مدیریت پیج اینستاگرام حضوری و آنلاین با تیم حرفه ای + تعرفه 1403

مدیریت پیج اینستاگرام به صورت تضمینی

مدیریت پیج اینستاگرام نیازمند فردی حرفه‌ای و کاربلد است که بتواند به شکل اصولی و استاندارد وظیفه مدیریت و ارائه خدمات اینستاگرام را بر عهده گیرد. کارشناسان در این حوزه می‌توانند در زمان کوتاه با هزینه کم بازخورد بسیار بالایی را برای پیج ایجاد کنند و تعداد فالوورهای واقعی را افزایش دهند.

زمان در مدیریت پیج از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که ممکن است رقبا با انجام فعالیت‌های مختلف مانند ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی کاربران بیشتری را به سمت خود جذب نمایند، در نتیجه به این موضوع توجه داشته باشید.

اینستاگرام هنوز هم بستر مناسبی برای گسترش کسب و کار است، در صورتی که بتوانید به شکل خلاقانه در این زمینه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. در این صورت درآمد خوبی از این طریق کسب خواهید کرد.این پلتفرم از محبوبیت خاصی در سراسر جهان برخوردار است، به همین دلیل به عنوان مکانی مناسب برای افزایش درآمد و برندسازی محسوب می‌شود.

امروزه مشاغل مختلفی تلاش دارند تا با ایجاد یک پیج بیزینسی مناسب تعامل بیشتر و نزدیک‌تری با مشتریان خود برقرار کرده و درآمدی تساعدی داشته باشند. مدیریت اینستاگرام با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد هزینه چندان زیادی ندارد و به این ترتیب برای کسب و کارهای جدید مقرون به صرفه است.

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و حدود 800 میلیون مخاطب فعال در ماه دارد به فعالیت بپردازید، باید از ابزارهای قدرتمند استفاده نمایید. تیم ما با ابزارهای مختلف تجزیه و تحلیل پیج را در اختیار دارد و تلاش می‌کند با استفاده از آمارها و تحقیقات انجام شده استراتژی مناسبی برای کسب و کار شما بچیند.

مدیریت پیج (ادمینی)

مدیریت پیج (ادمینی) یک راه حل برای پیشرفت کسب و کار شما در فضای اینستاگرام است تا بتوانید به راحتی خدمات یا محصولات خود را به مخاطبین ارائه کنید در این حالت شما یک فرد را به صورت حضوری یا دورکار برای پیج اینستاگرام خود جهت مدیریت استخدام می کنید. جاب تیم تنها منبع معتبر برای این کار می باشد.

پکیج A

◀ پست: ماهیانه 8 عدد

◀ استوری: ماهیانه 80 عدد

◀ عکاسی و فیلمبرداری در محل کارفرما: خیر

◀ طراحی هویت بصری: بله

◀ تدوین استراتژی محتوا: بله

◀ طراحی پست و استوری اختصاصی: بله

◀ نگارش تیترها و شعارهای تبلیغاتی: بله

◀ نگارش هوشمندانه بایو (BIO): بله

◀ استوری سریالی و داستانی: بله

◀ کپشن نویسی و هشتگ گذاری هوشمند: بله

◀ انتشار محتوا در پیج: بله

◀ پاسخگویی به کامنت و دایرکت عمومی: خیر

◀ بالا بردن امنیت پیج: بله

پکیج A+

◀ پست: ماهیانه 10 عدد

◀ استوری: ماهیانه 90 عدد

◀ عکاسی و فیلمبرداری در محل کارفرما: خیر

◀ طراحی هویت بصری: بله

◀ تدوین استراتژی محتوا: بله

◀ طراحی پست و استوری اختصاصی: بله

◀ نگارش تیترها و شعارهای تبلیغاتی: بله

◀ نگارش هوشمندانه بایو (BIO): بله

◀ استوری سریالی و داستانی: بله

◀ کپشن نویسی و هشتگ گذاری هوشمند: بله

◀ انتشار محتوا در پیج: بله

◀ پاسخگویی به کامنت و دایرکت عمومی: بله

◀ بالا بردن امنیت پیج: بله

پکیج A++

◀ پست: ماهیانه 12 عدد

◀ استوری: ماهیانه 120 عدد

◀ عکاسی و فیلمبرداری در محل کارفرما: 4 بار در ماه با گوشی (هر جلسه 2 الی 3 ساعت)

◀ طراحی هویت بصری: بله

◀ تدوین استراتژی محتوا: بله

◀ طراحی پست و استوری اختصاصی: بله

◀ نگارش تیترها و شعارهای تبلیغاتی: بله

◀ نگارش هوشمندانه بایو (BIO): بله

◀ استوری سریالی و داستانی: بله

◀ کپشن نویسی و هشتگ گذاری هوشمند: بله

◀ انتشار محتوا در پیج: بله

◀ پاسخگویی به کامنت و دایرکت عمومی: بله

◀ بالا بردن امنیت پیج: بله

پکیج Z

◀ پست: ماهیانه 12 عدد

◀ استوری: ماهیانه 120 عدد

◀ عکاسی و فیلمبرداری در محل کارفرما: 4 بار در ماه با دوربین (هر جلسه 2 الی 3 ساعت)

◀ طراحی هویت بصری: بله

◀ تدوین استراتژی محتوا: بله

◀ طراحی پست و استوری اختصاصی: بله

◀ نگارش تیترها و شعارهای تبلیغاتی: بله

◀ نگارش هوشمندانه بایو (BIO): بله

◀ استوری سریالی و داستانی: بله

◀ کپشن نویسی و هشتگ گذاری هوشمند: بله

◀ انتشار محتوا در پیج: بله

◀ پاسخگویی به کامنت و دایرکت عمومی: بله

◀ بالا بردن امنیت پیج: بله

خدماتی که جاب تیم ارائه می دهد

در ابتدا آژانسی که به آن مراجعه خواهید کرد باید با توجه به هدف شما و شغلی که در آن به فعالیت می‌پردازید جلسه‌ی مشاوره‌ای برگزار کند تا بتواند از ایده‌هایتان برای رشد و مدیریت پیج اینستاگرام استفاده کند. در این زمینه باید بگوییم که اغلب شرکت‌ها برای این فرایند مبلغی را از کارفرما دریافت خواهند کرد این در صورتی است که جاب تیم به طور کاملا رایگان به شکل حضوری و مجازی جلسات خود را برگزار کرده و همچنین به کارفرما این امکان را می‌دهد تا به جواب تمامی سوالات خود دست پیدا کند. همچنین پیشنهاداتی خلاقانه در این زمینه ارائه خواهد داد.
اکانت از طریق مدیریت اینستاگرام به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و تمامی پارامترهای موجود در آن اعم از استوری، پست و هایلات به دقت تحت نظر قرار گرفته خواهند شد. به این ترتیب کارشناسان متوجه نقاط ضعف و قوت در مورد پیج شده و راه حل مناسبی برای از بین بردن نقاط ضعف و رشد و تکامل نقاط قوت پیدا می‌کنند.
ارسال بریف جزء خدمات مهمی است که در آژانس جاب تیم در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. در این بریف کارشناسان قصد دارند تا از خدمات و محصولات به خوبی آگاه شده و به دنبال مزیت‌های رقابتی خواهند گشت.
از خدمات مهمی که مجموعه جاب تیم به کارفرمایان عزیز ارائه می‌دهد می‌توانیم به بررسی بازار هدف اشاره داشته باشیم. در بازار، کسب و کارهای مشابه فعالیت‌های متفاوتی از خود بروز می‌دهند در نتیجه کارشناسان تمامی اقدامات آن‌ها را تحت نظر قرار خواهند داد تا بتوانند متوجه نکات مثبت و منفی در پیج رقبا بشوند. با توجه به این موضوع می‌توانند در مورد مخاطب به اطلاعات مثبت و دقیق‌تری دست یابند.
شاید بتوان گفت مهم‌ترین موردی که آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ می‌بایست به مشتریان خود ارائه دهند استراتژی مناسب است. با چینش یک استراتژی مسیر رسیدن کاربر را به پیج را هموار کرده به این ترتیب می‌توانید تعداد لایک، کامنت و فالوو را افزایش دهید که این موضوع به مرور زمان به ایجاد درآمد می‌انجامد.
تقویم محتوایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود که برای برنامه ریزی و سازماندهی به مدیریت پیج اینستاگرام یاری خواهد رساند. این تقویم به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید وضعیت محتوایی پیج را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات مورد نظر را در زمان مناسب به مخاطبین عرضه کنید تا سیگنال به کاربران فرستاده شود.
در نهایت باید گفت که تبلیغات اگر به شکل هدفمند انجام شود رمز موفقیت شما در نظر گرفته خواهد شد. مهم نیست محصولات یا خدماتی که به مخاطبین ارائهاز مهم‌ترین خدمات در این زمینه باید تولید محتوای مناسب و انتشار آن در قالب پست و استوری اشاره کنیم. محتوای بصری و متنی در مدیریت اینستاگرام جاب تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قالب و ظاهر آن توسط کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا به بهترین شکل بهینه سازی شده و در اختیار کاربران هدف قرار گیرد.
در نهایت باید گفت که تبلیغات اگر به شکل هدفمند انجام شود رمز موفقیت شما در نظر گرفته خواهد شد. مهم نیست محصولات یا خدماتی که به مخاطبین ارائهازاز نظر صاحبان کسب و کار، کم اهمیت‌ترین بخش در مدیریت اینستاگرام تولید محتوا به صورت اختصاصی می‌باشد. تولید محتوای اختصاصی و داشتن استراتژی مدیریت پیج اینستاگرام کمک می‌کند که برای صفحه اینستاگرام خود تبلیغات رایگانی انجام دهید. ارائه محتوای فاخر و آموزشی این موضوع را یادآوری می‌کند که برای کاربران ارزش قائلید، زیرا برای رفع ابهامات آن‌ها زمان گذاشته‌اید. این محتوا می‌تواند تردیدهای بسیاری از کاربران را که برای خرید از فروشگاه شما دارند، برطرف کند و آن‌ها را به مشتریان دائمی تبدیل کند. کاربران دوست دارند که محتوای جدیدی را در صفحه اینستاگرام شما مشاهده کنند نه محتوای کپی از سایر صفحات اینستاگرام!
کاربران دوست دارند با شما در تعامل باشند، تصویرتان را ببینند و صدایتان را بشنوند، تا گرفتن بهترین تصمیم برایشان راحت‌تر باشد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید محتوا ایجاد ویدئوهای باکیفیت است که قادرند تفاوت شما با رقبایتان را برای کاربران مشخص کنند.با نرم افزار مدیریت اینستاگرام می توانید پیج و محتوای خود را مدیریت کنید.
اگر از طرح‌های گرافیکی جذاب که با فعالیت‌تان متناسب باشد استفاده کنید، می‌توانید کاربرانی که به صفحه شما وارد می‌شوند را از لحاظ بصری جذب کنید. برای این مورد بهتر است از رنگ سازمانی و طرح‌های گرافیکی استفاده کنید تا به عنوان یک امضا در ذهن کاربران شما ماندگار شود. یکی از نکات مخفی در طرح‌های گرافیکی اینستاگرام، استفاده از سایز مناسب استوری و پست است که باید به آن توجه کنید.
اگر پکیج مدیریت اینستاگرام را انتخاب کنید، یک طراح گرافیکی وظیفه نظم‌دهی به گرافیک و نمای ظاهری پیجتان را بر عهده می‌گیرد. قالب اینستاگرام این امکان را می‌دهد که پست‌های شما یک ظاهر متحد داشته باشند که این می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند.
در نهایت محتواهای تولید شده در اینستاگرام به طور کامل تحت نظر قرار خواهند گرفت تا پس از مدتی کوتاه به وسیله مدیریت پیج اینستاگرام کمپین‌های خلاقانه راه اندازی شود تا درآمد در این زمینه افزایش پیدا کند. با ایجاد کمپین‌های مناسب می‌توانید سطح بیشتری از بازار را از آن خود کنید.

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟

حضور قدرتمند اینستاگرام در زندگی امروزی ما باعث به وجود آمدن مشاغل جدید شده است. مدیریت پیج اینستاگرام از جمله این مشاغل است. این کار تمام وقت و دائمی است که می‌تواند موفقیت بسیاری از کسب و کارها را تضمین کند.

مدیریت اینستاگرام از آن نظر اهمیت دارد که مخاطبین هدف را به سوی پیج راهنمایی کرده و باعث می‌شود تا در طولانی مدت بتوانید کاربران را به فالوور و سپس به مشتری دائمی تبدیل کنید. مدیر شبکه‌های اجتماعی تمامی محتوای بصری و نوشتاری را در یک قالب خلاقانه قرار داده و تلاش می‌کند تا اعتماد مخاطبین را به خود جلب کند.

زمانی که می‌گوییم وجود مدیریت پیج اینستاگرام بسیار واجب است، منظور این است که اقیانوسی از کاربران در اینستاگرام فعالیت دارند و اگر زودتر دست به کار نشوید رقبا با ایجاد یک پیج بیزینسی می‌توانند سطح بسیار گسترده‌ای از مخاطبین را تحت پوشش قرار داده و به این ترتیب به افزایش فروش و درآمد دست پیدا کنند. این موضوع سبب خواهد شد تا نتوانید آن طور که باید محصولات یا خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید.

برنامه‌ریزی و تحلیل‌های دقیق نتایج انتشار محتوا، پاسخ‌گویی به نظرات کاربران و به طور کلی تعامل در اینستاگرام یکی از حیاتی‌ترین و زمان‌برترین بخش‌های مدیریت اینستاگرام است که توسط مدیر یا همان مدیر صفحه انجام می‌گیرد. مسئولیت مدیریت و رعایت اصول بر عهده آن است.

مدیریت اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام را به چه کسی بسپاریم؟

مدیریت پیج اینستاگرام را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید که به صورت اصولی وظیفه تولید محتوا، تبلیغات و بازاریابی، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی، ساخت قالب پست و استوری، تبادل محتوا، جذب اسپانسر و غیره را بر عهده بگیرد و به این ترتیب باعث می‌شود تا بتوانید به بهترین نحو با توجه به قوانین و الگوریتم‌های اینستاگرام وارد اکسپلور شوید.

کارشناسان ما با انواع پرسونا و بازار کار آشنا هستند همچنین با برترین ترندهای روز دنیا آشنایی دارند به این ترتیب محتوای تصویری و متنی مناسب را با توجه به سلیقه کاربران هدف طراحی کرده و در اختیار شما قرار خواهند داد. توجه داشته باشید که مجموعه ما تاکنون پروژه‌های بسیار زیادی را در زمینه برندینگ مدیریت کرده و به این ترتیب زمینه مناسبی را برای رشد کسب و کار ایجاد کرده است. بنابراین بهترین انتخاب برای مدیریت اینستاگرام است.

مدیریت پیج اینستاگرام از صفر تا صد

صفر تا صد مدیریت پیج خود را به تیم ما بسپارید. جالب است بدانید که حدود 90 درصد کاربران در اینستاگرام دست کم یک حوزه کسب و کار را در این بستر دنبال می‌کنند. این آمار نشان می‌دهد که پیج اینستاگرام اگر به شکل اصولی و با رعایت قوانین مدیریت شود، شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا بتوانید جایگاه خود را در میان کاربران تثبیت کرده و از این راه به کسب درآمد برسید.

تیم تخصصی ما این فرایند را امکان پذیر ساخته و به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده مدیریت پیج را به دست کارشناسان این حوزه بسپارید. متخصصین ما از ابتدای ساخت پیج در کنار شما بوده و با انتخاب قالب مناسب برای استوری، پست و هایلایت شما را به کاربران معرفی کرده و تلاش خواهند کرد تا بتوانید به مرور زمان تعداد بسیار زیادی فالوور فعال را از آن خود نمایید.

قیمت مدیریت پیج اینستاگرام

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام در مجموعه ما با توجه به شغل کارفرما و خدماتی که نیاز دارد، قیمت‌گذاری می‌شود.

تعرفه مدیریت اینستاگرام متفاوت است و به پارامترهای مختلفی بستگی دارد، که تمامی آن‌ها باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند. در شرکت ما پکیج‌های مختلفی در این زمینه در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد، تا با توجه به بودجه‌ای که در دسترس دارید بتوانید بهترین پکیج را انتخاب نمایید. از جمله نکاتی که به طور مستقیم روی هزینه موثر است، باید به تعداد پست و همچنین استوری اشاره نمود. به هر میزان تعداد پست و استوری افزایش یابد قیمت مدیریت نیز بالاتر خواهد رفت.

همچنین ارائه خدماتی چون پاسخگویی به کامنت و دایرکت یا بازنشر محتوا در شبکه‌های اجتماعی از جمله مواردی هستند که روی هزینه موثر هستند. برای آگاهی از قیمت‌ها تنها کافی است به ابتدای صفحه مراجعه کرده و بسته‌ها را با هم مقایسه کنید. همچنین در صورت عدم اطمینان از سفارش پکیج مناسب با شماره‌های موجود تماس بگیرید تا با کارشناسان مشاوره نمایید. به این ترتیب اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تعرفه و قیمت مدیریت پیج اینستاگرام

برخی از مهم‌ترین آیتم‌ها در این زمینه شامل موارد زیر هستند.

  • در ابتدا تیم ما با نوع کار و حوزه‌ای که در آن فعالیت دارید، آشنا خواهد شد. به این منظور تشخیص می‌دهد که آیا خدمات یا کالایی که به فروش می‌رسانید نیازمند عکاسی و فیلمبرداری هستند یا نیازی به این کار نیست. در صورت تهیه فیلم و عکس توسط کارشناسان هزینه مدیریت پیج افزایش پیدا می‌کند.

  • مورد مهم دیگر در این زمینه ارسال محتوا توسط کارفرما است. در صورت تمایل تیم ما به صورت تخصصی محتوای متنی و بصری را ایجاد کرده و بدون اینکه کارفرما نگران تولید محتوا باشد آن را بارگذاری خواهد کرد.

  • پیج‌های بلاگری با توجه به تهیه ویدیو، ادیت و در نهایت تولید محتوای بصری زیاد نسبت به سایر پیج‌ها هزینه بیشتری را برای مدیریت پیج اینستاگرام پرداخت خواهند کرد.

در این مجموعه با توجه به نوع پیج و حوزه کسب و کار، بسته‌های مختلفی شامل پکیج A، A+، A++ و Z ارائه می‌شود. در بسته z به صورت تخصصی 8 ساعت آفیش فیلمبرداری و عکسبرداری نیز وجود دارد که ماهی یکبار برای کسب و کارهای داخل تهران در محل مورد نظر برگزار خواهد شد. در صورت تمایل نیز می‌توانید محصولات خود را ارسال کرده و پس از فیلمبرداری آن‌ها را تحویل بگیرید.

نحوه مدیریت پیج اینستاگرام در جاب تیم

 خدمات مدیریت پیج اینستاگرام در جاب تیم به شرح زیر خواهد بود.

انتخاب شرکت مناسب برای مدیر پیج اینستاگرام

  • در ابتدا یک بریف با جزئیات کامل از کارفرما دریافت خواهد شد تا منتور و مربی اینستاگرام دریابد که کسب و کار مورد نظر در چه حیطه‌ای فعال است. سپس مزیت رقابتی را بررسی کرده تا استراتژی مناسبی برای بازدهی بیشتر در نظر بگیرد.

  • سپس به صورت کامل پیج تحت نظر کارشناسان قرار گرفته و نقاط قوت و ضعف آن مشخص خواهد شد.

  • از مهم‌ترین خدمات مدیریت اینستاگرام در این شرکت باید به تحلیل و بررسی رقبا اشاره کرد، که به صورت کامل اشکالات و کمبودهای سایر رقبا را بررسی می‌کند.

  • سپس استراتژی محتوایی و بصری چیده شده و قالب و ظاهر سایت به صورت اصولی طراحی می‌شود. همچین محتوای متنی مناسبی برای سایت ایجاد خواهد شد.

  • ارسل فید، طراحی قالب و دورنما برای اینستاگرام از مهم‌ترین خدمات در مدیریت پیج اینستاگرام هستند.

  • کارشناسان تقویم محتوایی را چک کرده و شروع به تولید محتوا خواهند کرد.

  • در نهایت محتوای تولید شده آنالیز خواهد شد و در صورت مشاهده مشکل یا عدم پیشرفت از استراتژی‌های جدید و خلاقانه استفاده می‌شود.

  • در نهایت پس از یک ماه زمانی که محتوای کاملی در پیج قرار گرفت، کمپین‌های کوچکی برگزار می‌شود تا کاربران بیشتری به سوی سایت هدایت شوند.

چرا مدیریت پیج اینستاگرام اهمیت دارد؟

مدیریت پیج اینستاگرام زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بتوانید به بهترین نحو از پتانسیل موجود در این شبکه اجتماعی استفاده نمایید. زمانی که این امر را به آژانس دیجیتال مارکتینگ ما بسپارید، می‌توانید تعامل و ارتباط خود را با مشتریان به میزان قابل توجهی افزایش دهید. به این صورت کاربران بیشتری را به سوی پیج جذب کرده و در نهایت می‌توانید مشتریان مورد نظر را تحت پوشش قرار دهید.

مدیریت پیج از آن لحاظ دارای اهمیت است که بازدهی کسب و کار را افزایش داده و کمک می‌کند تا افرادی بیشتری در حوزه شغلی مد نظر بتوانند با شما در ارتباط باشند. کارشناسان ما به دلیل اینکه با بازارهای کاری مختلف آشنا هستند و جدیدترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ را مورد بررسی قرار داده‌اند، بهترین انتخاب برای مدیریت هستند. این شرکت با ارائه خدمات سئو اینستاگرام می‌تواند به سکوی پرتابی برای شما در اینستاگرام بدل شود.

مديريت پيج اينستاگرام

مزایای استفاده از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام

استفاده از خدمات مدیریت پیج مزایای زیادی را به همراه دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است.

  • تیم ما تلاش می‌کند تا شما بتوانید با کاربران هدف به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید. این موضوع می‌تواند شاه کلید موفقیت کسب و کار در اینستاگرام  محسوب شود.

  • با مدیریت پیج اینستاگرام می‌توانید به اطلاعات کلیدی دست پیدا کنید. به این منظور متوجه خواهید شد که مخاطبین به چه نوع محتوایی علاقه داشته و به چه چیزی نیاز دارند.

  • با مدیریت اینستاگرام از هدر رفتن منابع مالی و انسانی جلوگیری شده و به این ترتیب می‌توانید با استفاده از استراتژی‌های مناسب تبلیغات خود را مدیریت کنید.

چگونه مدیریت پیج اینستاگرام را به صورت حرفه ای انجام دهیم؟

چگونه مدیریت پیج اینستاگرام را به صورت حرفه ای انجام دهیم؟ تعیین پرسونای مخاطب، داشتن هدف، تعیین استراتژی و تقویم محتوایی، تشخیص زمان درست، با الگوریتم ها به زبان کد صحبت کنید، ایجاد تعامل و حفظ آن، داستان سرایی

اگر از یک تیم متخصص برای مدیریت پیج اینستاگرام خود کمک نگیرید راه درازی را در چگونگی اکانت در پیش خواهید داشت. باید اطلاعات خود را به روز کنید و مطالب زیادی را بیاموزید. زیرا اینستاگرام و الگوریتم‌های آن در فاصله‌های کوتاهی آپدیت می‌شوند. در این بخش 7 عامل مهم را ذکر نموده‌ایم :

  1. تعیین پرسونای مخاطب
    یک صفحه اینستاگرام موفق باید تشخیص دهد که مخاطب چه چیزی می‌خواهد. به طور مثال اینکه به جای انتشار محتوایی که ممکن است زمان زیادی را برای آن صرف کرده باشیم و نتیجه کمی بگیرد، دقیقا چیزی را ارائه دهیم که مخاطب نیاز دارد. باید گفت که یک الگوی ثابت برای تمام برندها وجود ندارد و شما مجبورید با روش‌هایی از جمله بررسی اطلاعات جمعی مانند جنسیت، تفریحات، سن، محل زندگی و غیره که عموما در پروفایل آن‌ها یا سایر پلتفرم‌های شما وجود دارد، تعیین کرد. علاوه بر این روش می‌توان از گوگل آنالیتیکس نیز استفاده کرد. هر چه اطلاعات و پرسونای دقیق‌تری از مخاطبانتان را داشته باشید بهتر می‌توانید به جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری دائم بپردازید.
     
  2. داشتن هدف
    قبل از اینکه استراتژی مناسب خود را پیدا کنید، باید مشخص کنید که هدف شما از مدیریت اینستاگرام چیست؟ با این صفحه می‌خواهید چه چیزی به دست بیاورید؟ آیا برای دادن آگاهی در مورد برند خودتان از آن استفاده می‌کنید؟ آیا می‌خواهید با استفاده از این پیج فروشتان را بالا ببرید؟
    اهداف شما نوع فعالیت و شاخص‌های مهم عملکردی شما را تعیین می‌کنند، پس لازم است که اهداف قابل دستیابی و قابل اندازه‌گیری و مهلت داری را برای خود تعیین کنید.
     
  3. تعیین استراتژی و تقویم محتوایی
    درمورد الگوریتم‌های مورد استفاده اینستاگرام شایعات زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها به اغراق و برخی نیز دست کم گرفتن هوش مصنوعی اینستاگرام است. اما قطعی‌ترین واقعیت درمورد هوش مصنوعی اینستاگرام توجه حتمی و قطعی به زمان و ترتیب انتشار پست‌ها است. با داشتن یک استراتژی می‌توانید تعیین کنید که روی چه موضوعاتی کار می‌کنید و با استفاده از هشتگ‌گذاری مناسب، این موضوعات را به الگوریتم‌های اینستاگرام اطلاع دهید.
     
  4. تشخیص زمان درست
    شما باید برای انتشار پست‌های خود بهترین زمان را انتخاب کنید. درست عمل کردن در این مرحله تا حد زیادی بستگی به شناخت درست پرسونای مخاطبان دارد و باید شناخت خوبی داشته باشید تا بدانید معمولا چه ساعتی برای آنها مناسب‌تر است. قسمت Insight اینستاگرام و ابزارهای جانبی که برای آمارهای شبکه‌های اجتماعی به کار می‌روند، اطلاعات خوبی را در مورد نحوه عملکرد مخاطبان در اختیار می‌گذارند.
     
  5. با الگوریتم ها به زبان کد صحبت کنید
    یک واقعیت مهم این است که الگوریتم‌ها هیچ چیزی از نوشته‌ها و عکس‌های شما را نمی‌فهمند. اگر می‌خواهید هوش مصنوعی این قسمت را تقویت کنید باید با زبان الگوریتم با آن‌ها صحبت کنید، برای این کار باید هشتگ‌گذاری درستی را انجام دهید و برای عکس‌ها از alt استفاده کنید. در استفاده از هشتگ‌ها باید حواستان را جمع کنید که مرتب با هم باشند تا الگوریتم را سردرگم نکنید. می‌توانید از هشتگ استفاده کنید و با احتساب هشتگ‌های کامنت اول می‌تواند بیشتر نیز باشد. اگر از هشتگ‌های متنوع و بیشتری استفاده کنید الگوریتم ممکن است متوجه آن‌ها نشود و پست شما به حال خود رها شود.
     
  6. ایجاد تعامل و حفظ آن
    هدف شما از پیج اینستاگرام هر چه که باشد نهایتا عامل تعامل است که ارزش و اعتبار صفحه شما را تعیین می‌کند، یعنی فرقی ندارد که از راه تبلیغات کسب درآمد کنید یا برند خود را معروف کنید. در هر صورت معیار اصلی، میزان تعامل‌ها است که برای اینستاگرام اهمیت دارد. این تعامل‌ها 4 مورد هستند: لایک، کامنت، ذخیره‌سازی و به اشتراک‌گذاری. مهم نیست که چند هزار یا چند میلیون فالوور دارید، اینکه چند نفر از آن‌ها برای شما کامنت درج می‌کنند و پست‌هایتان را لایک، ذخیره یا فوروارد می کنند مهم است.
     
  7. داستان سرایی
    محصولات و خدمات شما و به طور کلی برند شما رقبایی دارد که نیازمخاطبان شما را برطرف می‌کنند. آنچه باعث تمایز شما و نگه داشتن مخاطب می‌شود، داستانی است که پشت فعالیت‌های شما نهفته است.

ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام

برای مدیریت صحیح صفحه به ابزارهایی نیاز داریم که بتوانیم پیج اینستاگرام را به صورت صحیح تحلیل کنیم و بتوانیم با استفاده از بهترین ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام بیزینس خود را تقویت کنیم.

ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

  1. نرم افزار Instasize
    این نرم‌افزار یکی از بهترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس و فیلم حرفه‌ای است. این نرم‌افزار برای دو سیستم عامل ios و اندروید در دسترس است.
     
  2. Hootsuite
    با این ابزار می‌توانید به موقع پست‌های خود را در شبکه اجتماعی ارسال نمایید. به این صورت که زمان انتشار پست‌ها را منظم نموده و آن‌ها را به طور اتوماتیک برای کاربران انتشار می‌دهد.
     
  3. Combine
    از این نرم‌افزار می‌توانید برای جذب کاربران ارگانیک استفاده کنید. این ابزار بهترین هشتگ‌های مناسب برای فعالیت و مدیریت پیج اینستاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از طریق هشتگ‌گذاری مناسب، کاربران ارگانیک را به پیج خود جذب نمایید.

مدیر اینستاگرام

مدیر اینستاگرام کیست

مدیر پیج اینستاگرام باید محتوایی ارزشمند و جذاب برای پیج شما ایجاد کرده و تلاش کند فالوورها را درگیر تماشای پیج نماید. از جمله مهمترین اهداف افزایش لایک، بازدید از ویدیو و کامنت گذاری کاربران است. توجه کنید که در زمینه انتخاب مدیر بهتر است که اهداف خود را به طور کامل در اختیار کارشناس قرار دهید، به عنوان مثال اگر هدف از همکاری با متخصص اینستاگرام برندینگ است این موضوع باید به طور واضح و شفاف اعلام گردد. کارشناس باید پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشد. همچنین می‌بایست فعالیت رقبا را مورد بررسی قرار داده و با توجه به استراتژی آن‌ها مسیری مناسب و هموار برای بالا بردن تعداد فالوورها پیدا کند. این موضوع در مجموعه ما به شکل تخصصی انجام خواهد شد.

در حقیقت مدیر اینستاگرام وظیفه اداره و سازماندهی پیج را بر عهده داشته و به این ترتیب باید تلاش کند تا با بکارگیری ترفندهای مختلف زمینه مناسب برای توسعه پیج را فراهم سازد. مدیر پیج فردی است که با ترندهای روز دنیا آشنایی داشته و با استفاده از آن‌ها تلاش خواهد کرد تا نظر کاربران و فالوورها را جلب کند. به این ترتیب باعث خواهد شد تا بتوانید خدمات و محصولات را به مشتریان ارائه دهید. این فرد باید اطلاعات بسیار زیادی در مورد انواع بازار کار داشته باشد. همچنین به خوبی از الگوریتم‌های اینستاگرام آگاهی داشته تا بتواند مدیریت را انجام دهد. به این ترتیب با تولید محتوای مناسب تلاش می‌کند تا پیج را برای کاربران و اینستاگرام ارزشمند نشان دهد.

مدیر پیج اینستاگرام شخصی است که با توجه به مهارت‌هایی که کسب کرده است، می‌تواند این امر را بر عهده بگیرد. معمولا ادمین اینستاگرام، از مهارت‌های خود برای رشد پیج مورد نظر استفاده می‌کند. به طور مثال، فالوورهای آن پیج را افزایش می‌دهد.

مدیر با مدیریت اصولی و صحیح می‌تواند قدم بزرگ و ارزشمندی را برای ارتقا پیج بردارد. مدیر محتواهای جدید را با برنامه‌ریزی و در زمان مناسب با استفاده از روش‌هایی مانند آنالیز پیج، تولید محتوا، هشتگ‌گذاری صحیح و غیره در پیج قرار می‌دهد. از این طریق اطمینان‌سازی صورت می‌گیرد و کاربران پیج افزایش پیدا می‌کنند و به رشد پیج کمک می‌شود.

البته اینستاگرام برخلاف فیسبوک یا تلگرام، ابزارهای خاصی برای مدیر‌ها در نظر نگرفته است، یعنی ساختار اینستاگرام به گونه‌ای است که هر پیج را تنها یک نفر باید اداره کند. همانطور که می‌دانید تعداد بسیار زیادی پیج در اینستاگرام وجود دارد که برای راه‌اندازی و فعالیت در آن به فردی نیاز است که به صورت مرتب محتوای مناسب را در پیج قرار دهد، این فرد می‌تواند مدیر اینستاگرام باشد.

الگوریتم اینستاگرام مجموعه ای از فرآیندهایی است که اینستاگرام از انها برای درک خواسته کاربران استفاده می‌کند. این پلتفرم از این اطلاعات استفاده می‌کند تا پیش‌بینی کند چه محتوایی برای کسی جالب و جذاب خواهد بود، تا بتواند محتوای بیشتری در این زمینه به کاربر نمایش دهد.

هر بخش از اینستاگرام دارای الگوریتم مخصوص به خود است. به طورمثال صفحه اصلی اینستاگرام دارای الگوریتمی کاملا متفاوت نسبت به صفحه اکسپلور است. در ادامه نوع کارکرد الگوریتم صفحه اکسپلور با الگوریتم پست‌های Reels هم کاملا متفاوت است. این تفاوت یک دلیل بسیار مهم دارد و آن این است که کاربران در بخش‌های مختلف اینستاگرام رفتار متفاوتی دارند. عده‌ای از کاربران تمایل دارند ریلزهای جدید مشاهده کنند، اما عده‌ای دیگر می‌خواهند تنها یکسری پست‌های خاص در اکسپلور را تماشا نمایند. در نتیجه هوش مصنوعی اینستاگرام با استفاده از الگوریتم‌هایی که دارد محتوای مناسب هر کاربر را برای او نمایش می‌دهد. الگوریتم‌های اینستاگرام برای شناسایی نیاز کاربر موارد زیر را در اولویت قرار می‌دهند:

  • اطلاعات پست

  • اطلاعات مرتبط با فرد منتشر کننده پست

  • فعالیت کاربر

  • تاریخچه تعاملات

مدیر اینستاگرام چه وظایفی دارد؟

برای مدیریت اینستاگرام وظایف مختلفی در نظر گرفته می‌شود که در نهایت منجر به رشد صفحه می‌شود. این وظایف می‌تواند شامل افزایش فالوور و افزایش فروش هم باشد. البته قبل از اینکه مسئولیت یک پیج به مدیر سپرده شود، قرارداد اینستاگرام منعقد می‌گردد که وظایف مدیر در آن ذکر می‌شود.

از جمله وظایف مدیر اینستاگرام باید به تولید محتوای آموزنده و در عین حال خلاقانه اشاره داشته باشیم. منظور این است که محتوا نباید تنها جنبه تبلیغات داشته باشد، در برخی موارد برای اینکه بتوانید نظر کاربران حاضر در این شبکه اجتماعی را جلب کنید باید نکاتی آموزشی و مفید را در اختیارشان قرار دهید. جذابیت بصری نباید فراموش شود چرا که اینستاگرام در حقیقت یک شبکه اجتماعی برای به انتشار گذاشتن محتوای نمایشی است.

از مهمترین وظایفی که مدیر اینستاگرام بر عهده دارد حفظ و افزایش امنیت پیج است. در صورتی که بخواهید خودتان به تنهایی پیج را مدیریت کنید ممکن است که با وجود سواستفاده‌گرها در این زمینه اطلاعات خود و کاربران پخش شده و درگیر مسائل حقوقی شوید در نتیجه بهتر است این فعالیت را به دست افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا به طور حرفه‌ای انجام شود.

مدیر پیج اینستاگرام چه وظایفی دارد

مدیر اینستاگرام وظایف مختلفی دارد که باید تمامی آن‌ها را بدون کم و کاست روی اکانت اعمال کند تا کارفرما شاهد نتایج مثبت روی پیج باشد. از مهم‌ترین وظایف به موارد زیر می‌توان اشاره داشته داشت:

  • مدیریت زمان انتشار محتوا: مدیر پیج اینستاگرام باید تعداد پست و استوری را در یک بازه زمانی مشخص کند و کارفرما را به طور کامل در جریان روند کار قرار دهد.

  • پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها: از وظایف مهم مدیر پیج اینستاگرام به پاسخگویی کامنت‌ها و دایرکت‌ها است. کارشناس باید به طور دقیق و کامل در کامنت‌ها یا دایرکت پاسخ کاربران را داده و در حوزه مربوطه اطلاعات مورد نیاز را در دسترس آن‌ها قرار دهد.

  • حذف کامنت‌های توهین آمیز: یکی از مهم‌ترین وظایف در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام حذف کامنت‌های توهین آمیز است که بعضا برخی از اکانت‌ها در کامنت‌ها می‌گذارند.

  • فالو و آنفالو کردن سایر پیج‌ها: فالو و آنفالو کردن پیج‌ها یکی از نکاتی است که به رشد پیج و افزایش فالوورها بیشتر کمک خواهد کرد. مدیر پیج اینستاگرام باید با توجه به موضوع کسب و کار پیج‌های مشابه را فالو کرده و پس از چند روز با بررسی دقیق، آن‌ها را آنفالو کند.

  • تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها: یک مدیر پیج حرفه‌ای می‌تواند با اینفلوئنسرها در اینستاگرام گفتگو کرده و تبلیغات پربازده‌ای برای کارفرما به وجود آورد. اگر تبلیغات با روش‌های هوشمندانه صورت گیرند این قابلیت را دارند تا درآمدتان را چندین برابر کنند.

  • نوشتن کپشن مناسب: نوشتن محتوای مناسب و مرتبط در کپشن نیازمند خلاقیت و دانش بالا در این زمینه است. مدیریت اینستاگرام باید در این حوزه با توجه به علاقه کاربران محتوای مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

استخدام مدیر پیج اینستاگرام

با استخدام مدیر پیج اینستاگرام این امکان را دارید تا بتوانید به راحتی پیج را مدیریت کرده و بیزینس خود را به رشد و موفقیت برسانید. توجه کنید که استخدام برای تمامی پیج‌های اینستاگرامی امکان پذیر خواهد بود. همچنین نکته مثبتی که در این زمینه وجود دارد این است که شرایطی برای کارفرمایان عزیز مهیا شده تا با توجه به بودجه خود و با در نظر گرفتن اینکه چه اهدافی دارند می‌توانند از پکیج مورد نظر خود استفاده کنند.

بر این اساس در آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ معتبرمی‌توانید بسته مورد نظر را انتخاب کرده و در طول ماه از آن استفاده کنید. با استخدام مدیر پیج اینستاگرام باید هر ماه رقمی را به شرکت یا فرد مورد نظر بپردازید که در این زمینه توصیه می‌کنیم به دنبال شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باشید چرا که با بستن قراردادی قانونی امکان ایجاد مشکل کاهش پیدا می‌کند.

دستمزد مدیر پیج اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام با بیش از 50 میلیون کاربر ایرانی به یکی از مناسب‌ترین بسترها برای ایجاد کسب و کار و شکل گیری بیزینس‌های مختلف تبدیل شده است. دستمزد مدیر پیج اینستاگرام با توجه به پارامترهای مختلف قابل تعیین است. در این حوزه مهارت و توانایی این فرد و همچنین حجم کاری که در اختیار او قرار می‌دهید، می‌تواند معیاری مهم برای تعیین دستمزد در نظر گرفته شود. بر این اساس اگر حجم کاری مدیر بالا باشد شرایطی ایجاد خواهد شد تا مدیر حقوق بیشتری از شما دریافت کند. نکته‌ای که در این زمینه باید آن را در نظر داشته باشید توانایی مالی کارفرما است. چرا که اگر استارتاپ کوچک باشد بی شک به پیج با امکانات کمتری احتیاج پیدا می‌کند که این موضوع روی هزینه نهایی و دستمزد مدیر اینستاگرام موثر است.

مهارت‌های کلی مدیر اینستاگرام

برای مدیریت پیج اینستاگرام، لازم است مدیر مهارت‌هایی داشته باشد که در اینجا به آن‌ها می‌پردایم:

  1. تسلط کامل بر اینستاگرام
    اولین مهارتی که برای مدیریت اینستاگرام توسط مدیر نیاز است تسلط کامل بر اپلیکیشن اینستاگرام و استفاده از تمامی امکانات است. به عنوان یک مدیر باید بتوان از تمامی قابلیت‌های اینستاگرام برای رشد پیج استفاده کرد. برای مثال قابلیت‌هایی مانند IGTV، لایو، استوری، ریلز و غیره از این موارد است. علاوه بر این باید با بخش تنظیمات آن به خوبی آشنایی داشته باشد تا در مواقع ضروری بتواند کارهای لازم را انجام دهد.
     
  2. استفاده صحیح از هشتگ ها
    مهارت هشتگ‌گذاری در اینستاگرام بسیار مهم است. متاسفانه خیلی از صفحات اینستاگرام از هشتگ‌ها، به خوبی استفاده نمی‌کنند که همین مورد ممکن است باعث شادوبن شدن پیج شود. شادوبن در واقع یک جریمه پنهان از سوی اینستاگرام، برای افرادی است که قوانین اینستاگرام را رعایت نکرده‌اند. در این حالت بدون اینکه اینستاگرام به کاربر اخطار و اطلاعی دهد، پیج را از دید دیگران مخفی می‌کند. در واقع از رشد پیج جلوگیری می‌کند. در این حالت پست‌ها در اکسپلور دیده نمی‌شوند و تنها فالوورهای پیج قادر به دیدن محتوای آن هستند.
     
  3. تسلط به نرم افزارهای گرافیکی
    یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها برای، تسلط به برخی از نرم‌افزارهای گرافیکی تولید محتوا است. اگر به عنوان مدیر پیج اینستاگرام وظیفه تولید محتوا را نیز بر عهده داشته باشید، باید نحوه کار با برخی از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ برای ساخت و ویرایش تصاویر را یاد بگیرید. البته با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که برای موبایل عرضه شده‌اند نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. در اینجا چند نمونه از نرم‌افزارهای گرافیکی که برای ویندوز و موبایل مناسب‌ هستند را معرفی کرده‌ایم:
  • فتوشاپ

  • پریمیر

  • Inshot

  • Picsart

آشنایی با انواع روش های افزایش فالوور پیج توسط مدیریت

افرایش فالوور پیج مهارت خوبی است، البته باید گفت تمامی کارهایی که در پیج انجام می‌شود برای افزایش فالوور است؛ البته باید دیگر کارها نیز به خوبی انجام شوند تا فالوورها افزایش یابند. کارهایی مانند تعامل با مخاطبان، تولید محتوا و غیره اگر به درستی انجام گیرند در نهایت باعث افزایش فالوورهای پیج خواهند شد.

  1. تشخیص زمان مناسب برای ارسال پست
    اینکه پست را در چه زمانی منتشر کنید که بیشترین بازدهی را داشته باشد بسیار مهم است. بهترین زمان ارسال پست برای هر پیج متفاوت است. اگر پست را در زمان اشتباهی منتشر کنید، بازدهی لازم برای پیج به دست نمی‌آید.
     
  2. آشنایی با استراتژی های اینستاگرام مارکتینگ
    مهارت تعیین استراتژی برای مدیریت پیج اینستاگرام توسط مدیر بسیار مهم است. البته در اکثر موارد تعیین استراتژی بر عهده صاحب پیج است، اما اگر در این مورد نیز تخصص داشته باشید می‌توانید استراتژی‌هایی را تعیین کنید.

بهترین ترفند های مدیریت پیج اینستاگرام

از جمله بهترین ترفند های مدیریت پیج اینستاگرام که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید به شرح زیر هستند:

  • ایجاد پروفایل جذاب: پروفایل اولین چیزی است که هر فرد از پیج اینستاگرام شما مشاهده می‌کند به همین دلیل باید از عناصر جذاب در آن استفاده شود. به عنوان مثال طراحی برندی که شما را به مخاطبین معرفی کرده و بکارگیری از رنگ‌های جذاب می‌تواند در این زمینه بسیار مفید عمل کند.

  • شناسایی مخاطب هدف: یکی از ترفندهایی که باید به طور دقیق تحت بررسی قرار گیرد، شناسایی مخاطب هدف است. در مدیریت اینستاگرام، ادمین باید به دنبال افرادی باشد که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند.

  • درگیر کردن مخاطب: پس از جذب مخاطب، سخت‌ترین کار درگیر کردن آن به پیج در نظر گرفته خواهد شد. در این زمینه نوشتن کپشن مناسب و رعایت نکاتی از قبیل تقویم محتوایی می‌تواند بسیار یاری برساند.

  • هشتگ گذاری اصولی: هشتگ گذاری زمانی که به شکل اصولی انجام شود موجب خواهد شد تا اینستاگرام کاربران بیشتری را به سوی پیج هدایت کند. کاربران زمانی که به دنبال محصول یا خدمات خاصی هستند از هشتگ‌ها استفاده می‌کنند در نتیجه به این موضوع باید توجه شود.

انتخاب شرکت مناسب برای مدیریت پیج اینستاگرام

برای اینکه یک کسب و کار موفق را در اینستاگرام آغاز کنید، در قدم اول باید یک پیج اینستاگرام حرفه‌ای داشته باشید و این کار توسط یک مدیر اینستاگرام کاملا حرفه‌ای و متخصص قابل اجرا است. اگر می‌خواهید در این زمینه از رقبا عقب نمایند، باید شرکت‌های فعال در این زمینه را بشناسید و یک مدیر متخصص در این زمینه را استخدام کنید. مجموعه ما کار شما را در این زمینه راحت کرده است تا بتوانید بهترین نتایج را در پیج اینستاگرام خود به دست آورید. شرح وظایف مدیر‌های ما طبق پلن‌هایی از پیش تعیین شده است و بدون هیچ کاستی سر وقت تعیین شده انجام می‌شوند. اگر نیاز به مشاوره اینستاگرام مارکتینگ رایگان دارید با شماره زیر تماس بگیرید تا به تمامی ابهامات و مشکلات شما پاسخ داده شود.

چگونه از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام بهره مند شویم؟

برای دریافت اطلاعات و بهره مندی از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام در ابتدا کافی است تا با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. با توجه به کسب و کاری که دارید و همچنین مبلغی که می‌خواهید برای دریافت خدمات بپردازید پیج‌های A، +A، ++A و Z  در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این بسته‌ها محتوای باکیفیت بارگذاری شده و همچنین استراتژی مناسب برای کسب و کار تدوین خواهد شد.

چرا جاب تیم را برای مدیریت پیج اینستاگرام در تهران انتخاب کنیم؟

مجموعه ما با داشتن یک تیم متعهد و با تجربه در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام، با قدرت کامل این آمادگی را دارد که روش کار را با اجرای اصولی و درست الگوریتم‌های اینستاگرام و و با دارا بودن دانش کافی و راهکارهای مدیریت بر عهده بگیرد. همچنین برای رشد محتوایی صفحه اینستاگرام شما فعالیت‌های لازم را برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی کند. از برخی ویژگی‌های تیم مدیریت ما می‌توان موارد زیر را نام برد :

  • متعهد و مسئولیت پذیر در انجام وظایف محوله

  • اجرای فعالیت‌های مدیریتی حتی در روزهای تعطیل

  • نظم کاری دقیق و حداکثری در اجرای فرآیندهای مدیریت اکانت

  • پشتیبانی مداوم و پی در پی مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن

  • تعرفه بسیار مناسب با توجه به کیفیت و نظم تولید، مدیریت و انتشار محتوا