ادمین سایت

ادمین سایت

جهت تماس با ادمین سایت اینجا کلیک کنید

ادمین سایت شخصی است که فعالیت سایت را تحت نظر می‌گیرد و با استفاده از استراتژی‌های مختلف زمینه توسعه سایت را فراهم می‌کند.

این شخص باید وظیفه بروزرسانی و پشتیبانی از سایت را به بهترین شکل انجام دهد و در سه حوزه تولید محتوا، سئو و رفع مشکلات فنی مهارت و دانش کافی داشته باشد. پس از طراحی وبسایت برای ترمیم و بهبود آن نیازمند یک تیم متخصص خواهید بود که بر فعالیت‌های مختلف همچون تولید محتوا، امور فنی، تسلط به فتوشاپ و... احاطه داشته باشد.

اگر به دنبال بهترین admin سایت هستید، پیشنهاد می کنیم یک بار برای همیشه به جاب تیم اعتماد کنید. در این مجموعه حرفه ای ترین افراد این حوزه آماده ارائه خدمات به شما می باشد. توجه داشته باشید که ادمین های جاب تیم در طول روز پاسخگوی شما خواهند بود و تمامی موارد مربوط به سایت را به نحو احسنت و مطابق درخواست شما انجام خواهند داد.

برخی از نمونه کارها

پکیج A

◀ مناسب برای: سایت های کم رقابت

◀ سئو داخلی: بله

◀ سئو تکنیکال و سرعت سایت: بله

◀ تحلیل سایت و رقبا: بله

◀ بررسی باگ ها و بهینه سازی کدهای سایت: خیر

◀ اصلاح UI/UX سایت از نظر سئو: خیر

◀ تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی: خیر

◀ ارائه پلن بهبود درآمد سایت: خیر

◀ تولید محتوا سئو شده ماهانه: 10000 کلمه

◀ تعداد کلمات کلیدی سئو شده در 12ماه: 5عدد

◀ تعداد رپورتاژ ماهیانه: ندارد

پکیج A+

◀ مناسب برای: سایت های با رقابت متوسط

◀ سئو داخلی: بله

◀ سئو تکنیکال و سرعت سایت: بله

◀ تحلیل سایت و رقبا: بله

◀ بررسی باگ ها و بهینه سازی کدهای سایت: بله

◀ اصلاح UI/UX سایت از نظر سئو: بله

◀ تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی: بله

◀ ارائه پلن بهبود درآمد سایت: بله

◀ تولید محتوا سئو شده ماهانه: 12000 کلمه

◀ تعداد کلمات کلیدی سئو شده در 12ماه: 8عدد

◀ تعداد رپورتاژ ماهیانه: ندارد

پکیج A++

◀ مناسب برای: سایت های پر رقابت

◀ سئو داخلی: بله

◀ سئو تکنیکال و سرعت سایت: بله

◀ تحلیل سایت و رقبا: بله

◀ بررسی باگ ها و بهینه سازی کدهای سایت: بله

◀ اصلاح UI/UX سایت از نظر سئو: بله

◀ تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی: بله

◀ ارائه پلن بهبود درآمد سایت: بله

◀ تولید محتوا سئو شده ماهانه: 15000 کلمه

◀ تعداد کلمات کلیدی سئو شده در 12ماه: 10عدد

◀ تعداد رپورتاژ ماهیانه: 1

پکیج Z

◀ مناسب برای: سایت های با ترافیک بالا

◀ سئو داخلی: بله

◀ سئو تکنیکال و سرعت سایت: بله

◀ تحلیل سایت و رقبا: بله

◀ بررسی باگ ها و بهینه سازی کدهای سایت: بله

◀ اصلاح UI/UX سایت از نظر سئو: بله

◀ تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی: بله

◀ ارائه پلن بهبود درآمد سایت: بله

◀ تولید محتوا سئو شده ماهانه: 18000 کلمه

◀ تعداد کلمات کلیدی سئو شده در 12ماه: 12عدد

◀ تعداد رپورتاژ ماهیانه: 2

خدمات ادمین سایت در جاب تیم

 

از جمله خدماتی که در این مجموعه در اختیارتان قرار می‌گیرد باید به داشتن مشاوره رایگان اشاره کنیم. جاب تیم تلاش دارد تا نیاز کارفرمایان عزیز را به بهترین شکل برطرف کند به این ترتیب مشاوره رایگان خود را به صورت آنلاین و حضوری در اختیارتان قرار خواهد داد.
جذابیت بصری صفحات توسط متخصصین در جاب تیم انجام خواهد شد، به منظور افزایش تجربه کاربری کارشناسان صفحات را مورد بررسی قرار داده و در صورت صلاحدید کارفرما تلاش خواهند کرد تا با استفاده از المان‌های مختلف تلاش کنند تا نظر کاربران را به صفحات سایت جلب گردانند.
در این مجموعه علاوه بر محتوای متنی، در صورت تمایل محتوای بصری نیز تولید و در وب سایت آپلود خواهد شد در نتیجه نیاز نیست وظیفه تولید محتوا را خودتان بر عهده بگیرید چرا که نیروهای کارشناس این کار را انجام خواهند داد.
ارتباط مستقیم با کارفرما می‌تواند از جمله مهمترین خدمات ادمین سایت در مجموعه جاب تیم باشد، بر این اساس که متخصصین از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف چون تلگرام و واتساپ با شما ارتباط خواهند داشت. این موضوع سبب می‌شود تا بتوانید به راحتی موضوعات مورد نیاز را در گروه‌ها بیان کنید.
و اما اصلی ترین کار ما در زمینه ادمینی سایت، بهبود سئو سایت شما خواهد بود. متخصصین جاب تیم این آمادگی را دارند تا در طول پروژه سایت شما را به طور اصولی و کامل بهینه کنند تا بتوانید فروش مناسبی را از طریق سایت تجربه نمایید.

ادمین سایت کیست؟

ادمین سایت کیست؟ ادمین سایت شخصی است که تخصص لازم را برای نگهداری و مدیریت سایت دارد.

ادمین در زبان انگلیسی به معنای مدیر است. در فضای مجازی ادمین به فردی گفته می‌شود که مدیریت یک سایت، صفحه اینستاگرام، گروه یا کانالی در تلگرام و... را بر عهده بگیرد.

ادمین سایت شخصی است که تخصص لازم را برای نگهداری و مدیریت سایت دارد. مدیر سایت همواره باید از کارکرد سایت اطمینان حاصل کرده و روی فعالیت‌های فنی و تولید محتوا نظارت داشته باشد.

توصیه می‌کنیم اگر در این زمینه تخصص و مهارت لازم را ندارید بهتر است برای سایت خود یک مدیر با تجربه استخدام کنید. برای اینکار می‌توانید در ابتدا با جاب تیم تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان جاب تیم اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

بیشتر بدانیم : استخدام ادمین دورکاری

ادمین سایت را به چه کسی بسپاریم؟

ادمین سایت را باید به دست فردی بسپارید که تجربه کافی داشته باشد و در حوزه‌های مختلف به فعالیت بپردازد. در این زمینه توصیه می‌شود که مدیریت سایت را تنها به یک نفر نسپارید چرا که در آینده ممکن است مشکلات ریز و درشتی برایتان اتفاق افتاده و به این ترتیب با چالش‌های بسیار زیادی رو به رو شوید. مدیریت سایت را به شرکت‌های معروف سپرده و با بستن قرارداد به راحتی منتظر افزایش مشتری باشید. از شرکت‌های باتجربه جاب تیم را معرفی می‌کنیم که سال‌هاست در حوزه مدیریت سایت فعالیت داشته و تا کنون پروژه‌های بسیار زیادی را در این زمینه به اتمام رسانده است. این مجموعه به سبب اینکه انواع سایت را در حوزه‌های مختلف کاری مدیریت کرده شرایطی را فراهم ساخته تا کارفرما بتواند نیاز خود را به راحتی بیان کند.

ادمین سایت حرفه ای

در حقیقت یک ادمین سایت حرفه‌ای باید ویژگی‌های بسیار زیادی داشته باشد تا بتواند سایت را به جایگاه مورد نظر برساند و از سایت پشتیبانی کرده و در صورت بروز مشکلات احتمالی تلاش خواهد کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را برطرف کند. قدرت رهبری در این حوزه اهمیت بالایی خواهد داشت. یک مدیر سایت موفق باید در ابتدا بتواند تمامی تیم امنیتی، تیم سئو، تولید محتوا و ... را مدیریت کرده و ارتباط مناسبی بین آن‌ها ایجاد کند. همچنین قدرت تصمیم گیری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. ادمین حرفه‌ای میبایست تلاش کند تا به بهترین شیوه سایت را در دسترس مشتریان قرار داده به این ترتیب زمینه افزایش فروش خدمات و محصولات را برایتان پیاده سازی کند.

همچنین توسعه وب سایت و بالا بردن سرعت سایت نیز در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. در هنگام انتخاب شرکت برای مدیریت سایت حتما به تجربه توجه داشته باشید. افرادی که در حوزه مدیریت وب سایت تجربه کافی ندارند نمی‌توانند زمینه رشد و توسعه کسب و کار را فراهم آورند در نتیجه بهتر است تمامی موارد ذکر شده را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید با شرکتی همچون جاب تیم قرارداد ببندید.

ادمین سایت حرفه ای و کار بلد

ادمین سایت فروشگاهی

ادمین سایت فروشگاهی به کمک کسب و کارهایی می‌آید که به دلیل ناتوانی در مدیریت، سایت را به حال خود رها کرده و به همین دلیل موجب از بین رفتن سرمایه و زمان شده‌اند. بر این اساس باید بگوییم که ادمین شرایطی را ایجاد کرده است تا بتوانید سایت را به بهترین نحو در دسترس کاربران قرار داده و بر این اساس مشکلات فنی را به طور تمام و کمال برطرف کنید.

در یک سایت فروشگاهی اصولا داده‌ها و اطلاعات بسیار زیادی از کاربران وجود دارد در نتیجه اگر نتوانید این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن حفظ کنید دچار مشکلات بسیار زیادی شده و حتی ممکن است کار به مسائل حقوقی نیز بکشد. ادمین با در توجه به تخصص و تجربه‌ای که در این زمینه دارد به بهترین نحو از وب سایت فروشگاهی محافظت کرده و شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا بتوانید به راحتی و با اطمینان خاطر از طریق سایت به درآمد مورد نظر دست پیدا کنید.

بهترین ادمین سایت در ایران

برای اینکه بتوانید بهترین ادمین سایت در ایران را بیابید در ابتدا باید تمامی پارامترهای ذکر شده را مورد بررسی قرار دهید. شرکت‌های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که عهده دار این کار هستند به این ترتیب شرایطی را برایتان به وجود خواهند آورد که بتوانید در فضای اینترنت خود را به مشتریان نشان داده و به این ترتیب درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. برای بهره مندی از خدمات بهترین admin سایت بهتر است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا به صورت مستقیم با مشاوران در ارتباط باشید. کارشناسان تمامی سوالات شما را پاسخ داده به این ترتیب تمامی ابهامات را به صورت واضح برطرف خواهند کرد.

چرا به ادمین سایت نیاز داریم؟

وب سایت‌ها امروزه به عنوان موثرترین راه‌های تبلیغات برای کسب و کار به شما می‌روند و به دلیل پتانسیل بالایی که ایجاد می‌کنند شرایطی را برایتان به وجود خواهند آورد تا بتوانید به بهترین نحو با مشتریان ارتباط برقرار کرده و در نهایت به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر دست یابید. این موضوع زمانی انجام پذیر خواهد بود که سایت ادمین داشته باشد. ادمین با انواع پرسونا آشنا بوده به همین دلیل می‌تواند به نوعی سایت را مدیریت کند که نظر کاربران را جلب گرداند. با داشتن مدیر سایت می‌توانید مخاطبین بیشتری را جذب کرده و حتی آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید. توجه داشته باشید که در این زمینه شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که از معتبرترین آن‌ها باید به جاب تیم اشاره داشته باشیم.

درآمد و حقوق ادمین سایت

حقوق ادمین سایت به پارامترهای مختلفی بستگی خواهد داشت. در این زمینه شرکت ارائه دهنده این خدمات همچون جاب تیم با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد پکیج‌های مختلفی را در نظر گرفته است. به عنوان مثال یکی از نکات مهمی که به طور مستقیم روی درآمد و حقوق ادمین موثر واقع می‌شود را باید تولید محتوا در نظر داشته باشیم. این تولید محتوا به هر میزان افزایش پیدا کند شرایطی را به وجود خواهد آورد تا سایت به رتبه بهتری در گوگل دست یابد و همچنین نظر مخاطبین را به خود جلب می‌کند در نتیجه سایت را در وضعیت مناسبی قرار می‌دهد به همین دلیل ایجاد محتوا روی حقوق ادمین تاثیرات خود را اعمال خواهد کرد. رفع مشکلات متداول در وردپرس و بروزرسانی افزونه‌های رایگان نیز در این زمینه تاثیری مستقیم دارند. از جمله نکات مهم در تعیین حقوق را باید ارائه مشاوره بهینه سازی سایت در نظر داشته باشیم چرا که برای صاحب بیزینس دیدگاه مناسبی را ایجاد خواهد کرد.

درآمد ادمین سایت در حال حاضر به طور متوسط در بازه 5 تا 20 میلیون تومان قرار گرفته است. پارامترهای مختلفی چون بکاپ گیری، بروزرسانی افزونه‌ها، تولید محتوا و... از جمله مواردی هستند که روی درآمد مدیر تاثیرات خود را اعمال خواهند کرد. میزان تجربه و همچنین نمونه پروژه‌هایی که فرد یا تیم در گذشته با موفقیت انجام داده نیز در این زمینه می‌تواند موثر واقع شود. همچنین ممکن است با خود فکر کنید که استخدام یک فرد مقرون به صرفه‌تر در نظر گرفته می‌شود اما باید بگوییم که ممکن است فرد به تنهایی نتواند تمامی پارامترهای مورد نیاز را در سایت انجام دهد، این در صورتی است که شرکت‌های معتبری نظیر جاب تیم به دلیل به همراه داشتن یک تیم تمامی اقدامات مورد نیاز را انجام خواهد داد.

ادمین سایت با چه تعرفه‌ای کار می‌کند؟  

ادمین سایت با چه تعرفه‌ای کار می‌کند؟  هزینه ادمین سایت به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت و به صورت دقیق نمی‌توان یک رقم مشخص برای آن در نظر گرفت.

هزینه ادمین سایت به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت و به صورت دقیق نمی‌توان یک رقم مشخص برای آن در نظر گرفت. نوع پشتیبانی، ارائه خدمات و تعداد آن‌ها از پارامترهای مهم در تعیین تعرفه مدیر سایت هستند.

برای اینکه بتوانید به طور دقیق حقوق ادمین را قیمت گذاری کنید باید فعالیت‌ها انجام شده توسط او را مورد بررسی قرار دهید. با معین کردن کلمات کلیدی می‌توان درجه سختی پروژه را مشخص و در نتیجه هزینه مدیر سایت را تعیین کرد.

پکیج‌های مختلفی از سوی شرکت‌ها به کارفرمایان ارائه می‌شوند، روی آن‌ها حساب باز نکنید چرا که وضعیت هر سایت نسبت به سایت دیگر متفاوت بوده و هر وبسایت نیازمند یک سری خدمات اختصاصی است.

تعرفه قیمت ادمین سایت همانطور که پیش‌تر اشاره شد به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که باید با توجه به نظر کارشناسان از آن بهره مند شوید. در این زمینه توصیه می‌کنید برای آگاهی از تعرفه دقیق ادمین با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان در این حوزه مشورت بگیرید تا با توجه به پارامترهای مورد نیاز سایت اطلاعات دقیقی در اختیارتان قرار گیرد.

با تعیین تعرفه و قیمت می‌توانید بسته مورد نظر را با توجه به بودجه‌ای که دارید انتخاب کرده و به مرور زمان موجب بهبود جایگاه رتبه در موتورهای جستجو شوید که این موضوع در سایت‌های فروشگاهی سبب افزایش فروش و کسب درآمد بالاتر می‌شود در نتیجه انتخابی هوشمندانه برای تمامی بیزینس‌ها است.

استخدام ادمین سایت

در صورتی که به فکر استخدام ادمین وب سایت هستید بهتر است در ابتدا با کارشناسان در این حوزه صحبت کرده و نظر آن‌ها را بخواهید. بر این اساس متخصصین مواردی را در مورد استخدام ادمین به شما یادآور می‌شوند که ممکن است به آن توجه نکرده باشید. به منظور استخدام ادمین سایت بهتر است رزومه کاری شرکت را به دقت تحت نظر قرار داده و شرایط قرارداد را بررسی کنید. توصیه می‌شود در ابتدا تمامی وظایفی که ادمین باید در طور یک ماه بر عهده گیرد را مشخص کنید. این وظایف می‌تواند تعداد محصول بارگذاری شده، تعداد بروزرسانی، نحوه پاسخگویی، برطرف کردن مشکلات وب سایت و ... باشد.

ادمین سایت چه توانایی هایی دارد؟

ادمین سایت باید تواناهایی‌های مختلفی داشته باشد تا بتواند به خوبی از سایت محافظت کرده و زمینه موفقیت آن را فراهم سازد که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • باانگیزه و خلاق: انگیزه از مهم‌ترین عوامل موفقیت مدیر سایت در نظر گرفته می‌شود، در حقیقت باید بگوییم که ادمین می‌بایست از ابتدا هدف خود را از مدیریت سایت مشخص کرده و با توجه به معیارهای کارفرما مسیر مشخصی را در این زمینه طراحی کرده و در آن حرکت کند. خلاقیت فاکتوری مهم از تواناهایی‌های admin سایت است که موجب توسعه وب سایت خواهد شد.
  • قدرت مدیریت تیم: پیش از هر چیزی ادمین باید با فنون مدیریت آشنایی داشته باشد و بتواند بین اعضای تیم ارتباط برقرار کند. به این صورت تمامی افراد می‌توانند در یک محیط کاری مناسب به کمک یکدیگر سایت را به جایگاه مناسبی برسانند.
  • قدرت برقراری ارتباط: یک مدیر سایت باید بتواند با تمامی افراد تیم اعم از برنامه نویس، طراح، تیم تولید کننده محتوا و مشتریان به بهترین شکل ارتباط برقرار کند. ارتباط راه حل اساسی برای حل مشکلات و همچنین ارائه ایده‌های خلاقانه در نظر گرفته می‌شود.
  • آشنایی با فرایند طراحی: ادمین سایت باید با حداقل‌ها در فرایند ساخت سایت آشنایی داشته باشد و تلاش کند تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهد تا در مواقع ضروری بتواند از ایجاد مشکلات احتمالی به بهترین شکل جلوگیری کند.
  • آشنایی با نرم‌ افزارهای آنالیز سایت: از توانایی‌های مهم مدیر سایت باید به آشنایی با نرم افزارهای گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، ابزارهای آمار روزانه و ... اشاره داشته باشیم.

ادمین سایت چه توانایی هایی دارد؟

وظایف ادمین سایت

از مهم ترین وظایف ادمین می‌توان به هماهنگی میان اعضای تیم برای به روزرسانی و محافظت از سایت اشاره کرد. وظایف ادمین یا مدیر سایت بسیار گسترده هستند. تولید محتوا و درج آن روی سایت، بروزرسانی، رفع مشکلات و ... همگی بخش کوچکی از وظایف مدیر سایت خواهند بود.

رفع مشکلات فنی سایت

هر سایتی ممکن است گاها با مشکلات فنی مختلفی رو به رو شود. در صورت داشتن یک ادمین سایت باتجربه و آگاه تمامی چالش‌ها با اقدامات لازم برطرف خواهند شد.

تداخل افزونه‌ها یکی از مشکلات رایجی است پس از بروزرسانی افزونه‌های وردپرس رخ می‌دهد. یک مدیر سایت مجرب و کارشناس با آگاهی کامل در این زمینه از بروز چنین مشکلی جلوگیری می‌کند.

برخی از وظایف دیگر شامل Up Time و دردسترس بودن سایت، نمای ظاهری و UI سایت، تجربه کاری و ... است. رفع مشکلات فنی از مهم ترین وظایف ادمین است که باید در سریع ترین زمان انجام شود. توجه داشته باشید اگر یک سایت فروشگاهی دچار مشکلات فنی شود، ممکن است بسیاری از مشتریان خود را از دست بدهد.

پشتیبانی سایت و هاست

هر سایتی برای اینکه بتواند محتوا و اطلاعات خود را به نمایش درآورد نیازمند هاست است. می‌توان گفت تمامی اطلاعات یک سایت اعم از ویدیو، عکس یا محتواهای نوشتاری در هاست ذخیره می‌شوند. admin سایت باید مسئولیت پیگیری و محافظت از سایت را برعهده گرفته و در صورت بروز مشکل با شرکت ارائه دهنده هاست در ارتباط باشد. مدیر سایت باید مواردی چون افزایش فضا و تمدید شارژ را انجام دهد.

گرفتن بک آپ از وبسایت با ادمین

زمانی که سایت دچار مشکل یا خرابی می‌شود گرفتن فول بک آپ عامل اصلی برای بازیابی سایت خواهد بود. در صورت بروز مشکلاتی چون هک سایت، حذف عناصر مهم سایت، آسیب رساندن یک تم یا ماژول به سایت، نسخه پشتیبانی به شما یاری می‌رساند تا بتوانید سایت را به حالت اولیه خود بازگردانید.

در واقع با این اقدام یک کپی از تمام فایل‌های مهم سایت در جایی خارج از سایت اصلی نگه داشته خواهد شد. امروزه اغلب تمام سایت‌های هاستینگ معتبر نسخه‌ای از سایت تهیه می‌کنند. اما از وظایف مهم این است که در صورت تغییرات و بروزرسانی سایت اقدام به بک آپ گرفتن کند تا از نابود شدن اطلاعات جلوگیری کند.

تولید محتوا با ادمین سایت

یکی از ضروری ترین تخصص‌های مدیر سایت تولید محتوا است. ادمین سایت باید بر روی نکات و اصول تولید محتوا تسلط کافی داشته باشد تا بتواند در قالب‌های مختلف به صورت نوشتاری، عکس، ویدیو و ... یک محتوای یونیک و کاربرپسند تولید کند.

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

تبلیغات یکی از اساسی ترین وظایف ادمین سایت است. مدیر سایت باید حوزه فعالیت سایت را مورد بررسی قرار داده و سپس بهترین راه برای افزایش بازدید از سایت را انتخاب کرده و با متخصصین در این زمینه اقدامات لازم برای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ را انجام دهد. در صورت استفاده از تبلیغات به شیوه صحیح، زمینه رشد سایت فراهم شده و درآمد حاصل از آن افزایش خواهد یافت.

سئو با ادمین سایت

مدیر سایت باید تا حدودی با اصول و قوانین سئو آشنا باشد. اصولا مدیر سایت این کار را خود به تنهایی بر عهده گرفته و یا آن را به یک فرد کارشناس و متخصص می‌رساند. یکی از بهترین شرکت‌ها جهت دریافت خدمات سئو سایت جاب تیم است. کارشناسان جاب تیم با توجه به حوزه رقابت و کلمات کلیدی استراتژی‌های مختلفی را جهت بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام داده و خدمات مختلفی را در اختیار شما قرار خواهند داد. برای دریافت خدمات سئو از جاب تیم با شماره‌ی تماس بگیرید.

وجه تمایز ادمین سایت جاب تیم

شرکت جاب تیم یکی از بهترین مجموعه‌ها در زمینه ارائه خدمات ادمینی سایت است. جاب تیم خدمات خاصی را برای کارفرما در نظر گرفته است. در صورت بستن قرارداد انجام سئو برای سایت با جاب تیم اقدامات مختلفی جهت بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو توسط کارشناسان سئو انجام خواهد شد. ادمین سایت جاب تیم نیازات سایت را شناسایی کرده و با توجه به آن یک برنامه استراتژی تعیین می‌کند. برخی از ویژگی‌های خاص جاب تیم به شرح زیر هستند:

  • برگزاری جلسه خصوصی با کارفرما
  • مدیریت سرچ کنسول و تحلیل گزارشات
  • اصلاح ساختار لینک‌های داخلی
  • بهبود سرعت سایت
  • تولید محتوا برای سایت
  • مشاوره سئو سایت

ویژگی‌های ادمین سایت موفق

یک ادمین موفق باید تجربه و دانش کافی را داشته باشد و همواره به بروزرسانی سایت بپردازد تا زمینه پیشرفت آن را فراهم کند. admin سایت باید به رفتار کاربران توجه کرده و همواره بازدید سایت را مورد بررسی قرار دهد تا در صورت بروز مشکل و یا کاهش بازدیدها اقدامات لازم را انجام دهد. برخی از ویژگی‌های ادمین سایت موفق به شرح زیر است:

  • ارسال به موقع اطلاعات جدید در ساعات خاص شبانه روز
  • چند زبانه کردن سایت برای برقراری ارتباط با مخاطبین خارجی
  • ایجاد یک بانک اطلاعاتی از کاربران برای ارسال اخبار
  • ثبت اشکالات سایت با توجه به نظر کاربران
  • بررسی کاهش بازدید از سایت و بکارگیری روش‌های مختلف برای بالا بردن ترافیک ارگانیک
  • بررسی وضعیت بر اساس سرعت، کارکرد و ترافیک سایت
  • مقایسه میان صفحات پربازدید و کم بازدید سایت به منظور بهبود بخشیدن وضعیت سایت

مهارت های ادمین سایت

از جمله مهم‌ترین مهارت های ادمین سایت باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • تولید محتوا از جمله تخصص‌های ضروری برای مدیر در نظر گرفته خواهد شد، چه وب سایتی کوچک داشته باشید و چه سایت بزرگی در اختیارتان باشد برای اینکه به مخاطبین اتصال پیدا کنید باید محتوای مناسبی را تولید کنید.
  • admin سایت باید به محیط کار خود تسلط داشته باشد. سایت ممکن است کدنویسی شده یا از سیستم مدیریت محتوا در آن بهره گرفته باشند به همین دلیل مدیر باید با تمامی انواع سایت بتواند کار خود را ادامه دهد.
  • هر مدیر سایتی باید بتواند تا حدی بهینه سازی سایت را انجام دهد، معمولا ادمین‌ها این وظیفه را بر عهده خواهند گرفت و حتی روی این فعالیت نظارت دارند در نتیجه این موضوع یکی از مهارت‌های ادمین به حساب خواهد آمد.
  • فتوشاپ از گزینه‌های اساسی برای ادمین محسوب می‌شود چرا که به این ترتیب شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا بتوانید به راحتی تمامی موارد مورد نظر را در سایت به یک فرد با تجربه و متخصص بسپارید.

چگونه ادمین سایت شویم

در جواب به سوال اینکه چگونه ادمین سایت شویم باید بگوییم که این موضوع نیازمند یادگیری تمامی موارد ذکر شده است. در صورتی که بتوانید با فرایند ساخت سایت و همچنین نحوه بهبود سایت در موتورهای جستجو آشنا شوید و به یادگیری ابزارهای مختلف در این زمینه بپردازید یک قدم به ادمین وب سایت نزدیک خواهید شد. به این منظور باید صبور باشید و تلاش کنید، همچنین مجموعه‌های زیادی هستند که فرایند آموزش را فراهم کرده‌اند تا بتوانید با خیالی راحت به صورت تخصصی مطالب مورد نیاز را یاد گرفته و در این بازار کار به درآمد بالایی دست پیدا کنید.