استخدام ادمین دورکاری

استخدام ادمین دورکاری حرفه ای و متخصص

امروزه با توجه به گسترش دنیای دیجیتال اکثر صاحبان مشاغل جهت توسعه  کسب و کار خود ‌به سمت اینترنتی شدن حرکت می‌کنند. هم‌چنین با توجه به اهمیت شبکه‌های مجازی در دیجیتال مارکتینگ، اکثر افراد به دنبال تبلیغ و معرفی کسب و کار خود در این فضاها هستند. راه‌اندازی پیج و کانال در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، تلگرام، فیس‌بوک، توییتر و غیره می‌تواند به معرفی محصولات و خدمات شما به کاربران و در نتیجه افزایش فروش و درآمد کمک کند. البته مدیریت شبکه‌های اجتماعی باید توسط افراد باتجربه در این زمینه انجام شود تا با انتشار پست‌های مفید و جذاب موجب گسترش و پیشرفت کسب و کارتان شود. اگر قصد استخدام ادمین دورکاری برای مدیریت کسب و کار خود در سوشیال مدیا را دارید حتما تا آخر این نوشته با ما همراه باشید.

 ادمین دورکاری چیست؟

ادمین دورکاری فردی است که خارج از شرکت و سازمان، اقدام به مدیریت پیج اینستاگرام و کانال های شبکه‌های اجتماعی می‌کند. در واقع این افراد نیاز به حضور در محل کار ندارند و می‌توانند از راه دور و در منزل مدیریت شبکه‌های اجتماعی را برعهده بگیرند.

مزایای استخدام ادمین دورکاری برای کسب و کارها

استخدام ادمین دورکاری مزایای زیادی برای صاحبان کسب و کارها  دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش بهره وری
    یکی از مزیت‌های کارهای دورکاری، افزایش بهره‌وری کارمندان است. کارکنانی که در خارج از محیط کار و دور از استرس و اتلاف وقت در مسیر رفت و آمد به محل کار مشغول به فعالیت هستند؛ وظایفشان را با کارایی بیشتری انجام می‌دهند.
  • صرفه جویی در هزینه‌ها
    مدیرانی که قصد استخدام ادمین دورکاری را دارند در بسیاری از هزینه‌های خود از جمله هزینه اجاره مکان‌، تجهیزات و لوازم ضروری محیط کار و غیره  صرفه‌جویی می‌کنند. در واقع ادمین پیج و کانال جزو مشاغل دورکاری محسوب می‌شود و نیازی به حضور فرد در محیط کار نیست. صاحبان مشاغل با استخدام ادمین به صورت دورکاری علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها موجب گسترش و توسعه کسب و کارشان نیز می‌‌شوند.
  • افزایش اشتغال کارکنان
    یکی دیگر از مزیت‌های استخدام ادمین به صورت دورکاری، امکان افزایش اشتغال کارکنان دورکاری است. هر چقدر کارکنان مدت زمانی بیشتر در شرکت فعالیت داشته باشند به سازمان مورد نظر بیشتر وفادار می‌شوند و در نتیجه می‌توانند به رشد سریع تر شرکت کمک کنند.

چرا کسب و کارا به استخدام ادمین دورکاری نیاز دارند؟

با توجه به گسترش دنیای اینترنت، هر کسب و کاری برای اینکه بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد و محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کند باید فعالیت خود را در سوشیال مدیا بیشتر نماید. از آنجاکه مدیریت پیج و کانال های شبکه‌های اجتماعی باید به صورت حرفه‌ای انجام شود تا بتواند در بازار هدف تاثیرگذار باشد. از این رو استخدام ادمین دورکاری مجرب به یک ضرورت در کسب و کارها تبدیل شده است. در ادامه به دلایل نیاز کسب و کارها  به استخدام ادمین برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم:

  • دسترسی به مخاطبان بیشتر
    حضور در سوشیال مدیا  از جمله اینستاگرام، توییتر، تلگرام باعث معرفی محصولات شما به طیف وسیعی از مخاطبان می‌شود. امروزه کاربران زیادی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با  استخدام ادمین دورکار و مدیریت صحیح پیج توسط او مخاطبان زیادی را با برند خود آشنا کنید.
  • تاثیرگذاری بیشتر در شبکه‌های اجتماعی
    فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به کسب کارها کمک می‌کند که بیشتر با سابقه مخاطبان آشنا شوند و با توجه به آن استراتژی جدیدی تدوین کنند. طبق آمار گرفته شده ۷۴ درصد مردم هنگام خرید محصول مورد نظر خود از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. در نتیجه حضور در شبکه‌های اجتماعی تاثیر بسیاری در بازدهی و سوددهی یک کسب و کار دارد.
  • هزینه پایین برای حضور در شبکه‌های اجتماعی
    توجه داشته باشید که شما برای تبلیغ برند و کسب و کار خود از طریق روش‌های مختلف ازجمله نصب بنر، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و غیره باید هزینه‌های زیادی را بپردازید اما با حضور در شبکه‌های اجتماعی بدون پرداخت هیچ مبلغی می‌توانید محصولات و خدمات خود را به کاربران زیادی معرفی کنید. شما با استخدام ادمین غیرحضوری می‌توانید به صورت صحیح پیج و کانال خود را مدیریت کرده و به گسترش و توسعه کار خود کمک نمایید.
  • وظایف ادمین دورکاری در شبکه‌های اجتماعی
    اگر قصد استخدام ادمین را دارید حتما باید با وظایف او آشنا باشید تا در صورت کوتاهی بتوانید به او تذکر دهید. از این رو در این بخش قصد داریم به مهم‌ترین وظایف ادمین دورکاری بپردازیم.
  1. یکی از وظایف مهم ادمین دور کاری، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی در سوشیال مدیا مورد نظر شرکت‌ از جمله اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و غیره است.
  2. ادمین علاوه بر انتشار پشت و محتوا در پیج و کانال شرکت باید فعالیت سایر رقبا را زیر نظر بگیرند و نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی کند. سپس با کمک آن ترفند مناسب را لحاظ نماید.
  3. یکی دیگر از وظایف ادمین، انتشار محتوا بر اساس اهداف شرکت است. هر شرکت و سازمانی اهداف و استراتژی مختلفی دارد که ادمین باید براساس آن اقدام به تولید محتوا کند.
  4. هم چنین ادمین موظف است که با تیم بازاریابی و رسانه اجتماعی در زمینه تولید محتوا و  تدوین کمپین تبلیغاتی همکاری نماید.
  5. ادمین در جهت جلب رضایت مشتریان باید به صورت کامل و دقیق به تمام سوالات، نظرات و شکایات کاربران در شبکه‌های اجتماعی پاسخ دهد. اینکار موجب افزایش آگاهی از محصولات و برند و نام تجاری نیز می‌شود.
  6. ادمین با بررسی معیار تحلیل پیج ها باید متوجه شود که فالورها بیشتر جذب چه پست هایی می‌شوند و با توجه به آن، استراتژی بازاریابی مناسب را تدوین کند.
  7.  از دیگر وظایف ادمین دورکاری می‌توان به بررسی موفقیت محتوا منتشر شده و راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی اشاره کرد.

استخدام ادمین دورکاری

مهارت‌های و ویژگی‌های مهم ادمین دورکاری شبکه‌های اجتماعی

هنگام استخدام ادمین دورکاری باید به مهارت و توانایی او نیز توجه کنید تا بتوانید فردی توانمند را جهت مدیریت شبکه‌های اجتماعی انتخاب کنید موارد ذیل را بعنوان مهارت در یاد داشته باشید:

  • ادمین دورکاری باید توانایی کار کردن با نرم افزارهای مختلف از جمله فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و تمام برنامه‌هایی که در تولید و انتشار محتوا، تصاویر باکیفیت، محتوای گرافیکی، موشن گرافیک و فیلم تبلیغاتی نقش دارند را داشته باشد.
  •  از ویژگی‌های مهم ادمین می‌توان به علاقمند بودن به رسانه‌های اجتماعی، خلاق و با انگیزه بودن اشاره کرد.
  •  ادمین باید توانایی نصب و تنظیم انواع شبکه‌های اجتماعی را برای شرکت داشته باشد. هم چنین در صورت بروز مشکل سخت افزاری و نرم‌افزاری بتواند با همکاری تیم فناوری اطلاعات سازمان آن را حل کند.
  •  توانایی تولید محتواهای مفید و باکیفیت را داشته باشد تا با انتشار مطالب جذاب، کاربران بیشتری را جذب نماید.
  • با اصول سئو کاملا آشنا باشد تا بتواند کاربران بیشتری را ترغیب به بازدید از صفحات پیج کند و درنتیجه به افزایش فروش و سودآوری شرکت کمک نماید.
  • دارای مدرک تحصیلی در زمینه کامپیوتر، مدیریت، مهندسی نرم‌افزار، ارتباطات و سایر رشته‌های مرتبط باشد. هم چنین در زمان استخدام ادمین دورکاری به داشتن حداقل سه سال سابقه کاری در زمینه بازاریابی هم توجه کنید.

ادمین دورکاری در چه پلتفرم‌هایی فعالیت می‌کند؟

شبکه‌های اجتماعی زیادی وجود دارند که ادمین دور کاری باید به آنها تسلط داشته باشند. البته تمام آنها در ایران کارایی ندارند به طور مثال فیسبوک کمتر مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است. جهت استخدام ادمین دورکاری باید با شبکه‌های اجتماعی محبوب در ایران که ادمین باید به آنها مسلط باشد آشنا شوید:

  • اینستاگرام
    یکی از محبوب‌ترین و اصلی‌ترین شبکه اجتماعی در ایران، اینستاگرام است. ادمین با انتشار محتوا، تصاویر و ویدیوهای باکیفیت می‌تواند به معرفی برند شما به مخاطبان بیشتر کمک کند.
  • تلگرام
    تلگرام یکی از پلتفرم‌های پرکاربرد در دنیا به شمار می‌رود. با اینکه تلگرام مدتهاست در ایران فیلتر شده اما هنوز کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و از این رو در زمان استخدام امین دورکاری حتما از مسلط بودن او به این برنامه مطمئن شوید. یک ادمین غیرحضوری باید روزانه مطالب مفید، تصاویر و ویدیوهای جذاب و مرتبط با کسب کارتان‌ منتشر کند.
  • توییتر
    یکی دیگر از پلتفرم‌هایی که ادمین دورکاری باید به آن تسلط داشته باشد توییتر است. توییتر یک پل ارتباطی بین شما و مخاطبان تان است که با انتشار اخبار مرتبط با کسب و کارتان می‌توانید به افزایش آگاهی مخاطبان از برندتان کمک کنید.
  • پینترست
    پینترست یک پلتفرم کاملا بصری است که این امکان را به صاحبان مشاغل و کسب و کارها می‌دهد که تصاویر و مطالب مورد علاقه شان را در بخش‌های مختلف ذخیره کنند. این پلتفرم برای تمام کسب و کارها بسیار مفید و اثربخش می‌باشد‌ و از این رو ادمین غیرحضوری باید تسلط کامل به آن داشته باشد.

استخدام ادمین دورکاری با جاب تیم

همانطور که مطالعه کردید ادمین دورکاری باید از توانایی و‌ مهارت‌های زیادی برخوردار باشد تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد و به اجرای کمپین تبلیغاتی و برندینگ کمک نماید. با توجه به اهمیت حضور در سوشیال مدیا و استخدام ادمین غیرحضوری، جاب تیم با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای و مجرب در زمینه دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به شما در استخدام ادمین شبکه‌های اجتماعی کمک نماید.

امروزه با گسترش فضای مجازی، حضور کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی به یک ضرورت تبدیل شده است. مدیریت پیچ و کانال‌ها در سوشیال یک کار تخصصی است و باید توسط فرد حرفه‌ای و مجرب در این زمینه انجام شود. از این رو در این مقاله سعی کردیم  به مزایای استخدام ادمین دورکاری برای شبکه‌های اجتماعی بپردازیم. هم چنین به ویژگی‌ها و مهارت‌های مهم یک ادمین نیز اشاره کردیم تا بتوانیم شما را در مدیریت شبکه‌های اجتماعی کمک کنیم.

سوالات متداول درباره استخدام ادمین دورکاری

مهم‌ترین وظایف ادمین دورکاری چیست؟

یک ادمین دورکاری باید آشنایی کامل با شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.‌ هم چنین انتشار محتوا مفید، تصاویر و ویدیوهای مرتبط با کسب و کار، پاسخ دادن به سوالات و انتقادات مخاطبان و غیره از جمله وظایف او است.

مزایای استخدام ادمین دورکاری چیست؟

از مزایای استخدام ادمین دورکاری می‌توان به کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره وری کارمندان و افزایش اشتغال کارکنان اشاره کرد.