پشتیبانی برنامه نویسی

پشتیبانی برنامه نویسی

پشتیبانی برنامه نویسی چیست؟ در چه مواردی باید از این نوع پشتیبانی استفاده کرد؟ هزینه پشتیبانی کردن برنامه نویسی چقدر بوده و خدمات ارائه شده شامل چه مواردی می‌شود؟ با ما همراه شوید تا به طور دقیق به تمامی این سوالات پاسخ داده و اطلاعات مفیدی را برای همکاری با یک شرکت معتبر و معروف در اختیارتان قرار دهیم.

پشتیبانی برنامه نویسی چیست؟

در پشتیبانی برنامه نویسی فرد یا افراد کارشناس با تجربه بالا و به صورت کاملا حرفه‌ای به بررسی سایت، اپلیکیشن و هر برنامه‌ای که نیاز به پشتیبانی دارد پرداخته و بر اساس دانش خود مشکلات موجود را مشخص خواهند کرد. شخصی که این مسئولیت را برعهده می گیرد باید به معنای واقعی متخصص و حرفه ای باشد چرا که انواع زبان های برنامه نویسی طراحی سایت با یکدیگر متفاوت است و کار کردن با هر یک از آنها سخت و تخصصی خواهد بود. بر این اساس شرایط را برای توسعه برنامه نویسی فراهم کرده و با ارائه خدمات گوناگون شما را در رسیدن به اهداف خاص بیزینسی یاری خواهند رساند. این نوع پشتیبانی نیاز به درک بالا از انواع زبان‌های برنامه نویسی داشته و می‌بایست با مسئولیت پذیری بالا انجام شود. بر این اساس بهتر است به شرکت‌های متخصص مراجعه کرده و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

پشتیبانی برنامه نویسی برای چه مواردی استفاده می شود؟

پشتیبانی برنامه نویسی از جمله خدماتی است که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اکثر دلایل نیاز به پشتیبان، عدم کدنویسی تمیز در برنامه نویسی می باشد که پس از مدتی باگ های زیادی را به سایت وارد می کند. به عنوان مثال اگر در گذشته با شرکتی در این زمینه به همکاری پرداخته و اکنون نیاز دارید تا با مجموعه‌ای جدید به همکاری بپردازید توصیه می‌کنیم با جاب تیم وارد مذاکره شده و شرایط خود را مطرح کنید تا کارشناسان پلن‌هایی مناسب را با توجه به اهداف شما برایتان ایجاد کنند. در این زمینه باید بگوییم که این نوع پشتیبانی برای انواع سایت به منظور توسعه cms و انواع اپلیکیشن انجام خواهد شد. همچنین برای انواع زبان‌های برنامه نویسی از جمله php، asp، جنگو، پایتون و ... نیز صورت خواهد گرفت. با توجه به این موضوع باید بگوییم که فرقی نمی‌کند سایت با چه زبان و فریم ورکی برنامه نویسی شده باشد در هر صورت جاب تیم در کنار شما بوده و توسعه برنامه نویسی را بر عهده خواهد گرفت.

چرا بهتر است پشتیبانی برنامه نویسی توسط شرکت انجام شود؟

ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که چرا بهتر است پشتیبانی برنامه نویسی توسط شرکت انجام شود؟ دلایل بسیار زیادی برای این کار وجود دارند، در ابتدا باید بگوییم که در صورتی که با یک شرکت قرارداد ببندید به دلیل اینکه یک تیم در پروژه شما فعالیت دارد مسیر پیشرفت کوتاه شده و به صورت تخصصی به هدف خود خواهید رسید. همچنین شرکت خود را موظف می‌داند تا دقیقا مطابق با قرارداد عمل کرده و به این ترتیب تمامی بندها را از لحاظ حقوقی رعایت می‌کند. این در صورتی است که اگر با شخص وارد چالش و اختلاف شوید امکان درگیری‌های قضایی وجود خواهد داشت، همچنین ممکن است فرد نتواند تمامی خدماتی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد اما یک شرکت معروف و معتبر به دلیل سابقه کاری بالا امکانات ارزشمندی را عرضه خواهد کرد.

قیمت پشتیبانی برنامه نویسی

قیمت پشتیبانی برنامه نویسی با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف تعیین خواهد شد. بر این اساس یکی از عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه نهایی، تشخیص زبان برنامه نویسی سایت خواهد بود که با توجه به زبان سایت یا برنامه مورد نظر قیمت خدمات مشخص خواهد شد. همچنین امکاناتی که نیاز دارید و سورس کد در این زمینه تاثیرات خود را خواهند داشت. لازم به ذکر است که جاب تیم برای مشاوره اولیه که به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می‌شود هزینه‌ای دریافت نخواهد کرد در نتیجه به راحتی این امکان را دارید تا با کارشناسان و متخصصین این حوزه صحبت کرده و از آن‌ها مشورت بگیرید. برای دریافت قیمت دقیق بهتر است با شماره‌های تعبیه شده در سایت تماس بگیرید تا به کارشناسان بخش پشتیبانی متصل شوید، بر این اساس زمانی را برای برگزاری جلسه مشاوره تعیین فرمایید.

خدمات پشتیبانی برنامه نویسی جاب تیم

خدمات پشتیبانی شرکت برنامه نویسی جاب تیم با توجه باگ‌ها و مشکلات تعیین شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برخی از مهمترین خدمات به شرح زیر خواهند بود.

  1. در ابتدا زبان برنامه نویسی در جاب تیم توسط کارشناسان چک و بررسی می‌شود.
  2. سورس کد از کارفرما دریافت شده و تحت نظر قرار خواهد گرفت، کارشناسان تعیین خواهند کرد که آیا برنامه یا وب سایت قابلیت توسعه دارد یا خیر.
  3. در نهایت اگر سایت یا اپلیکیشن قابلیت پیشرفت داشته باشد تمامی امکاناتی که نیاز دارید اعمال خواهند شد.
  4. همچنین تمامی باگ‌ها و مشکلات مشاهده شده در برنامه نویسی از بین رفته و رفع خواهند شد.

مراحل پشتیبانی برنامه نویسی

مراحل پشتیبانی برنامه نویسی در جاب تیم از پیش تعیین شده بوده و کارشناسان مرحله به مرحله جلو خواهند رفت تا تمامی امکانات مورد نیاز را به درستی در سایت یا برنامه اعمال کنند. این مراحل به شرح زیر تعریف می‌شوند.

  1. در ابتدا سورس کد دریافت شده و بررسی اولیه آغاز خواهد شد.
  2. پس از آن مرحله عقد قرار داد است که با موافقت طرفین انجام می‌شود.
  3. در مرحله بعد یک گروه تلگرام یا واتساپ ایجاد می‌شود تا کارفرما با متخصصین به صورت مستقیم ارتباط گیرد.
  4. سپس، فعالیت‌های تعیین شده تسک به تسک انجام شده تا در اختیار کارفرما قرار گیرد.
  5. در مرحله نهایی نیاز است تا کارفرما سایت را چک کرده و مورد بررسی قرار دهد تا تغییرات مورد نیاز پیاده سازی شوند.

اهمیت پشتیبانی برنامه نویسی

اهمیت پشتیبانی برنامه نویسی زمانی مشخص می‌شود که سایت یا اپلیکیشن آن طور که از آن انتظار می‌رود عملکرد مناسبی را از خود نشان ندهد. بر این اساس باید بگوییم که کاربران با ورود به وب سایت به دلیل کارایی پایین به سرعت خارج شده و این موضوع باعث خواهد شد تا به مرور زمان میزان ورودی خود را از دست بدهید. در نتیجه کاهش ترافیک، در میزان فروش و کسب درآمد نیز تاثیرات خود را برجای خواهد گذاشت که باعث می‌شود تا نتوانید آن طور که باید با استفاده از سایت درآمدزایی کنید. اپلیکیشن‌ها و همچنین انواع وب سایت‌ها دارای مشکلات ریز و درشت برنامه نویسی هستند به همین دلیل در صورتی که نتوانید این مشکلات را به صورت اصولی برطرف کنید بی شک تنها در حال هدر دادن سرمایه‌ی خود هستید.

وظایف پشتیبان برنامه نویسی

وظایف پشتیبانی برنامه نویسی با توجه به مشکلات و امکانات مورد نیاز کارفرما مشخص خواهد شد. برخی از این وظایف به شرح زیر هستند.

بررسی مداوم نرم افزار ویندوزی و سیستم عامل برای بهبود عملکرد آن

  • پیاده سازی و کد نویسی برنامه‌ها به صورت اصولی و حرفه‌ای
  • استفاده از کتابخانه مد به منظور بکارگیری آسان از کدها
  • توسعه وضعیت زبان برنامه نویسی و ایجاد امکانات مورد نیاز کارفرما

برنامه هایی که نیاز به پشتیبانی برنامه نویسی دارند؟

از جمله برنامه هایی که نیاز به پشتیبانی از برنامه نویسی دارند باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • سیستم ارتباط با مشتری یا crm
  • برنامه‌های ویندوزی
  • اپلیکیشن‌ها
  • وب سایت‌ها

بهترین شرکت پشتیبانی برنامه نویسی

بهترین شرکت پشتیبانی برنامه نویسی در ابتدا با تمامی زبان‌های برنامه نویسی آشناییت داشته و امکانات و خدمات مناسبی را در اختیار کارفرما قرار خواهد داد. بر این اساس باید بگوییم که جاب تیم یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه است که توانسته تا کنون پروژه‌های بسیار زیادی را با موفقیت به اتمام برساند. همچنین علاوه بر خدمات ذکر شده این شرکت نه تنها وظیفه پشتیبانی را بر عهده گرفته بلکه در صورت تمایل به صورت اختصاصی سایت و برنامه را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز مشاوره‌های حرفه‌ای خود را در اختیارتان قرار خواهد داد تا توسعه و نگهداری از برنامه‌های خود را به بهترین شکل انجام دهید.

مقاله پشتیبانی از برنامه نویسی با توجه به تجربه کارشناسان و نظر متخصصین نوشته و به خوانندگان عزیز ارائه شده تا با در نظر گرفتن پارامترهای ذکر شده با شرکت‌های معتبر در تهران به همکاری پرداخته و شرایط را برای پیشرفت کسب و کار خود فراهم سازند.