بهترین متخصص و کارشناس اینستاگرام کیست؟

بهترین متخصص و کارشناس اینستاگرام

متخصص اینستاگرام فردی با تجربه و مسلط به این App که می تواند مشکلات عمومی و تخصصی در این برنامه برای پیج های مختلف رفع و روند رشد را برای شما به ارمغان بیاورد.

کارشناس اینستاگرام کسی است که به الگوریتم های اینستاگرام مسلط است و می تواند مشاوره مناسب یا روند رشد سریع برای بیزینس شما در این شبکه ایجاد کند.

سخت است فردی قابل اعتماد در این حوزه پیدا کنیم که اولا مشکلات را بشنود ثانیا برای این موارد راه حل مناسب ارائه کند. برای همین کارشناسان جاب تیم با تجارب چند ساله در این حوزه بهترین کارشناس و متخصص اینستاگرام برای کمک به پیج شما هستند.

بهترین متخصص اینستاگرام در ایران

در هر زمینه ای می دانیم که حضور یک متخصص موجب پیشرفت در روند کار خواهد شد برای همین برای instagram هم باید در جستجوی بهترین متخصص باشیم ما در ابتدا چند فرد متخصص در این زمینه را معرفی میکنیم:

  • متخصص instagram بهزاد میرزازاده

بهزاد میرزازاده به عنوان متخصص instagram یک فرد حرفه ای و با اخلاق در این زمینه است که با بررسی الگوریتم های این شبکه کمک به سزایی برای رشد دیگر همکاران خود کرده است. اول همچنین به صورت یک مشاوره کاربلد به برندهای بزرگی راهنمایی های لازم برای رشد دائمی پیج ارائه کرده است.

  • متخصص اینستا نازنین گودرزی

خانم نازنین گودرزی سال ها قبل انواع پست و استوری را موشکافانه بررسی و اهمیت هر نوع را در گزارشاتی ارائه کرد پس علاوه بر محقق بودن یک متخصص عالی برای بررسی عدم رشد پیج شماست.

  • کارشناس اینستاگرام سارا موسوی

از معدود کارشناسانی که به صورت عملی در اینستاگرام روند رشد را تجربه کرد خانم سارا موسوی بود و می توان او را بعنوان یکی از 4 متخصص حال حاضر اینستا در ایران دانست.

  • متخصص اینستاگرام زهرا شریفی

خانم شریفی تنها متخصص اینستاگرام است که کلاس های آموزشی در این حوزه در سال های اولیه دایر کرد سپس در بحث تبلیغات و پرفرومنس مارکتینگ این حوزه مشغول شد که امروزه برای تبلیغات یکی از امین ترین مشاوران می باشد.

وظایف یک کارشناس و متخصص اینستاگرام چیست؟

هر متخصصی در زمینه کاری مورد نظر باید توانایی انجام داشته باشد و توانایی فرد براساس انجام وظایفی مشخص می شود که در اینستاگرام نیز این موارد نیز به صورت ذیل لیست و تعریف می شود:

  1. توانایی تحلیل خود پیج، مخاطبین و موارد تاثیر گذار در رشد بیزینس در این پلتفرم
  2. رهبری تیم سوشال برای رشد در مقاطع مختلف
  3. راه حل های بهینه برای افزایش اینگیجمنت پیج
  4. توانایی تحلیل کمپین های رقبا
  5. ایجاد کمپین های بالقوه و مناسب برای ارائه خدمات یا فروش
  6. ایجاد رشد های انفجاری و نگهداری مخاطب بعد از رشد
  7. ارائه تقویم محتوایی مناسب
  8. تدوین استراتژی مناسب
  9. و ...

موارد به صورت کلی یاد شد اما می توان به صورت ریز شده نیز به این موارد پرداخت که در صورت نیاز می توانید با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

تفاوت ادمین با متخصص اینستاگرام

ادمین اینستاگرام یک فرد برای اجرای تسک هایی است که توسط متخصص تعریف می شود اما متخصص فردی با استراتژی و ایده دهنده در این زمینه است که می تواند میزان رشد تقریبی را حتی در ماه های آینده مشخص کند. یکی از نقاط ضعف ادمین همین استراتژی مناسب است که فقط متخصص می تواند ارائه و خلاقیت به خرج دهد.

پس اگر به دنبال خلاقیت و استراتژی هستید حتما یک کارشناس اینستاگرام زبده باید انتخاب کنید و خوشبختانه در جاب تیم می توانید با متخصص مورد نظر ارتباط بگیرید.