صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل و رساندن یک سایت به این جایگاه، یکی از اصلی ترین و پر چالش ترین مسائلی که سئوکاران با آن رو به رو می‌شوند. این اقدام در صورتی با موفقیت انجام می‌شود که تکنیک‌های مختلف سئو سایت با رعایت استانداردها انجام شوند.

زمانی که سایت در صفحه اول قرار گیرد بازخوردهای بیشتر و در نتیجه نرخ کلیک بالاتری دریافت خواهد کرد. در این صورت نرخ تبدیل افزایش پیدا کرده و درآمد سایت نیز به میزان قابل توجهی بالا می‌رود.

توجه داشته باشید حتی اگر در صفحه اول گوگل قرار گرفته باشید و جزء سه سایت نخست نباشید ممکن است کاربران صفحه را اسکرول نکرده و سایت شما را مشاهده نکنند در نتیجه ارتقا به رتبه‌های بالاتر در سئو از اهمیت بیشتری برخوردار است.

برای رسیدن به صفحه اول گوگل در ابتدا باید به مجموعه‌ای مراجعه کنید که در این حوزه تجربه و مهارت کافی داشته باشد. یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه خدمات سئو جاب تیم است. متخصصان سئو جاب تیم به صورت کاملا تخصصی سایت شما و رقبا را آنالیز کرده و بهترین استراتژی را برای افزایش رتبه به صفحه اول گوگل می‌چینند.

برخی از نمونه کارها

رسیدن به صفحه اول گوگل

برای اینکه بتوانیم در صفحه اول گوگل باشیم در ابتدا باید به نحوه کارکرد گوگل برای رتبه بندی سایت‌ها رجوع کنیم تا با سیستم پیچیده و الگوریتم‌های مختلف آن آشنا شویم. گوگل تنها نتایجی را در صفحه اول قرار می‌دهد که کاربران به دنبال آن باشند و برای آن‌ها مفید تر باشد در نتیجه باید اقدامات مختلفی روی سایت اعمال شود که گوگل با بررسی سایت آن را ارزشمند در نظر بگیرد. البته خیلی از سایت ها با رعایت نکات گفته شده هم نتوانستند در صفحه اول گوگل قرار بگیرند. بنابراین لازمه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل این است که یک متخصص سئو روی سایت کار کند.

جاب تیم با در اختیار داشتن بهترین و متخصص ترین کادر سئو سایت در ایران، این آمادگی را دارد که سایت شما را به صفحه اول گوگل برساند. تا کدود صد ها سایت با جاب تیم همکاری داشته اند و تمامی این سایت ها به صفحه اول گوگل رسیدند. اگر شما هم قصد دارید از این خدمات استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید تا طی یک مشاوره تلفنی رایگان، راهنمایی ها و توضیحات لازم جهت همکاری با مجموعه جاب تیم به شما ارائه شود.

شماره تماس مجموعه جاب تیم: 09308297906

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

بی شک این نکته را می‌دانید که بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل اگر با سرمایه مناسب، به صورت تخصصی و با توجه به بازار کار صورت گیرد بی شک فرایند بغرنجی نخواهد بود. نکته مهم و لازم به ذکر در مورد بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل این است که این فعالیت چند روزه نیست به همین دلیل باید صبور باشید. برای بالا بردن وب سایت در صفحه یک گوگل باید در ابتدا الگوریتم‌های این موتور جستجو را به خوبی بشناسید و همچنین به صفحات هدف توجه داشته باشید. همچنین برندینگ می‌تواند موضوع مهمی برای ارتقا رتبه وب سایت در نظر گرفته شود. با تمامی این تفاسیر بهتر است از مشاوره‌هایی که در این زمینه به صاحبین بیزینس‌ها ارائه می‌شود استفاده کرده و بر این اساس شرایطی را فراهم آورید تا وب سایت به صفحه یک راه یابد.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل به طبع نسبتا بالا خواهد بود، این موضوع ممکن است در ماه‌های اول که سایت به تازگی فعالیت خود را شروع کرده کمی بالا در نظر گرفته شود که باید در این زمینه بگوییم که این هزینه‌ها در صورتی که فعالیت سایت به صورت مستمر انجام شوند ارزش داشته و به مرور این امکان را فراهم خواهند ساخت تا بتوانید به راحتی به افزایش فروش و همچنین درآمد بیشتری دست یابید.

به همین دلیل برای آگاهی بیشتر از قیمت‌ها بهتر است شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و سپس بهترین پکیج را برای بهینه سازی سایت انتخاب کرده و به این ترتیب کاربران را به سوی خود جذب کنید. راه دیگری که به صورت مستقیم شما را وارد صفحه اول خواهد کرد تبلیغات گوگل در نظر گرفته می‌شود. گوگل ادز یکی از خدماتی است که گوگل برای وب سایت‌ها در نظر گرفته که با شارژ کردن اکانت خود می‌توانید از آن بهره مند شده و همچنین با اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد به ایجاد یک استراتژی مناسب بپردازید.

چگونه رتبه اول گوگل شویم؟

ممکن است به سوالی چون چگونه رتبه اول گوگل شویم برخورد کنید. در این زمینه نکته مهم و حائز اهمیتی که وجود دارد این خواهد بود که رسیدن به رتبه یک غیر ممکن نیست اما فرایندی سخت و گاها زمان‌بر دارد. در ابتدا محتوای ایجاد شده در صفحه باید از نظر کاربر و گوگل از سایر محتواهای موجود بهتر بوده و همچنین نیاز کاربران را به شیوه صحیح از بین ببرد.

در نتیجه به دنبال ایجاد یک محتوای همیشه سبز و کاربردی باشید. به این ترتیب کاربر زمانی که وارد سایت می‌شود مدت زمان زیادی را در آن گذرانده و شرایطی را مهیا خواهد کرد تا بتوانید با خیالی آسوده و به کسب و کار خود سمت و سو دهید و رتبه اول گوگل را بدست آورید. در این زمینه باید به تمامی مواردی که در الگوریتم‌ها وجود دارد توجه کرده و از خود خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید علاوه بر گرفتن رتبه اول آن را حفظ کنید.

چگونه به صفحه اول گوگل برسیم؟

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

الگوریتم‌های گوگل عوامل مختلفی مانند تناسب سودمندی صفحه، کلمه‌های کلیدی، تخصصی بودن منابع، موقعیت مکانی، محتوا و ... را مورد بررسی قرار می‌دهند تا رتبه بندی را انجام دهند. برخی از اقداماتی که باعث می‌شوند به صفحه اول گوگل برسیم عبارتند از:

تولید محتوای با کیفیت و یونیک

حتما تا کنون در مورد اهمیت محتوا در سئو مطلع شده‌اید. اگر بتوانید محتوا را بر اساس اصول سئو تهیه کرده و آن را هدفمند تولید کنید هم برای گوگل ارزشمند شناخته شده و هم در ذهن کاربران رتبه خود را ارتقا می‌بخشید. زمانی که محتوا برای کاربر کاربردی باشد و بتواند با استفاده از آن به نتیجه مورد نظر دست پیدا کند ممکن است به شما اعتماد کرده و مجددا به سایت بازگردد. در ماه سعی کنید دو یا چند محتوای کاملا یونیک در سایت داشته باشید این موضوع به رتبه بندی کمک زیادی خواهد کرد. اگر خودتان توانایی و تخصص در تولید محتوا ندارید، پیشنهاد می کنیم این کار را به کارشناس تولید محتوا بسپارید.

بک لینک سازی های طبیعی

دومین فاکتوری که برای گوگل بسیار مهم است بک لینک است. بک لینک‌ها برای رتبه بندی گوگل از اهمیت زیادی برخوردار هستند. نرم افزارها برای اینکه بتوانند به تمام صفحات دسترسی داشته باشند وارد سایت شده و برای دریافت اطلاعات در سایت می‌خزند، این موضوع در صورتی امکان پذیر است که اقدام به خرید بک لینک نمایید.

توجه داشته باشید که اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که اگر سایت فاقد بک لینک باشد به ندرت شاهد ترافیک ارگانیک خواهید بود اما هر بک لینکی نیز باعث افزایش رنک وب سایت نخواهد شد. بهترین کار برای دریافت بک لینک ایجاد رپورتاژ در سایت‌های معتبر است و برای اینکه به نتیجه مورد نظر برسید ماهانه تعدادی رپورتاژ برای وب سایت در نظر بگیرید.

هدف جستجو و USER INTENT

پارامتر مهم دیگر که باید آن را مورد بررسی قرار دهید هدف جستجو است. هدف جستجو یعنی همان چیزی که کاربر برای رسیدن به محتوای مورد نظر خود آن را سرچ می‌کند. اگر بدانید که کاربر دقیقا چه چیزی را در موتورهای جستجو سرچ می‌کند، بی شک می‌توانید سایت را بر اساس آن کلمه و عبارات سئو کنید و نتایج خوبی به دست آورید.

سرعت بارگذاری صفحات سایت

سرعت بارگذاری از پر اهمیت ترین عوامل در زمینه رتبه بندی گوگل است. پارامترهایی چون تجربه کاربری و کیفیت سایت برای گوگل بسیار مهم هستند چرا که این موتور جستجو می‌خواهد کاربران خود را راضی نگه دارد در نتیجه سایتی که سرعت بالایی نداشته باشد در صفحه اول گوگل به رتبه‌ی خوبی دست پیدا نخواهد کرد.

اعتبار دامنه

اعتبار دامنه برای گوگل بسیار مهم بوده و یکی از مهم ترین مقیاس‌ها در رتبه بندی است. دامنه میزان تخصصی بودن محتوای سایت را نشان خواهد داد. اعتبار دامنه معمولا بین اعداد 1 تا 100 در نظر گرفته می‌شود این عدد به هر میزان بالاتر باشد بهتر بوده و سایت را به صفحه اول گوگل ارتقا می‌دهد. برای اینکه بتوانید اعتبار سایت خود را مشاهده کنید می‌توانید از سایت MOZ استفاده کنید. این ابزار در زمینه سئو کاربرد ویژه‌ای دارد.

تکنیک‌های رسیدن به صفحه اول گوگل

رسیدن به صفحه اول گوگل تکنیک هایی دارد که باید توسط یک متخصص سئو اجرا شود. برخی از تکنیک‌هایی که بکارگیری آن‌ها سایت را به صفحه اول گوگل ارتقا می‌دهد شامل موارد زیر هستند:

تکنیک های رسیدن به صفحه اول گوگل

استفاده از کلمات کلیدی طولانی

اگر نمی‌توانید کلمات کلیدی کوتاه تر که رقابت در آن‌ها بیشتر است را بدست آورید از کلمات طولانی تر استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که همه عبارات طولانی نمی‌توانند ترافیک بسیار زیادی برای سایت بدست بیاورند اما اگر این عبارات را به تعداد مناسب در محتوای خود به کار ببرید بی شیک نتایج خوبی را مشاهده خواهید کرد.

آمارهای گوگل نشان می‌دهد که بخش زیادی از سرچ‌ها مربوط به عبارات طولانی هستند. برای رتبه گرفتن و رسیدن به صفحه اول گوگل کلمات بلند را فراموش نکنید، رقابت در این کلمات کمتر خواهد بود.

کمک گرفتن از گوگل ادز برای آمدن به صفحه اول

ممکن است با خود بگویید که گوگل ادز نمی‌تواند ترافیک سایت را افزایش دهد پس به چه دلیل باید از آن استفاده کرد. باید توجه داشته باشید که شما می‌توانید با استفاده از نتایجی که ادورز در اختیار شما قرار می‌دهد کلماتی که سرچ بیشتری دارند را انتخاب کرده و با استفاده از آن‌ها رتبه سایت را ارتقا بخشید و به صفحه اول گوگل برسید. در نتیجه تاثیر ادورز روی سایت‌ها ممکن است یکسان نباشد اما به طبع عملکرد سایت را به سمت و سوی مثبتی هدایت خواهد کرد.

تولید محتوای بیشتر نسبت به رقبا

باید توجه داشته باشید که نمی‌توانید در تمامی مقاله‌ها و مطالب یک سایت از کلمات کلیدی مشابه استفاده کنید بهتر است در هر پست روی یک یا دو کلمه کلیدی تمرکز داشته باشید. هرچه تعداد مقاله‌های یونیک و ارزشمند سایت را افزایش دهید و کلمات کلیدی مناسب را در آن‌ها استفاده کنید احتمال دریافت رنک و دیده شدن سایت بیشتر خواهد شد.

هر مقاله به تنهایی تعدادی مخاطب برای سایت جذب خواهد کرد در نتیجه به دریافت ترافیک ارگانیک یاری می‌رساند. به گزارش نیوسئو سایت‌هایی می‌توانند به صفحه اول گوگل برسند و رتبه‌های خود را افزایش دهند که ماهانه حداقل 15 پست جدید در استراتژی محتوایی خود داشته باشند. توجه داشته باشید که تعداد کلمات محتوا کمتر از 1000 کلمه نباشد چرا که گوگل برای محتواهایی که تعداد کلمات آن‌ها کم است ارزش زیادی قائل نمی‌شود.

انتخاب عناوین جذاب در محتوا

یکی از مهم ترین بخش‌های محتوا انتخاب عنوان است. باید عنوان‌هایی را مورد بررسی قرار دهید که کاربر را ترغیب به خواندن محتوا کند. اگر عنوان محتوا مخاطب را جذب نکند احتمال قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بسیار پایین خواهد بود.

برای این که بتوانید نظر گوگل را به صفحه خود جلب کنید در ابتدا عنوان را چندین بار تغییر دهید تا به عنوانی برسید که کاربران و گوگل از آن راضی هستند. این اقدام باعث می‌شود بتوانید تعداد بازدیدها را افزایش داده و در نتیجه تعدادی از بازدیدکنندگان را به کاربر تبدیل کنید.

ایجاد بک لینک و لینک‌های داخلی بیشتر

همانطور که می‌دانیم بک لینک به نوعی، اعتبار صفحه و سایت را افزایش خواهد داد در نتیجه راحت تر می‌توانید با کمک آن به صفحه اول گوگل دست پیدا کنید. لینک‌های داخلی باعث می‌شود خزنده‌های گوگل بتوانند به راحتی میان صفحات خزیده و آن‌ها را شناسایی کنند. این کار باعث می‌شود گوگل تشخیص دهد چه صفحاتی را مورد هدف قرار داده‌اید و آن‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد تا واکنش آن‌ها را مشاهده کند.

در صورتی که کاربران بتوانند با امکانات و محتوای سایت ارتباط برقرار کنند امکان بالا بردن رتبه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. نکته‌ای که باید آن را در نظر داشته باشید این است که در صفحات از لینک‌هایی استفاده کنید که به محتوای شما مربوط باشند.

یکی از بهترین راه‌ها برای ساخت بک لینک ریپورتاژ آگهی است. ریپورتاژ اگرچه هزینه‌ی زیادی برای صاحب سایت به وجود می‌آورد اما ارزش لینک‌ها را بالا می‌برد. البته برخی از سئوکاران هم از بک لینک pbn استفاده می کنند که این کار کاملا تخصصی خواهد بود.

چگونه در سرچ گوگل باشیم؟

چگونه در سرچ گوگل باشیم

اینکه چگونه در سرچ گوگل باشیم به پارامترها و عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. بازاری که در آن مشغول فعالیت و کسب و کار خود هستید می‌تواند نقشی موثر را ایفا کند. به عنوان حوزه کاری چون موبایل یا طلا به قدری پررقابت هستند که برای بودن در سرچ گوگل باید اقدامات مختلفی صورت گرفته و استراتژی اختصاصی انجام شود. در نتیجه کارشناسان حوزه بیزینس را مورد توجه قرار داده و به این ترتیب تلاش خواهند کرد تا صفحات را یک به یک وارد سرچ گوگل کنند.

این موضوع زمانی اتفاق خواهد افتاد تا موتور جستجو بتواند صفحه را شناخته و در آن خزیده باشد تا بتواند اطلاعات موجود در صفحه را بدست آورد. به این ترتیب با توجه به نوع محتوا، اعتبار سایت و سایر فاکتورها رتبه‌ای را برای وب سایت در نظر خواهد گرفت که اصولا در ابتدا این رتبه‌ها در صفحه اول نبوده و به مرور افزایش خواهند یافت.

چگونه در سرچ گوگل اول باشیم؟

چگونه در سرچ گوگل اول باشیم

در جواب به سوال چگونه در سرچ گوگل اول باشیم باید گفت که در ابتدا استفاده از محتوای باکیفیت می‌تواند یکی از مهمترین گزینه‌ها برای بالا بردن رتبه وب سایت در نظر گرفته شود. همچنین استفاده از تگ‌هایی که کاربران دقیقا به دنبال آن هستند، انتخاب تایتل جذاب و متناسب با متن و همچنین استفاده از تصاویر باکیفیت و گویای محتوا از جمله موارد مهم برای رسیدن به نتایج صفحه اول گوگل هستند.

در صورتی که تمایل دارید تا سایت در وضعیت مناسبی قرار گیرد باید روی صفحه اصلی و برندینگ خود متمرکز باشید. همچنین بهره مندی از کلمات کلیدی که کاربران به هنگام سرچ از آن استفاده می‌کنند نیز معیاری مهم و کاربردی در این زمینه به حساب خواهد آمد که باید با توجه به تجربه کاری و فعالیت رقبا انتخاب شود.

به قرار گرفتن در صفحه اول گوگل راضی نباشید

تنها به اینکه در صفحه اول گوگل قرار گرفته‌اید راضی نباشید. تجربه و آمارها نشان می‌دهد که اغلب کاربران برای اینکه به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنند روی 5 سایت نخست کلیک کرده و حتی به پایین صفحه مراجعه نمی‌کنند.

هرچه به رنک یک نزدیک تر باشید نرخ کلیک افزایش پیدا کرده و در نتیجه نرخ تبدیل نیز بالاتر خواهد رفت. آن دسته از سایت‌هایی که میان 5 سایت اول نبوده ولی در صفحه اول حاضر هستند سهم کمی از کلیک‌ها را دریافت خواهند کرد. در نتیجه برای اینکه بتوانید به صفحه اول برسید، از استراتژی‌های مختلف استفاده کنید تا بتوانید نزد گوگل رنک خود را بالا ببرید.

به قرار گرفتن در صفحه اول گوگل راضی نباشید

چه عواملی مانع رسیدن به صفحه اول گوگل هستند؟

طبیعی است که اگر بخواهید در صفحه اول قرار بگیرید موانعی سد راه شما خواهند بود. برخی از این موانع شامل موارد زیر هستند:

چه عواملی مانع رسیدن سایت به صفحه اول گوگل هستند؟

عبارت کلیدی نادرست در محتوا

محتوا باید در ابتدا واضح و شفاف با کاربران سخن بگوید. کاربر باید زمانی که وارد سایت می‌شود و عنوان محتوا را مطالعه می‌کند متوجه موضوع آن شود. عبارات کلیدی درست را برای هر محتوا انتخاب کنید، باید بر اساس سرچ کاربران این کار را انجام دهید. این اصول را باید برای تمامی صفحات سایت پیاده سازی کنید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید. موتور جستجو تمامی صفحات را مورد بررسی قرار می‌دهد و در نهایت تصمیم می‌گیرد که کدام صفحه را با کدام کلمه در صفحات اول قرار دهد.

عدم پیاده سازی تکنیک درست سئو

در ابتدا باید تشخیص دهید کارفرما از سئو چه هدفی دارد، اگر نتوانید به نیاز کارفرما و کاربران به درستی پاسخ دهید مسیر سختی در پیش خواهید داشت. هر سایت با توجه به نوع کسب و کار باید از استراتژی‌های مختلف استفاده کند تا سئو شده و در صفحه اول گوگل قرار گیرد.

برای یادگیری سئو می‌توانید به مجموعه‌های مختلف مراجعه کنید تا در این زمینه تمام اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورید. یکی از بهترین شرکت‌ها برای آموزش سئو جاب تیم است. متخصصان آموزشگاه سئو جاب تیم تمام اصول و تکنیک‌ها را در حوزه‌ سئو به شما آموزش داده و نکات مهم را در پروژه‌های واقعی به شما گوشزد خواهند کرد تا بتوانید به راحتی سایتی که در دست دارید را به صفحه اول برسانید.

شلوغ بودن سایت

یکی از مهم ترین عواملی که مانع رشد کردن سایت می‌شود شلوغ بودن آن خواهد بود. سایت باید ساختارمند باشد. اگر بیس سایت و امکانات آن به صورت واضح و شفاف مشخص نباشند، افراد که روی سایت کلیک کرده‌اند متوجه منظور و قابلیت‌های آن نشده و به سرعت از سایت خارج خواهند شد. این موضوع نرخ پرش را افزایش داده و ممکن است سبب شود گوگل رنک شما را افزایش ندهد.

گوگل به فعالیت و رفتار کاربران توجه زیادی می‌کند. اگر کاربر در سایت مانده و در آن فعالیت داشته باشد یا به عبارتی دیگر درگیر سایت شود گوگل متوجه خواهد شد که وب سایت برای آن کاربر مفید واقع شده در نتیجه رتبه آن را افزایش خواهد داد.

رقابت سنگین در حوزه کاری

برای برخی از کسب و کارهای اینترنتی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کار چندان سختی نیست. این موضوع ممکن است به این دلیل باشد که حوزه شغلی این کسب و کارها فعالیت زیادی در زمینه طراحی و سئو سایت نداشته باشند. اما برای مثال دریافت رتبه برای حوزه‌هایی چون خرید و فروش تلفن یا طلا بسیار سخت تر بوده و باید از انواع استراتژی استفاده کنید تا بتوانید در صفحه اول گوگل بمانید.

چگونه در سرچ گوگل دیده شویم

برای اینکه در سرچ گوگل دیده شوید همواره باید در ابزار سرچ کنسول درخواست ایندکس دهید، این موضوع باعث خواهد شد تا ربات‌های گوگل از وجود سایت باخبر شده و وارد آن شده و صفحه را مورد بررسی قرار دهند. این فرایند احتمال ورود به سرچ گوگل را افزایش خواهد داد. همچنین نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که اگر سایت دامنه‌ای قدیمی داشته باشد که گوگل آن را بشناسد اینکه بتوانید در نتایج دیده شوید به میزان قابل توجهی بالا خواهد رفت در نتیجه این موضوع را به دقت مورد بررسی خود قرار دهید.