خدمات اینستاگرام از 0 تا 100 (با تعرفه قیمت 1403)

خدمات اینستاگرام از 0 تا 100 (با تعرفه قیمت 1403)

استفاده از خدمات اینستاگرام و استراتژی‌های تولید محتوا در این رسانه، سریع‌ترین راه برای دیده شدن در هر کسب‌و‌کاری است. اگر هنوز هم به جمله قبلی شک دارید، بد نیست بدانید که در هر یک ثانیه در اینستاگرام، بیش از 1074 عکس آپلود می‌شود. بنابراین دور از انتظار نیست که با این حجم از تولید محتوا، پستی که شما ساعات زیادی را برای ساخت آن اختصاص داده‌اید، اصلا دیده نشود. از این رو زمان آن رسیده است که با سپردن کار به کاردان، معرفی کسب‌وکار خود را به کارگردان‌های اینستاگرامی و یک ادمین اینستاگرام متخصص و حرفه ای بسپارید.

چرا باید از خدمات اینستاگرام استفاده کنیم؟

احتمالا فکر زدن آنلاین‌شاپ لباس، معرفی کسب‌و‌کار خود یا دیده شدن صفحه شخصی‌مان در اینستاگرام به ذهن همه ما خطور کرده است. اما متاسفانه خیلی وقت است که اینستاگرام از یک شبکه اجتماعی ساده خارج شده و به یک شوی رسانه‌ای تبدیل شده است. علت این موضوع تغییر ذائقه مردم از ویدیوهای طولانی و یکنواخت به ویدیوهای با ایجاد حس تعلیق، سریع، هیجان‌انگیز و تعجب‌آور است.

علت دیگری که باعث شده است استفاده از خدمات اینستاگرام برای فعالیت در این رسانه اهمیت پیدا کند، عقب نماندن از سایر رقبا است. کافیست محصولی که قصد فروش یا معرفی آن را دارید، در اینستاگرام سرچ کنید. شما با لیست بی‌پایانی از ویدیوهای خلاقانه و کارگردانی شده از آن‌باکسینگ آن محصول، نحوه استفاده و مزایای آن مواجه می‌شوید. با این وجود هنوز هم احساس می‌کنید بدون استفاده از خدمات حرفه‌ای اینستاگرامی، شانسی برای دیده شدن وجود دارد؟

خدمات اینستاگرام به چه کسانی کمک می‌کند؟

برای پاسخ به این سوال بیایید به آمارهای زیر که توسط اینستاگرام منتشر شده است، نگاهی بیاندازید:

98% از برندهای مد در اینستاگرام حساب دارند

 فرقی نمی‌کند شما برند مشهور زارا یا نایک باشید یا یک برند گمنام، با عدم حضور در اینستاگرام امکان حذف و عقب ماندن شما از رقبا وجود دارد. بنابراین اگر احساس می‌کنید که شهرت خوبی در بازار دارید، باز هم حضور در اینستاگرام را به تاخیر نیاندازید و همین امروز با دریافت خدمات اینستاگرام جاب تیم برای یک ورود جدی به این رسانه اقدام کنید.

40% از کاربران هر هفته از اینستاگرام خرید می‌کنند

همه کسب وکارها می‌دانند که اینستاگرام معدن طلایی برای یافتن مشتری و فروش بیشتر است. در این پلتفرم هر چه بیشتر دیده شوید، بیشتر می‌فروشید. اما راه دیده شدن و دست به دست شدن نام و نشان تجاری شما تنها در محتوای خلاقانه است. اگر در فروش محصولات یا خدمات آموزشی خود به مشکل برخورده‌اید، کافیست با دریافت خدمات مشاوره اینستاگرام شروع کنید. بسیاری از کسب‌و‌کارها نیاز به تدوین استراتژی و مدیریت محتوا دارند تا تولید محتوا. 

80% از کاربران محصولات و خدمات جدید را در اینستاگرام کشف می‌کنند

فرقی نمی‌کند معلم خصوصی هستید یا مدرس یوگا، یا حتی هنرمندی هستید که محصولات هنری متفاوتی خلق می‌کنید. اینستاگرام فضایی است برای دیده شدن و معرفی شما به مخاطبانی که به دنبال آنان هستید. یک ویدیوی متفاوت و کوتاه از حرفه شما، امکان پیدا کردن دنبال‌کنندگان جدید را بسیار زیاد می‌کند. 

چرا تولید محتوا در اینستاگرام به تخصص نیاز دارد؟

آیا تا به حال مجذوب اینفلوئنسرهای اینستاگرامی شده‌اید و از خود پرسیده‌اید که چرا رد کردن پست‌های آن‌ها اینقدر سخت است؟ آیا شما هم در فیدهای بی‌پایان اینستاگرام پیمایش می‌کنید و نمی‌توانید جلوی خود را بگیرید؟ پاسخ این سوالات واضح است: به دلیل محتوای این پست‌ها.

راز جذابیت پست و ریلزهای اینفلوئنسرها

فرآیند تولید محتوای این پست‌ها بدین صورت است که گاها برای تهیه یک استوری چند ثانیه‌ای هم به نویسنده، تدوینگر و فیلمبردار نیاز است. محتوای تخصصی و کارگردانی شده از آنجا که با در نظر گرفتن ترندهای اینستاگرامی و تکنیک‌های تدوین و نورپردازی همراه است، امکان رد نکردن ویدیوی شما را توسط کاربر بسیار زیاد خواهد کرد.

دلیل دیگر وجود یک رقابت بسیار سنگین بین کسب‌وکارها برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است. شرکت‌ها و کسب‌‌کارها برای این که بهتر دیده شوند، از تیم‌های تولید محتوا برای دریافت خدمات اینستاگرام استفاده می‌کنند. آنان گاهی برای این کار ممکن است به سراغ بلاگرها و واینرها رفته و با خرید تبلیغات در اینستاگرام، محصولات خود را بیشتر و بهتر معرفی کنند. لذا در دریایی که همه با قایق موتوری تردد می‌کنند، پارو زدن خسته‌کننده و بی‌حاصل است.

انتخاب محتوای انحصاری برای شما

ممکن است شما هم در آغاز کار صفحه کاری خودتان، برای تولید محتوا به سراغ ایده‌های اجرا شده توسط رقبای خود فکر کنید؛ اما لطفا دست نگه دارید. اینکار شاید در کوتاه مدت جواب بدهد، اما ممکن است برند و نشان تجاری شما را بین دنبال‌کنندگان مخدوش کند. همچنین هیچکسی از دیدن چالشی که هزار بار اجرا شده و پایان آن را می‌داند، لذتی نمی‌برد.

البته تهیه یک ایده خلاقانه و یونیک برای سناریو یک ویدیو، کاری سخت و وقت‌گیر است. از این رو پیشنهاد ما استفاده از خدمات اینستاگرام جاب تیم است. تیم تولید محتوای ما از مرحله ایده تا کارگردانی همراه شما هستند.

اگر نمی‌دانید یک محتوای یونیک چه ویژگی‌هایی دارد، باید گفت به محتوایی یونیک گفته می‌شود که از جایی کپی نشده است. به بیان دیگر، محتوایی یونیک است که شما اولین نفری باشید که آن را بارگذاری می‌کنید. محتوای منحصر به فرد و جذاب می‌تواند حتی در عرض یک روز محبوبیت شما را به اوج برساند. احتمالا شما هم دیده‌اید که برخی از بلاگرها چگونه با انتشار یک عکس یا یک ویدئو به شهرت بسیاری دست پیدا کرده‌اند. علت شهرت این قبیل بلاگرها هم به همین دلیل است، زیرا آنان ایده و ویدئو منحصر به فرد خود را بارگذاری کرده‌اند. در تیم ما انحصاری و یونیک بودن نشان شما، هدف تیم ماست.

معرفی 4 ترند برتر تولید محتوا در 2024

در این قسمت به معرفی چهار ترند برتر تولید محتوا در اینستاگرام می‌پردازیم که به کمک آن می‌توانید به اهداف خود در این پلتفرم برسید.

  • افزایش بسیار زیاد استفاده از ریلز

از هنگامی که رئیس اینستاگرام، اعلام نموده است که تمامی پست‌های ویدئویی در اینستاگرام به ریلز تبدیل خواهند شد، این شبکه اجتماعی بر روی این فرمت بیشتر تمرکز کرده است. در سال ۲۰۲۳ میلادی، شاهد معرفی ابزارهای ویرایش جدید، قالب‌ها و بهبود آمارها بودیم و با رقابت تنگاتنگ از سوی هر دو رقیب جدی اینستاگرام یعنی یوتیوب و تیک‌تاک، انتظار داریم که این پلتفرم امسال نیز به اولویت دادن به ریلز ادامه دهد و با ارائه مزایای بیشتر مثل افزایش طول ویدیو این آیتم رقابتی را تقویت نماید. از این رو اگر قصد دارید که استفاده از ریلزهای بیشتر را به استراتژی محتوایی صفحه خود اضافه نمائید، ۲۰۲۴ زمانی ایده‌آلی برای شما است.

  • بازگشت پخش لایو

به نظر شما لایو اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ دوباره به بازی بر می‌گردد؟ جواب ما کاملا مثبت خواهد بود. (ذخیره لایو اینستاگرام) با Instagram Live Producer جدید، کاربران این پلتفرم می‌توانند دوربین‌ها، میکروفون‌های اکسترنال و گرافیک را به تنظیمات خود اضافه نمایند. ما انتظار داریم که در این سال اکثر پخش‌های بازی، موسیقی زنده و دیگر پخش‌های پیشرفته را در اینستاگرام مشاهده نمائیم.

پیشنهاد می کنیم جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله آموزش لایو (live) اینستاگرام را مطالعه نمایید.

  • محتوای غذایی در بورس خواهد بود!

در سال ۲۰۲۴، "فید" معنای جدیدی در پلتفرم اینستاگرام پیدا خواهد نمود. احتمال دارد که در این سال افزایش محتوای غذایی در اینستاگرام بیشتر دیده شود. البته این ترند در حال حاضر در تیک تاک مشاهده شده است و مدیرعامل شرکت "The Influencer Marketing Factory" یعنی آقای بوگلیاری، ۳۰ درصد افزایش تقاضای مشتریان برای اینفلوئنسرهای فعال در تولید محتوای غذایی را شناسایی نموده است. از این رو اگر تجارت شما در حوزه غذاست، تولید محتوای خود را در 2024 پر قدرت‌تر ادامه دهید.

  • از میم‌های ویدئویی غافل نشوید!

میم‌ها همواره راهی برای موفقیت سریع بوده‌اند، اما در ۲۰۲۴، میم‌های ویدئویی مرتبه خاصی را پیدا کرده‌اند. پیج‌های ایرانی اخیرا خیلی از میم‌ها استفاده می‌کنند تا هم بشکل جالب توجه‌ای دیده شوند و هم با افزایش تعامل پیج اینستاگرام، نشان تجاری خود را بیشتر از پیش معرفی کنند. شما می‌توانید با بکارگیری خلاقیت و نوآوری از سریال‌های تاریخی یا انیمیشن‌ها نیز میم‌هایی استخراج کنید و برای اولین بار منتشر کنید.

نکات مهم پیش از خرید خدمات اینستاگرام

با افزایش تقاضای کسب‌و‌کارها به دریافت خدمات اینستاگرام، شرکت‌های بسیاری با هدف تولید محتوای اینستاگرامی ایجاد شده‌اند. برای انتخاب یک تیم مدیریت پیج اینستاگرام دقیق و حرفه‌ای کافیست به نکات مهم زیر دقت نمائید:

  • تعیین هدف خود از فعالیت در اینستاگرام

در مسیری که هدفی نداشته باشید، به جایی نخواهید رسید. هر چند که بهترین محتوای دیجیتال را داشته باشید. هدف شما می‌تواند از فروش اینترنتی، کسب درآمد، تبلیغات، محبوبیت، سرگرمی تا آموزش و فرهنگسازی متنوع باشد.

  • مخاطبان خود را بشناسید

برای شناخت مخاطبان صفحه خود در اینستاگرام، کافیست بدانید محصولات یا خدمات ارائه شده توسط صفحه شما به درد چه کسانی می‌خورد. به عنوان مثال اگر شما یک معلم زبان هستید مخاطب شما می‌تواند شامل تمام کسانی که قصد مهاجرت دارند، کنکوری‌ها و کسانی که آزمون زبان دارند، والدین فرزندانی که به دنبال معلم زبان هستند، باشند.

شما با شناخت تمام مخاطبان خود، می‌توانید بی‌نهایت محتوای دیجیتال برای آن‌ها بسازید و در این حین دنبال‌کنندگان خود را نیز افزایش دهید. برای همین ممکن است اولین قدم تیم تولید محتوا برای صفحه شما، شناسایی مخاطب باشد.

  • تنوع محتوا را بررسی کنید

همانطور که می‌دانید اینستاگرام فرمت‌های مختلفی برای انتشار تولید محتوا در نظر گرفته است و همه‌ی محتوایی که قرار می‌دهید نباید در یک قالب باشند. زیرا در این حالت محتوای شما تکراری می‌شود و به تدریج مخاطبان خود را از دست می‌دهید. به همین دلیل بهتر است از فرمت‌های مختلفی مانند ویدیو‌، پست‌های اسلایدی، فایل‌های صوتی کوتاه و... استفاده نمایید. در این صورت مخاطبان شما از دنبال کردن خسته نمی‌شوند و از دیدن پست‌های صفحه شما لذت خواهند برد.

از این رو پیش از تنظیم تقویم محتوایی مطمئن شوید که تیم تولید محتوایی شما امکان تولید محتوای دیجیتال متنوعی را دارد.

  • یونیک بودن محتوا را بررسی کنید

بسیاری از تیم‌های تولید محتوا، بدون خلق ایده یا طرح جدیدی اقدام به تولید ویدئو می‌کنند، یعنی برداشت  پلان‌های تکراری بدون داشتن یک سناریو مشخص. نتیجه این قبیل تولیدات مشابه تیزرهای تبلیغاتی تکراری روزمره است که دیگر کششی برای مخاطب ایجاد نمی‌کند. 

همچنین ممکن است برخی از تولیدات آن‌ها، کاملا مشابه تولیدات رقیب شما باشد که در این صورت برای شما بسیار گران تمام می‌شود. زیرا هم هزینه تولید محتوا را داده‌اید و هم برچسب کپی بودن از روی رقیب به محتوای شما خواهد خورد.

  • از تیم تولید محتوا نمونه کار بخواهید

پیش از دریافت خدمات اینستاگرام از یک تیم تولید محتوا اینستاگرام، حتما نمونه کارها و محصولات آن‌ها را بررسی کنید. شما می‌توانید به میزان بازدید و نمایش آن ویدیو در اینستاگرام توجه کنید و بازخوردها را نسبت به آن پیدا کنید. همچنین می‌توانید با تیم کسب‌و‌کارتان نمونه کارها را مشاهده کنید و از آنان نظر بخواهید که چقدر این سبک محتوا به اهداف و نشان تجاری شما نزدیک است.

در پایان

اینستاگرام با ماهیت بسیار بصری و بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، به کانونی برای کمپین‌های بازاریابی موثری تبدیل شده است. در نتیجه، تقاضا برای دریافت خدمات اینستاگرام به شدت افزایش یافته است. در این صفحه به بررسی اهمیت دریافت این خدمات پرداختیم، چنانچه در این مورد به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، در قسمت نظرات سوال خود را درج نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.