خدمات اینستاگرام
خدمات اینستاگرام به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک شایانی می کند. جایگاه ویژه این اپلیکیشن در ایران باعث شده است تا هر کسب و کار یا برندی برای بهتر معرفی شدن یا مشهور شدن نیاز به صفحات آنلاین با تعاملات بالا در این شبکه اجتماعی داشته باشند.
با استفاده صحیح و اصولی از این اپلیکیشن، امکان معرفی خود به کاربران بسیاری از ایران یا حتی خارج از کشور نیز خواهید داشت، یعنی تجارت خود را در بازاری به بزرگی یک کشور یا بیشتر، گسترش خواهید داد. با درنظر داشتن جایگاه این شبکه اجتماعی بین مردم و محبوبیت آن، می توانید فروش محصولات خود را چندین برابر کنید. البته هدف فقط فروش محصولات نیست، بلکه ارائه خدمات، برند سازی و ... نیز می تواند از اهدافی باشد که برخی از مشاغل آن را درنظر دارند و به همین منظور درخواست چنین خدماتی را از مراکز دیجیتال مارکتینگ می کنند.
تعرفه خدمات اینستاگرام
تعرفه خدمات اینستاگرام به عواملی چون: کیفیت، نوع خدمات و تعداد فالوور یک پیج بستگی دارد. طبیعتا هر نوع خدماتی در این اپلیکیشن شامل یک سری تعرفه یا هزینه های مجزا می شود. به عنوان مثال: هزینه افزایش فالوور با طراحی پست متفاوت بوده است و یکسان نمی باشد. مجموعه های دیجیتال مارکتینگ برای راحتی کاربران، معمولا پکیج های گوناگونی را برای ارائه خدمات خود ارائه می دهند تا هرشخص متناسب با نیاز خود آن را انتخاب می نماید. این پکیج ها اکثرا با تخفیفات ویژه حساب می شوند و برای مشتری به صرفه تر می باشد. اما اگر درخواست تعداد محدود یا برخی از خدمات به صورت تکی را داشتید، می توانید آن را جداگانه درخواست کنید.
مورد دیگری که بر هزینه های مدیریت این پیج اثر می گذارد، کیفیت خدمات یک مجموعه مارکتینگ می باشد. شاید شما در برخی از سایت ها با پکیج هایی آشنا شده باشید که، انواع کارهای مرتبط با پیج را انجام می دهند اما قیمت آن بسیار پایین تر از حد معمول می باشد. در این شرایط بهتر است علت آن را جویا شوید یا، از سابقه آن مجموعه و کیفیت کارهایش اطمینان حاصل کنید؛ چراکه کوچک ترین اشتباهی ممکن است منجر به نابودی صفحه شما بشود و دیگر وارد فضای اکسپلور نشود.
درنهایت، تعداد فالوور یک پیج می تواند در نحوه قیمت گذاری ها تاثیر بگذارد. عموما کار کردن روی صفحاتی با تعداد فالوور بالا، سخت تر می باشد؛ بنابراین ادمین ها این مورد را نیز در نظر می گیرند.
بهترین سایت خدمات اینستاگرام
بهترین سایت خدمات اینستاگرام سایتی است که انواع گسترده ای از خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. با توجه به این تنوع، انتخاب اصلی برعهده شما خواهد بود. شما نیز باید نیازهای صفحات کسب وکار خود را به خوبی شناسایی کرده و براساس آن، بهترین موارد ارائه شده را انتخاب نمایید. برخی از مجموعه های مارکتینگ، در زمینه شناسایی نیازهای اصلی پیج های مختلف، مشاوره خوبی ارائه می دهند.
در ضمن، یک سایت خوب و کاربردی، همیشه قیمت های منصفانه ای برای خدمات خود درنظر می گیرد. با مقایسه کیفیت کارهای مجموعه های متفاوت و بررسی نظرات مشتریان سابق، می توانید به مناسب بودن قیمت ها پی ببرید.
مجموعه بزرگ جاب تیم از بهترین مجموعه های دیجیتال مارکتینگ در ایران به حساب می آید که انواع خدمات مورد نیاز شما را در این زمینه با بهترین کیفیت انجام می دهد. همچنین اطمینان خاطر می دهیم که، تمامی قیمت های تعیین شده در این مجموعه با توجه به کیفیت آن، برایتان مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.
خدمات اینستاگرام ارزان
خدمات اینستاگرام ارزان همیشه به منظور بی کیفیت بودن آن نیست. بعضی از شرکت ها با درنظر گرفتن تخفیفات یا پیشنهادات ویژه، پکیج هایی با قیمت های اقتصادی ارائه می دهند. این کار کمک می کند تا مشتریان بیشتری جذب آن ها شوند و بتوانند رضایت هرچه بیشتر آن ها را به دست آورند.
اما قبل از درخواست چنین چیزی، باید رزومه و سوابق آن مجموعه را مورد بررسی قرار دهید. بعد از اطمینان از بابت کیفیت ارائه شده، می توانید از تخفیفات ویژه استفاده کنید.
اما اگر با اسم ارزانی در دام برخی از مجموعه های بی کیفیت و بد سابقه بیفتید، نباید انتظار رشد صفحه آنلاین خود را در اینستاگرام داشته باشید. حتی در مواقعی ممکن است نتیجه عکس نیز داشته باشد و پیج شما را از اکسپلور خارج نماید.
خدمات اینستاگرام مارکتینگ
خدمات اینستاگرام مارکتینگ باید هدفمند و سازماندهی شده انجام بگیرد. در این راستا نیاز است تا با بازاریابان و مدیران مربوطه مشورت حاصل کرد تا در نهایت، بتوان از این طریق تجارت مدنظر را در این شبکه اجتماعی رونق بخشید.
در دید مارکیتینگ، هر برند باید در ابتدا آگاهی لازم را در مشتریان خود ایجاد کند تا از این طریق بتواند اعتماد آن ها را به سمت کسب و کار خود هدایت کنند. برای ایجاد آگاهی باید هر محتوای تولید شده حاوی یک پیام خاص برای مشتریان باشد. بعد از بازدید این محتوا، مشتری حس می کند که شما صادقانه آن ها را راهنمایی می کنید؛ به همین دلیل برای خدمات با خرید محصول مدنظر ترجیح می دهد که شما را انتخاب کند.
حالا با پاسخگویی شبانه روزی به سوالات آن ها و تعاملات موثر در دایرکت و کامنت ها، می توان این حس خوب را در آن ها چندین برابر کرد تا درنتیجه تبدیل به مشتریان وفادار شوند. این پروسه تماما احتیاج به ادمین و مدیران پیج با سواد کافی در زمینه بازاریابی آنلاین خواهد داشت.
انواع خدمات اینستاگرام
انواع خدمات اینستاگرام توسط ادمین های ماهر انجام می پذیرد که برای آگاهی بهتر کاربران، انواع آن را به صورت جداگانه نام خواهیم برد. البته لازم به ذکر است که، هرکدام از این موارد را می توانید به صورت تک، یا در پکیج های مختلف و دلخواه سفارش دهید:
- تولید محتوای هدفمند و کاربر پسند
- ساخت ریلز و igtv
- استوری روزانه و...
- کپشن نویسی جذاب
- تعامل با فالوورها در دایرکت و کامنت
- آفیش فیلمبرداری
- افزایش فالوور واقعی یا فیک
- افزایش لایک و کامنت
- افزایش بازدید یا ویو
- افزایش بازدید استوری
- گرافیک جذاب برای هایلایت، پست ها و ...
- تبلیغات
- تحلیل و رصد پست ها
- تعیین استراتژی مناسب
- مدیریت حساب
چرا باید از خدمات اینستاگرام استفاده کنیم؟
احتمالا فکر زدن آنلاینشاپ لباس، معرفی کسبوکار خود یا دیده شدن صفحه شخصیمان در اینستاگرام به ذهن همه ما خطور کرده است. اما متاسفانه خیلی وقت است که اینستاگرام از یک شبکه اجتماعی ساده خارج شده و به یک شوی رسانهای تبدیل شده است. علت این موضوع تغییر ذائقه مردم از ویدیوهای طولانی و یکنواخت به ویدیوهای با ایجاد حس تعلیق، سریع، هیجانانگیز و تعجبآور است.
علت دیگری که باعث شده است استفاده از خدمات اینستاگرام برای فعالیت در این رسانه اهمیت پیدا کند، عقب نماندن از سایر رقبا است. کافیست محصولی که قصد فروش یا معرفی آن را دارید، در اینستاگرام سرچ کنید. شما با لیست بیپایانی از ویدیوهای خلاقانه و کارگردانی شده از آنباکسینگ آن محصول، نحوه استفاده و مزایای آن مواجه میشوید.
خدمات اینستاگرام به چه کسانی کمک میکند؟
برای پاسخ به این سوال بیایید به آمارهای زیر که توسط اینستاگرام منتشر شده است، نگاهی بیاندازید:
-
98% از برندهای مد در اینستاگرام حساب دارند
فرقی نمیکند شما برند مشهور زارا یا نایک باشید یا یک برند گمنام، با عدم حضور در اینستاگرام امکان حذف و عقب ماندن شما از رقبا وجود دارد. بنابراین اگر احساس میکنید که شهرت خوبی در بازار دارید، باز هم حضور در instagram را به تاخیر نیاندازید و همین امروز با دریافت خدمات اینستاگرام جاب تیم برای یک ورود جدی به این رسانه اقدام کنید.
-
40% از کاربران هر هفته از اینستاگرام خرید میکنند
همه کسب وکارها میدانند که اینستاگرام معدن طلایی برای یافتن مشتری و فروش بیشتر است. در این پلتفرم هر چه بیشتر دیده شوید، بیشتر میفروشید. اما راه دیده شدن و دست به دست شدن نام و نشان تجاری شما تنها در محتوای خلاقانه است. اگر در فروش محصولات یا خدمات آموزشی خود به مشکل برخوردهاید، کافیست با دریافت خدمات مشاوره اینستاگرام شروع کنید. بسیاری از کسبوکارها نیاز به تدوین استراتژی و مدیریت محتوا دارند تا تولید محتوا. -
80% از کاربران محصولات و خدمات جدید را در اینستاگرام کشف میکنند
فرقی نمیکند معلم خصوصی هستید یا مدرس یوگا، یا حتی هنرمندی هستید که محصولات هنری متفاوتی خلق میکنید. اینستاگرام فضایی است برای دیده شدن و معرفی شما به مخاطبانی که به دنبال آنان هستید. یک ویدیوی متفاوت و کوتاه از حرفه شما، امکان پیدا کردن دنبالکنندگان جدید را بسیار زیاد میکند.
تعرفه، قیمت و هزینه خدمات اینستاگرام
تعرفه، قیمت و هزینه خدمات اینستاگرام به نوع کار و پکیجی که برای پیج خود انتخاب کرده اید بستگی دارد. یعنی تعداد و نوع در این کار بسیار حائز اهمیت در قیمت نهایی است.
چرا تولید محتوا در خدمات اینستاگرام به تخصص نیاز دارد؟
آیا تا به حال مجذوب اینفلوئنسرهای اینستاگرامی شدهاید و از خود پرسیدهاید که چرا رد کردن پستهای آنها اینقدر سخت است؟ آیا شما هم در فیدهای بیپایان اینستاگرام پیمایش میکنید و نمیتوانید جلوی خود را بگیرید؟ پاسخ این سوالات واضح است: به دلیل محتوای این پستها.
فرآیند تولید محتوای این پستها بدین صورت است که گاها برای تهیه یک استوری چند ثانیهای هم به نویسنده، تدوینگر و فیلمبردار نیاز است. محتوای تخصصی و کارگردانی شده از آنجا که با در نظر گرفتن ترندهای اینستاگرامی و تکنیکهای تدوین و نورپردازی همراه است، امکان رد نکردن ویدیوی شما را توسط کاربر بسیار زیاد خواهد کرد.
دلیل دیگر وجود یک رقابت بسیار سنگین بین کسبوکارها برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است. شرکتها و کسبکارها برای این که بهتر دیده شوند، از تیمهای تولید محتوا برای دریافت خدمات اینستاگرام استفاده میکنند. آنان گاهی برای این کار ممکن است به سراغ بلاگرها و واینرها رفته و با خرید تبلیغات در اینستاگرام، محصولات خود را بیشتر و بهتر معرفی کنند. لذا در دریایی که همه با قایق موتوری تردد میکنند، پارو زدن خستهکننده و بیحاصل است.
خدمات اینستاگرام با محتوای انحصاری
ممکن است شما هم در آغاز کار صفحه کاری خودتان، برای تولید محتوا به سراغ ایدههای اجرا شده توسط رقبای خود فکر کنید؛ اما لطفا دست نگه دارید. اینکار شاید در کوتاه مدت جواب بدهد، اما ممکن است برند و نشان تجاری شما را بین دنبالکنندگان مخدوش کند. همچنین هیچکسی از دیدن چالشی که هزار بار اجرا شده و پایان آن را میداند، لذتی نمیبرد.
البته تهیه یک ایده خلاقانه و یونیک برای سناریو یک ویدیو، کاری سخت و وقتگیر است. از این رو پیشنهاد ما استفاده از خدمات اینستاگرام جاب تیم است. تیم تولید محتوای ما از مرحله ایده تا کارگردانی همراه شما هستند.
اگر نمیدانید یک محتوای یونیک چه ویژگیهایی دارد، باید گفت به محتوایی یونیک گفته میشود که از جایی کپی نشده است. به بیان دیگر، محتوایی یونیک است که شما اولین نفری باشید که آن را بارگذاری میکنید. محتوای منحصر به فرد و جذاب میتواند حتی در عرض یک روز محبوبیت شما را به اوج برساند. احتمالا شما هم دیدهاید که برخی از بلاگرها چگونه با انتشار یک عکس یا یک ویدئو به شهرت بسیاری دست پیدا کردهاند. علت شهرت این قبیل بلاگرها هم به همین دلیل است، زیرا آنان ایده و ویدئو منحصر به فرد خود را بارگذاری کردهاند. در تیم ما انحصاری و یونیک بودن نشان شما، هدف تیم ماست.
معرفی 4 ترند برتر تولید محتوا در خدمات اینستاگرام
در این قسمت به معرفی چهار ترند برتر تولید محتوا در اینستاگرام میپردازیم که به کمک آن میتوانید به اهداف خود در این پلتفرم برسید:
-
افزایش بسیار زیاد استفاده از ریلز
از هنگامی که رئیس اینستاگرام، اعلام نموده است که تمامی پستهای ویدئویی در اینستاگرام به ریلز تبدیل خواهند شد، این شبکه اجتماعی بر روی این فرمت بیشتر تمرکز کرده است. در سال ۲۰۲۳ میلادی، شاهد معرفی ابزارهای ویرایش جدید، قالبها و بهبود آمارها بودیم و با رقابت تنگاتنگ از سوی هر دو رقیب جدی اینستاگرام یعنی یوتیوب و تیکتاک، انتظار داریم که این پلتفرم امسال نیز به اولویت دادن به ریلز ادامه دهد و با ارائه مزایای بیشتر مثل افزایش طول ویدیو این آیتم رقابتی را تقویت نماید. از این رو اگر قصد دارید که استفاده از ریلزهای بیشتر را به استراتژی محتوایی صفحه خود اضافه نمائید، ۲۰۲۴ زمانی ایدهآلی برای شما است. -
بازگشت پخش لایو
به نظر شما لایو اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ دوباره به بازی بر میگردد؟ جواب ما کاملا مثبت خواهد بود. (ذخیره لایو اینستاگرام) با Instagram Live Producer جدید، کاربران این پلتفرم میتوانند دوربینها، میکروفونهای اکسترنال و گرافیک را به تنظیمات خود اضافه نمایند. ما انتظار داریم که در این سال اکثر پخشهای بازی، موسیقی زنده و دیگر پخشهای پیشرفته را در اینستاگرام مشاهده نمائیم. -
محتوای غذایی در بورس خواهد بود!
در سال ۲۰۲۴، "فید" معنای جدیدی در پلتفرم اینستاگرام پیدا خواهد نمود. احتمال دارد که در این سال افزایش محتوای غذایی در اینستاگرام بیشتر دیده شود. البته این ترند در حال حاضر در تیک تاک مشاهده شده است و مدیرعامل شرکت "The Influencer Marketing Factory" یعنی آقای بوگلیاری، ۳۰ درصد افزایش تقاضای مشتریان برای اینفلوئنسرهای فعال در تولید محتوای غذایی را شناسایی نموده است. از این رو اگر تجارت شما در حوزه غذاست، تولید محتوای خود را در 2024 پر قدرتتر ادامه دهید. -
از میمهای ویدئویی غافل نشوید!
میمها همواره راهی برای موفقیت سریع بودهاند، اما در ۲۰۲۴، میمهای ویدئویی مرتبه خاصی را پیدا کردهاند. پیجهای ایرانی اخیرا خیلی از میمها استفاده میکنند تا هم بشکل جالب توجهای دیده شوند و هم با افزایش تعامل پیج اینستاگرام، نشان تجاری خود را بیشتر از پیش معرفی کنند. شما میتوانید با بکارگیری خلاقیت و نوآوری از سریالهای تاریخی یا انیمیشنها نیز میمهایی استخراج کنید و برای اولین بار منتشر کنید.
نکات مهم پیش از خرید خدمات اینستاگرام
با افزایش تقاضای کسبوکارها به دریافت خدمات اینستاگرام، شرکتهای بسیاری با هدف تولید محتوای اینستاگرامی ایجاد شدهاند. برای انتخاب یک تیم مدیریت پیج اینستاگرام دقیق و حرفهای کافیست به نکات مهم زیر دقت نمائید:
-
تعیین هدف خود از فعالیت در اینستاگرام
در مسیری که هدفی نداشته باشید، به جایی نخواهید رسید. هر چند که بهترین محتوای دیجیتال را داشته باشید. هدف شما میتواند از فروش اینترنتی، کسب درآمد، تبلیغات، محبوبیت، سرگرمی تا آموزش و فرهنگسازی متنوع باشد. -
مخاطبان خود را بشناسید
برای شناخت مخاطبان صفحه خود در اینستاگرام، کافیست بدانید محصولات یا خدمات ارائه شده توسط صفحه شما به درد چه کسانی میخورد. به عنوان مثال اگر شما یک معلم زبان هستید مخاطب شما میتواند شامل تمام کسانی که قصد مهاجرت دارند، کنکوریها و کسانی که آزمون زبان دارند، والدین فرزندانی که به دنبال معلم زبان هستند، باشند.
شما با شناخت تمام مخاطبان خود، میتوانید بینهایت محتوای دیجیتال برای آنها بسازید و در این حین دنبالکنندگان خود را نیز افزایش دهید. برای همین ممکن است اولین قدم تیم تولید محتوا برای صفحه شما، شناسایی مخاطب باشد. -
تنوع محتوا را بررسی کنید
همانطور که میدانید اینستاگرام فرمتهای مختلفی برای انتشار تولید محتوا در نظر گرفته است و همهی محتوایی که قرار میدهید نباید در یک قالب باشند. زیرا در این حالت محتوای شما تکراری میشود و به تدریج مخاطبان خود را از دست میدهید. به همین دلیل بهتر است از فرمتهای مختلفی مانند ویدیو، پستهای اسلایدی، فایلهای صوتی کوتاه و... استفاده نمایید. در این صورت مخاطبان شما از دنبال کردن خسته نمیشوند و از دیدن پستهای صفحه شما لذت خواهند برد.
از این رو پیش از تنظیم تقویم محتوایی مطمئن شوید که تیم تولید محتوایی شما امکان تولید محتوای دیجیتال متنوعی را دارد. -
یونیک بودن محتوا را بررسی کنید
بسیاری از تیمهای تولید محتوا، بدون خلق ایده یا طرح جدیدی اقدام به تولید ویدئو میکنند، یعنی برداشت پلانهای تکراری بدون داشتن یک سناریو مشخص. نتیجه این قبیل تولیدات مشابه تیزرهای تبلیغاتی تکراری روزمره است که دیگر کششی برای مخاطب ایجاد نمیکند.
همچنین ممکن است برخی از تولیدات آنها، کاملا مشابه تولیدات رقیب شما باشد که در این صورت برای شما بسیار گران تمام میشود. زیرا هم هزینه تولید محتوا را دادهاید و هم برچسب کپی بودن از روی رقیب به محتوای شما خواهد خورد. -
از تیم تولید محتوا نمونه کار بخواهید
پیش از دریافت خدمات اینستاگرام از یک تیم تولید محتوا اینستاگرام، حتما نمونه کارها و محصولات آنها را بررسی کنید. شما میتوانید به میزان بازدید و نمایش آن ویدیو در اینستاگرام توجه کنید و بازخوردها را نسبت به آن پیدا کنید. همچنین میتوانید با تیم کسبوکارتان نمونه کارها را مشاهده کنید و از آنان نظر بخواهید که چقدر این سبک محتوا به اهداف و نشان تجاری شما نزدیک است.
اینستاگرام با ماهیت بسیار بصری و بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، به کانونی برای کمپینهای بازاریابی موثری تبدیل شده است. در نتیجه، تقاضا برای دریافت خدمات اینستاگرام به شدت افزایش یافته است. در این صفحه به بررسی اهمیت دریافت این خدمات پرداختیم، چنانچه در این مورد به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، در قسمت نظرات سوال خود را درج نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.