لندینگ پیج یا صفحه فرود صفحاتی از سایت هستند که کاربران با کلیک روی بنرهای تبلیغاتی شما در سایتهای دیگر و یا از طریق موتورهای جستجو به آنها وارد میشوند و یا اصطلاحا در آن فرود میآیند. اهمیت طراحی لندینگ پیج یا صفحات فرود در بازاریابی آنلاین به اندازهای بالا است که در صورت ایجاد یک صفحه فرود مناسب و طراحی شده با اصول روانشناسی آنلاین، برای جذب مشتریان جدید تاثیر بسیار زیادی دارد. لندینگ پیج جهت اهداف خاصی طراحی میگردد که میتوان به فروش محصول خاص ، پر کردن یک فرم و ثبت نام در سایت اشاره کرد.طراحی صفحه فرود باید خاص و منحصربفرد و خارج از ساختار کلی سایت باشد تا باعث تمرکز بیشتر کاربر روی این صفحه شود. هم چنین طراحی قالب باید جذاب باشد تا کاربران ترغیب شوند به قسمتهای دیگر سایت هم سر بزنند.
طراحی لندینگ پیج ایده آل، جذاب و کارآمد
طراحی لندینگ پیج در جاب تیم به این منظور انجام میگیرد که برای یک شرکت یا سازمان و حتی برند شما یک سایت ایجاد کنیم که مخصوص شخصیت و هویتتان باشد و بتواند کالا یا خدمات شما را به نمایش بگذارد. به همین دلیل این کار باید توسط متخصصین انجام گیرد، تا با یک هدف مشخص خدمات شما را معرفی کند و به جذب مخاطب بپردازد.
طراحی لندینگ پیج اختصاصی برای افرادی که به دنبال دیده شدن هستند و به طراحی متفاوتتری نسبت به رقبای خود نیاز دارند، دارای ارزش بسیار بالایی است. جاب تیم در این خدمات از جدیدترین قالبها، متدهای طراحی، ترکیب رنگ شیک و شعارهای مخصوص استفاده میکنیم تا بازدید سایتتان را بالا ببریم و به رشد کسب و کارتان رونق دهیم.
شرکت جاب تیم، با داشتن بهترین نیروهای مجرب، شما را به دنیای دیجیتال وارد میکند و برای پیشرفت کسب و کارتان دریچهای نو باز میکند.
ایجاد این مدل صفحه عالی، در ابتدا با پیشنهاد شما به کاربران شروع میشود و با ارائه یک طرح کلی از مزایای کاربران و راهحلهای ارائه شده ادامه پیدا میکند؛ در پایان نیز با تمرکز بر فراخوانی و پارامترهای تعیین کنندهای که رد پیشنهاد شما را برای کاربران مشکل میکند، تکمیل میشود. برای سفارش طراحی صفحه فرود خود میتوانید با مشاوران جاب تیم تماس بگیرید.
هدف طراحی لندینگ پیج
تبلیغ خدمات یا محصول یا برندسازی جزو اهداف طراحی های خاص در سایت است و معمولا اهداف طراحی لندینگ پیج یکی از موارد زیر است:
-
تبلیغ و فروش
در چنین حالتی، لندینگ پیج حاوی اطلاعات مربوط به کالا و خدمات سایت است که با قرار دادن یک دکمه، مخاطبین را دعوت به خرید از سایت میکند. در این صفحات معمولا یک عکس از محصول مورد نظر به همراه توضیحی مختصر در آن قرار میگیرد. -
ارتباط با کاربر
در چنین صفحهای، یک پیشنهاد جذاب قرار میگیرد که کاربر را وادار به پر کردن یک فرم و درج اطلاعاتی مانند نام، آدرس ایمیل و ... میکند. برای مثال با ارائه پیشنهادات و جوایز، کاربران را تشویق به این کار میکنند.
در صورت استفاده از اول لندینگ پیج استاندارد، به تدریج در طی زمان و با افزایش اطلاعات جمعآوری شده، لیستی از مشتریان بالقوه خواهید داشت که میتوانید آنها را به مشتری دائمی تبدیل کنید. -
راهنمایی کاربر به صورت قدم به قدم
در برخی مواقع هدف اصلی طراحی لندینگ پیج، تشویق کاربر به گشت و گذار در سایت و آشنایی با محصولات و خدمات موجود است. باید بدانید که این روش یکی از اصلیترین روشهای بازاریابی اینترنتی محسوب میگردد. -
تبلیغات گوگل یا بنری
تبلیغات بنری در دیده شدن سایت شما در صفحه اول گوگل و افزایش تعداد بازدیدکنندگان بسیار تاثیرگذار است از این رو ساخت لندینگ حرفهای و خوب میتواند به شما بسیار کمک کند. -
تماس با ما
صفحه تماس با ما برای بسیاری شرکتها و سازمانها از جمله شرکتهای حقوقی، مشاوره و غیره از اهمیت ویژهای برخوردار است. استفاده از لندینگ با طراحی خوب و مناسب میتواند باعث جلب توجه کاربران به این قسمت شود. -
صفحه محصول
افزایش توجه به یک محصول خاص باعث افزایش فروش آن میشود. برای اینکه بتوانید برای مدت مشخصی راندمان فروش محصولات یا محصول خاصی را بالا ببرید میتوانید اقدام به طراحی لندینگ نمایید .همچنین ساخت صفحه فرود مجزا برای هر محصول میتواند شانس فروش آن را افزایش دهد. -
دموی رایگان
اگر جهت افزایش تعداد بازدیدکنندگان قصد دارید بخشی از خدمات خود را به صورت رایگان ارایه بدهید میتوانید با ساخت صفحه فرود توجه کاربران را به آن جلب کنید. -
کمپین تبلیغاتی
اگر کمپین تبلیغاتی یا پیشنهادات ویژهای جهت مناسبت خاصی دارید میتوانید از لندینگ پیج استفاده کنید که مناسب با هدف کمپین ساخته شده باشد. -
محتوای بازاریابی ایمیلی
طراحی لندینگ پیج در ایمیل مارکتینگ برای آن دسته از کاربران که آشنایی اولیه با تجارت و کسب و کار شما را دارند مفید خواهد بود. شما با استفاده از این صفحه و ارائه یک کتاب الکترونیکی یا برگزاری یک کارگاه آموزشی میتوانید بخشی از کاربران را دوباره به کسب و کارتان برگردانید.
طراحی لندینگ پیج چقدر زمان می برد؟
زمان طراحی لندینگ پیج به شرایط شما بستگی خواهد داشت. در صورتی که بخواهید این صفحه به طور حرفهای طراحی شود بی شک در بازه طولانیتری انجام میشود، در نتیجه میبایست کمی صبور باشید. البته در این زمینه باید بگوییم که طراحی این صفحه زمان بسیاری زیادی را نخواهد گرفت و در جاب تیم در در سریعترین مدت صورت میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه میشود تا با شمارههای درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا بتوانید با متخصصان در این زمینه گفتگو کنید، به این ترتیب کارشناسان اطلاعات مفیدی در دسترستان قرار خواهند داد تا به دیدگاه واضحی در مورد این مسئله برسید.
طراحی لندینگ پیج سفارشی در جاب تیم
طراحی لندینگ پیج در جاب تیم به صورت کاملا حرفهای و با رعایت تمامی استانداردها انجام میشود. متخصصان در این مجموعه به سبب دانش و تجربهای که دارند با توجه به ماهیت سایت، لندینگ پیج مناسبی برای آن در نظر خواهند گرفت و با طراحی خلاقانه کاربران را تشویق میکنند تا اقدام مورد نظر که ممکن است خرید محصول باشد را انجام دهند. در این صفحه کارشناسان CTA را محدود خواهند کرد تا به راحتی قابل مشاهده باشد به این ترتیب فراخوان عمل تاثیرات خود را به بهترین نحو روی کاربران حاضر در سایت خواهد گذاشت. همچنین سلسله مراتب را جدی گرفته و آیتمهای مهم را در دسترس کاربران قرار میدهند تا توجه آنها را جلب کنند.
جاب تیم همواره بر این موضوع تاکید دارد که محتوا و طراحی سایت باید به نوعی انجام شود که کاربر در اولویت قرار داشته باشد در نتیجه با طراحی خلاقانه و ایجاد جذابیتهای بصری سعی میکند تا انگیزه و تعامل مخاطبین را افزایش داده و ایدههای تکراری را دور خواهد انداخت.
طراحی لندینگ پیج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل باید به دست افراد با تجربه و کارشناس انجام شود تا بتواند به خوبی توجه کاربران را جلب کرده و مسیر جذب آنها را به خوبی فراهم کند، به این ترتیب بهتر است طراحی این مدل از صفحات را به جاب تیم بسپارید که در این زمینه به طور تخصصی فعالیت دارد. کارشناسان در جاب تیم با در نظر گرفتن نوع شخصیت و پرسونا کاربران صفحهی مناسبی را طراحی خواهند کرد تا بتوانید به راحتی با مخاطبین خود ارتباط بگیرید. جاب تیم به دلیل اینکه سالهاست در حوزه ساخت وب سایت فعالیت دارد، دانش و تجربه زیادی در این زمینه داشته و به همین دلیل به مناسبترین انتخاب تبدیل شده است. همچنین خدمات بسیار گستردهای را ارائه داده و به یک حوزه بسنده نکرده، به همین دلیل میتوانید به راحتی از خدمات مختلف آن بهره مند شوید تا دیگر نیاز نباشد با شرکتهای مختلف ارتباط برقرار کنید.
قیمت طراحی لندینگ پیج
قیمت طراحی لندینگ پیج به عوامل مختلفی بستگی دارد که همه آنها باید در کنار یکدیگر صفحه ایدهآلی را برایتان ایجاد کنند. به این منظور در صورت ایجاد cta های قوی هزینه طراحی بالاتر خواهد رفت چرا که کاربران بیشتری به وب سایت جذب و درگیر آن خواهند شد. استفاده از تصاویر گرافیکی زیبا و با کیفیت نیز روی هزینه نهایی ساخت لندینگ پیج موثر واقع میشود. از مهمترین قسمتها در این زمینه میبایست به محتوای موثر اشاره داشته باشیم، در صورتی که محتوا مختصر و مفید نوشته شود کاربران را جذب کرده و همچنین ممکن است هزینهها را نیز افزایش دهد. طراح باید بتواند این صفحه را به گونهای طراحی کند که سرعت بالایی داشته باشد، این موضوع نقش مهمی را در تعیین هزینه ایفا میکند در نتیجه تمامی این موارد به طور مستقیم روی قیمت موثر واقع میشوند به همین سبب باید توجه ویژهای به آنها داشته باشید. از عوامل تاثیرگذار در این زمینه باید به موارد زیر اشاره کنیم:
- گرافیک زیبای تصاویر: طراحی تصاویر زیبا و با گرافیک بالا از پارامترهای مهمی هستند که هزینه طراحی لندینگ پیج را افزایش خواهند داد.
- محتوای موثر: محتوا همواره از مهمترین معیارهایی است که در جذب کاربر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل تهیه و تولید آن به شکل اصولی و استاندارد روی مشخص کردن تعرفه به طور مستقیم موثر است.
- تعامل بالای کاربران و جلب اعتماد: کارشناسان در جاب تیم به نوعی صفحه فرود را طراحی خواهند کرد که تعامل کاربران را افزایش دهند و همچنین اعتماد آنها را جلب کنند. این موضوع نقش مهمی در مشخص کردن هزینه ساخت صفحه لندینگ خواهد داشت.
- سرعت بالا: سرعت لندینگ پیج اگر بالا باشد بی شک نظر کاربران را جلب کرده و به نوعی باعث میشود تا از آن خارج نشوند. در صورتی که اگر صفحه کند باشد کاربر سریعا از آن خارج خواهد شد.
- استفاده از رنگهای مناسب: استفاده از المانها و رنگهایی که هارمونی زیبایی به وجود میآورند روی نظر کاربران تاثیر خواهد گذاشت، در نتیجه از پارامترهای مهم در مشخص کردن هزینه نهایی باید به رنگها اشاره کنیم.
- توجه به ویدیو: استفاده از ویدیو بی شک قیمت طراحی را بالا خواهد برد در نتیجه آن را مورد بررسی قرار دهید.
بهترین طراحی لندینگ پیج چه ویژگی دارد؟
ساخت و طراحی صفحه فرود یکی از دغدغههای اصلی صاحبان کسب و کارها است. نداشتن اطلاع درباره طراحی و اجرای لندینگ خسارتهای زیادی را به تجارت شما وارد میکند. از این رو در ادامه قصد داریم شما را با ویژگیهای بهترین لندینگ پیج آشنا کنیم.
-
عنوان صفحه
یکی از ویژگیهای لندینگ پیج داشتن یک عنوان جذاب است. در انتخاب عنوان از کلمات جذاب استفاده کنید تا کاربر ترغیب شود از سایت شما دیدن کند و به قسمتهای مختلف سایت سر بزند. پیشنهاد میکنیم هنگام انتخاب عنوان کلماتی را به کار ببرید که مرتبط با تبلیغات شما باشد تا نتیجه بهتری بدست بیاورید. -
متن صفحه لندینگ باید جذاب و بدون غلط نگارشی باشد
متن صفحه فرود به اندازه محتوای وبسایت اهمیت دارد و باید به صورت حرفهای و بدون غلط نگارشی نوشته شود. محتوای جذاب در بهترین landing باعث افزایش اعتماد کاربران و هم چنین افزایش نرخ خرید محصولات و خدمات میشود. توجه نکردن به محتوای صفحه فرود باعث خروج زودهنگام کاربران میگردد. -
از CTA جذاب استفاده کنید
بعد از خواندن عنوان توسط کاربران باید با یک محتوای جذاب روبرو شوند تا بدانند چه چیزی در انتظار آنهاست. از نمونههای CTA جذاب میتوان به« در کارگاههای آموزشی رایگان ما شرکت کنید» یا« جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید» اشاره کرد. -
از کلمات کلیدی در متن CTA استفاده کنید
متن CTA باید حاوی کلمات کلیدی و مرتبط با محصولات و خدمات شما باشد و سپس جهت افزایش نرخ بازدید با کلماتی همچون خرید، رایگان، جدید، دانلود و غیره ترکیب شود. توجه داشته باشید که رنگ کادر یا عبارت CTA باید جذاب و متفاوت نسبت به بدنه متن اصلی باشد تا توجه کاربران را بیشتر جلب کند. -
درج رضایت مشتریان و افتخارات
جلب اعتماد کاربران یکی از مهمترین ویژگیهای بهترین لندینگ پیج به شمار میرود. توجه داشته باشید که جهت اعتماد سازی در صفحه فرود میتوانید رضایت مشتریان از محصولات و خدمات، افتخارات و جوایز، نماد اعتماد الکترونیکی و غیره را در آن قرار دهید. -
کاهش تعداد لینکهای داخلی و خارجی
یکی دیگر از ویژگیهای بهترین صفحه فرود این است که دارای کمترین تعداد لینکهای داخلی و خارجی است. وجود لینکهای زیاد در لندینگ باعث حواس پرتی کاربران از محتواهای این صفحه میشود و ممکن است تاثیر منفی روی آنها بگذارد. برای اینکه انتظاری که از طراحی صفحه فرود دارید برآورده شود هر عاملی که باعث حواس پرستی کاربر میشود را حذف کنید. هم چنین بسیاری از افراد توصیه میکنند که منوی سایت از این صفحات حذف شود تا صفحه کاملا مستقل به نظر برسد. -
استفاده از تصاویر و ویدیوهای جذاب
برای اینکه لندینگ پیج بیشترین تاثیر را روی کاربران بگذارد و باعث افزایش نرخ تبدیل شود میتوانید از تصاویر و ویدیوهای جذاب استفاده کنید. میتوانید از تصاویر جذاب از محصولات و هم چنین ویدیوهای که رضایت مشتریان از مصرف محصولات و خدمات را نشان میدهد استفاده کنید. -
از متن خسته کننده استفاده نکنید
یکی از ویژگیهای بهترین لندینگ پیج داشتن متن جذاب است. متن این صفحات علاوه بر اینکه باید کاربر را ترغیب به بازدید از سایت کند باید دارای فونت خوانا با فاصله گذاری خوب باشد. هم چنین استفاده از متن طولانی برای کاربر کسل کننده خواهد بود و باعث افزایش نرخ پرش میشود. میتوانید پس از دو الی سه خط سراغ پاراگراف بعدی بروید که خواندن متن برای کاربر خسته کننده نشود. -
اطلاعات مهم را در قسمت بالای صفحه(ATF) قرار بدهید
قسمت بالای صفحه مهمترین بخش صفحه فرود محسوب میشود. توجه داشته باشید که باید اطلاعات مهم را در این قسمت قرار دهید تا بتوانید با جلب توجه کاربران به آن، آنها را به خواندن بقیه صفحه نیز ترغیب کنید. -
طراحی مینیمال
همانطور که قبلا هم اشاره کردیم هر گونه عاملی که باعث حواس پرتی کاربران از صفحه landing میشود باید حذف گردد. استفاده بیش از حد از تصاویر، تبلیغات، متنهای طولانی و خسته کننده، دادن اطلاعات زیاد میتواند مانع از توجه کاربر به عنوان اصلی لندینگ شود. طراحی مینیمال به تمرکز بیشتر کاربران به تمام متن صفحه کمک میکند و مانع از حواس پرتی آنها میشود. پس قطعا یکی از ویژگیهای بهترین لندینگ پیج داشتن طراحی مینیمال است. -
ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن
همانطور که در ساخت سایت، ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن بسیار اهمیت دارد در طراحی صفحه فرود هم بسیار مهم است. بسیاری از کاربران با استفاده از گوشی موبایل در دنیای اینترنت فعالیت دارند از این رو یکی دیگر از ویژگیهای بهترین لندینگ پیج سازگار بودن با انواع دستگاه موبایل است. در صورتی که صفحه فرود شما واکنش گرا نباشد قطعا در مقایسه با سایر رقبا، نرخ کلیک، نرخ مشارکت و نرخ تبدیل کاهش پیدا میکند. -
فرم اطلاعات و تماس مشتری باید خلاصه باشد
فرم اطلاعات و تماس مشتری که در انتهای بهترین لندینگ پیج قرار دارد باید کوتاه و مختصر باشد. فرم های که استفاده میکنید نباید اطلاعات زیادی از مخاطبان بخواهند زیرا اکثر کاربران حوصله تکمیل کردن فرم طولانی را ندارند. توصیه میکنیم فرم اطلاعات و تماس مشتری را به صورت مختصر طراحی کنید تا بتوانید علاوه بر بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز، نرخ تبدیل هم افزایش دهید. -
فعال کردن گزینه اشتراک گذاری
اگر landing شما مورد توجه کاربران قرار بگیرد به احتمال زیاد تمایل پیدا میکنند که آن را با بقیه به اشتراک بگذارند. به همین دلیل برای جلب رضایت آنها پیشنهاد میکنیم گزینه اشتراک گذاری را فعال کنید. آمار بازدید و هم چنین تعداد دفعات اشتراک گذاری باعث ترغیب بیشتر کاربران جهت بازدید از وبسایت میشود. شما با انجام اینکار بدون پرداخت هزینه اضافه میتوانید نرخ کلیک صفحه فرود را بالا ببرید. -
افزایش سرعت لود و بارگذاری
در طراحی لندینگ پیج سرعت لود بسیار اهمیت دارد. کند بودن صفحه فرود برای کاربران کسل کننده خواهد بود و باعث افزایش نرخ بانس ریت میشود. شما با خرید هاست پرسرعت، حذف موارد اضافه، کاهش حجم تصاویر و ویدیوها و برنامه نویسی حرفهای میتوانید سرعت لود landing را افزایش دهید. -
استفاده از پاپ آپ ممنوع
یکی از ویژگیهای مهمی که در طراحی بهترین لندینگ پیج باید به آن توجه کرد استفاده نکردن از پاپ آپ است. منظور از pop up همان پنجرههای است که وسط صفحه باز میشود و از کاربر درخواست کلیک کردن و عضویت شدن در سایت را دارد. توجه داشته باشید که صفحه فرود هم دقیقا به همین هدف طراحی شده است. پس با استفاده کردن از پاپ آپ در صفحه فرود انگار کار اضافه ای انجام دادهاید و ممکن است باعث فرار دادی مشتریان احتمالی شوید.
طراحی لندینگ پیج در 4 مرحله
اگر قصد سفارش لندینگ پیج را دارید و نمیدانید که مراحل آن در جاب تیم به چه صورت انجام میشوند برای اطمینان مراحل زیر را مرور نمایید. در اینجا 4 مرحله برای طراحی لندینگ پیج که در جاب تیم انجام میشود را شرح میدهیم:
-
ایجاد طرحی کلی از کمپین و پیشنهاد و طراحی لندینگ پیج
ابتدا یک طرح و برنامهریزی کلی آماده میشود و با توجه به درخواست مشتری تعیین میشود که روی چه چیزی تمرکز شود. فهرستی از پیشنهادها برای یک کمپین تهیه شده و در مورد مطلب صفحه اندیشیده میگردد.
در این مرحله شناخت مخاطب کمک میکند که یک متن هدفمندتر ایجاد شود. قطعا کاربری که از طریق پیج اینستاگرام با سایت آشنا شود با کاربری که از طریق جستجو در گوگل به سایت وارد شده است با هم تفاوت دارند.
بعد از اینکه شناخت کافی از مشتریان به دست آمد، انواع خاصی از پیشنهادات قابل ارائه فهرست میشود و کار طراحی لندینگ پیج شروع میگردد. ابتدا باید یکی از بهترین پیشنهادات لیست انتخاب شود تا به مشتری ارائه گردد. این پیشنهادات میتواند موارد زیادی مانند سرویس رایگان برای خریدهای بالای 100 هزار توامن یا تخفیف 30 درصدی برای خرید اول و ... باشد. -
تهیه فهرستی از مزایا و راهحل ها در طراحی لندینگ
اینکه چه محصولی قرار است به فروش برسد اهمیتی ندارد، چیزی که برای کاربران مهم است این است که این خرید چه مزیتی برایشان دارد و چه نفعی با خرید یا استفاده از خدمات به آنها میرسد. تمام مزیت طراحی صفحه فرود در این است که بتواند بیان کند چگونه محصول و یا خدمات میتواند مشکل کاربران را حل کند. بنابراین برای نوشتن صفحه فرود باید از متن شفاف و مختصر استفاده کرد. تحقیقات بیان میکنند که هر چه کلمات بیشتری در این صفحه استفاده شود، به همان انداز هم نرخ تبدیل کاهش مییابد. در این مرحله خود را جای کاربر قرار میدهیم و از خود این سوالات را میپرسیم:
-
چگونه مشکل مرا درک میکند؟
-
برای آسانتر کردن شغل و زندگی خود باید به دنبال چه باشم؟
-
بعد از خرید ین محصول یا خدمت کار یا زندگی من چگونه میشود؟
حداقل پاسخ یکی از این سوالات را باید بدانیم تا بتوانیم مزیتهای خدمت یا محصول را برای مشتری به صورت مختصر و شفاف بیان کنیم.
-
ایجاد نوعی دکمه فراخوان که نتوان از آن گذشت در طراحی فرود
نوع جمله فراخوان عمل و لینک آن در صفحه فرود تاثیر بسیار زیادی در نرخ تبدیل خواهد داشت. این آخرین مرحله در لندینگ پیج است. تا این مرحله یا توانستهایم کار بر را متقاعد کنیم تا اقدامی که از او خواستهایم را انجام دهد و یا نتوانستهایم و کاربر صفحه فرود را ترک میکند.
هر صفحه فرود تنها باید یک فراخوان داشته باشد. صفحه فرودی که تنها یک فراخوان داشته باشد نرخ تبدیل بیشتری را از آن خود میکند. بهترین فراخوانیها به شرح زیر هستند:
-
در کاربر حس اعتماد ایجاد کنید، مانند "بیایید ببینیم چه پیشنهادی برای شما داریم"
-
کلمات جذاب برای انجام کاری مانند "گرفتن" و "داشتن" استفاده کنید.
-
حس فوریت را در کاربر ایجاد کنید، برای مثال به کار بردن جمله "دانلود فوری نسخه آزمایشی 30 روزه" به کاربر میگوید که تنها 30 روز فرصت استفاده از آن را دارد و زودتر باید تصمیم بگیرد.
دکمه مربوط به این فراخوانی باید با کل متن مرتبط باشد و دارای طراحی جذاب و چشمگیری باشد تا کاربر را برای کلیک کردن ترغیب کند.
-
تمرکز روی اثرگذاری طراحی صفحه فرود
طراحی لندینگ پیج خوب میتواند بر احساس کاربران در باره شرکت، محصول یا خدمات تاثیر زیادی داشته باشد و حتی میتواند باعث تغییر تصمیم آنها شود. طراحی صفحه فرود تاکید میکند که با برند شرکت سازگار بوده و مخاطبان هدف را جذب نماید.
در این مرحله صفحه فرود باید به چند بخش تقسیم شود:
-
سرتیترها
-
متن پیشنهاد
-
فراخوانی
-
ارائه شواهد برای اثبات اجتماعی عملکرد
این اثبات آخرین بخش برای ترغیب کاربران به خرید است و اعتبار و اعتماد برند را نشان میدهد. این شواهد به کار نشان میدهند که چه تعداد از کاربران خرید کردهاند و یا نظر مشتری قبلی چه بوده است و یا کدام رسانهها شرکت و یا محصول مورد نظر را پوشش میدهند.
بنابراین با توجه به مراحلی که در جاب تیم برای طراحی لندینگ پیج انجام میگیرد میتوانید سفارش لندینگ پیج خود را به ما بسپارید.
اگر سفارش طراحی سایت داشته باشم برام لندینگ پیج هم طراحی میشه یا باید سفارش جدا داشته باشم؟
اگر جزو قرارداد و وایرفریم های دریافتی باشه در طراحی سایت انجام خواهد شد شما میتونید برای موارد مختلف از ما مشورت بگیرید
استفاده زیاد از لندینگ پیج خوبه یا ن؟
اگر صفحاتی به صورت خدماتی دارید که نیاز هست نرخ تبدیل درستی داشته باشند طراحی لندینگ بهترین گزینست و استفاده از لندینگ محدودیتی ندارد
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم هزینه طراحی لندینگ پیج چقدره؟
بستگی به سایت، ui، نوع برنامه نویسی و درخواست شما داره تا بتونیم قیمت مناسب برای شما ارائه کنیم شما میتونید تمام این موارد رو برای ما ارسال کنید تا زمان و قیمت مناسب دریافت کنید
اگه من فقط یه لندیمگ بخوام بدون اینکه بخوام سایت داشته باشم امکان پذیر هست؟
لندینگ روی سایت ایجاد میشه بنظر شما فقط یک سایت شخصی تک صفحه ای نیاز دارید نگران نباشید این مورد رو میتونید اطلاع رسانی کنید و راهنمایی های لازم رو دریافت کنید
برای فروش عیدانه، طراحی لندینگ را پیشنهاد می کنید؟
برای دیده شدن بیشتر و نمایش دقیق آفر ها به بازدیدکنندگان داشتن یک لندینگ عیدانه کمک بسزایی برای برندینگ و فروش داره اما باید با استراتژی و ui جذاب ساخته بشه