ریدیزاین سایت، خدمات طراحی مجدد سایت + قیمت 1403

ریدیزاین یا طراحی مجدد و بازطراحی سایت

ریدیزاین سایت فرایند تغییر و بهبود ظاهر UI و UX است در بازطراحی یا طراحی مجدد سایت سعی بر این است که آدرس‌های فعلی سایت حفظ شود چرا که برای مخاطبین قبلی تجربه بهینه ای ایجاد شود.

در سایت و بیزینس های بزرگ رفتار کاربر بر روی سایت با ابزارهای مخلتف تست می شود و اگر بخش از صفحات برای مخاطب قابل دسترس یا گنگ باشد در ریدیزاین این موارد بهینه و اصلاح می شود. عموما سوال اصلی در مورد زمان می باشد که مثلا هر چند سال یک بار باید مجدد این کار انجام شود؟

پاسخ کاملا واضح و روشن است شما برای جدید شدن سایت و رفع نیاز کاربران در صورت نیاز و هر زمانی باید این عملیات را انجام دهید اما به صورت عموم در ایران عمر یک طراحی 3 سال می باشد

این کار به صورت تخصصی برای بیزینس‌هایی ضروری است که سایت قبلی جوابگوی مشتریان نیست. این کار در چند مرحله انجام می‌شود. تیم طراحی با دانش روز، جلسات مختلفی برای بازطراحی وب سایت با شما خواهد داشت. روشن شدن رویه طراحی برای شما اطمینان کاملی از نتیجه نهایی کار ایجاد خواهد کرد. این شرکت با داشتن تیم مجرب در این زمینه در تمام مراحل مشاوره‌های کاملی برای شما دارد. شما می‌توانید مشاوره رایگان و کاملی در این مورد از تیم ما دریافت نمایید.

بسیاری از کسب و کارها جهت گسترش و توسعه تجارت خود اقدام به راه‌اندازی سایت می‌کنند، اما ممکن است بعد از مدتی به دلایل مختلف از جمله بهینه سازی وبسایت، افزایش رتبه سایت، نرخ تبدیل کاربر به مشتری و غیره نیاز به اعمال تغییرات و باز طراحی سایت داشته باشند. بازطراحی سایت اگر به صورت صحیح و اصولی انجام شود، تاثیر زیادی در پیشرفت کسب و کارها دارد. در این نوشته درباره بازطراحی‌ وب‌ سایت و همچنین بهترین زمان برای اجرای اینکار می‌پردازیم. اگر قصد ریدیزاین وبسایت خود را دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

برخی از نمونه کارها

بازطراحی ساده سایت

◀بدون محدودیت صفحات و محتوا

◀پشتیبانی ۳ ماهه رایگان

◀گرافیک پایه و بدون لایسنس

◀قالب طراحی ساده

◀ریسپانسیو و سرعت بهینه

◀بهینه سازی گوگل اولیه

◀تنظیمات امنیتی و هاست امن

◀باز طراحی بنر های موجود در صفحه اصلی

◀باز طراحی گرافیکی صفحات موجود در منو اصلی

◀باز طراحی صفحه نمایش محصولات

◀باز طراحی صفحه حساب کاربری

◀باز طراحی صفحه تسویه حساب

◀باز طراحی صفحه درباره ما

◀باز طراحی صفحه تماس با ما

◀بهینه سازی حجم تصاویر وب سایت

◀بهینه سازی قالب اصلی وب سایت

◀بررسی و بهینه سازی افزونه های فعال

◀بهینه سازی سرعت وب سایت

بازطراحی سایت حرفه ای

◀بدون محدودیت صفحات و محتوا

پشتیبانی 6 ماهه رایگان

◀گرافیک پایه و بدون لایسنس

◀قالب طراحی ساده

◀ریسپانسیو و سرعت بهینه

◀بهینه سازی گوگل اولیه

◀تنظیمات امنیتی و هاست امن

◀باز طراحی بنر های موجود در صفحه اصلی

◀باز طراحی گرافیکی صفحات موجود در منو اصلی

◀باز طراحی صفحه نمایش محصولات

◀باز طراحی صفحه حساب کاربری

◀باز طراحی صفحه تسویه حساب

◀باز طراحی صفحه درباره ما

◀باز طراحی صفحه تماس با ما

◀بهینه سازی حجم تصاویر وب سایت

◀بهینه سازی قالب اصلی وب سایت

◀بررسی و بهینه سازی افزونه های فعال

◀بهینه سازی سرعت وب سایت

بازطراحی ویژه سایت

◀بدون محدودیت صفحات و محتوا

◀پشتیبانی 12 ماهه رایگان

◀گرافیک پایه و بدون لایسنس

◀قالب طراحی ساده

◀ریسپانسیو و سرعت بهینه (بدون محدودیت در سفارش امکانات)

◀بهینه سازی گوگل اولیه

◀تنظیمات امنیتی و هاست امن

◀باز طراحی بنر های موجود در صفحه اصلی

◀باز طراحی گرافیکی صفحات موجود در منو اصلی

◀باز طراحی صفحه نمایش محصولات

◀باز طراحی صفحه حساب کاربری

◀باز طراحی صفحه تسویه حساب

◀باز طراحی صفحه درباره ما

◀باز طراحی صفحه تماس با ما

◀بهینه سازی حجم تصاویر وب سایت

◀بهینه سازی قالب اصلی وب سایت

◀بررسی و بهینه سازی افزونه های فعال

◀بهینه سازی سرعت وب سایت

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دانش برنامه نویسی، طراحی سایت نسبت به چند سال گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته است. بسیاری از کسب و کارها که زمان زیادی از طراحی وبسایت آنها گذشته است قطعا جهت اضافه کردن برخی از امکانات با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند که جهت رفع این مشکل نیاز به ریدیزاین سایت دارند. مشاغل مختلف جهت توسعه کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت می‌کنند، اما در صورتی راه‌اندازی وب‌سایت سایت می‌تواند در رشد و پیشرفت آنها تاثیرگذار باشد که به صورت بهینه طراحی شده باشد. وبسایت‌هایی که قدیمی هستند یا درست طراحی نشده‌اند قطعا نمی‌توانند رتبه خوبی در موتورهای جستجو بدست بیاورند، درنتیجه تاثیری در گسترش و توسعه کسب و کارها نخواهند داشت و از این رو نیاز به بازطراحی سایت دارند.

ریدیزاین سایت چیست؟ ریدیزاین سایت فرایند تغییر و بهبود ظاهر UI و UX است در بازطراحی یا طراحی مجدد سایت سعی بر این است که آدرس‌های فعلی سایت حفظ شود

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که نیاز دارید ویترینی جدید از کسب و کار خود به مشتریان نشان دهید به دلایل زیر این امکان برای شما وجود ندارد:

  1. تکنولوژی استفاده شده برای سایت شما قدیمی باشد

  2. طراحی ظاهری سایت مطلوب نباشد

  3. نیاز به موارد جدیدی است که با سیستم قبلی امکان توسعه نیست

  4. پشتیبانی سایت خوبی برای تکنولوژی قبلی پیدا نمی‌کنید

  5. باگ‌های متعدد در سایت قبلی است که قابل حل شدن نیست

  6. نداشتن داکیومنت یا مستندات سایت فعلی شما

  7. از طراحی فعلی راضی نیستید

  8. وب سایت شما منعکس کننده درستی از برندتان نیست

  9. عدم ریسپانسیو سایت

  10. از دست دادن بخشی از کاربران خصوصا کاربران تلفن همراه در نتایج جستجو

  11. عدم انعکاس درست محصولات، خدمات و غیره در سایت شما

  12. مشکل عدم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

  13. عدم پشتیبانی از استراتژی‌های بازاریابی

  14. کنترل کاملی به سایت ندارید

  15. امنیت پایین سایت

این موارد ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق افتاده باشد و متاسفانه بعضی از موارد تحت کنترل بیزینس شما نبوده است. راه حل درست و اصولی برای این مورد طراحی با تکنولوژی‌های روز و همکاری با یک تیم موفق در این زمینه است.

اگر می خواهید سایت مربوط به کسب و کار خودتان را داشته باشید از صفحه طراحی سایت با وردپرس بازدید نمایید.

ریدیزاین سایت را به چه کسی بسپاریم؟

بازطراحی وب سایت یکی از خدماتی است که باید به صورت حرفه‌ای انجام و پیاده سازی شود، تا علاوه بر بهبود تجربه کاربری موجب ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو شود. برای این منظور باید به افرادی که در این زمینه دارای تخصص و تجربه کافی هستند، مراجعه شود. این مجموعه از بهترین شرکت‌ها در سطح تهران است که علاوه بر خدمات ساخت سایت، ریدیزاین سایت را نیز انجام می‌دهد و در این زمینه امکانات مختلفی را به کارفرمایان عزیز ارائه می‌نماید.

همچنین کارشناسان به سبب اینکه به طور حرفه‌ای در این زمینه به فعالیت کرده و دانش و تجربه کافی دارند، به بهترین نحو نیاز کارفرما را شناسایی کرده و در صورت مشاهده مشکل آن را برطرف خواهند نمود. به این جهت برای دریافت خدمات متنوع این تیم از جمله ریدیزاین وب سایت توصیه می‌شود در ابتدا از طریق شماره‌های درج شده در سایت با متخصصان در این زمینه تماس گرفته و از خدمات مشاوره استفاده نمایید.

ریدیزاین یا بازطراحی سایت را به چه کسی بسپاریم

انجام خدمات ریدیزاین سایت 

خدمات ریدیزاین سایت در جاب تیم به شکلی حرفه‌ای و اصولی انجام شده و به این ترتیب باعث می‌شود تا بتوانید به بهترین نحو با استفاده از ترفندهای خلاقانه از رقبا پیشی گرفته و مخاطبین زیادی را به سوی وب سایت جذب کنید. به دلیل اینکه دنیای وب با سرعت زیادی در حال تغییر است باید طراحی وب سایت خود را باتوجه به ترندهای روز دنیا انجام دهید تا بتوانید کاربران را سرگرم نموده و توجه آنها را به سوی سایت جلب کنید. کارشناسان در این مجموعه خدمات بازطراحی سایت را به نحوی انجام می‌دهند که تغییرات مورد نظر را اعمال کرده و تجربه کاربری را افزایش خواهند داد.

این موضوع باعث می‌شود تا ترخ تبدیل در سایت افزایش پیدا کرده و به این منظور بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو نیز ساده‌تر انجام خواهد گرفت. ممکن است برخی از این تغییرات بسیار جزئی و در حد جابجایی چند آیکون باشد، اما همین اقدامات ساده به صورت مستقیم روی ارتقا رتبه سایت و همچنین تبدیل نرخ کاربر به مخاطب تاثیر زیادی خواهند داشت. کارشناسان تمامی موارد مورد نظر در این مبحث را بررسی کرده و در صورت مشاهده مشکل آن‌ را با استفاده از تکنیک‌های مختلف رفع کرده یا بهبود خواهند بخشید. توجه داشته باشید که اگر یک بار برای همیشه طراحی سایت اختصاصی را به تیم ما بسپارید، بعدها دیگر نیاز به ریدیزاین نخواهید داشت.

تعرفه و هزینه ریدیزاین سایت

در این شرکت تعرفه ریدیزاین سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که همگی آنها باید به طور کامل مورد بررسی قرار گیرند. بسته به نوع سایت و خدماتی که نیاز دارد این تعرفه متغیر خواهد بود. از مهمترین پارامترهایی که روی هزینه بازطراحی سایت تاثیر گذار است باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

تعرفه و هزینه ریدیزاین سایت به عواملی مثل تعداد صفحات، استفاده از الگوهای خاص، زمان، میزان خدمات یا امکانات در هر صفحه و ... بستگی دارد

  • تعداد صفحات: تعداد صفحات یکتایی که باید دوباره طراحی شوند خود یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت هستند صفحاتی مانند: صفحه اول، درباره ما، لندینگ خدماتی، صفحه محصول ، صفحه دسته بندی محصولات و ...

  • الگوهای خاص: الگو یعنی دستورات و نیازمندی های سازمان نسبت به مخاطب که به اجبار باید در صفحات داشت و سعی بر این است که ارتباط موثری با مخاطب برای این الگوها ایجاد شود.

  • زمان: داشتن تایم مناسب برای طراحی و امکان فکر کردن برای پروژه در قیمت نیز تاثیرگذار است عدم زمان مناسب موجب اختلال در پروژه های دیگر و تحمیل هزینه بیشتر بر پروژه خواهد بود.

  • تهیه هاست: فضای میزبانی یکی از مهمترین عواملی است که در نرخ بازطراحی وب سایت به شکل مستقیم تاثیرگذار است. به هر میزان هاست فضای بیشتری را در اختیار کارشناس بگذارد هزینه ریدیزاین نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

  • پشتیبانی از ریدیزاین سایت: پشتیبانی در مشخص کردن هزینه بازطراحی نقش بسیار پررنگی را ایفا خواهد کرد. شرکتی که به آن مراجعه می‌کنید باید از خدماتی که ارائه می‌دهد پشتیبانی کند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی آنها را از بین ببرد.

  • قالب طراحی: بسته به نوع قالب طراحی، هزینه در این زمینه متغیر خواهد بود. اگر طبق نیاز کارفرما از قالبی ساده استفاده شود بی‌شک هزینه بازطراحی سایت پایین‌تر از زمانی است که از قالب اختصاصی برای طراحی استفاده می‌شود.

  • نصب و آموزش ابزارهای بهینه سازی سایت: این تیم از شرکت‌هایی است که در صورت تمایل کارفرما ابزارهای بهینه سازی رتبه سایت را نصب و آموزش‌های لازم را ارائه خواهد داد. این موضوع می‌تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد.

  • طراحی لوگو: طراحی لوگو در بازطراحی وب سایت یکی از خدماتی است که این تیم به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در صورت ساخت لوگو قیمت بازطراحی افزایش پیدا خواهد کرد.
قیمت و هزینه زمان اجرا و تحویل
دوست عزیز قیمت دقیقی نمی‌توان مشخص نمود شما می‌توانید مشاوره رایگان از ما دریافت کنید در مشاوره، سایت شما بررسی و قیمت اعلام خواهد شد. زمان باز طراحی بستگی به نوع سایت دارد و عموما 30 الی 60 روز کاری طول خواهد کشید.

ریدیزاین سایت چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمان ریدیزاین سایت یا طراحی مجدد وب سایت به موارد مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها به شرح زیر هستند.

  • پیچیدگی و اندازه وب سایت: وب سایت‌ها از هر لحاظ با هم متفاوت هستند و در نتیجه هر کدام اندازه مختلفی دارند. برای وب سایت‌های کوچک که پیچیدگی کمتری داشته زمان کمتری در نظر گرفته می‌شود، این در صورتی است که وب سایت‌های بزرگ برای این کار به زمان بیشتری احتیاج خواهند داشت.

  • تغییرات مورد نظر: اگر تغییراتی که کارفرما به آنها نیاز دارد کم و محدود باشند زمان کاهش پیدا می‌کند، اما تغییرات بنیادین و بزرگ به زمان بیشتری احتیاج خواهند داشت در نتیجه به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

  • توانایی تیم طراح: تجربه و توانایی تیم طراح به صورت مستقیم روی زمان اعمال تغییرات تاثیر می‌گذارد. برخی از تیم‌های با تجربه که تعداد نفرات بیشتری برای باز طراحی وب سایت در اختیار دارند شرایطی را برای مشتریان خود فراهم خواهند کرد تا بتوانند در بازه زمانی کوتاه از خدمات ریدیزاین استفاده کنند. به همین دلیل بهتر است به مجموعه‌های معتبر مراجعه شود.

  • هماهنگی با کسب و کار: بازطراحی سایت باید با سایر فعالیت‌های کسب و کار و خدماتی که ارائه می‌شود، هماهنگ باشد در غیر این صورت به زمان بیشتری برای اعمال تغییرات جدید روی وب سایت نیاز است.

بهترین ریدیزاین سایت 

ریدیزاین سایت باید توسط افراد متخصص و کارشناس انجام شود تا سایت به صورت حرفه‌ای و استاندارد در اختیار مخاطبین قرار گیرد. شرکت‌های مختلفی ریدیزاین را بر عهده گرفته‌اند که از جمله بهترین آن‌ها باید به این مجموعه اشاره نمود که با توجه به نیاز مشتریان خدمات خود را شخصی سازی کرده و به این ترتیب باعث خواهد شد تا بتوانید تغییراتی که مد نظر دارید را به راحتی روی وب سایت اعمال کنید. در این مجموعه با توجه به نیاز کارفرما جلساتی به صورت مجازی یا حضوری برگزار می‌شود.

در ابتدا نوع مخاطب شناسایی شده و با توجه به سلیقه و علایق او باز طراحی وب سایت انجام خواهد شد. همچنین بهترین باز طراحی امکانی را برای کسب و کار به وجود خواهد آورد تا بتواند فرآیند برندسازی را بهبود و سرعت بخشد و همچنین هویت برند را به مخاطبین نشان دهد. این فعالیت یک تحول عظیم در کسب و کار به حساب آمده و در صورتی که بتوانید به یک مجموعه معتبر مراجعه کنید بازطراحی به صورت اصولی برایتان انجام خواهد گرفت و تمامی ساختار کدنویسی چک خواهد شد.

چه زمانی به ریدیزاین سایت سایت نیاز داریم؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه زمانی به بازطراحی نیاز داریم. توجه داشته باشید که زمان مشخصی برای اینکار وجود ندارد و تا زمانی که وب‌سایت کارایی مناسبی داشته باشد نیاز به ریدیزاین سایت نیست. سایت‌ها هم مانند هر کالای دیجیتالی عمر مفید دارند و بعد از مدتی نیاز به بروزرسانی و اعمال تغییراتی جزیی یا کلی خواهند داشت تا بهترین نتیجه را برای صاحبان کسب و کارها به همراه داشته باشند. به طور میانگین هر سایت بعد از یک و نیم الی دو و نیم سال بعد از راه‌اندازی نیاز به بازطراحی دارد. البته این زمان با توجه به نوع کسب و کار متفاوت است. فاکتورهای زیادی وجود دارند که با توجه به آنها می‌توان زمان مناسب برای بازطراحی سایت را تشخیص داد. این فاکتورها عبارتند از:

  • اهداف و برند شما تغییر کرده یا خیر؟
    قبل از اینکه اقدام به بازطراحی کنید این سوال را از خودتان بپرسید که آنها وبسایت شما متناسب با برند و هویت کسب کارتان است یا خیر؟ اگر از زمان راه‌اندازی سایت تا به امروز اهداف و برند شما تغییر نکرده است پس نیازی به اعمال تغییرات در ظاهر سایت نخواهید داشت.
     
  • میزان بودجه تان جهت بازطراحی سایت چقدر است؟
    یکی از فاکتورهایی که هنگام ریدیزاین سایت باید در نظر بگیرید میزان بودجه‌ای است که باید صرف اینکار کنید. توجه داشته باشید که اگر کسب و کار کوچکی دارید و بودجه لازم جهت بازطراحی وبسایت را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم بودجه خود را صرف راه‌های تبلیغاتی دیگر مانند تبلیغات کلیکی کنید. اگر سایت شما قدیمی است و کارایی لازم را ندارد قطعا بهترین روش بازطراحی وب‌سایت است. مطمئنا شما با اعمال تغییرات در شکل و ظاهر سایت یا تغییر کلی ساختار آن می‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و در تجارت خود پیشرفت نمایید.
     
  • کارایی و سرعت سایت چگونه است؟
    یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در ریدیزاین یا بازطراحی سایت تاثیرگذار است کارایی و سرعت سایت است. برای بررسی کارایی وب سایت بهترین روش این است که خود را به جای کاربر در نظر بگیرید. همچنین سایت را از نظر تجربه کاربری، مدت زمان ماندن کاربر در سایت، بانس ریت و نرخ تبدیل بررسی کنید. در صورتی که سایت شما از سرعت و کارایی بالایی برخوردار باشد، لازم نیست جهت بازطراحی اقدام کنید. اگر وبسایت شما باگ‌های زیادی داشته باشد سرعت بارگذاری صفحات سایت کاهش می‌یابد که در این صورت به بازطراحی نیاز خواهد داشت.
     
  • سایت خود را با سایر رقبا مقایسه کنید
    با توجه به پیشرفت تکنولوژی، صنعت طراحی سایت دستخوش تغییرات بسیاری شده است. شما در هر نوع کسب و کاری که فعالیت داشته‌ باشید قطعا رقبای زیادی دارید. اگر رقبای شما وبسایت خود را بروزرسانی کرده و امکانات بیشتری را به سایت خود افزوده باشند ولی شما همچنان با همان سایت قدیمی کار کنید، مطمئنا کاربران زیادی را از دست خواهید داد. برای اینکه از رقبای خود عقب نمانید و بتوانید اعتماد کاربران بیشتری را به سمت خود جلب نمایید، پیشنهاد می‌کنیم به فکر ریدیزاین سایت خود باشید.
     
  • رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو چگونه است؟
    برای بررسی رتبه وبسایت در نتایج گوگل کافیست نام کسب و کار خود را در گوگل جستجو کنید اگر تقریبا شش ماه از راه‌اندازی وبسایت شما می‌گذرد ولی هنوز در صفحه اول گوگل دیده نمی‌شوید، قطعا مشکلی وجود دارد. هدف از طراحی سایت معرفی و گسترش کسب و کار است و اگر بعد از چند ماه موفق نشوید رتبه خوبی در گوگل بدست بیاورید باید تغییرات زیادی در سایت خود ایجاد کنید. در این صورت با بررسی مشکلات سایت و ریدیزاین سایت می‌توانید به بهبود و ارتقای رتبه وبسایت خود کمک کنید.

چه تغییراتی در بازطراحی سایت صورت می‌گیرد؟

ریدیزاین باعث ایجاد تغییرات جزئی یا کلی روی سایت می‌شود البته میزان این تغییرات به نوع کسب و کار بستگی دارد. از مهمترین تغییراتی که در باز طراحی سایت صورت می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

تغییراتی در بازطراحی سایت صورت می گیرد : ریسپانسیو ، مشخص تر بودن دسترسی ها و ...

  1. برندسازی: برندسازی تاثیر بسیاری در گسترش و پیشرفت کسب و کارها دارد که متاسفانه بسیاری از مشاغل بدون توجه به این مسأله اقدام به طراحی سایت می‌کنند و بعد از مدتی تصمیم به برندسازی می‌گیرند. بازطراحی در جهت برندسازی باعث تغییر رنگ و ظاهر سایت با توجه هویت برند می‌شود. هم چنین لوگو و برخی از المان‌های وب‌سایت بر اساس برند تغییر می‌کنند.   
  2. ریسپانسیو کردن سایت: در زمان گذشته وارد شدن به سایت‌ها فقط از طریق کامپیوتر امکان‌پذیر بود. ولی در حال حاضر با توجه به گسترش استفاده از دستگاه‌های موبایل، ریسپانسیو بودن سایت‌ها بسیار اهمیت دارد. قطعا تعداد کاربرانی که از طریق موبایل قصد وارد شدن به سایت شما را دارند بسیار زیاد است و در صورت ریسپانسیو یا واکنش‌گرا نبودن وبسایت، کاربران زیادی را ازدست خواهید داد. منظور از واکنش‌گرا بودن این است که سایت شما برای دستگاه‌های مختلف نمایش داده شود و بتوانید از این طریق تعداد بازدیدکنندگان وبسایت خود را افزایش دهید و به گسترش کسب و کار خود کمک کنید. اگر سایت شما قدیمی است و با دستگاه‌های موبایل سازگار نیست حتما جهت بازطراحی وبسایت اقدام نمایید.
  3. بهبود تجربه کاربری: بهبود تجربه کاربری یکی از نکاتی است که اگر در طراحی سایت به آن توجه شود موجب افزایش بازدهی بیشتر وبسایت و در نتیجه افزایش تعداد بازدیدکنندگان می‌شود. اگر سایت شما قدیمی است و دسترسی به برخی از قسمت‌های وبسایت برای کاربران امکان پذیر نیست، باید به دنبال ریدیزاین بروید.
  4. بروز بودن: امروزه روش‌ها و فناوری‌های جدیدی در زمینه طراحی سایت وجود دارد که تاثیر بسیاری در بهینه سازی وبسایت و جلب مشتری بیشتر دارد. استفاده از این روش‌ها قطعا موجب بهبود تجربه کاری می‌شود. اگر مدت زمان زیادی از ساخت سایت شما می‌گذرد؛ بازطراحی وبسایت قطعا مفید خواهد بود. هم چنین اگر آپدیت‌های جدیدی که گوگل منتشر می‌کند با سایت شما سازگار نباشد مطمئنا به مشکل برخورد می‌کنید به همین دلیل باید سراغ ریدیزاین بروید.

ریدایزین جدید سایت

قطعا برای طراحی جدید و رفع مشکلات قبلی نیاز به یک تیم حرفه‌ای اما قابل اعتماد دارید که یک کار درست و قابل توسعه برای شما ایجاد کنند. این مجموعه با امکان طراحی در زمینه‌های زیر می‌تواند ریدیزاین سایت شما را به صورت حرفه‌ای انجام دهد:

  1. فروشگاهی

  2. شرکتی

  3. شخصی

  4. و....

ریدیزاین سایت چه مراحلی دارد؟

جهت دریافت خدمات بازطراحی وب سایت به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل احتمالی به مراحل زیر توجه داشته باشید. فرایند ریدیزاین سایت به شرح زیر است.

  • تجزیه و تحلیل وب سایت قدیمی: در مرحله اول طراحان با نگاهی ریزبین و نکته سنج به سراغ وب سایت رفته و نقاط قوت و ضعف آن را مورد بررسی قرار می‌دهند تا در صورت مشاهده مشکلات خاص آنها را شناسایی نمایند.

  • اولویت‌ها: در مرحله بعد طراحان باتوجه به نیاز و درخواست کارفرما اولویت‌ها را مشخص می‌کنند تا بتوانند به بهترین شکل تغییرات مورد نظر را اعمال نمایند.

  • شناسایی مخاطب هدف: مخاطب در طول زمان تغییر پیدا خواهد کرد به همین منظور برای اینکه سایت، طراحی مناسبی داشته باشد باید در ابتدا مخاطبین را شناسایی و با توجه به رفتار و عملکرد آنها فرایند ریدیزاین انجام شود.

  • شناسایی بخش‌های قابل تغییر: طراحان پس از اینکه به طور کامل سایت را بررسی کردند، فهرست‌هایی تهیه خواهند کرد تا قسمت‌هایی که نیاز به تغییر دارد را مشخص نمایند. به این ترتیب معلوم خواهد شد که چه بخش‌هایی از سایت می‌بایست تغییر پیدا کند.

  • تعریف اهداف جدید: سپس اهداف جدید با توجه به علاقه مندی کارفرما تعریف می‌شود تا سایت علاوه بر زیبایی کارایی بالایی نیز داشته باشد.

  • برنامه ریزی برای بازطراحی سایت: در نهایت کارشناسان برای بازطراحی وب سایت برنامه ریزی کرده و با توجه به اطلاعاتی که در دست دارند تلاش می‌کنند تا فرایند ریدیزاین را به بهترین نحو روی سایت پیاده سازی کنند.

ریدیزاین سایت چه مراحلی دارد: تجزیه و تحلیل، شناسایی مخاطب، اهداف جدید و ...

ریدیزاین سایت اختصاصی چه مراحلی دارد؟

  1. جلسات گروهی ایده پردازی به روش Brainstorming با کارفرما

  2. ارائه پیشنهادات و همفکری برای یافتن بهترین راه‌حل‌ها

  3. تحلیل دیتابیس

  4. ارائه وایرفریم

  5. طراحی ui سایت

  6. تست صفحات طراحی شده در پلتفرم‌های مختلف: موبایل، تبلت، تلویزیون‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی (Responsive)

  7. بازبینی و اعمال تغییرات نهایی در سایت با نظرات کارفرما (Presentation)

  8. تحویل سایت به کارفرما

چند نمونه از تکنولوژی‌‎های جدید برای ریدیزاین سایت

منظور از تکنولوژی زبان‌های برنامه نویسی، فریم‌ورک‌ها و کتابخانه‌های موجود است که به دو دسته فرانت و بک تقسیم می‌شوند چند زبان و فریم‌ورک خوب برای ریدیزاین در بخش backend سایت:

  1. php

  2. پایتون

  3. asp

  4. لاراول

  5. جنگو

  6. و ...

برای بخش فرانت موارد ذیل

  1. html

  2. سی اس اس

  3. react.js

  4. انگولار

  5. بوت استرپ

  6. و ...

مشاوره طراحی  مجدد یا باز طراحی سایت

ریدیزاین سایت چقدر اهمیت دارد؟

طراحی مجدد سایت به چندین دلیل دارای اهمیت است که از مهمترین آن باید به تغییر در شکل ظاهری سایت و همچنین برطرف شدن ایرادات کد اشاره داشته باشیم. در ریدیزاین سایت ساختار کدنویسی بروزرسانی شده و تمامی مشکلات رفع خواهند شد. به این ترتیب باید بگوییم ریزیداین این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا بتوانید با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کرده و به پیشرفت عملکرد وب سایت در موتورهای جستجو نیز کمک خواهد کرد.

در حقیقت باز طراحی یک شروع نو و پرقدرت در فضای مجازی در نظر گرفته شده و پتانسیلی را ایجاد خواهد کرد تا بتوانید مخاطبین جدید را به سوی خود جذب کنید. هنگامی که چند مدت از ساخت سایت بگذرد، امکانات و شکل ظاهری ممکن است کشش مناسب برای جلب نظر کاربران را نداشته باشد و به این ترتیب نمی‌توانید به افزایش فروش دست پیدا کنید، در نتیجه این موضوع باعث خواهد شد تا از رقبا عقب مانده و سهم زیادی از بازار را از دست بدهید.

ریدیزاین  با تصاویر با کیفیت

انتخاب تصاویر با کیفیت و جذاب برای سایت از مهمترین بخش‌های ریدیزاین سایت است. سعی کنید در سایت خود از محتواهای رسانه‌ای باکیفیت بالا استفاده کنید، زیرا در حال حاضر مخاطبان از نظر بصری جذب یک محتوا، محصول یا خدمات می‌شوند. تصاویر می‌توانند محصول و خدمات شما را به نمایش بگذارند. به طور مثال اگر سایت فروش اکسسوری دارید تصاویر با کیفیت از آن بدون شک باعث جذب مشتری و فروش بیشتر خواهد شد، پس در ریدیزاین به قرار دادن تصاویر باکیفیت توجه نمایید.

باز طراحی سایت در مقابل به‌روزرسانی سایت

تفاوت بین ریدیزاین و بروزرسانی یک مبحث کاملا مشخص است. به عنوان مثال یک بروزرسانی ساده برای پالت رنگی، تایپوگرافی یا تنظیمات ظریف UX در صفحات خاص است. اما اگر این تغییرات در هویت بصری وب‌سایت همزمان با تغییرات عمده در قسمت کد و رفع باگ باشد در اینجا می‌توان گفت ریدیزاین سایت انجام شده است.

به یاد داشته باشید، شما هیچ وقت نمی‌توانید ادعا کنید که وب سایت شما تکمیل شده و دیگر نیازی به تغییرات ندارد. شما باید همیشه بر اساس تجربه و بازخورد کاربر، تغییرات محصول یا رشد کسب‌وکار، به‌روزرسانی‌ها و تنظیمات و تغییراتی را در سایت خود اعمال نمایید.

همین تغییرات کوچک که به صورت مداوم و برنامه ریزی شده است، می‌تواند باعث بهبود وضعیت سایت شما شود. برای اطمینان از رشد و موفقیت کلی برند نیاز است که مدیریت خوبی بر روی وب سایت خود داشته باشید و در این راه می‌توانید از شرکت ارائه دهنده خدمات کمک بگیرید.

تفاوت ریدیزاین و طراحی سایت

تفاوت‌های فاحشی میان ریدیزاین و طراحی وب سایت وجود دارد که از مهمترین آنها باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که در ساخت سایت کارشناسان، طراحی وب سایت را از مرحله صفر شروع کرده و قدم به قدم با توجه به نیاز کارفرما سایت را می‌سازند. در این فرایند هیچ سایتی در گذشته در دسترس نبوده و متخصصین با توجه به حوزه فعالیت و نظر کارفرما شروع به ایجاد وب سایت خواهند کرد. اما ریدیزاین سایت زمانی انجام خواهد شد که سایتی را در اختیار داشته باشید و بخواهید خدمات، امکانات، طراحی و در کل ظاهر آن را با توجه به نیاز مخاطبین تغییر دهید. همچنین در بازطراحی سعی خواهد شد تا اشتباهات کدنویسی اصلاح شده و با در نظر گرفتن پرسونا امکانات دلخواه کارفرما روی وب سایت اعمال شود، در نتیجه خدمات ریدیزاین و طراحی سایت با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام موضوعات مختلف را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

پرسونای مشتری در واقع یک الگو است که دیدگاه بخش خاصی از مخاطبان شما را به تصویر می‌کشد. پرسوناها که با داده‌های جمع‌آوری‌شده از تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل وب‌سایت و سیستم‌های CRM ساخته شده‌اند. پرسونا به شما این امکان را می‌دهد که خریداران خود را درک کنید و روش استفاده از محصولات و خدمات شما را کشف کنید. از جمله نکاتی که در تهیه پرسونا مهم است شامل موارد زیر هستند:

  • جنسیت

  • سن 

  • شغل

  • وضعیت مالی

  • اوقات فراغت

ویژگی‌های نهایی وبسایت باز طراحی شده

  • استاندارد بودن از لحاظ برنامه نویسی

  • سرعت لود بالا براساس استانداردهای گوگل و تجربه کاربری

  • دسترسی سریع و آسان به تمام سایت برای بازدیدکنندگان

  • طراحی و توسعه و امکان پشتیبانی در آینده