ...
  13. ارائه نمودار و آمارهای مختلف برای هر بخش براساس بازه زمانی یا به صورت کلی
  14. داشتن بخش حسابداری یا امکان اتصال به api مجموعه نرم افزارهای دیگر
  15. امکان ایجاد سطوح دسترسی مختلف برای مشتریان مجموعه
  16. امکان ایجاد آفر و یا تخفیف
  17. بخش فاکتور به صورت انتخاب فاکتور رسمی و غیر رسمی
  18. امکان اتصال به باشگاه مشتریان به صورت api
  19. بخش تیکت برای ارتباط مشتری و بخش های مختلف سازمان شما
  20. نظر سنجی برای بخش تیکت و بخش های دیگر
  21. سیستم چت برای ارتباط راحتر مشتریان با کارمندان و کارمندان با کارمندان
  22. امکان تعریف پروژه و محدود سازی بخش های مختلف براساس سطح دسترسی به پروژه
  23. گزارش گیری از عملکرد پرسنل
  24. امکان خروجی گرفتن از هر بخش
  25. امکان مدیریت پروسه فروش
  26. مدیریت قراردادها و ایجاد زمان برای یادآوری پرداخت مشتری
  27. مدیریت بخش خدمات پس از فروش
  28. لاگ گیری از فعالیت های موجود در نرم افزار
  29. امکان ثبت هزینه های ورودی و خروجی شرکت براساس فاکتورهای فعلی و گزارش گیری براساس بازه زمانی
  30. و موارد بیشتر که براساس رویه کاری شما قابل تغییر و پیاده سازی است

بیشتر بدانیم : طراحی سایت اختصاصی

یک طراحی سی آر ام خوب قابل اجرا بر روی تمام پلتفرم ها

هر سازمان، استارتاپ، کارخانه و یا شرکت های کوچک براساس نیاز پلتفرمی در اختیار کارمند (نیرو) قرار می دهند برخی کار اداری دارند و پشت میزنشین هستند اما کارمندانی در حال ماموریت شهر به شهر، شیفت شب، بازاریاب و ... وجود دارند که باید با گوشی موبایل خود بتوانند با سیستم ارتباط موثر داشته باشند یعنی امکان دسترسی به نرم افزار با هر پلتفرمی که در اختیار نیرو قرار دارد که جاب تیم در طراحی crm تمام این موارد را در نظر می گیرد.

یک طراحی سی آر ام خوب قابل اجرا بر روی تمام پلتفرم ها

دغدغه چند سیستم نرم افزاری در یک سازمان قبل از crm

در سازمان ها اغلب نرم افزارهای مختلفی وجود دارند مثلا یک نرم افزار فقط برای بخش حسابداری، سیستم ورود و خروج و ... که سال ها با این موارد کار کرده اید و نمی توانید به راحتی دیتای خود را به سیستم جدید منتقل کنید در اینجا طراحان تیم ما api نرم افزارهای شما را بررسی می کنند و نسبت به درخواست شما تمهیداتی برای بهرمندی از دیگر نرم افزار ها در crm جدید برای شما پیش بینی خواهند کرد تا نیاز شما کامل رفع شود.

بیشتر بدانیم : API چیست؟

چند مورد از مواردی که نیازمندی برای طراحی crm را برای شما مورد تضمین قرار می دهد:

همیشه برای درک درست از یک مسئله بهتر است روش حل را به صورت مثال تعریف و با دقت بررسی کرد تا یک روند صعودی به سمت هدف مشترک را طی کنیم در اینجا مثال های ما ساده و از مشکلات روزمره شما خواهد بود

  1. مثال اول: خانم حدیدی نیاز دارد تا سرنخ های پی در پی از بازاریابی مشتریان را برای سال های متمادی به صورت آرشیو داشته باشد تا در صورت نیاز مراجعه و از خلقیات، نحوه پرداخت و موارد غیره در مورد مشتری اطلاعات کاملی به دست بیاورد اما چون به صورت کاغذی این موارد ثبت شده اند نهایتا می تواند به مستندات هفته قبل خود مراجعه کند پس با تغییر یک نیرو تمام تجربیات را نیز از دست خواهد داد!
  2. مثال دوم: آقای صادقیان کار چاپ مجله انجام می دهد و برای هر صفحه در هر ماه از مشتری خود طبق قرارداد وجهی دریافت می کند متاسفانه در یک آتش سوزی کل بایگانی های قرارداد از بین رفت و بخاطر معلوم نبودن تایم ها و مشتریان برای دریافت وجه آقای صادقیان مجبور به تعطیلی مجله شد.
  3. مثال سوم: شرکت x نیاز دارد تا از مشتریان خود تحلیلی درست و ساده دریافت کند مبنی بر مشتریان خوش حساب اما بخاطر داشتن چند نرم افزار و عدم ارتباط دقیق این نرم افزارها با یکدیگر چند حسابدار استخدام کرده است که با فرض عدم اشتباه نیرو در تحلیل این کار حدود 10 روزی زمان خواهد برد پس شرکت x هنوز وابستگی شدید به نیرو دارد و در صورت اتفاقی برای نیروها باید با بیزینس خود تمام و کمال خداحافظی کند.
  4. مثال چهارم: آقای احمدی مدیرعامل شرکت y قرار است به یک سفر کاری خارج از تهران برود و این سفر حدود یک هفته زمان خواهد برد مدیر داخلی شرکت بیماری کرونا گرفته است و با تلفن همه نیروها و کارها را نمیتوان مدیریت کرد در پایان سفر کاری آقای احمدی نیروهای شرکت بخاطر عدم حضور کارفرما افت شدید بازدهی کار تا 50 درصد را داشته اند و برخی از مشتریان این شرکت بخاطر عدم رضایت از وضعیت فعلی ترجیح داده اند قرارداد خود را با شرکت y فسخ کنند.

اگر دقت کنید این 4 مثال فقط بخشی از مشکلات روزانه یک بیزینس کوچک می تواند باشد حال فکر کنید بیزینس شما قرار است در سال های آینده بزرگتر شود پس با این اوصاف برای هر قدم پیشرفت باید هزینه های سنگینی را نیز متحمل شوید که زمینه شکست بیزینس شما را ایجاد می کند.

پشتیبانی از crm بعد از طراحی و استقرار

بعد از طراحی و پیاده سازی به صورت سازمانی پشتیبانی آنلاین ما به صورت ویژه برای مشتریان فعال می گردد این پشتیبانی به صورت موارد ذیل از تیم ما قابل دریافت است:

  • آموزش آنلاین و حضوری
  • رفع باگ
  • ارتقا و آپدیت از لحاظ امنیتی
  • اتصال به برخی از سیستم های توافقی در قرارداد برای وقتی که سیستم مورد نظر شما در دسترستان باشد
  • امکان تبدیل و انتقال دیتای قدیمی یا حداقل بخشی از آن در سیستم های خیلی قدیمی
  • و ...

بیشتر بدانیم : امنیت وردپرس و 22 نکته کلیدی و بهترین افزونه امنیتی

چند نمونه از بیزینس هایی که نیاز به طراحی crm (سی آر ام) اختصاصی دارند:

  • کارخانجات
  • فروشگاه های بزرگ
  • تولیدی ها
  • سازمان ها
  • مراکز دولتی
  • ارائه دهندگان خدمات
  • استارتاپ ها
  • مجموعه های ورزشی
  • مجموعه های صنعتی
  • پاساژها
  • و ...

مراحل طراحی و پیاده سازی سی آر ام اختصاصی برای مشتری در جاب تیم

  1. جلسه مشاوره تخصصی با مشتری و مستند سازی اولیه
  2. بررسی امکانات سخت افزاری موجود در بیزینس مشتری
  3. بررسی نیازمندی های تخصصی شما و مستند سازی نهایی
  4. طراحی به صورت اختصاصی
  5. نصب و بر روی بستر شبکه داخلی یا اینترنت
  6. آموزش به مجموعه شما
  7. شروع پشتیبانی رایگان براساس قرارداد

مراحل طراحی و پیاده سازی سی آر ام اختصاصی

امکان ارتقا crm به erp یا ارتقا ویژگی های crm

در شروع طراحی شما بعنوان صاحب بیزینس دغدغه و درخواست های فعلی خود را می بینید و آینده در هاله ای از ابهام خواهد بود چون از پیشرفت های آینده هیچ اطلاعی ندارید مثال این بخش می تواند افزودن امکان چت در طراحی به crm باشد که هیچ وقت شاید مورد نیاز شما نبوده اما در بازه ای از زمان بخاطر موارد یا درخواست هایی از سمت نیرو نیاز است این مورد و موارد دیگر را به سیستم اضافه کنید گاهی نیز نیاز دارید همه سیستم ها را در یک مجموعه به اسم erp داشته باشید برای همین ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که همه موارد ارتقا در سیستم های نرم افزاری ما وجود دارد.

برای هرگونه درخواست مشاوره و یا اطلاع از محصولات ما در این زمینه می توانید با شماره های ذیل در تماس باشید ما به صورت تخصصی تمام موارد لازم را به شما توضیح خواهیم داد تا هیچگونه ابهامی برای تیم شما وجود نداشته باشد و با دید واضح انتخاب کنید.

بیشتر بدانیم : طراحی و پیاده سازی ERP