آموزشگاه سئو

آموزشگاه سئو

آموزشگاه سئو به علاقه مندان حوزه SEO یاری می‌رساند تا بتوانند به بهترین نحو استراتژی‌های رتبه گرفتن سایت در موتورهای جستجو را بیاموزند و با بازارکار در این زمینه به طور کامل آشنا شوند. یک آموزشگاه seo باید به طور کامل و جامع تمامی مباحث مربوط به سئو را با توجه به الگوریتم‌های گوگل به منتی آموزش داده و تمامی نکات ریز و درشت را به او یادآور شود. امروزه تمامی مشاغل به سمت و سوی فروش اینترنتی کشیده‌ شده‌اند، به همین دلیل اگر صاحب کسب و کاری هستید و می‌خواهید از بازار کار سنتی دست کشیده و حوزه کاری خود را گسترش دهید بهتر است در دوره‌های آموزشگاه سئو که این روزها در طیف بسیار بزرگی ارائه می‌شوند شرکت کنید تا زمینه افزایش فروش و برندسازی را فراهم سازید.

آموزشگاه سئو نه تنها باید در حوزه ارتقا سایت در موتورهای جستجو دانش کافی را در اختیارتان قراردهد بلکه می‌بایست مباحث مختلفی همچون تکنیک‌های فروش را نیز آموزش دهد تا بتوانید با استراتژی‌های بازاریابی درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. یک آموزشگاه متخصص همچون جاب تیم کار را علاوه بر توضیحات تئوری به شکل عملی نیز به شما آموزش می‌دهد تا به صورت مستقیم با فرایند سئو آشنا شوید.

آموزشگاه سئو در تهران با مدرک معتبر

10 %

دوره مقدماتی

⭕ آشنایی اولیه با مفاهیم سئو

⭕ معرفی شغل سئو و بازار کار آن

⭕ تحقیق کلمه کلیدی هدفمند

⭕ انواع شیوه های محتوانویسی

⭕ معرفی هدینگ ها و کاربرد آن ها

⭕ صفحه بندی اصولی و بهینه سایت

⭕ آشنایی با انواع الگوریتم ها

⭕ صفر تا صد لینک سازی داخلی

⭕ 20 ساعت آموزش خصوصی

10 %

دوره پیشرفته

⭕ سئو تصاویر، ویدئو و پادکست

⭕ آموزش تدوین تقویم محتوا و سئو

⭕ صفر تا صد سئو خارجی

⭕ آموزش رپورتاژ نویسی اصولی

⭕ آموزش تمامی ابزار های سئو

⭕ نحوه تحلیل اصولی رقبا

⭕ آموزش گوگل دیسکاور

⭕ 30 ساعت آموزش خصوصی

دوره تکنیکال

⭕ آموزش تگ ها و status code

⭕ آشنایی کامل با robots.txt

⭕ آموزش انواع اسکیما ها

⭕ معرفی انواع ریدایرکت ها

⭕ آموزش html & css در حد سئو

⭕ آموزش رفع تداخل و کنیبالیزیشن

⭕ بهینه سازی ساختار url

⭕ صفر تا صد آموزش سایت مپ

⭕ 10 ساعت آموزش خصوصی

آموزشگاه سئو جاب تیم در تهران

آموزشگاه سئو جاب تیم یکی از بهترین‌ها در تهران است که به طور حضوری خدمات خود را به هنرجویان عزیز ارائه می‌دهد. پیش از دریافت خدمات به منظور آگاهی بیشتر در این زمینه توصیه می‌شود در ابتدا با شماره‌های وجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان گفتگو کنید تا اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورید. توجه داشته باشید که برای دریافت مشاوره نیاز به پرداخت هزینه نیست و مشاوره‌های جاب تیم به طور کاملا رایگان در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

متخصصان در جاب تیم به شکل تئوری و عملی آموزش‌های لازم را ارائه داده و به طور پروژه محور فرایند آموزش را دنبال می‌کنند تا بتوانید به صورت حضوری یا مجازی با تمامی مفاهیم آشنا شوید. مطالب آموزشی در این زمینه گاها بسیار کاربردی و سنگین خواهند بود اما منتور سئو به شکلی نکات و تکنیک‌ها را برایتان شفاف سازی خواهد کرد که به درک عمیقی در مورد استفاده از آن‌ها دست یابید. همچنین آموزشگاه سئو جاب تیم واقع در شهر تهران از صفر تا صد مراحل آموزش سئو را تحت پوشش قرار داده و به صورت کامل آن‌ها را به شما می‌آموزد. تمرین و تکرار روی پروژه‌های واقعی سبب می‌شود بتوانید به خوبی تمامی پارامترهای SEO را بیاموزید.

آموزشگاه سئو جاب تیم در تهران با ارائه مدرک حرفه ای و معتبر در خدمت شماست

در آموزشگاه سئو جاب تیم ثبت نام کنید

برای اینکه بتوانید در آموزشگاه سئو جاب تیم ثبت نام کنید در ابتدا از مشاوره‌های رایگان بهره مند شوید و شرایط ثبت نام را به طور دقیق از مشاوران جویا شوید. به این منظور توصیه می‌شود به صورت حضوری به آژانس جاب تیم مراجعه کرده و با متخصصان گفتگو کنید تا بتوانید به درک کاملی در این حوزه دست یابید و در صورت تمایل مراحل ثبت نام را انجام دهید.

توجه داشته باشید که آموزشگاه سئو جاب تیم نه تنها به شکل حضوری بلکه به طور آنلاین نیز آموزش‌های لازم در زمینه سئو (seo) وب سایت را ارائه خواهد داد. البته کارشناسان همواره بر این موضوع واقف هستند که آموزش اگر به صورت رو در رو انجام شود تاثیر بسزایی در یادگیری داشته و ارتباط مستقیم منتور با منتی باعث می‌شود که تمامی ابهامات در این زمینه به طور کامل برطرف شوند. همچنین تمامی سوالات و مشکلات از سوی کارشناسان به صورت واضح و شفاف برطرف خواهند شد تا بتوانید به بهترین نحو روند بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو را بیاموزید.

مزایا آموزشگاه سئو جاب تیم

آموزشگاه سئو جاب تیم به دلیل اینکه سال‌هاست در حوزه آموزش SEO فعالیت دارد و همچنین بهینه سازی بسیاری از سایت‌ها را به شکل اصولی و استاندارد انجام می‌دهد از تمامی اصول و تکنیک‌ها باخبر بوده، در نتیجه همکاری با آن مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. برخی از مهم‌ترین مزایای آموزشگاه سئو به شرح زیر خواهند بود.

  • جاب تیم از آخرین تغییرات الگوریتم‌ها اطلاع دارد در نتیجه با توجه به قوانین گوگل تلاش می‌کند تا به خوبی تمامی استراتژی‌های لازم برای در امان ماندن از جریمه یا پنالتی شدن سایت را به کارآموزان عزیز بیاموزد. کارشناسان جاب تیم دارای مهارت کافی بوده و به طور مستقیم در رفع مشکلات به شما کمک خواهند کرد.
  • جاب تیم از صفر تا صد مراحل بهینه سازی سایت را آموزش خواهد داد در نتیجه نگران این موضوع نباشید که در این حوزه هیچ اطلاعاتی ندارید. با قرار گرفتن فیلم‌ها و جزوه‌های آموزشی این امکان فراهم می‌شود تا در محیط خانه نیز بتوانید نکات آموزشی را بیاموزید.  
  • کسب و کارهای مختلف در صورت همکاری با جاب تیم می‌توانند به خوبی شغل خود را مدیریت کرده و به این صورت زمینه رشد و بسط آن را فراهم آورند. به این صورت برندسازی و افزایش فروش به بهترین نحو انجام شده و می‌توانید کاربران هدف را با خدمات یا محصولات خود آشنا کنید.
  • در آموزشگاه سئو جاب تیم پس از پایان یافتن دوره آموزشی در صورت تایید کارشناسان و تمایل شما، می‌توانید در این مجموعه مشغول به کار شوید و از این راه به درآمد دست یابید. همچنین معرفی به بازار کار یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت نام در دوره‌ آموزشی آموزشگاه سئو جاب تیم در نظر گرفته خواهد شد.
  • از مزایای مهم جاب تیم باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که این آموزشگاه به طور اختصاصی فرایند آموزش را دنبال خواهد کرد، به این ترتیب تنها تعداد محدودی از افراد می‌توانند با این مجموعه همکاری داشته باشند.
  • آژانس جاب تیم از خدمات ارائه شده به طور کامل پشتیبانی می‌کند و در صورت داشتن ابهام در نحوه آموزش کافی است با شماره‌های درج شد در سایت تماس گرفته و با کارشناسان صحبت کنید.
  • مهم‌ترین نکته در آموزشگاه سئو جاب تیم را شاید بتوان ارائه مدرک در نظر گرفت. با داشتن مدرک به راحتی می‌توانید در شرکت‌های معتبر مشغول به کار شده و فعالیت خود را ادامه دهید. همچنین مدرک آموزش سئو به صورت مستقیم در درب منزل به کارآموزان عزیز ارائه خواهد شد.
  • همچنین افرادی که نمی‌توانند در تهران از خدمات حضوری بهره مند شوند به شکل مجازی و در کلاس‌های آنلاین آموزش دوره‌ بهینه سازی وب سایت را خواهند گذراند.

مزایای آموزشگاه سئو جاب تیم باعث شده تا افراد زیادی از سراسر نقاط ایران به این آموزشگاه مراجعه کنند

سرفصل‌های دوره آموزشگاه سئو

آموزشگاه سئو می‌بایست از پایه و به شکلی تخصصی علاقه مندان را با بهینه سازی سایت آشنا کرده و تمامی اصطلاحات در این زمینه را به آن‌ها بیاموزد. کارشناسان قدم به قدم مراحل سئو را به کارآموز آموزش داده و نحوه پیاده سازی در پروژه‌های واقعی را به او نشان خواهند داد.

آموزشگاه سئو دوره‌های مختلفی را در اختیار کارآموزان عزیز قرار خواهد داد که هر فرد بتواند با توجه به سطح دانش خود در این زمینه و بودجه‌ای که در اختیار دارد دوره‌ی مناسبی را برگزیند. به این ترتیب با این اقدام تمامی افراد علاقه مند به حوزه seo می‌توانند یک کسب و کار کوچک برای خود راه انداخته و با کمک آموزشگاه به موفقیت دست یابند.

سرفصل‌های دوره آموزشی بهینه سازی سایت در آموزشگاه سئو به شرح زیر خواهند بود. کارشناسان موظف هستند تا به طور دقیق و کامل تمامی موارد ذکر شده در قسمت بعد را برایتان شکافته و آن‌ها را آموزش دهند.

  • آشنایی با مفاهیم اولیه و اصطلاحات: یادگیری عوامل موفقیت در رتبه گرفتن سایت، آگاهی و شناختن کاربران هدف و آشنایی با قسمت‌های مختلف موتورهای جستجو
  • کیورد ریسرچ یا تحقیق کلمات کلیدی ( از صفر تا صد): شناخت کلمات کلیدی و تاثیر استفاده از کلمات مناسب در رتبه گرفتن سایت به همراه تحقیق در مورد آن‌ها با استفاده از ابزارهای مختلف
  • آموزش انواع محتوا و نحوه تولید محتوای سئو شده: آموزشگاه سئو باید به طور دقیق انواع محتوا به کارآموز آموزش داده و نحوه‌ی SEO آن‌ها را در اختیار او قرار دهد.
  • صفر تا صد سئو داخلی on page: یادگیری متا تگ‌های مفید، هدینگ‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها، نحوه بهینه سازی عناصر مختلف سایت، آشنایی با لینک سازی داخلی، مفهوم دقیق ایندکس و افزایش سرعت آن، نحوه آدرس دهی به صفحات سایت و ...
  • آموزش ساختار انواع سایت‌ها و سئو آن‌ها: آشنایی با انواع ساختار سایت‌ها نظیر خدماتی، فروشگاهی، شخصی، شرکتی و فراگرفتن چینش استراتژی برای تمامی آن‌ها
  • صقر تا صد سئو خارجی off page: آموزش بک لینک، آشنایی با انواع لینک، لینک‌های فالو و نو فالو، بهینه سازی لینک‌های خارجی
  • آموزش تعیین استراتژی سئو و تهیه چک لیست: ایجاد چک لیست مناسب و طرح ریزی استراتژی با توجه به وضعیت فعلی سایت و نحوه عملکرد آن در موتورهای جستجو، شناخت مخاطب هدف و ایجاد استراتژی مناسب به منظور افزایش نرخ کلیک و ترافیک سایت
  • صفر تا صد seo تکنیکال پیشرفته: بهینه سازی فنی سایت، قابلیت crawl برای ربات‌های خزنده گوگل، کاهش لینک‌های شکسته و خراب، کاهش صفحات تکراری، بهینه سازی سایت از لحاظ امنیت، استفاده از نقشه سایت و ...
  • آموزش انواع الگوریتم‌ها: آشنایی کامل با الگوریتم‌ها در گوگل و نحوه بکارگیری آن‌ها به منظور افزایش رتبه در موتورهای جستجو
  • آموزش ابزارهای سئو: آشنایی با تمامی ابزارهای سئو نظیرGoogle Search Console، Keywordtool.io، Google Analytics، MOZ و یادگیری آن‌ها به صورت تخصصی

سر فصل های دوره آموزشگاه سئو از صفر تا صد

مفاهیم ضروری در دوره آموزشگاه سئو

برخی از مهم‌ترین مفاهیم ضروری که باید در دوره آموزشگاه سئو به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرند به شرح زیر خواهند بود.

  • انواع seo  سایت: بهینه سازی سایت به سه دسته سئو کلاه سفید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه تقسیم بندی می‌شود. در فرایند seo کلاه سفید سایت بر اساس ضوابط و قوانین گوگل فعالیت خود را انجام داده که این موضوع جلوی بروز مشکلات مختلف و جریمه شدن وب سایت را خواهد کرد. این روش مناسب و موازی با الگوریتم‌ها خواهد بود. در مقابل Seo کلاه سیاه راهکار‌هایی را ارائه می‌دهد که به نوعی غیرقانونی بوده و ممکن است منجر به جریمه یا حتی پنالتی شدن سایت گردد. استفاده از تکنیک‌های این مدل از SEO نیازمند تجربه کافی و دانش کامل خواهد بود.
  • بک لینک سازی: از مهم‌ترین مواردی که یک متخصص seo باید به طور دقیق در مورد آن به تجربه دست پیدا کند بک لینک سازی است. استفاده از بک لینک برای گوگل از ارزش بالایی برخوردار بوده و در صورتی که بتوانید به طور صحیح و با رعایت استانداردها آن را انجام دهید بی شک گوگل رتبه سایت را ارتقا بخشیده و شرایط را برای رسیدن مخاطبین هدف به سایت هموار خواهد کرد. توجه داشته باشید خرید بک لینک به تعداد زیاد زیرمجموعه SEO کلاه سیاه قرار خواهد گرفت در نتیجه آموزشگاه سئو باید به طور دقیق این مفاهیم را توضیح دهد.
  • مفهوم رپورتاژ: ریپورتاژ در واقع یک محتوای اصولی و قائده‌مند است که در سایت‌های پربازدید مانند سایت‌های خبری قرار گرفته و زمینه ورود افراد بسیار زیادی را به سایت فراهم خواهد کرد. آموزشگاه سئو می‌بایست نحوه نوشتن و تولید این نوع محتوا را به طور دقیق آموزش دهد.

آموزشگاه سئو مناسب چه افرادی است

به طور کلی آموزشگاه سئو مناسب افرادی است که دارای شرایط زیر هستند.

  • این آموزش برای افرادی مفید واقع خواهد شد که مدیر شرکت بوده و قصد دارند تا خود را به کاربران هدف معرفی کنند.
  • برای مشاغلی مناسب خواهد بود که دارای فروشگاهی اینترنتی بوده و خواهان افزایش فروش هستند.
  • برای وب مسترانی که خدمات seo و بازاریابی شرکت‌های مختلف را انجام می‌دهند مفید واقع خواهد شد.
  • مناسب اشخاصی است که دارای سایت هستند و می‌خواهند خودشان کار تحلیل وب سایت را بر عهده گیرند.
  • افرادی که می‌خواهند با مخاطبین به صورت مستقیم در ارتباط باشند و کاربران را درگیر وب سایت کنند.
  • برای دانشجویانی که به دنبال کسب درآمد هستند و می‌خواهند آینده شغلی خود را به طور صد در صدی تضمین کنند.

آموزشگاه سئو مناسب چه افرادی است

ویژگی‌های آموزشگاه سئو تخصصی

یک آموزشگاه سئو خوب باید از فاکتورهای مختلفی بهره‌مند باشد تا بتوان آن را به عنوان یک آموزشگاه تخصصی معرفی کرد. متقاضیان بهتر است پیش از ثبت نام به طور دقیق محل آموزش مورد نظر را تحت بررسی قرار داده و به موارد زیر توجه داشته باشند.

  • بهره گیری از اساتید متخصص و حرفه‌ای: دوره‌های آموزشی می‌بایست زیر نظر افراد متخصص و باتجربه در این زمینه ارائه شود تا به صورت کاملا حرفه‌ای در اختیار کارآموزان قرار گیرد. در نتیجه از ویژگی‌های یک آموزشگاه استاندارد باید به تجربه و تخصص اساتید آن اشاره داشته کرد، در صورتی که متخصص سئو مهارت کافی در حوزه seo و آموزش را داشته باشد به خوبی نکات طلایی را در دسترس شما قرار خواهد داد.
  • فضای آموزشی: یک آموزشگاه سئو باید در ابتدا محیطی کارگاهی و عملی را برای علاقه مندان فراهم سازد تا بازدهی یادگیری را افزایش دهد. محیط باید حالتی خصوصی یا نیمه خصوصی داشته باشد تا کیفیت آموزش بالا برود. همچنین فضای باید به صورت پرسش و پاسخ باشد تا انتقال اطلاعات به خوبی صورت گیرد.
  • پشتیبانی: پرسنل آموزشگاه سئو می‌بایست برخورد مناسبی با متقاضیان داشته و در هنگام ثبت نام به شکل دقیق تمام سوالات هنرجویان را پاسخ دهند تا از ایجاد ابهامات بعدی جلوگیری شود.

نکات مهم در انتخاب آموزشگاه سئو

بهتر است چند نکته حیاتی و مهم را در زمینه انتخاب آموزشگاه سئو بدانید تا بتوانید به خوبی بهترین محل آموزشی را انتخاب کرده و در آنجا مشغول به فعالیت شوید. در ابتدا پیشنهاد می‌شود با چندین متخصص و کارشناس در این زمینه گفتگو کرده و به طور کلی اطلاعات لازم درباره شغل، نوع پروژه، انتظارات کارفرما، تسک‌های کارشناسان و ... را بدست آورید. همچنین در مورد آموزشگاه سئو از افراد متخصص پرس و جو کنید تا بتوانید به طور قاطع در دوره‌ها شرکت کرده و از آموزش‌های ارائه شده بهره مند شوید. جاب تیم از بهترین‌ها در حوزه آموزش بهینه سازی رتبه سایت است که تمامی علم و دانش چندین ساله خود را به شکل کامل ارائه خواهد داد.

نکات مهم که باید در انتخاب آموزشگاه سئو رعایت کنید