گوگل ادوردز (گوگل ادز)
گوگل ادز که با نام گوگل ادوردز نیز شناخته میشود یک سرویس تبلیغات از طرف گوگل میباشد که متشکل از تعداد زیادی از وبسایت های سراسر جهان میباشد. در این سرویس کاربران از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف گوگل تبلیغات خود را برای مشتریان گوگل به نمایش میگذارند. این سرویس اجازه میدهد که با پرداخت هزینه در صفحه نتایج گوگل ظاهر شوید. Google Ads یک روش موثر برای هدایت ترافیک یا مشتریان مناسبی به سایت شماست که در حال جستجوی محصولات یا خدمات مشابه با محصولات شما هستند. مبلغان در این سرویس میتوانند دو دسته از افراد را هدف قرار دهند. دسته اول شبکه جستجو یا همان سرچ و دیگری شبکه نمایش میباشد. شبکه سرچ به ازای هر کلیک روی کلمات کلیدی که به کسب و کارشان مربوط میباشد مزایده انجام میدهند و تبلیغاتشان را به کاربرانی که کلمات کلیدی را در گوگل سرچ میکنند نمایش دهند. شبکه نمایش به تبلیغ کنندگان این پیشنهاد را میدهد که تبلیغاتشان را به عنوان بنر روی وبسایت هایی بگذارند که بخشی از شبکه نمایش است.
خدمات گوگل ادز چیست؟
گوگل ادز یا گوگل ادوردز سیستم تبلیغات شرکت گوگل است که تبلیغ کنندگان در آن از طریق سایت یا ابزارهای مختلف گوگل تبلیغات خود را برای مشتریان و کاربران هدف به نمایش خواهند گذاشت. مهمترین شکل گوگل ادز تبلیغ در گوگل است. کارشناسان در این نوع تبلیغ در ابتدا به بررسی کلمات کلیدی با توجه به نوع مخاطب و پرسونا خواهند پرداخت. به این ترتیب کلمهای مناسب را یافته و تبلیغات را با آن انجام خواهند داد. زمانی که کاربر کلمهی تعیین شده را جستجو کند سایت مورد نظر در نتایج صفحه اول در اختیار او قرار خواهد گرفت. به این ترتیب باید به شرکتهای ارائه دهنده خدمات گوگل ادز مراجعه کرده تا بتوانید به طور پر بازده این فرایند را دنبال کنید. در این فرایند اکانتی برای شما ایجاد و شارژ خواهد شد تا به راحتی در صورت نیاز تبلیغات مورد نظر را در گوگل انجام دهید.
خرید اکانت گوگل ادز
خرید اکانت گوگل ادز باید از پارتنری باشد که سالهای سال در این عرصه بوده و اکانت هایی با ایمپرشن بالایی دارد در خرید دقت کنید که هزینه شارژ و نحوه محاسبه سود پارتنر روشن و شفاف باشد گاهی پارتنرهای موجود با درصد های بالا موارد شارژ را انجام می دهند که بسیار گران است برای خرید می توانید از جاب تیم درخواست خود را از طربق تماس یا واتساپ ثبت کنید.
معنی گوگل ادوردز یا ادز
یکی از روش های تبلیغات در گوگل، گوگل ادوردز میباشد و این تنها روش تبلیغات در گوگل نیست. این یکی از سرویس های قابل ارائه توسط گوگل است که اجازه میدهد با پرداخت هزینه در صفحه نتایج گوگل ظاهر شوید. گوگل ادوردز سیستمی است که گوگل برای کمک به شما در بازاریابی محصولات یا خدماتتان در موتور جستجوی گوگل و سایت های وابسته به آن توسعه داده است. در این روش تبلیغاتی گوگل، متن تبلیغ در نتایج گوگل نشان داده میشود. گوگل ادز که عبارت اختصاری گوگل ادوردز است یک پلتفرم آنلاین تبلیغاتی است که گوگل صاحب آن می باشد و آن را اداره میکند. همچنین یک شبکه بسیار پر کاربرد و گسترده آنلاین در سراسر جهان میباشد که میلیون ها کسب و کار به صورت آنلاین تبلیغاتشان را با استفاده از تبلیغات گوگل انجام میدهند. بر اساس کلمات کلیدی که میخواهند هدف قرار دهند، کسب و کارها هزینه میکنند تا تبلیغات خود را در بالای صفحه نتایج جستجو قرار میدهند. این پلتفرم با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک اجرا میشود یعنی زمانی که تبلیغ کننده روی تبلیغ شما کلیک کند باید هزینه پرداخت کنید.
در واقع Google ads مانند مناقصه عمل میکند و شرکت های مختلف برای هر کلیک میزان مشخصی پول پیشنهاد میکنند ولی همیشه اینطور نیست که بالاترین پیشنهاد برند مناقصه باشد بلکه با بررسی فاکتورهای کیفیتی برنده را انتخاب مینماید. وقتی کار با گوگل ادوردز را شروع میکنید بیشتر و بیشتر جذب آن میشوید ولی باید دقت کنید که گوگل ادوردز در ظاهر ساده به نظر میرسد اما کار با آن راحت نیست و نیاز به تجربه و اطلاعات کافی دارد. به همین جهت تیم ما مجموعه ای از مقالات را برای آموزش گوگل ادوردز را در نظر گرفته است تا به شما در این زمینه کمک نماید.
چرا تبلیغات گوگل ادوردز پیشنهاد می شود؟
گوگل یک موتور جستجوی بسیار پرکاربرد و پیشرفته است که روزانه 5/3 میلیارد کوئری را در روز دریافت میکند. پلتفرم گوگل ادز حدود 2 دهه است که فعالیت دارد و در حوزه تبلیغات پولی ارشد میباشد. گوگل منبعی برای افرادی است که توسط افراد سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد که بتوانند به سوالاتی که با ترکیبی از تبلیغات پولی و نتایج ارگانیک پاسخ داده شده اند برسند. مطابق با گزارشی از گوگل، مبلغان برای هر یک دلاری که در گوگل ads خرج میکنند 8 دلار به دست میآورند بنابراین دلایلی وجود دارد که نشان میدهد چرا تبلیغات در گوگل به نفع شماست، پس اگر تازه کارید، سری مقالات ما در مورد فراگیری آموزش گوگل ادوردز را در همین صفحه پیگیری نمایید.
واضح است که تفاوتی بین نوع بازدیدکنندگان از سایت وجود دارد. بازدید کنندگانی که سایت را از طریق طبیعی و در نتایج گوگل پیدا میکنند با بازدید کنندگانی که از طریق گوگل ادوردز میآیند با هم تفاوت دارند. و این به دلیل این است که بازدید کنندگان معمولی برای کسب اطلاعات به سایت وارد شده اند اما بازدید کنندگانی که از طریق Google ads وارد سایت شده اند از طریق کلیک بر روی تبلیغات برای خرید به سایت وارد شده اند. بنابراین شما به این بازدیدکنندگان که خریداران واقعی میباشند نیاز دارید و به همین دلیل است که استفاده از گوگل ادز و فراگیری آموزش گوگل ادز پیشنهاد میشود.
خدمات گوگل ادز برای چه سایت یا بیزینس هایی مناسب است؟
عموما ادز برای بیزینس هایی که رقابت زیادی در نتایج جستجو دارند عملکرد مناسبی دارد اما اگر سایت تازه تاسیس هم داشته باشید برای 3 ماه اول که سئو سایت شما در نتایج رتبه کسب کند این نوع تبلیغات مناسب خواهد بود نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید این تبلیغات برای هر زمینه بیزینسی که نیاز دارد در نتایج جستجو دیده شود مناسب است پس محدودیتی از این لحاظ ندارید عموما زمینه بیزینس های زیر بیشترین درخواست خدمات ادز را دارند:
-
وکالت
-
فروش بلیط
-
گردشگری
-
املاک
-
آرایشی و بهداشتی
-
ورزشی
-
و ...
چقدر باید برای خدمات گوگل ادز هزینه کرد؟
آژانسهای دیجیتال مارکتینگ با توجه به بستهها و پکیجهایی که در اختیارتان قرار میدهند هزینههای متفاوتی را در این زمینه از شما دریافت خواهند کرد. هزینه کمپینها بر حسب رقابتی بودن کلمات کلیدی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. دقت داشته باشید که با مشاهده سایت و کلیک نکردن روی آن گوگل هزینهای را از شما دریافت نخواهد کرد، تنها در صورتی که کاربر روی صفحه مورد نظر که دارای حامی مالی است کلیدی کند هزینهای از اکانت شما کاهش پیدا خواهد کرد. نکته مهم در این زمینه این است که هزینه کاهش پیدا کرده به طور کلیک محاسبه خواهد شد. به منظور آگاهی بیشتر و دریافت اطلاعات، کافی است با شمارههای موجود در سایت تماس بگیرید تا به متخصصین ما متصل شوید. کارشناسان تلاش خواهند کرد تا اطلاعات دقیقی در این زمینه در دسترستان قرار داده و راهنماییهای لازم را ارائه دهند.
اکانت اختصاصی گوگل ادوردز
اکانت اختصاصی گوگل ادوردز برای شرکت یا افرادی که تمایل دارند خود کمپین راه اندازی و مدیریت کنند مناسب است اما به یاد داشته باشید مدیریت کمپین نیاز به تخصص دارد اگر نیازمند خرید اکانت هستید می توانید از طریق پل های ارتباطی مثل تماس یا واتساپ درخواست خود را برای جاب تیم ثبت کنید.
ارائه فاکتور رسمی در خدمات گوگل ادز
گوگل برای ارائه خدمات در زمینه تبلیغات به صورت دلاری از کارفرمایان عزیز هزینههای لازم را دریافت خواهد کرد. به این ترتیب این مبلغ در ایران بسیار بالا خواهد بود در نتیجه تیم ما شرایطی را برای صاحبین کسب و کار در نظر گرفته تا بتوانند با دریافت فاکتور رسمی از درستی خدمات ارائه شده و پرداخت گوگل ادز اطمینان حاصل فرمایند. مزیت تیم ما فاکتوری است که به طور رسمی برای سازمانها و شرکتها ارسال خواهد کرد. ( مبلغ %9 مالیات بر ارزش افزوده محاسبه میشود) به این ترتیب میتوانید با خیالی آسوده و به راحتی خدمات مورد نظر را دریافت کرده و با استفاده از نتایج دریافت شده رتبههای وب سایت را جابجا کنید. تیم متخصص ما همواره در کنار شما بوده، بر این اساس گزارشات و نتایج ارائه شده را به طور دقیق در اختیارتان قرار خواهد داد.
خدمات گوگل ادز با بهترین قیمت
این موضوع که هر فردی در گوگل ads هزینه بیشتری را بپردازد برنده و پیروز میدان نخواهد بود بسیار حائز اهمیت است. قیمت تبلیغات در این زمینه به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که باید تمامی آنها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. مجموعه ما از جمله شرکتهایی است که خدمات خود را به طور تضمینی و با کیفیت بالا به کارفرمایان عزیز ارائه داده و همچنین نسبت به سایر مجموعهها در این زمینه سود کمتری را از شما دریافت خواهد کرد. خدمات گوگل ادز در مجموعه ما به شما یاری خواهد رساند تا کلمات هدف را یافته و همچنین با کاربر و پرسونا آشنا شوید، به این ترتیب زمینه رشد و گسترش سایت را فراهم خواهد کرد. هزینه این خدمات با توجه به پکیج مورد استفاده شما مشخص خواهد شد. کارشناسان بهترین استراتژی را چیده و تلاش خواهند کرد تا با دریافت هزینه معقولانه کسب و کارتان را رشد دهند.
چه دامنه هایی برای خدمات ادز تحریم شده اند؟
متاسفانه برخی از دامنه ها از طرف گوگل برای این خدمت تحریم شده اند و اگر کمپین ادز برای این دامنه ها فعال کنید امکان از دست دادن بودجه تبلیغات را خواهید داشت دامنه های رایگان و خصوصا دامنه ire برای این مورد تحریم شده اند اما کارشناسان ما راه حل هایی برای دور زدن این تحریم ها به شما پیشنهاد میکنند.
مشاوره برای کمپین و خدمات گوگل ادوردز در جاب تیم
قبل از هر اقدامی برای خرید یا شارژ کمپین خود میتوانید اهداف خود را برای ما تشریح کنید تا مسیری درست برای این تبلیغات برای شما ایجاد کنیم هدف نباید فقط اجرای ادز باشد بلکه اجرای دقیق و پشتیبانی 24 ساعته برای کمپین بسیار ضروری است.
تبلیغات موثر در گوگل ادز
دریافت خدمات گوگل ادز میتواند برای رشد سایت بسیار موثر واقع شود. دو نوع تبلیغ در گوگل وجود دارد که باید با توجه به نظر کارشناسان از آنها استفاده کنید. از پرکاربردترین انواع تبلیغات باید به تبلیغات کلمات کلیدی اشاره داشته باشیم. در این تبلیغ با انتخاب کلمه کلیدی مورد نظر میتوانید در صفحه نخست گوگل، سایت را به نمایش درآورده و به این ترتیب کاربران با جستجو کلمه به سایت شما برخورد خواهند کرد. در تبلیغات بنری، گوگل در سایتهای پربازدید و معتبر به نمایش تبلیغات در قالب گیف و عکس میپردازد. در نتیجه کسب و کارها میتوانند از این فرصت استفاده کرده و در سایتهای پربازدید تبلیغات خود را انجام داده و کاربران را به سوی وب سایت هدایت کنند. در این نوع تبلیغ نیز کسب و کارها تنها به ازای هر کلیک هزینهای را پرداخت خواهند کرد.
آیا خدمات گوگل ادز جایگزین سئو است؟
در یک جواب باید بگوییم خیر استفاده از خدمات گوگل ادز به هیچ عنوان جایگزین سئو سایت نبوده و همچنین تغییری در رتبههای وب سایت ایجاد نخواهد کرد. بهینه سازی سایت و گوگل ادز به نوعی مکمل یکدیگر در نظر گرفته شده و اگر هر دوی آنها را با هم برای سایت مورد استفاده قرار دهید میتوانید فضای بیشتری از صفحه اول گوگل را در بر گرفته و به این ترتیب مشتریان بیشتری را از آن خود کنید. از تفاوتهای اصلی این دو روش باید بگوییم که این نوع تبلیغات سریعتر بوده و در بازه زمانی کوتاه نتایج را نشان خواهد داد این در صورتی است که سئو فرایندی زمانبر داشته و برای مشاهده نتایج در آن باید صبور باشید. همچنین گوگل ads فرایندی آسانتر نسبت به sea داشته و با توقف آن ترافیک نیز متوقف خواهد شد در صورتی که در سئو این چنین نیست.
تاثیر گوگل ادز در سئو سایت
همانطور که اشاره شده گوگل ادز تاثیر مستقیمی روی بهینه سازی صفحات سایت نداشته و رتبهها را جابجا نخواهد کرد، در این صورت ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که چه کارکرد و چه مزیتی دارد؟ در این زمینه باید بگوییم که در صورتی که از خدمات گوگل ادز بهره مند شوید میتوانید از تاثیرات غیر مستقیم و طولانی مدت آن روی سایت بهره مند شوید. باید گفت که نمیتوان تاثیرات این روش را اندازهگیری کرد اما گوگل ads در بهینه سازی وب سایت و رتبهها به کارشناسان یاری خواهد رساند. به عنوان مثال نتایج بدست آمده نشان خواهد داد که کاربران دقیقا به دنبال چه کلماتی هستند و سایت از چه کلماتی ورودی داشته است. به این ترتیب متخصصین تلاش خواهند کرد تا روی کلمات مورد نظر تمرکز کرده و با استفاده از آنها رتبه سایت را افزایش دهند. با در نظر گرفتن این موضوع باید بگوییم که تاثیرات طولانی مدت گوگل ادوردز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود در نتیجه نباید نادیده گرفته شود.
قوانین خدمات گوگل ادز (ads)
گوگل ادوردز قوانین و اصول خاصی را برای ارائه خدمات خود در نظر گرفته است و افراد برای افزایش تأثیر و بازدهی تبلیغات، ملزم به رعایت این قوانین هستند. این قوانین در تا به امروز موارد ذیل هستند:
-
حفظ امنیت اطلاعات کاربران: بر اساس این مورد از اصول گوگل ادز، افرادی که قصد سوء استفاده از اطلاعات کاربران را داشته باشند، توسط این سرویس پیگیری خواهند شد.
-
ارائه محتوای مناسب برای تمام گروههای سنی: گوگل ادز تنها در صورتی ارائه تبلیغ را مجاز میکند که محتوای آن برای تمام گروههای سنی مناسب بوده و گروههای سنی پایینتر را مورد هدف قرار ندهد.
-
محدودیت تبلیغ محصولات الکلی: تبلیغ محصولات الکلی در تمام مناطق قابل ارائه نیست، لذا در این موارد باید مطابق با قوانین منطقهای ارائه شوند.
-
حق کپی رایت: گوگل ادز از حقوق پدیدآورندگان آثار حمایت میکند و در صورت مشاهده محتوای غیرمجاز، محدودیتهای خود را اعمال میکند.
-
محدودیت تبلیغات شرطبندی: تبلیغات مرتبط با شرطبندی و قمار در همه مناطق قابل اجرا نیست، لذا تبلیغ این نوع وبسایتها، تنها در صورت عدم مغایرت با قوانین کشور مقصد مجاز است.
-
محدودیت تبلیغات حوزه بهداشتی و دارویی: برای تبلیغ محصولات و خدمات بهداشتی و مرتبط با پزشکی، باید گواهینامههای لازم را به گوگل ارائه دهید. توجه به قوانین کشور مقصد نیز از دیگر ملزومات ارائه تبلیغات حوزه پزشکی و سلامت است.
-
محدودیت تبلیغات سیاسی: بهطورکلی محتوای تبلیغاتی سیاسی باید با قوانین منطقه ارائه تبلیغ، مطابقت داشته باشد.
-
رعایت قوانین کلی و تجاری: قوانین کلی منطقه در حوزه تبلیغات و تجارت، باید به کلی در محتوای تبلیغاتی لحاظ شود.
علاوه بر این، موارد زیر نیز از جمله تبلیغاتی هستند که در گوگل ادوردز مجاز نیست:
-
تبلیغ کالاهای تقلبی: انجام تبلیغات مربوط به کالاهایی با لوگوی تقلبی یا خصوصیات متفاوت از کالای اصلی، در گوگل ادوردز ممنوع است. لذا هنگام ارائه تبلیغات لازم است که از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.
-
تبلیغ خدمات و محصولات خطرناک: تبلیغ محصولات یا خدماتی که اثرات زیانباری بر سلامت جسمی و روانی افراد و جامعه داشته باشند، به طورکلی در گوگل ممنوع است.
-
ترویج رفتار نادرست: رفتارهای پرخطر و نادرست مانند: خشونت، نفرت و... که موجب ترویج فرهنگ غلط در جامعه خواهند شد، در تبلیغات گوگل با ممنوعیت مواجه میشود.
-
محتوای تبلیغاتی نامناسب: تبلیغات ارائه شده باید دارای محتوای ارزشمند و منطبق با اصول فرهنگی باشد، در غیر این صورت از سمت گوگل مورد تایید قرار نمیگیرد.
-
تبلیغات مخرب: گوگل قصد دارد تا فضایی امن و محتوای مفید و متنوعی به کاربران خود ارائه دهد، از این رو به تبلیغات حاوی اطلاعات مخرب، مجوز نشر نخواهد داد.
-
ارائه اطلاعات نادرست: استفاده از اطلاعاتی که از صحت آنها اطمینان حاصل نشده است و باعث فریب کاربران خواهد شد، در گوگل ادوردز ممنوع است.
عدم رعایت قوانین و اصول تعیین شده از سمت گوگل ادز میتواند منجر به تعلیق تبلیغ و یا اکانت گوگل شود. گاهی نیز ممکن است با وجود رعایت کردن تمام قوانین، تعلیق اکانت یا تبلیغ از سمت گوگل اتفاق بیفتد. در چنین شرایطی نیاز به هیچگونه نگرانی نیست، چرا که با ارائه درخواست رسیدگی به گوگل، مشکل به سرعت بررسی و رفع خواهد شد.
مفاهیم اصلی گوگل ادز
گوگل ادز دارای مفاهیم اصلی میباشد که با دانستن آن ها می توان عملکرد کلی یک کمپین تبلیغاتی در گوگل را تحلیل نمود. این مفاهیم شامل موارد زیر میباشند:
-
اکانت گوگل ادز
اولین چیز برای راه اندازی یک پنل گوگل ادز ساخت یک اکانت میباشد که کمپین های تبلیغاتی در این اکانت ساخته میشوند. در Google Ads این امکان وجود دارد که چند اکانت را با استفاده از یک ایمیل مدیریت کرد که My Client Center نامیده میشود.
-
کمپین گوگل ادز
در داخل اکانت ها کمپین های گوگل ادز تعریف میشوند. هر کمپین در تبلیغات کلیکی گوگل از یک یا چند گروه تبلیغ یا ad group تشکیل شده است که تبلیغات و کلمات کلیدیشان درون این گروه های تبلیغی قرار می گیرند.
-
گروه آگهی
گروه آگهی که Ad Group نیز نامیده می شود شامل تعدادی آگهی و کلمات کلیدی می باشد.
-
آگهی ها
آگهی ها که Ads نیز نامیده میشوند، ترکیب متن و لینک هایی هستند که به عنوان تبلیغات در صفحات گوگل نمایش داده میشوند. در این آگهی ها، قسمت عنوان تبلیغ از 3 بخش تشکیل شده است که میتوان برای هر قسمت سه متن 30 کاراکتری وارد نمود. عنوان این تبلیغ به عنوان یک لینک ظاهر میشود که به صفحه فرود اصلی وارد میشود. در زیر این بخش آدرس صفحه اصلی وب سایت نمایش داده میشود. در زیر این قسمت نیز بخش توضیحات است که شامل دو بخش 80 کاراکتری میباشد. به متن آگهی می توان افزونه هایی اضافه نمود که میتوان توضیحات، افزونه تماس و چهار لینک از سایت را نام برد.
-
کمپین تبلیغاتی
در هر کمپین تبلیغاتی تعدادی گروه آگهی وجود دارد که میتوان مسئله هایی مانند تاریخ شروع و پایان تبلیغ، محدودیت هایی مانند میزان بودجه روزانه را در آن تعریف نمود.
-
نرخ کلیک
نرخ کلیک در سیستم گوگل ادز چیست؟ نرخ کلیک یا CTR تعداد کلیک هایی است که تبلیغ شما دریافت میکند که هر چه بالاتر باشد به این معنی میباشد که کیفیت تبلیغات بالاتر میباشد. CTR کلمات کلیدی مرتبط را هدف قرار میدهد و با مقاصد سرچ سازگار است.
-
نرخ تبدیل
نرخ تبدیل در سیستم گوگل ادز چیست؟ نرخ تبدیل که CVR نیز نامیده میشود معیاری است از ارسال فرم به عنوان بازدیدهای صفحه فرود شما که هرچه بالاتر باشد نشان دهنده این می باشد که تجربه کاری یکپارچه تری دارید و با وعده تبلیغات هم سازگاری دارد.
-
کلمات کلیدی
هر کلمه کلیدی کلماتی هستد که مشخص میکنند تبلیغات شما در ازای جستجوی چه کلماتی برای کاربران ظاهر شوند. همچنین میتوان کلمات کلیدی منفی را نیز به کار برد که مشخص میکنند تبلیغات در ازای جستجوی کدام کلمات نمایش داده نشود.
-
سیستم مزایده Google Ads
اگر یک کلمه کلیدی توسط دو شرکت انتخاب شود راهکار سیستم گوگل ادز چیست؟ در اینجا با فرآیند مزایده تصمیم گرفته میشود:
-
وقتی جستجو توسط کاربر شروع شد، گوگل کلمات کلیدی مرتبط در کمپین تبلیغاتی شرکت های مختلف را تشخیص داده و وارد مزایده مینماید.
-
هر شرکت با توجه به مبلغ پیشنهادی اش برای کلمه کلیدی در مزایده شرکت میکند. از هر شرکت تنها یک کلمه وارد مزایده میگردد.
-
گوگل به امتیاز کیفیت کلمه کلیدی و مبلغ پیشنهادی توجه میکند و تصمیم میگیرد که هر تبلیغ در چه جایگاهی قرار داده شود.
چرا خدمات گوگل ادز بهتر از تبلیغات بنری در سایت ها است؟
شما برای تبلیغات در فضای مجازی گزینه های زیادی برای اجرا دارید مثل : تبلیغات بنری در سایت های بزرگ و مطرح، تبلیغات به صورت، تبلیغات در ابتدای ویدیوهای آنلاین و ... اما در این نوع تبلیغات ورودی فیک یا غیر واقعی بسیار زیاد است و نرخ تبدیل مشتری بسیار پایین است گزارش های دقیقی در این کمپین ها برای شما ارائه نمیشود و نمی توان جلوی کلیک های متداول کاربران فیک یا ربات ها را گرفت اما در ads این موضوع فرق دارد بنابر دلایل ذیل ادز خیلی بهتر از تبلیغات بنری است:
-
اگر کاربری در جستجو روی ads قبلا کلیک کرده باشد برای جلوگیری از کلیک های فیک بعد از تایم خاصی دوباره امکان دیدن ادز شما را خواهد داشت.
-
می توان بودجه را براساس نحوه نمایش در ابتدا یا انتهای صفحه و موارد دیگر کنترل کرد.
-
زمان دقیق و تعداد نمایش براساس یک بازه زمانی قابل کنترل است.
-
امکان توقف خدمات گوگل ادوردز در 24 ساعت به صورت شبانه روزی وجود دارد.
-
اعتماد بیننده به این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات پر زرق و برق بنری بیشتر است.
-
امنیت سایت شما و مقصد بازدید کننده در فضای آنلاین برای گوگل ضروری و خط قرمز است.
-
بازدید کننده از سایت شما مشتری مستقیم و نیازمند خدمات یا محصول شماست.
اگر به دنبال طراحی سایت هستید با مشاوران ما تماس بگیرید.اگر با این مفهوم آشنا نیستید، از صفحه طراحی سایت دیدن نمایید.
حداقل و حداکثر قیمت یک کلیک در خدمات ادز چگونه محاسبه میشود؟
همیشه برای مشتری این سوال وجود دارد که هزینه هر کلیک دقیقا براساس چه معیاری سنجیده میشود! و آیا می توان کمترین هزینه را صرف کرد؟ دقت کنید هزینه براساس یک سری پارامتر محاسبه و از شارژ شما کسر میشود این موارد را می توان به صورت زیر نام برد:
-
میزان رقابت یا سختی کلمه مورد نظر
-
جایگاه نمایشی در ابتدا یا انتهای صفحه اول و صفحات دیگر
-
تعداد آگهی در تایم مورد نظر
-
تعداد نمایش برای جستجو کنندگان
عموما قیمت هر کلیک از 0.7 تا 1 دلار بسته به شرایط ذکر شده محاسبه میشود که مجموعه ما کمپین هایی با حداقل هزینه کلیک برای مشتریان ایجاد میکنند.
مثال از خدمات گوگل ادز در نتایج جستجو
برای بررسی دقیقتر و آشنا شدن شما با خدمات ادز یک مثال عملی داشته باشیم با جستجوی کلمه "بلیط هواپیما" در گوگل نتایجی در اول صفحه مشاهده میکنید که علامت ad در ابتدای لینک خود دارند مثل تصویر زیر که تبلیغات ادز گوگل میباشد.
گوگل ادز را از کجا بخریم؟
بسیاری از افراد بر این تصور هستند که میتوانند به تنهایی در گوگل اکانتی ایجاده کرده و در زمان مورد نیاز شارژ آن را تمدید ساخته و به این ترتیب از خدمات ادز بهره مند شوند. متاسفانه باید بگوییم که این موضوع به سبب تحریمهای صورت گرفته در ایران شدنی نیست به همین دلیل نمیتوانید به تنهایی این فرایند را انجام دهید. به این منظور میبایست به دنبال شرکتهای ارائه دهنده خدمات گوگل ادز باشید. مجموعههای مختلفی وجود دارند که این فرایند را برایتان انجام خواهند داد. مجموعه ما از جمله شرکتهای معتبر در ایران است که به بهترین نحو اکانت گوگل را شارژ کرده و تبلیغات سودمندی را برای شما مهیا خواهد کرد. به این ترتیب دیگر نیاز نیست نگران شارژ و تبلیغات صفحات هدف باشید چرا که تیم ما با چینش استراتژی این اقدام را انجام خواهد داد.
مراحل اجرای خدمات گوگل
-
مشاوره در زمینه کاری شما
-
تعیین بودجه مورد نیاز تبلیغاتی شما بر اساس سختی کلمه و بازه زمانی
-
ساخت کمپین دقیق بر اساس خدمات یا محصولات شما
-
شارژ کمپین براساس بودجه تعیین شده
-
بررسی و بهینه کردن کمپین به صورت متداول
-
ارائه گزارش کمپین
نحوه گزارش گرفتن از خدمات ادز
-
دسترسی مستقیم به اکانت و مشاهده کمپین و خروجی از کمپین توسط خود کارفرما
-
گزارش روزانه، هفتگی و پایان کمپین توسط تیم ما برای کارفرما
پلن های خدمات گوگل ادز
کمپین های گوگل ادز براساس ارزهای کشورهای مختلف بجز ایران قابل شارژ میباشد عموما در ایران این کمپین ها با دلار، لیر، رینگیت مالزی و ... شارژ میشوند مجموعه ما با رینگیت عملیات شارژ را انجام میدهد شما میتوانید یکی از موارد ذیل را انتخاب و از کارشناسان ما درخواست کنید:
کمپین شماره 1 | کمپین شماره 2 | کمپین شماره 3 |
۲۵۰ رینگیت مالزی | ۵۰۰ رینگیت مالزی | ۱۰۰۰ رینگیت مالزی |
به علت نوسان قیمت ها برای استعلام دقیق قیمت با کارشناسان ما مستقیم تماس بگیرید 09308297906 |
چه زمانی باید درخواست خدمات ads گوگل داشته باشیم؟
این مورد بستگی به بیزینس و گردش مالی در بازار دارد ما مواردی را به ترتیب اعلام میکنیم که برای شما نیازمندی ادز را ضروری میکند:
-
پیک کاری شما
-
تایم هایی که رقبای شما تعطیل هستند مثلا ساعات شب و روزهای تعطیل بازخورد بهتری خواهید داشت
-
نیاز به ارائه خدمات یا فروش محصولات بیشتر دارید
-
تبلیغات دقیق و هدفمند نیاز دارید
-
برای کشوری خاص برنامه تبلیغی دارید
-
حوزه پر رقابتی دارید و از سئو نتیجه خوبی نگرفته اید
-
تایم طولانی برای سئو سایت در راه دارید
مقایسه خدمات گوگل ادز و سئو
هر دو این موارد ابزاری برای دیده شدن در نتایج جستجو هستند پس نباید به اشتباه فکر کنید این دو مورد در تداخل با هم هستند! در جدول ذیل مقایسه کوتاهی بین این دو مورد را میتوانید ببینید:
ویژگی | گوگل ادز | سئو |
مشاهده نتیجه فرایند بصورت لحظه ای | دارد | ندارد |
هزینه کلیک و ترافیک ورودی سایت | دارد | ندارد |
تضمین نمایش کسب و کار در نتایج جست جوی گوگل | دارد | ندارد |
امکان هدفگیری کلمه واژههای پرترافیک و سخت | ندارد | دارد |
محاسبه بازگشت سرمایه گذاری (ROI) | آسان | دشوار |
امکان هدفگیری تعداد کلید واژه بیشتر در یک زمان واحد | دارد | ندارد |
امکان دریافت واکنش سریع به تغییرات بازار در فرایند هدفگیری کلمات کلیدی جدید از سمت کاربران | دارد | ندارد |
امکان نمایش در بالای لیست و پایان نتایج طبیعی | دارد | ندارد |
امکان استفاده از کلیدواژههای منفی برای عدم نمایش در عبارات خاص | دارد | ندارد |
امکان اجرایی شدن در طیف وسیعی از وب سایتها | دارد | ندارد |
بهینه سازی کیفیت و کمیت لینکهای ورودی | ندارد | دارد |
امکان هدایت ترافیک از ابتدای آغاز کمپین | دارد | ندارد |
نکته : سایت شما اگر مشکوک به ویروس باشد ادز شما توسط گوگل متوقف می شود.
برخی دیگر از مزایای خدمات گوگل ادوردز:
-
این نوع آگهی ها برای جامعه هدف بسیار وسیعی نمایش داده خواهد شد ، پس طیف وسیعی از جامعه هدف شما را پوشش میدهد.
-
تبلیغات در گوگل ادز در مقایسه با دیگر شیوه های تبلیغات به صرفه تر ، پویاتر و زود بازده تر است .
-
مدیریت حرفه ای بر روی این نوع تبلیغات حکمفرماست ، یعنی میتوان برای تبلیغات در گوگل بودجه روزانه در نظر گرفت و ساعت نمایش را تعیین نمود.
-
نرخ کلیک تبلیغ گوگل را میتوان به صورت دستی تعیین نمود و با تکنیک های مختلف حتی نرخ کلیک را کاهش داد.
-
تبلیغات در گوگل در تمامی مرورگرها و در محیط فارسی و انگلیسی فعال می باشد.
-
گزارش های کامل تبلیغات گوگل ادوردز با تمامی جزئیات نمایش ، کلیک ، و هزینه هر کلیک و بودجه مصرفی
-
تعیین کشور مورد نظر جهت نمایش تبلیغ گوگل ادز
-
نظارت و بررسی مدام کمپ ها تا رسیدن به حداکثر بهره وری تبلیغ.
-
عدم مزاحمت برای کاربران به دلیل هدفمند بودن این نوع از آگهی ها ، تنها در موقع سرچ توسط مشتری که به دنبال نیاز خود میباشد اگهی مرتبط نمایش داده میشود.
انتخاب بازار مناسب، اولین گام برای فروش محصول یا ارائه خدمات است. در دنیای امروز و با پیدایش تکنولوژیهای پیشرفته، اینترنت به عنوان یکی از بهترین بازارهای معرفی و فروش محصولات مختلف شناخته میشود. گوگل ادوردز یکی از سرویسهای تبلیغاتی در بستر گوگل است که نقش مؤثری در معرفی کسب و کارهای مختلف در دنیای آنلاین ایفا میکند. در ادامه قصد داریم به بررسی مزایا و خدمات سرویس گوگل ادز بپردازیم. اگر به دنبال راهی برای انجام تبلیغات مؤثر با بازده و سود دهی بالا هستید، در ادامه با ما همراه باشید.
همچنین اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از سرویس تبلیغاتی گوگل هستید، آموزش گوگل ادوردز میتواند اطلاعاتی جامع در اختیار شما قرار دهد.
بهترین انتخاب شرکت خدمات گوگل ادوردز
بهترین انتخاب شرکت خدمات گوگل ادوردز، شرکتی است که با تمام قوانین و محدودیتهای گوگل ادوردز آشنایی داشته باشد. علاوه بر آن مهم است که یک شرکت با مدیریت صحیح تبلیغات را برای شما انجام دهد. زیرا همانگونه که اشاره شد مدیریت صحیح تبلیغات منجر به فروش بیشتر و بهتر دیده شدن محصولات شما میشود. به همین دلیل برای داشتم بهترین خدمات گوگل ادوردز بهتر است با متخصصان خبره مشورت کنید تا از بهترین خدمات گوگل ادز برخوردار شوید. تیم حرفهای ما بر تمامی قوانین و خدمات گوگل ادوردز واقف است و با مدیریتی کارآمد در راستای پیشرفت و فروش شما تلاش میکند. بنابراین به جرات میتوان گفت بهترین انتخاب برای تبلیغات و خدمات گوگل ادوردز مجموعه ما است.
مزایای استفاده از خدمات گوگل ادز
-
یکی از بهترین خدمات گوگل ادز این است که شما میتوانید با کمترین هزینهی ممکن تبلیغات خود را شروع نمایید.
-
از دیگر خدمات گوگل ادوردز این است که میتوانید تعیین نمایید به ازای هر مشتری که وارد سایت شما میشود، فقط 50 تومان ( 500 ریال) یا کمتر پرداخت کنید.
-
با استفاده از خدمات گوگل ادوردز میتوانید ببینید که مشتریان شما با چه کلمات کلیدی وارد سایت شما میشوند.
-
یکی دیگر از خدمات گوگل ادز که به شما ارائه میدهد این است که فقط موقعی پول پرداخت میکنید که مشتری وارد سایت شما شده است.
-
گزارش ورود مشتری به سایت شما نیز یکی دیگر از خدمات گوگل ادوردز است.
اهداف استفاده از خدمات گوگل ادز
-
کسب درآمد
-
مشاهده آمار بازدید کنندگان
-
هدف گذاری بر اساس علاقمندی مخاطبین
-
نمایش تبلیغات در زمان دلخواه
-
تعریف بودجه مشخص برای تبلیغ
-
کسب بیشترین نتیجه از تبلیغات در گوگل به خاطر هدفمند بودن کلمات.
-
رقابت با بزرگترین برند ها و دیده شدن در دهکده جهانی اینترنت
-
تبلیغ برند و سایت و افزایش ترافیک وب سایت در سطح وب
-
عبور از تبلیغات کاغذی و مزاحم و قدم نهادن در تبلیغات نوین با حداقل هزینه
خدمات گوگل ادز جاب تیم
تیم ما همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیتترین خدمات را در حوزه تبلیغات گوگل، به کاربران خود ارائه دهد. اما این خدمات شامل چه مواردی است؟
به طور کلی خدمات گوگل ادوردز مجموعه ما عبارتاند از:
-
ساخت و پشتیبانی اکانت اختصاصی
نخستین گام برای استفاده از خدمات گوگل ادوردز ساخت اکانت اختصاصی است که توسط تیم متخصص ما برای شما انجام میشود. علاوه بر این، پشتیبانیهای لازم ازجمله: بهینهسازی تبلیغ گوگل، بررسی کلمات کلیدی، ارائه گزارشها و...، بهطور کامل به کاربران عزیزمان ارائه میشود.
-
ارائه افزونههای تبلیغاتی (Ad Extension)
استفاده از افزونههای تبلیغاتی این امکان را ایجاد میکند که بتوان تبلیغات را با ویژگی و امکانات بیشتری ارائه و مدیریت کرد. -
تبلیغات ویدئویی گوگل ادوردز
با استفاده از خدمات تیم متخصص ما در حوزه تبلیغات ویدئوی گوگل، میتوانید محتوایی جذاب و مخاطب پسند، برای برند خود، در قالب ویدئو ایجاد کرده و آن را به صورت تبلیغ در گوگل به نمایش بگذارد.
ویژگی خدمات تبلیغ گوگل جاب تیم را میتوان به صورت زیر بیان کرد:
-
با استفاده از این خدمات شما میتوانید با صرف هزینههای مناسب، بازدهی بالایی دریافت کنید.
-
در خدمات گوگل ادوردز ما، امکان بررسی عملکرد مشتریان و اینکه با چه کلمات کلیدی وارد وبسایت شما شدهاند، امکانپذیر است. این موضوع میتواند در تعیین استراتژی محتواهای شما در آینده، تاثیر مفیدی داشته باشد.
-
هزینه خدمات گوگل ادز ارائه شده توسط ما، پس از دریافت بازدهی نسبی و اطمینان از کیفیت دریافت خواهد شد.
به طور کلی میتوان گفت که گوگل ادوردز با توجه به بالا بودن سطح مخاطبان، گزینههای مدیریتی پیشرفته و... بهترین راه برای تحقق اهداف تجاری شماست. پس از اینکه با خدمات گوگل ادوردز و اهمیت آن در موفقیت کسب و کار آشنا شدید، اکنون وقت آن رسیده است که بهطور حرفهای، از این خدمات برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی میتوانید با مشاوران مجرب مجموعه ما در ارتباط باشید.
جهت مشاوره رایگان جهت خدمات گوگل ادوردز با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. اگر با شنیدن نام سئو به این مورد علاقمند شدید پیشنهاد میکنیم متخصص سئو را بررسی کنید.
سوالات متداول درباره خدمات گوگل ادز
-
تبلیغات گوگل چه تاثیراتی دارد؟
گوگل ادوردز با سازوکار ویژهای که ارائه میدهد میتواند بیشترین تأثیر و بازدهی را برای کسب و کار شما ایجاد کند. در واقع تبلیغات گوگل بهطور اختصاصی در نتایجی که با کلمه کلیدی تبلیغ مرتبط هستند، نمایش داده میشود. این یعنی جامعه هدف برای تبلیغات به خوبی انتخاب شدهاست. ویژگی بعدی روش تعیین هزینه گوگل ادوردز است که در ازای هر کلیک روی تبلیغ مورد نظر محاسبه میشود. از این رو تبلیغات گوگل میتواند روش خوبی برای سرمایهگذاری تبلیغاتی، با بیشترین بازدهی باشد.
-
استفاده از تبلیغات گوگل به چه افرادی توصیه میشود؟
استفاده از خدمات گوگل ادز میتواند روشی فوقالعاده برای افزایش فروش محصولات و خدمات کسب و کارهای مختلف باشد. البته باید توجه داشته باشید که نتایج رضایتبخش تنها در صورتی ایجاد میشوند، که خدمات تبلیغاتی توسط مرجع تخصصی و با مدیریت صحیح صورت بگیرد.
-
چرا تبلیغات گوگل تعلیق میشود؟
این مشکل میتواند به دلایل مختلفی از جمله: درج کدهای مخرب، محتوای غلط یا ناهنجاری فرهنگی، تبلیغات شرطبندی، بیت کوین، روشهای کلاهبرداری، مجاز نبودن دامنه و...، باشد.
-
آیا گوگل ادوردز شرایط خاصی برای تبلیغ دارد؟
برای دریافت خدمات گوگل ادز تنها کافی است یک وبسایت معتبر و فعال با پسوندی بهجز .ire داشته باشید. در غیر این صورت، لازم است که برای جلوگیری از تعلیق سایت توسط گوگل، دامنه وبسایت خود را تغییر دهید.
-
روشهای تبلیغ در گوگل ادوردز چیست؟
برای دریافت خدمات گوگل ادز دو گزینه برای انتخاب دارید؛ تبلیغات Search Ads، که تبلیغات را در جستجوهای مرتبط با کلمه کلیدی نمایش میدهد، و تبلیغات Display Ads که محتوای تبلیغات (که شامل محتوای چند رسانهای هم میشود)، را در وبسایتهای مختلف نمایش میدهد.
-
هزینه تبلیغات گوگل ادوردز چقدر است؟ یا تعرفه های گوگل ادز به چه صورتی محاسبه می شود؟
هزینه تبلیغات گوگل، تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین میشود و نمیتوان بهطور دقیق، مقداری برای آن در نظر گرفت. با این حال روشهای مختلفی برای تعیین قیمت هر محتوا وجود دارد؛ به عنوان مثال گوگل ادز تنظیماتی را در اختیار کاربران قرار میدهد که با استفاده از آن میتوانند تعداد کلیک تبلیغات خود را مشاهده و با استفاده از آن هزینه تبلیغات خود را محاسبه کنید. عوامل دیگری مانند: رتبه و کیفیت محتوا، در تعیین قیمت آن تاثیر بگذارد.
-
مراحل دریافت ادز گوگل چیست؟
در ابتدا لازم است که با سایر رقبای خود که کلمه کلیدی مشترکی برای تبلیغ دارید، به رقابت بپردازید. پس از آن با توجه به نتیجه مزایده، رتبه تبلیغ شما، در نتایج جستجو مشخص خواهد شد. پس از انجام این مراحل وارد سیستم تعیین قیمت دوم خواهید شد، که در آن مبلغ نهایی تبلیغ گوگل، که باید از مبلغ ارائه شده توسط سایت قبل از شما بیشتر باشد، تعیین خواهد شد.
-
برای کسب رتبه بالا گوگل ادز چه باید کرد؟
برای برنده شدن در مزایده گوگل ادز و کسب رتبه بالا لازم است که:
-
هزینه بیشتری نسبت به رقبا، بابت هر کلیک پرداخت کنید.
-
کیفیت محتوای تبلیغاتی شما بالا باشد.
-
کیفیت تبلیغ گوگل چگونه تعیین میشود؟
کیفیت هر کلمه از محتوای تبلیغاتی، با امتیازی از 10 مشخص خواهد شد. به طور کلی گوگل ادز، محتوای تبلیغاتی را به روشهای زیر مورد بررسی قرار میدهد:
-
ارتباط تبلیغ
محتوا تبلیغاتی باید با جستجوی کاربر مرتبط باشد و هر چه میزان این ارتباط بیشتر باشد، امتیازی بالاتری به کیفیت تبلیغ، تعلق میگیرد. -
کلیک تبلیغ
میزان کلیک بر روی تبلیغ، به ارتباط، جذابیت و کیفیت محتوای آن بستگی دارد، از این رو گوگل از آن به عنوان شاخص کیفیت تبلیغات استفاده میکند. -
کاربرد تبلیغ
گوگل برای پاسخ دهی به نیاز کاربران ارزش زیادی قائل است، از این رو اگر محتوای شما بتواند کاربر را زمان بیشتری در صفحه شما نگه دارد، امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد.
اگر در این زمینه کار کرده و یا تجربه دارید استخدام کارشناس گوگل ادز در مجموعه ما را می توانید محک بزنید
-
کیفیت تبلیغات گوگل چه اهمیتی دارد؟
میتوان گفت که کیفیت تبلیغات گوگل، مهمترین و تعیین کنندهترین عامل در ارائه آنهاست. به طورکلی بالا بودن سطح کیفیت تبلیغ میتواند، با وجود صرف هزینههای کمتر، رتبههای بالاتری را به محتوای تبلیغاتی اختصاص دهد. همچنین این سازوکار در صورت پایین بود سطح کیفیت، اثر برعکسی بر رتبه تبلیغ دارد.
-
خدمات شما برای ادز گوگل چیست؟
مجموعه ما به شما کمک میکند که بتوانید محتوای تبلیغاتی مؤثر و باکیفیتی برای تبلیغات خود ایجاد کنید. همچنین با استفاده از خدمات ما میتوانید رتبه تبلیغ خود را افزایش دهید، حتی اگر هزینه کمتری برای تبلیغات پرداخت کرده باشید.
-
کلمه کلیدی گوگل ادز چیست؟
بهطورکلی سه نوع کلمه کلیدی در تبلیغات گوگل وجود دارد:
-
تطبیق کلی
این عبارتها معمولاً کلیک بالایی دارند و مطمئناً هزینههای بیشتری ایجاد میکنند. اما در مورد نتیجه آنها نمیتوان چندان مطمئن بود، چراکه میزان ارتباط آنها با کلمه جستجو شده، کاهش مییابد. -
تطبیق عبارت
در این روش عبارت کلیدی مورد نظر را برای گوگل ادز مشخص میکنید و گزینههای کنترل بیشتری برای افزایش بازدهی تبلیغ در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این روش بازدهی بهتری نسبت به روش تطبیق کلی دارد و در آن میتوانید کلمات کلیدی نامطلوب یا منفی را، از دامنه تطابق جستجوها، حذف کنید. -
تطبیق دقیق
در این تبلیغات تنها خود کلمه کلیدی در نظر گرفته میشود و با امکانات کنترل و مدیریت جستجوی مطلوب، بیشترین بازدهی ممکن ارائه میشود.
-
تنظیمات مدیریت و کنترل خدمات گوگل ادز چیست؟
گزینههای مختلفی برای کنترل خدمات گوگل به کاربران ارائه میشود؛ به عنوان مثال آنها میتوانند زمان نمایش تبلیغ را بهطور دقیق تعیین کنند، محدوده جغرافیای، سنی و جنسیتی برای نمایش تبلیغات خود در نظر بگیرند، امکان نمایش تبلیغ در دستگاههای مختلف را تنظیم کنند و...
-
زمانبندی اجرای کمپین ادز
در ساعات کاری کمتر از یک سایت زمان اجرای کمپین شما خواهد بود حالا چرا اینقدر سریع؟ بخاطر اینکه با تمام حوزه ها آشنایی داریم و دقیقا میدونیم چه محدوده کلماتی رو در چه ساعات و تایمی برای مشتری هدف قرار بدیم
الزامات و ویژگی های گوگل ادز چیست؟
برخی از مهم ترین ویژگی های گوگل ادز عبارتند از:
-
ایجاد ترافیک بالا در سایت هدف
-
نیاز به بهینه سازی سایت و محتوای آن ندارد، البته برای کمک بیشتر به قرارگیری سایت در نتایج اولیه می توان این مورد را انجام داد
-
از ابتدای شروع کسب و کار می توان از آن استفاده نمود
-
ایجاد یک تبلیغ خاص در یک مقطع زمانی خاص
دلیل استفاده از گوگل ادز چیست؟
امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی مدیران وبسایت ها به دنبال افزایش مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خود می باشند که یکی از راه های آن استفاده از Google Ads می باشد. بزرگترین سیستم تبلیغاتی دنیا گوگل ادز است اما بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی از آن استفاده نمیکنند و این باعث می گردد که وبسایت ها تعداد زیادی از کاربران خود را از دست بدهند و فرصت را به رقبای خود دهند.
جایگاه تبلیغ یا Ad rank چیست؟
منظور از جایگاه تبلیغ یا رتبه تبلیغ جایگاه نمایش آن نسبت به سایر تبلیغات میباشد. به طور مثال اگر چند شرکت یک کلمه کلیدی را انتخاب کرده باشند گوگل برای ایجاد اولویت یک رقابت بندی و مزایده را انجام میدهد تا جایگاه هر تبلیغ مشخص گردد.
انواع کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز کدامند؟
از محبوب ترین کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز کمپین سرچ میباشد که در ایران بیشتر نتایج تبلیغاتی با استفاده از این کمپین اجرا میشوند که همان آگهی های متنی هستند که با کلمات کلیدی مختلف در نتایج جستجو ظاهر میشوند. کمپین های دیگر مورد استفاده شامل موارد زیر هستند: کمپین شاپینگ، کمپین ویدیوئی، کمپین دیسپلی و کمپین اپلیکیشن.
چگونه برای سایتم تبلیغات گوگل ادز بگیرم؟
در بخش خدمات تبلیغات در گوگل سایت می توان پلن ها و پکیج های مختلف گوگل ادز را مشاهده و انتخاب نمود، بعد از ثبت نام در سایت میتوانید با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید تا برای ادامه روند راهنمایی شوید.
چه کسانی میتوانند در گوگل ادز تبلیغ کنند؟
در حال حاضر به دلیل وجود تحریم های ایران امکان ثبت تبلیغات ایرانی با پسوند .ir در گوگل ادز وجود ندارد. همچنین تبلیغاتی با موضوعات خاص مانند بیت کوین، قمار و ... نیز قابل ثبت نمیباشند. پرداخت هزینه تبلیغات گوگل ads با کارت بین المللی معتبر و به صورت ارز امکان پذیر میباشد و اگر این امکان را ندارید باید آن را از طریق پارتنر معتبر گوگل در ایران انجام دهید.
چگونه از وضعیت تبلیغ خود در گوگل مطلع شوم؟
گزارش عملکرد روزانه تبلیغات گوگل ادز به ایمیل شما ارسال میشود این گزارشات به بهینه سازی کمپین تبلیغات بسیار کمک خواهد کرد.
برای تبلیغات در Google Ads از کجا شروع کنم؟ اگر میخواهید که برای تبلیغات خود از گوگل ادز استفاده نمایید و نمیدانید باید چگونه شروع کنید میتوانید با جواب تیم ارتباط برقرار نمایید تا در این زمینه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
با سلام و خسته نباشید. در کیبورد پلنر حجم سرچ کلمات رو به صورت دامنه ای از اعداد مثلا 10-100 نشون میده در حالیکه کمپین فعال تبلیغاتی هست و از طرفی سرچ زیادی هم انجام نشده که این احتمال رو بدیم به دلیل محدودیت های گوگل ادز باشه. ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام خسته نباشید ممنون میشم کیوردهای مد نظرتون رو بفرمایید تا دقیقتر پاسخ بدیم.
کلی هست این مسئله است و کی ورد خاصی مد نظر نیست برخی رو 100-1k گزارش می کنه. کلا حجم سرچ رو به صورت میانگین نه عدد دقیق گزارش می کنه
کیورد پلنر، حجم جستجو رو به صورت میانگین نمایش میده. چه در لوکیشن ایران و چه خارج از کشور. چه به زبان persian و چه English. ارتباطی به محدودیتها نداره. حجم جستجوهای کم معمولا target تر هستند. و کلمات پربازدید General
من یه سایت فروشگاهی تو حوزه پوشاک دارم ، خواستم بدونم برای سایتم گوگل ادز بهتره یا سئو؟
خدمات ادز موقتیه اما سئو یک بازاریابی دائمی میتونه محسوب بشه اما انتخاب هر کدام از موارد یاد شده بستگی به استراتژی و بازار هدف داره که میتونید برای بررسی دقیقتر با ما ارتباط بگیرید
سلام
ممکن هست که هزینه کار رو بعد از اتمام کار پرداخت کنیم؟
خدمات ادز هزینه ای هست که به گوگل پرداخت میشه و فقط 10 درصد هزینه خدمات گرفته میشه اونم در صورت نیاز شما به کمپین درست کردن در غیر اینصورت تمام موارد برعهده کارفرماست و هزینه باید پرداخت شود تا اکانت شارژ و قابل اجرا باشد
سلام روز بخیر
آیا مدیریت گوگل ادز شما تشخیص کلیک ربات دارد یا خیر؟
ربات توسط خود الگوریتم های گوگل تشخیص داده می شود و هر گونه ادعایی خارج از این دروغ محض است و در کمپین های ادز فقط میتوان رفتار را برای نمایش کلمات تا حدودی تغییر داد
سلام ؛
یک سایت فروشگاهی سرویس چوب و مبلمان دارم که حدود سه ماه هست دامنه ثبت شده ؛ میتونم ادورز رو شروع کنم؟
وقت بخیر ثبت دامنه ربطی به خدمات ادز نداره و شما باید سایت حاضر برای مشاهده مخاطبین داشته باشید هر وقت که سایت قابل مشاهده برای مخاطب بود میتونید سفارش ادز داشته باشید از تیم ما
اگه در گوگل ادز بریم فروشمون چقدر میره بالا؟
دوست عزیز این خدمات یک قیف خوب برای تفکیک مشتری هست اما تبدیل نرخ مشتری به عهده خود سایت شماست و باید تست های مختلف رو انجام داده باشید اگر به این موضوع آشنایی ندارید به ما اطلاع بدید راهنمایی کنیم
سلام وقتتون بخیر
من الان موندم برای سایتم چه کمپینی انتخاب کنم شما مشاوره میدید در این زمینه؟
کمپین خدمات ادز مزایای خودش رو داره و شما اول باید زیرساختهای خودتون رو مشخص کنید سپس میتونید به صورت مستقیم از ما مشاوره دریافت کنید
سلام روز بخیر
امکان پرداخت با تتر وجود دارد؟
برای پرداخت با ارزهای دیجیتال باید با کارشناسان ما به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید
چطور میتونیم از کلیکهای اسپم که رقبا به صورت دستی انجام میدن و بودجهی ما زود تموم میشه، جلوگیری کنیم؟
چه موقعی بهتره که گوگل ادز بریم؟
این سوال شما میتونه جواب های متعددی داشته باشه چند مورد برای پاسخ به شما:
یکی از دوستام میگفت که بعد از چند ماه کار روی سئو حتما ادز برو که بتونی از دیتای گوگل ادز برای سئو استفاده کنی. به نظرتون این کار خوبه؟
ادز در کل یک نوع تبلیغات کلیکی از طریق گوگل هستش که ربطی به سئو نداره اما برای فروش بسیار مناسب و کاربردیه
سلام میشه فرق رپورتاژ و گوگل ادز رو بگید؟
رپورتاژ یک تبلیغات در سایت های مشابه یا خبری هستش که بیشتر هدف برندینگ و انتقال قدرت داره و برای رتبه گرفتن در نتایج گوگل مناسب هست اما خدمات ادز گوگل یک تبلیغات موقت براساس بودجه شماست که فقط در نتایج گوگل کلمات هدف شمارو نمایش میده
گوگل ادز روی سئو سایت چقدر اثر داره؟
بنظر بنده در حد 1 درصد نهایتا
من یه سایت در مورد مشاور املاک دارم خواستم بدونم سئو برام بهتره یا گوگل ادز؟
هردو مورد برای ایجاد ترافیک ورودی در سایت می باشد ولی سئو به صورت ارگانیک است اما ادز به صورت پولی و از طریق گوگل انجام می شود