مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام به صورت تضمینی

مدیریت پیج اینستاگرام نیازمند به فردی حرفه‌ای و کاربلد است که بتواند به شکل اصولی و استاندارد وظیفه مدیریت پیج را بر عهده گیرد. کارشناسان در این حوزه می‌توانند در زمان کوتاه با هزینه کم بازخورد بسیار بالایی را در پیج به وجود آورده و تعداد فالووران واقعی را افزایش دهند. زمان در مدیریت پیج از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که ممکن است رقبا با انجام فعالیت‌های مختلف مانند ایجاد کمپین‌های تبلیغات سهم بیشتری از کاربران را از آن خود کنند در نتیجه به این موضوع توجه کاملی داشته باشید.

اینستاگرام هنوز هم بستر مناسبی برای گسترش کسب و کار بوده و در صورتی که بتوانید به شکل خلاقانه در این زمینه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید درآمدتان را تضمین خواهد کرد. این پلتفرم از محبوبیت خاصی در سراسر جهان برخوردار است به همین دلیل به عنوان مکانی مناسب برای افزایش درآمد و برندسازی محسوب می‌شود. امروزه مشاغل مختلفی تلاش دارند تا با ایجاد یک پیج بیزینسی مناسب تعامل بیشتر و نزدیک‌تری با مشتریان خود برقرار کرده و درآمدی تساعدی داشته باشند. مدیریت پیج اینستاگرام با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد هزینه چندان زیادی ندارد و به این ترتیب برای کسب و کارهای نو پا مقرون به صرفه در نظر گرفته شود.

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و حدود 800 میلیون مخاطب فعال در ماه دارد به فعالیت بپپردازید، باید از ابزارهای قدرتمند استفاده کنید. جاب تیم با ابزارهای مختلف تجزیه و تحلیل پیج را در دست گرفته و تلاش می‌کند با استفاده از آمارها و تحقیقات انجام شده استراتژی مناسبی برای کسب و کار بچیند.

در ادامه بخش کوچکی از نمونه کار های مدیریت پیج اینستاگرام توسط شرکت جاب تیم را به شما نمایش می دهیم. همچنین می توانید در تصویر پایین مراحل مدیریت پیج در جاب تیم را مشاهده کنید.

پکیج A

◀ پست: ماهیانه 8 تا 10عدد

◀ استوری: ماهیانه 80 عدد

◀ عکاسی و فیلمبرداری در محل کارفرما: خیر

◀ طراحی هویت بصری: بله

◀ تدوین استراتژی محتوا: بله

◀ طراحی پست و استوری اختصاصی: بله

◀ نگارش تیترها و شعارهای تبلیغاتی: بله

◀ نگارش هوشمندانه بایو (BIO): بله

◀ استوری سریالی و داستانی: بله

◀ کپشن نویسی و هشتگ گذاری هوشمند: بله

◀ انتشار محتوا در پیج: بله

◀ بازنشر محتوا در شبکه های اجتماعی: خیر

◀ پاسخگویی به کامنت و دایرکت عمومی: خیر

◀ بالا بردن امنیت پیج: بله

پکیج A+

◀ پست: ماهیانه 10 تا 12عدد

◀ استوری: ماهیانه 120عدد

◀ عکاسی و فیلمبرداری در محل کارفرما: خیر

◀ طراحی هویت بصری: بله

◀ تدوین استراتژی محتوا: بله

◀ طراحی پست و استوری اختصاصی: بله

◀ نگارش تیترها و شعارهای تبلیغاتی: بله

◀ نگارش هوشمندانه بایو (BIO): بله

◀ استوری سریالی و داستانی: بله

◀ کپشن نویسی و هشتگ گذاری هوشمند: بله

◀ انتشار محتوا در پیج: بله

◀ بازنشر محتوا در شبکه های اجتماعی: خیر

◀ پاسخگویی به کامنت و دایرکت عمومی: بله

◀ بالا بردن امنیت پیج: بله

پکیج A++

◀ پست: ماهیانه 12 تا 14عدد

◀ استوری: ماهیانه 140عدد

◀ عکاسی و فیلمبرداری در محل کارفرما: خیر

◀ طراحی هویت بصری: بله

◀ تدوین استراتژی محتوا: بله

◀ طراحی پست و استوری اختصاصی: بله

◀ نگارش تیترها و شعارهای تبلیغاتی: بله

◀ نگارش هوشمندانه بایو (BIO): بله

◀ استوری سریالی و داستانی: بله

◀ کپشن نویسی و هشتگ گذاری هوشمند: بله

◀ انتشار محتوا در پیج: بله

◀ بازنشر محتوا در شبکه های اجتماعی: خیر

◀ پاسخگویی به کامنت و دایرکت عمومی: بله

◀ بالا بردن امنیت پیج: بله

پکیج Z

◀ پست: ماهیانه 14 تا 16عدد

◀ استوری: ماهیانه 180عدد

◀ عکاسی و فیلمبرداری در محل کارفرما: 8ساعت

◀ طراحی هویت بصری: بله

◀ تدوین استراتژی محتوا: بله

◀ طراحی پست و استوری اختصاصی: بله

◀ نگارش تیترها و شعارهای تبلیغاتی: بله

◀ نگارش هوشمندانه بایو (BIO): بله

◀ استوری سریالی و داستانی: بله

◀ کپشن نویسی و هشتگ گذاری هوشمند: بله

◀ انتشار محتوا در پیج: بله

◀ بازنشر محتوا در شبکه های اجتماعی: بله

◀ پاسخگویی به کامنت و دایرکت عمومی: بله

◀ بالا بردن امنیت پیج: بله

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟

حضور قدرتمند اینستاگرام در زندگی امروزی ما باعث به وجود آمدن مشاغل جدید شده است. مدیریت پیج اینستاگرام از جمله این کارها است. این یک کار تمام وقت و دائمی است که می‌تواند موفقیت بسیاری از کسب و کارها را تضمین کند.

همه چیز درباره مدیریت پیج اینستاگرام

برنامه‌ریزی و تحلیل‌های دقیق نتایج انتشار محتوا، پاسخ‌گویی به نظرات کاربران و به طور کلی تعامل در اینستاگرام یکی از حیاتی‌ترین و زمان‌برترین بخش‌های مدیریت پیج اینستاگرام است که توسط مدیر یا همان مدیر صفحه انجام می‌گیرد. مسئولیت مدیریت پیج اینستاگرام و رعایت اصول مدیریت پیج اینستاگرام بر عهده مدیر پیج است، بنابراین اگر خود شما و یا شخص دیگری این مسئولیت را بر عهده می‌گیرید، مدیر صفحه می‌شوید.

در مدیریت پیج اینستاگرام چه خدماتی را ارائه می دهیم؟

در مدیریت پیج اینستاگرام می‌بایست خدمات مختلفی به کارفرما ارائه شود تا بتواند درآمد خود را به طرز باورنکردنی افزایش دهد. در این زمینه جاب تیم خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد که به شرح زیر هستند.

  • برگزاری جلسات مشاوره

در ابتدا آژانسی که به آن مراجعه خواهید کرد باید با توجه به هدف شما و شغلی که در آن به فعالیت می‌پردازید جلسه‌ی مشاوره‌ای برگزار کند تا بتواند از ایده‌هایتان برای رشد و مدیریت پیج اینستاگرام استفاده کند. در این زمینه باید بگوییم که اغلب شرکت‌ها برای این فرایند مبلغی را از کارفرما دریافت خواهند کرد این در صورتی است که جاب تیم به طور کاملا رایگان به شکل حضوری و مجازی جلسات خود را برگزار کرده و همچنین به کارفرما این امکان را می‌دهد تا به جواب تمامی سوالات خود دست پیدا کند. همچنین پیشنهاداتی خلاقانه در این زمینه ارائه خواهد داد.

  • بررسی کامل پیج

اکانت از طریق مدیریت پیج اینستاگرام به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و تمامی پارامترهای موجود در آن اعم از استوری، پست و هایلات به دقت تحت نظر قرار گرفته خواهند شد. به این ترتیب کارشناسان متوجه نقاط ضعف و قوت در مورد پیج شده و راه حل مناسبی برای از بین بردن نقاط ضعف و رشد و تکامل نقاط قوت پیدا می‌کنند.

  • ارسال بریف

ارسال بریف جزء خدمات مهمی است که در آژانس جاب تیم در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. در این بریف کارشناسان قصد دارند تا از خدمات و محصولات به خوبی آگاه شده و به دنبال مزیت‌های رقابتی خواهند گشت.

  • بررسی  بازار هدف

از خدمات مهمی که مجموعه جاب تیم به کارفرمایان عزیز ارائه می‌دهد می‌توانیم به بررسی بازار هدف اشاره داشته باشیم. در بازار، کسب و کارهای مشابه فعالیت‌های متفاوتی از خود بروز می‌دهند در نتیجه کارشناسان تمامی اقدامات آن‌ها را تحت نظر قرار خواهند داد تا بتوانند متوجه نکات مثبت و منفی در پیج رقبا بشوند. با توجه به این موضوع می‌توانند در مورد مخاطب به اطلاعات مثبت و دقیق‌تری دست یابند.

  • ارائه استراتژی مناسب

شاید بتوان گفت مهم‌ترین موردی که آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ می‌بایست به مشتریان خود ارائه دهند استراتژی مناسب است. با چینش یک استراتژی مسیر رسیدن کاربر را به پیج را هموار کرده به این ترتیب می‌توانید تعداد لایک، کامنت و فالوو را افزایش دهید که این موضوع به مرور زمان به ایجاد درآمد می‌انجامد.

  • ارائه تقویم محتوایی

تقویم محتوایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود که برای برنامه ریزی و سازماندهی به مدیریت پیج اینستاگرام یاری خواهد رساند. این تقویم به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید وضعیت محتوایی پیج را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات مورد نظر را در زمان مناسب به مخاطبین عرضه کنید تا سیگنال به کاربران فرستاده شود.

  • ایجاد و انتشار محتوای کاربر پسند

از مهم‌ترین خدمات در این زمینه باید تولید محتوای مناسب و انتشار آن در قالب پست و استوری اشاره کنیم. محتوای بصری و متنی در مدیریت پیج اینستاگرام جاب تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قالب و ظاهر آن توسط کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا به بهترین شکل بهینه سازی شده و در اختیار کاربران هدف قرار گیرد.

  • طراحی قاب و دورنما

در مدیریت پیج اینستاگرام طراحی قاب و دورنما به خوبی انجام شده تا نظر کاربران را به سوی پیج جذب شود.

  • انجام کمپین‌های تبلیغاتی

در نهایت محتواهای تولید شده در اینستاگرام به طور کامل تحت نظر قرار خواهند گرفت تا پس از مدتی کوتاه به وسیله مدیریت پیج اینستاگرام کمپین‌های خلاقانه راه اندازی شود تا درآمد در این زمینه افزایش پیدا کند. با ایجاد کمپین‌های مناسب می‌توانید سطح بیشتری از بازار را از آن خود کنید.

  • تولید محتوای اختصاصی برای مدیریت پیج اینستاگرام

از نظر صاحبان کسب و کار، کم اهمیت‌ترین بخش در مدیریت اینستاگرام تولید محتوا به صورت اختصاصی می‌باشد. تولید محتوای اختصاصی و داشتن استراتژی مدیریت پیج اینستاگرام کمک می‌کند که برای صفحه اینستاگرام خود تبلیغات رایگانی انجام دهید. ارائه محتوای فاخر و آموزشی این موضوع را یادآوری می‌کند که برای کاربران ارزش قائلید، زیرا برای رفع ابهامات آن‌ها زمان گذاشته‌اید. این محتوا می‌تواند تردیدهای بسیاری از کاربران را که برای خرید از فروشگاه شما دارند، برطرف کند و آن‌ها را به مشتریان دائمی تبدیل کند. کاربران دوست دارند که محتوای جدیدی را در صفحه اینستاگرام شما مشاهده کنند نه محتوای کپی از سایر صفحات اینستاگرام!

  • تولید محتوای ویدئویی

کاربران دوست دارند با شما در تعامل باشند، تصویرتان را ببینند و صدایتان را بشنوند، تا گرفتن بهترین تصمیم برایشان راحت‌تر باشد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید محتوا ایجاد ویدئوهای باکیفیت است که قادرند تفاوت شما با رقبایتان را برای کاربران مشخص کنند.با نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام می توانید پیج و محتوای خود را مدیریت کنید.

  • طراحی گرافیکی پست و قالب پیج

اگر از طرح‌های گرافیکی جذاب که با فعالیت‌تان متناسب باشد استفاده کنید، می‌توانید کاربرانی که به صفحه شما وارد می‌شوند را از لحاظ بصری جذب کنید. برای این مورد بهتر است از رنگ سازمانی و طرح‌های گرافیکی استفاده کنید تا به عنوان یک امضا در ذهن کاربران شما ماندگار شود. یکی از نکات مخفی در طرح‌های گرافیکی اینستاگرام، استفاده از سایز مناسب استوری و پست است که باید به آن توجه کنید.

  • برندینگ در اینستاگرام

شاید اولین سوال هر کاربر استفاده کننده از اینستاگرام این باشد که آیا سرمایه گذاری در اینستاگرام کاری منطقی است؟ باید گفت قطعا هزینه و تمرکز روی برندینگ در اینستاگرام می‌تواند به میزان قابل توجهی روی فروش ما تاثیر بگذارد.

  • طراحی قالب اختصاصی برای پیج اینستاگرام

اگر پکیج مدیریت اینستاگرام را انتخاب کنید، یک طراح گرافیکی وظیفه نظم‌دهی به گرافیک و نمای ظاهری پیجتان را بر عهده می‌گیرد. قالب اینستاگرام این امکان را می‌دهد که پست‌های شما یک ظاهر متحد داشته باشند که این می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند.

خدمات مدیریت پیج اینستاگرام در جاب تیم

 خدمات مدیریت پیج اینستاگرام در جاب تیم به شرح زیر خواهد بود.

انتخاب شرکت مناسب برای مدیر پیج اینستاگرام

  • در ابتدا یک بریف با جزئیات کامل از کارفرما دریافت خواهد شد تا منتور و مربی اینستاگرام دریابد که کسب و کار مورد نظر در چه حیطه‌ای فعال است. سپس مزیت رقابتی را یافته تا استراتژی مناسبی برای بازدهی بیشتر در نظر بگیرد.
  • سپس به صورت کامل پیج تحت نظر کارشناسان قرار گرفته و نقاط قوت و ضعف آن مشخص خواهد شد.
  • از مهم‌ترین خدمات مدیریت پیج اینستاگرام در شرکت جاب تیم باید به تحلیل و بررسی رقبا اشاره کرد. جاب تیم به صورت کامل اشکالات و کمبودهای سایر رقبا را چک خواهد کرد.
  • سپس استراتژی محتوایی و بصری چیده شده و قالب و ظاهر سایت را به صورت اصولی طراحی می‌شود. همچین محتوای متنی مناسبی برای سایت ایجاد خواهد شد.
  • ارسل فید، طراحی قالب و دورنما برای اینستاگرام از مهم‌ترین خدمات در مدیریت پیج اینستاگرام جاب تیم هستند.
  • کارشناسان تقویم محتوایی را چک کرده و شروع به تولید محتوا خواهند کرد.
  • در نهایت محتوای تولید شده آنالیز خواهد شد و در صورت مشاهده مشکل یا عدم پیشرفت از استراتژی‌های جدید و خلاقانه استفاده می‌شود.
  • در نهایت پس از یک ماه زمانی که محتوای کاملی در پیج قرار گرفت، کمپین‌های کوچکی برگزار می‌شود تا کاربران بیشتری به سوی سایت هدایت شوند.

چرا مدیریت پیج اینستاگرام اهمیت دارد؟

مدیریت پیج اینستاگرام زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بتوانید به بهترین نحو از پتانسیل موجود در این شبکه اجتماعی به استفاده کنید. زمانی که مدیریت پیج خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم بسپارید می‌توانید تعامل و ارتباط خود را با مشتریان به میزان قابل توجهی افزایش دهید. به این صورت کاربران بیشتری را به سوی پیج جذب کرده و در نهایت می‌توانید مشتریان مورد نظر را تحت پوشش قرار دهید.

مدیریت پیج از آن لحاظ دارای اهمیت است که بازدهی کسب و کار را افزایش داده و کمک می‌کند تا افرادی بیشتری در حوزه شغلیتان بتوانند با شما در ارتباط باشند. کارشناسان در جاب تیم به دلیل اینکه با بازارهای کاری مختلف آشنا هستند و جدیدترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ را مورد بررسی قرار داده‌اند بهترین انتخاب برای مدیریت پیج در نظر گرفته خواهند شد. جاب تیم با ارائه خدمات سئو اینستاگرام می‌تواند به سکوی پرتابی برای شما در اینستاگرام بدل شود.

چرا مدیریت پیج اینستاگرام اهمیت دارد؟

قیمت مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام در جاب تیم با توجه به شغل کارفرما و خدماتی مورد نیاز او قیمتگذاری خواهد شد. برخی از مهم‌ترین آیتم‌ها در این زمینه شامل موارد زیر هستند.

  • در ابتدا جاب تیم با نوع کار و حوزه‌ای که در آن به فعالیت می‌پردازید آشنا خواهد شد. به این منظور تشخیص می‌دهد که آیا خدمات یا کالایی که به فروش می‌رسانید نیازمند عکس و فیلم برداری هستند یا نیازی به این کار نیست. در صورت تهیه فیلم و عکس توسط کارشناسان جاب تیم هزینه مدیریت پیج افزایش پیدا می‌کند.
  • مورد مهم دیگر در این زمینه ارسال محتوا توسط کارفرما خواهد بود. در صورت تمایل جاب تیم به صورت تخصصی محتوای متنی و بصری را ایجاد کرده و بدون اینکه کارفرما نگران تولید محتوا باشد آن را بارگذاری خواهد کرد.
  • پیج‌های بلاگری با توجه به تهیه ویدیو، ادیت و در نهایت تولید محتوای بصری زیاد نسبت به سایر پیج‌ها هزینه بیشتری را برای مدیریت پیج اینستاگرام پرداخت خواهند کرد.

در جاب تیم با توجه به نوع پیج و حوزه کسب و کار، بسته‌های مختلفی شامل پکیج A، A+، A++ و Z ارائه می‌شود. در بسته z به صورت تخصصی 8 ساعت آفیش فیلم برداری و عکس برداری نیز وجود دارد که ماهی یکبار برای کسب و کارهای داخل تهران در محل مورد نظر برگزار خواهد شد. در صورت تمایل نیز می‌توانید محصولات خود را ارسال کرده و پس از فیلم برداری آن‌ها را تحویل بگیرید.

قیمت مدیریت پیج اینستاگرام و تعرفه هزینه های مربوط به آن

مزایای استفاده از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام

استفاده از خدمات مدیریت پیج در جاب تیم مزایای زیادی را به همراه دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر خواهند بود.

  • جاب تیم تلاش می‌کند تا بتوانید با کاربران هدف به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید. این می‌تواند شاه کلید موفقیت کسب و کار در اینستاگرام  محسوب شود.
  • با مدیریت پیج اینستاگرام می‌توانید به اطلاعات کلیدی دست پیدا کنید. به این منظور متوجه خواهید شد که مخاطبین به چه نوع محتوایی علاقه داشته و به چه چیزی نیاز دارند.
  • با مدیریت پیج اینستاگرام از هدر رفتن منابع مالی و انسانی جلوگیری شده و به این ترتیب می‌توانید با استفاده از استراتژی‌های مناسب تبلیغات خود را مدیریت کنید.

چگونه مدیریت پیج اینستاگرام را به صورت حرفه ای انجام دهیم؟

چگونه مدیریت پیج اینستاگرام را به صورت حرفه ای انجام دهیم؟ تعیین پرسونای مخاطب، داشتن هدف، تعیین استراتژی و تقویم محتوایی، تشخیص زمان درست، با الگوریتم ها به زبان کد صحبت کنید، ایجاد تعامل و حفظ آن، داستان سرایی

اگر از یک تیم متخصص برای مدیریت پیج اینستاگرام خود کمک نگیرید راه درازی را در چگونگی مدیریت اکانت اینستاگرام  در پیش خواهید داشت. باید اطلاعات خود را به روز کنید و چیزهای زیادی را بیاموزید زیرا اینستاگرام و الگوریتم‌های آن برخلاف واتساپ در فاصله های کوتاهی آپدیت می‌شوند. در این بخش 7 عامل مهم در مدیریت پیج اینستاگرام را ذکر می‌کنیم :

تعیین پرسونای مخاطب

یک صفحه اینستاگرام موفق باید تشخیص دهد که مخاطب چه چیزی می‌خواهد و این به معنی این است که به جای انتشار محتوایی که ممکن است زمان زیادی را برای آن صرف کرده باشیم و نتیجه کمی بگیرد، دقیقا چیزی را ارائه دهیم که مخاطبان به دیدنش مایل هستند. باید گفت که یک الگوی ثابت برای تمام برندها وجود ندارد و شما مجبورید با روش‌هایی از جمله بررسی اطلاعات جمعی مانند جنسیت، تفریحات، سن، محل زندگی و ... که عموما در پروفایل آن‌ها یا سایر پلتفرم‌های شما وجود دارد، تعیین کرد. علاوه بر این روش می‌توان از گوگل آنالیتیکس نیز استفاده کرد. هر چه اطلاعات و پرسونای دقیق‌تری از مخاطبانتان را داشته باشید بهتر می‌توانید به جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری دائم بپردازید.

داشتن هدف

قبل از اینکه استراتژی مناسب خود را پیدا کنید، باید مشخص کنید که هدف شما از مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟ با این صفحه می‌خواهید چه چیزی به دست بیاورید؟ آیا برای دادن آگاهی در مورد برند خودتان از آن استفاده می‌کنید؟ آیا می‌خواهید با استفاده از این پیج فروشتان را بالا ببرید؟

اهداف شما نوع فعالیت و شاخص‌های مهم عملکردی شما را تعیین می‌کنند، پس لازم است که اهداف قابل دستیابی و قابل اندازه‌گیری و مهلت داری را برای خود تعیین کنید.

تعیین استراتژی و تقویم محتوایی

درمورد الگوریتم‌های مورد استفاده اینستاگرام شایعات زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها به اغراق و برخی نیز دست کم گرفتن هوش مصنوعی اینستاگرام پرداخته‌اند. اما قطعی‌ترین واقعیت درمورد هوش مصنوعی اینستاگرام توجه حتمی و قطعی به زمان و ترتیب انتشار پست‌ها می‌باشد. با داشتن یک استراتژی مدون می‌توانید تعیین کنید که روی چه موضوعاتی کار می‌کنید و با استفاده از هشتگ‌گذاری مناسب، این موضوعات را به الگوریتم های اینستاگرام اطلاع دهید.

تشخیص زمان درست

شما باید برای انتشار پست‌های خود بهترین زمان را انتخاب کنید. درست عمل کردن در این مرحله تا حد زیادی بستگی به شناخت درست پرسونای مخاطبان دارد و باید شناخت خوبی داشته باشید تا بدانید معمولا چه ساعتی برایشان مناسب‌تر است. قسمت Insight اینستاگرام و ابزارهای جانبی که برای آمارهای شبکه‌های اجتماعی به کار می‌روند، اطلاعات خوبی را در مورد نحوه عملکرد مخاطبان در اختیار می‌گذارند.

با الگوریتم ها به زبان کد صحبت کنید

یک واقعیت مهم این است که الگوریتم‌ها هیچ چیزی از نوشته‌ها و عکس‌های شما را نمی‌فهمند. اگر می‌خواهید هوش مصنوعی این قسمت را تقویت کنید باید با زبان الگوریتم با آن‌ها صحبت کنید، برای این کار باید هشتگ‌گذاری درستی را انجام دهید و برای عکس‌ها از alt استفاده کنید. در استفاده از هشتگ‌ها باید حواستان را جمع کنید که مرتب با هم باشند تا الگوریتم را سردرگم نکنید. می‌توانید از سی هشتگ استفاده کنید و با احتساب هشتگ‌های کامنت اول می‌تواند بیشتر نیز باشد. اگر از هشتگ‌های متنوع و بیشتری استفاده کنید الگوریتم ممکن است متوجه آن‌ها نشود و پستتان به حال خود رها شود.

ایجاد تعامل و حفظ آن

هدف شما از پیج اینستاگرام هر چه که باشد نهایتا عامل تعامل است که ارزش و اعتبار صفحه‌تان را تعیین می‌کند، یعنی فرقی ندارد که از راه تبلیغات کسب درآمد کنید یا برند خود را بشناسانید. در هر صورت میزان معیار اصلی میزان تعامل نسبت به تعداد فالوور برای مشتریان تبلیغات و همچنین الگوریتم‌های اینستاگرام اهمیت دارند. این تعامل‌ها 4 مورد هستند: لایک، کامنت، ذخیره‌سازی و به اشتراک‌گذاری. این مهم نیست که چند هزار یا چند میلیون فالوور دارید، اینکه چند نفر از آن‌ها برایتان کامنت درج می‌کنند و پست‌هایتان را لایک، ذخیره یا فوروارد می کنند مهم می‌باشد.

داستان سرایی

محصولات و خدمات شما و به طور کلی برندتان رقبایی دارد که نیازمخاطبانتان را برطرف می‌کنند. آنچه باعث تمایز شما و نگه داشتن مخاطب می‌شود، داستانی است که پشت فعالیت‌های شما نهفته است.

مدیر اینستاگرام کیست؟

مدیر پیج اینستاگرام کیست؟

در حقیقت مدیر اینستاگرام وظیفه اداره و سازماندهی پیج را بر عهده داشته و به این ترتیب باید تلاش کند تا با بکارگیری ترفندهای مختلف زمینه مناسب برای توسعه حساب در اینستاگرام را فراهم سازد. مدیر پیج فردی است که با ترندهای روز دنیا آشنایی داشته و با استفاده از آن‌ها تلاش خواهد کرد تا نظر کاربران و فالووران را جلب کند. به این ترتیب باعث خواهد شد تا بتوانید خدمات و محصولات را به تعداد زیادی از مشتریان به فروش برسانید. این فرد باید اطلاعات بسیار زیادی در مورد انواع بازار کار داشته باشد. همچنین به خوبی از الگوریتم‌های اینستاگرام آگاهی داشته تا بتواند مدیریت پیج اینستاگرام را به خوبی انجام دهد. به این ترتیب با تولید محتوای مناسب تلاش می‌کند تا پیج را برای کاربران و اینستاگرام ارزشمند نشان دهد.

مدت زمان زیادی است که اصطلاح مدیر مطرح شده است که در خیلی از موارد به معنی مدیر است. اما مدیر پیج اینستاگرام شخصی است که با توجه به مهارت‌هایی که کسب کرده است، می‌تواند مدیریت پیج اینستاگرام را بر عهده بگیرد. معمولا ادمین اینستاگرام، از مهارت‌های خود برای رشد پیج مورد نظر استفاده می‌کند و به طور مثال، فالوورهای آن پیج را افزایش می‌دهد. مدیر با مدیریت اصولی و صحیح می‌تواند قدم بزرگ و ارزشمندی را برای ارتقا پیج بردارد. مدیر محتواهای جدید را با برنامه‌ریزی و در زمان مناسب با استفاده از روش‌هایی مانند آنالیز پیج، تولید محتوا، هشتگ‌گذاری صحیح و ... در پیج قرار می‌دهد و از این طریق اطمینان‌سازی صورت می‌گیرد و کاربران پیج افزایش پیدا می‌کنند و به رشد پیج کمک می‌شود. البته اینستاگرام برخلاف فیسبوک یا تلگرام، ابزارهای خاصی برای مدیر‌ها در نظر نگرفته است، یعنی ساختار اینستاگرام به گونه‌ای است که هر پیج را تنها یک نفر باید اداره کند. همانطور که می‌دانید تعداد بسیار زیادی پیج در اینستاگرام وجود دارد که برای راه‌اندازی و فعالیت در آن به فردی نیاز است که به صورت مرتب محتوای مناسب را در پیج قرار دهد، این فرد می‌تواند مدیر اینستاگرام باشد.

مدیر اینستاگرام چه وظایفی دارد؟

برای مدیریت پیج اینستاگرام وظایف مختلفی در نظر گرفته می‌شود که در نهایت منجر به رشد صفحه می‌شود. این وظایف می‌تواند شامل افزایش فالوور و افزایش فروش هم باشد. البته قبل از اینکه مسئولیت یک پیج به مدیر سپرده شود، قرارداد اینستاگرام منعقد می‌گردد که وظایف مدیر در آن ذکر می شود.

مدیر پیج اینستاگرام چه وظایفی دارد

مدیر اینستاگرام وظایف مختلفی دارد که باید تمامی آن‌ها را بدون کم و کاست روی اکانت اعمال کند تا کارفرما شاهد نتایج مثبت روی پیج باشد. از مهم‌ترین وظایف مدیر پیج اینستاگرام باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • مدیریت زمان انتشار محتوا: مدیر پیج اینستاگرام باید تعداد پست و استوری را در یک بازه زمانی مشخص کند و کارفرما را به طور کامل در روند کار جریان بگذارد.
  • پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها: از وظایف مهم مدیر پیج اینستاگرام باید به پاسخگویی کامنت‌ها و دایرکت‌ها اشاره کنیم. کارشناس باید به طور دقیق و کامل در کامنت‌ها یا دایرکت پاسخ کاربران را داده و در حوزه مربوطه اطلاعات مورد نیاز را در دسترس آن‌ها قرار دهد.
  • حذف کامنت‌های توهین آمیز: یکی از مهم‌ترین وظیف در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام حذف کامنت‌های توهین آمیز است که بعضا برخی از اکانت‌ها در کامنت‌ها می‌گذارند.
  • فالو و آنفالو کردن سایر پیج‌ها: فالو و آنفالو کردن پیج‌ها یکی از نکاتی است که به رشد پیج و افزایش فالووران بیشتر کمک خواهد کرد. مدیر پیج اینستاگرام باید با توجه به موضوع کسب و کار پیج‌های مشابه را فالو کرده و پس از چند روز با بررسی دقیق، آن‌ها را آنفالو کند.
  • تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها: یک مدیر پیج حرفه‌ای میبایست با اینفلوئنسرها در اینستاگرام گفتگو کرده و تبلیغات پربازده‌ای برای کارفرما به وجود آورد. اگر تبلیغات با روش‌های هوشمندانه صورت گیرند این قابلیت را دارند تا درآمدتان را چندین برابر کنند.
  • نوشتن کپشن مناسب: نوشتن محتوای مناسب و مرتبط در کپشن نیازمند خلاقیت و دانش بالا در این زمینه است. مدیریت پیج اینستاگرام باید در این حوزه با توجه به علاقه کاربران محتوای مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

مهارت‌های کلی مدیر اینستاگرام

برای مدیریت پیج اینستاگرام، لازم است مدیر مهارت‌هایی داشته باشد که در اینجا به آن‌ها می‌پردایم:

تسلط کامل بر اینستاگرام

اولین مهارتی که برای مدیریت پیج اینستاگرام توسط مدیر نیاز است تسلط کامل بر اپلیکیشن اینستاگرام و استفاده از تمامی امکانات است. به عنوان یک مدیر باید بتوان از تمامی قابلیت‌های اینستاگرام برای رشد پیج استفاده کرد. برای مثال قابلیت‌هایی مانند IGTV، لایو، استوری و ... از این موارد می‌باشد. علاوه بر این باید با بخش تنظیمات آن به خوبی آشنایی داشته باشد تا در مواقع ضروری بتواند کارهای لازم را انجام دهد.

استفاده صحیح از هشتگ ها

مهارت هشتگ‌گذاری در اینستاگرام بسیار مهم است. متاسفانه خیلی از صفحات اینستاگرام از هشتگ‌ها، به خوبی استفاده نمی‌کنند که همین مورد ممکن است باعث شادوبن شدن پیج شود.

تسلط به نرم افزارهای گرافیکی

یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها برای مدیریت پیج اینستاگرام توسط مدیر، تسلط به برخی از نرم‌افزارهای گرافیکی تولید محتوا است. اگر به عنوان مدیر پیج اینستاگرام وظیفه تولید محتوا را نیز بر عهده داشته باشید، باید نحوه کار با برخی از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ برای ساخت و ویرایش تصاویر را یاد بگیرید. البته با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که برای موبایل عرضه شده‌اند نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. در اینجا می‌توانید چند نمونه از نرم افزارهای گرافیکی که برای ویندوز و موبایل مناسب‌اند را ببینید:

  • فتوشاپ
  • پریمیر
  • Inshot
  • Picsart
آشنایی با انواع روش های افزایش فالوور پیج

افرایش فالوور پیج مهارت خوبی است، البته باید گفت تمامی کارهایی که در پیج انجام می‌شود برای افزایش فالوور است؛ این به معنی این است که باید دیگر کارها نیز به خوبی انجام شوند تا فالوورها افزایش یابند. کارهایی مانند تعامل با مخاطبان، تولید محتوا و ...، اگر به درستی انجام گیرند در نهایت باعث افزایش فالوورهای پیج خواهند شد.

تشخیص زمان مناسب برای ارسال پست

اینکه پست را در چه زمانی منتشر کنید که بیشترین بازدهی را داشته باشد بسیار مهم است. بهترین زمان ارسال پست برای هر پیج متفاوت است. اگر پست را در زمان اشتباهی منتشر کنید، بازدهی لازم برای پیج به دست نمی‌آید.

آشنایی با استراتژی های اینستاگرام مارکتینگ

مهارت تعیین استراتژی برای مدیریت پیج اینستاگرام توسط مدیر بسیار مهم است. البته در اکثر موارد تعیین استراتژی بر عهده صاحب پیج است، اما اگر در این مورد نیز تخصص داشته باشید می‌توانید استراتژی‌هایی را تعیین کنید و به ازای این کار درآمد بیشتری را به دست آورید.

ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

برای مدیریت صحیح صفحه اینستاگرام به ابزارهایی نیاز داریم که بتوانیم پیج اینستاگرام را به صورت صحیح تحلیل کنیم و بتوانیم با استفاده از بهترین ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام بیزینس خود را تقویت کنیم.

ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

نرم افزار Instasize

این نرم‌افزار یکی از بهترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس و فیلم حرفه‌ای است که با دارا بودن قابلیت‌های ادیت فراوان می‌تواند نیازهایتان را به راحتی برطرف کند. این نرم‌افزار را می‌توان از مارکت‌های ios و اندروید دانلود کرد و برای مدیریت بهتر پیج اینستاگرام استفاده کرد.

Hootsuite

با این ابزار می‌توان از نگران بودن بابت عدم ارسال به موقع پست در شبکه اجتماعی رهایی پیدا کرد. با این نرم افزار می‌توان زمان انتشار پست‌های خود را منظم کرد و آن‌ها را به طور اتوماتیک برای کاربران انتشار داد.

Combine

از این نرم‌افزار می‌توانید برای جذب کاربران ارگانیک استفاده کنید. این ابزار بهترین هشتگ‌های مناسب برای فعالیت و مدیریت پیج اینستاگرام را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید از طریق هشتگ‌گذاری مناسب، کاربران ارگانیک را به پیج خود جذب کنید.

بهترین ترفند های مدیریت پیج اینستاگرام

از جمله بهترین ترفند های مدیریت پیج اینستاگرام که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید به شرح زیر هستند.

  • ایجاد پروفایل جذاب: پروفایل اولین چیزی است که هر فرد از پیج اینستاگرام شما مشاهده می‌کند به همین دلیل باید از عناصر جذاب در آن استفاده شود. به عنوان مثال طراحی برندی که شما را به مخاطبین معرفی کرده و بکارگیری از رنگ‌های جذاب می‌تواند در این زمینه بسیار مفید عمل کند.
  • شناسایی مخاطب هدف: یکی از ترفندهایی که باید به طور دقیق تحت بررسی قرار بگیرد شناسایی مخاطب هدف خواهد بود. در مدیریت پیج اینستاگرام، ادمین باید به دنبال افرادی باشد که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند.
  • درگیر کردن مخاطب: پس از جذب مخاطب، سخت‌ترین کار درگیر کردن آن به پیج در نظر گرفته خواهد شد. در این زمینه نوشتن کپشن مناسب و رعایت نکاتی از قبیل تقویم محتوایی می‌تواند بسیار یاری برساند.
  • هشتگ گذاری اصولی: هشتگ گذاری زمانی که به شکل اصولی انجام شود موجب خواهد شد تا اینستاگرام کاربران بیشتری را به سوی پیج هدایت کند. کاربران زمانی که به دنبال محصول یا خدمات خاصی هستند از هشتگ‌ها استفاده می‌کنند در نتیجه به این موضوع باید توجه شود.

انتخاب شرکت مناسب برای مدیریت پیج اینستاگرام

برای اینکه یک کسب و کار موفق را در اینستاگرام آغاز کنید، در قدم اول باید یک پیج اینستاگرام حرفه‌ای داشته باشید و این مساله امکان‌پذیر نیست، مگر توسط یک مدیر اینستاگرام کاملا حرفه‌ای و متخصص، بنابراین اگر می‌خواهید در این زمینه از رقبایتان جا نمانید  و باید شرکت های مدیریت پیج اینستاگرام را بشناسید و باید یک مدیر متخصص در مدیریت پیج اینستاگرام را استخدام کنید. جاب تیم کار شما را در این زمینه راحت کرده است تا بتوانید بهترین نتایج را در پیج اینستاگرام خود به دست آورید. شرح وظایف مدیر‌های جاب تیم طبق پلن‌هایی از پیش تعیین شده است و بدون هیچ کاستی سر وقت تعیین شده انجام می‌گیرند. اگر نیاز به مشاوره اینستاگرام مارکتینگ رایگان دارید با شماره زیر تماس بگیرید تا به تمامی ابهامات و مشکلات شما پاسخ داده شود.

چگونه از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام در جاب تیم بهره مند شویم؟

برای دریافت اطلاعات و بهره مندی از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام در ابتدا کافی است تا با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. جاب تیم با توجه به کسب و کاری که دارید و همچنین مبلغی که می‌خواهید برای دریافت خدمات بپردازید پیج‌های A، +A، ++A و Z  در اختیارتان قرار می‌دهد. که در این بسته‌ها محتوای باکیفیت بارگذاری شده و همچنین استراتژی مناسب برای کسب و کار تدوین خواهد شد. در این بسته‌ها تنها تفاوت فاحشی که ممکن است مشاهده کنید بسته Z است که 8 ساعت کامل عکاسی و فیلمبرداری در هر ماه تدارک خواهد داد. توجه داشته باشید که این بسته تنها برای افرادی است که ساکن تهران هستند و در صورت تمایل می‌توانید محصولات را به مجموعه فرستاده تا عکس و فیلم تهیه شود و سپس محصولات برایتان ارسال خواهد شد.

چرا جاب تیم را برای مدیریت پیج اینستاگرام در تهران انتخاب کنیم؟

جاب تیم با داشتن یک تیم متعهد و با تجربه در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام، با قدرت کامل این آمادگی را دارد که روش مدیریت پیج اینستاگرام را با اجرای اصولی و درست الگوریتم های اینستاگرام و و با دارا بودن دانش کافی و راهکارهای مدیریت پیچ را بر عهده بگیرد و برای رشد محتوایی صفحه اینستاگرامتان فعالیت‌های لازم را برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی کند. از برخی ویژگی‌های تیم مدیریت پیج اینستاگرام جاب تیم می‌توان موارد زیر را نام برد :

  • متعهد و مسئولیت پذیر در انجام وظایف محوله
  • اجرای فعالیت‌های مدیریتی حتی در روزهای تعطیل
  • نظم کاری دقیق و حداکثری در اجرای فرآیندهای مدیریت اکانت
  • پشتیبانی مداوم و پی در پی مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • تعرفه بسیار مناسب با توجه به کیفیت و نظم تولید، مدیریت و انتشار محتوا