پشتیبانی asp

پشتیبانی asp

پشتیبانی asp چیست و چگونه انجام می‌شود؟ خدمات این نوع پشتیبانی شامل چه مواردی بوده و هزینه آن چقدر است؟ چرا باید سایت را پشتیبانی کنیم؟ اگر شما هم یک سایت دارید که با زبان asp طراحی شده، قطعا در ادامه راه جهت مدیریت سایت و رفع باگ های کدنویسی و حتی افزودن المان و موارد جدید نیاز به یک پشتیبانی سایت خواهید داشت. در صورتی که نیازمند بهره مندی از این نوع پشتیبانی برای وب سایت خود هستید با ما همراه باشید تا دیدگاهی شفاف و مناسب برایتان ایجاد کنیم.

پشتیبانی asp چیست؟

در صورتی که با استفاده از asp سایت خود را طراحی کرده‌اید به پشتیبانی asp نیاز پیدا خواهید کرد. در این نوع پشتیبانی کارشناسان با توجه به وضعیت وب سایت و نیاز کارفرما تلاش خواهند کرد تا باگ‌ها را یافته و اقدامات مختلف را برای رفع آن به کار گیرند، بدین ترتیب کارایی سایت افزایش پیدا کرده و همچنین امکانات مختلفی را در دسترس کاربران در اینترنت قرار خواهد داد. از جمله مزایای آن باید به این نکته اشاره داشته باشیم که امنیت را بالا برده در نتیجه از نفوذ هکرها به وب سایت جلوگیری خواهد کرد. در صورتی که دارای سایتی با این زبان هستید بهتر است به دنبال شرکت‌های معتبر باشید تا سایت را بروزرسانی کنید.

قیمت پشتیبانی asp

قیمت پشتیبانی asp به وضعیت وب سایت و همچنین سورس کد بستگی خواهد داشت. بر این اساس در ابتدا کارشناسان می‌بایست از تمامی جهات سایت را مورد بررسی قرار داده و با توجه به مشکلات و امکاناتی که در آن تعبیه شده است قیمت نهایی را تعیین کنند. به همین دلیل ممکن است برخی از افراد برای پشتیبانی هزینه‌ی کمی را از شما دریافت کنند اما نکته مهم اینجاست که این قیمت ناچیز موجب کاهش کیفیت کار شده و آنطور که باید مشکلات برنامه نویسی را از بین نخواهد برد.

در این زمینه بهتر است به آژانس دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید، جاب تیم یکی از بهترین‌ها در حوزه پشتیبانی است که توانسته تاکنون پروژه‌های بسیار زیادی را با موفقیت پیش ببرد. نکته مثبتی که در مورد این مجموعه وجود دارد را باید مشاوره اولیه کاملا رایگان آن در نظر بگیریم، بر این اساس که با تعیین وقت قبلی یک مشاوره آنلاین یا حضوری به صورت رایگان برگزار می‌گردد تا به تمامی سوالاتی که دارید پاسخ داده شود.

خدمات پشتیبانی asp

خدمات پشتیبانی asp با در نظر گرفتن نیاز کارفرما مشخص خواهند شد، بر این اساس باید بگوییم که شرکتی چون جاب تیم تلاش خواهد کرد تا بهترین خدمات را در اختیار قرار دهد که برخی از مهمترین این خدمات به شرح زیر قابل تعریف هستند.

  1. مشاوره امنیت در صورتی که سایت از نظر ایمنی ضعف‌هایی داشته باشد در اختیار قرار خواهد گرفت تا امکان رفع خطاها فراهم شود.
  2. آپدیت‌ها بر اساس باگ‌های وب سایت به شکل اصولی و مستمر صورت خواهند گرفت.
  3. نگهداری از وب سایت و توسعه کدها نیز از جمله مهمترین خدمات برای پیاده سازی امکانات جدید در نظر گرفته می‌شوند.
  4. مدیریت سرور و بهینه سازی عملکرد وب سایت نیز توسط کارشناسان به صورت استاندارد انجام خواهد شد.

انواع روش های پشتیبانی asp

پشتیبانی asp انواع مختلفی داشته و به روش‌های گوناگونی در شرکت جاب تیم انجام می‌شود. این روش‌ها به شرح زیر خواهند بود.

  • پشتیبانی ساعتی

همانطور که از اسمش پیداست در این پشتیبانی کارشناسان بسته به میزان ساعتی که روی وب سایت فعالیت دارند مبلغی را از شما دریافت خواهند کرد. در این زمینه می‌بایست به صورت روزانه ساعت کاری تعیین شده و هزینه‌ای را بپردازید.

  • پشتیبانی زمانی

در این پشتیبانی asp طی یک قرارداد مدت زمانی تعیین می‌شود تا متخصصین روی وب سایت فعالیت داشته باشند، بر این اساس به هر میزان که شرایط فراهم باشد پشتیبانی و توسعه کدهای وب سایت فراهم می‌شود.

  • پشتیبانی پروژه

پشتیبانی پروژه مناسب برای زمانی است که می‌خواهید به طور جامع وب سایتی که در دسترس دارید را به طور اصولی پشتیبانی کرده و مشکلات برنامه نویسی آن را برطرف کنید. بر این اساس صفر تا صد پروژه به دست متخصصین برنامه نویسی انجام می‌شود تا وب سایت به بهترین نحو به کاربران عرضه شود.

ضرورت استفاده از پشتیبانی asp

ضروری استفاده از پشتیبانی asp هنگام نمایان می‌شود که وب سایت به آن رتبه‌ای که در نظر دارید نرسیده و جایگاه آن رو به نزول باشد. همچنین در صورتی که کاربران زمانی که وارد وب سایت می‌شوند به سرعت از آن خارج شوند متوجه ضعف تجربه کاربری شده و این موضوع شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا نتوانید آن طور که باید به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر برسید. در صورتی که در گذشته با یک شرکت پشتیبانی همکاری داشته و اکنون قصد دارید تا با مجموعه‌های جدید و معتبرتر کار کنید توصیه می‌کنیم تا جاب تیم را در نظر داشته باشید. در صورت همکاری با این مجموعه شما می توانید از خدمات دیگر از جمله پشتیبانی سئو نیز بهره مند شوید و عملا صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه شما شود. به این ترتیب باید بگوییم که در صورتی که نیاز دارید با شماره‌های موجود در وب سایت تماس بگیرید تا به کارشناسان مشاور در جاب تیم متصل شوید. بر این اساس متخصصین زمانی را برای ارائه مشاوره تعیین کرده و دانش و تجربه خود را در اختیارتان قرار خواهند داد.

اهمیت همکاری با شرکت برای پشتیبانی asp

در مورد اهمیت همکاری با شرکت پشتیبانی asp باید بگوییم که این روزها برخی از صاحبین بیزینس به دلیل صرفه جویی در هزینه‌ها ترجیح می‌دهند تا با یک شخص به همکاری بپردازند. استخدام یک فرد به دلایل مختلف به ضرر شما خواهد بود چرا که ممکن است در صورت بروز چالش‌های گوناگون شما را درگیر مشکلات حقوقی کرده و این موضوع جلوی پیشرفت کسب و کار را خواهد گرفت. همچنین ممکن است فردی که استخدام می‌کنید آن طور که باید از تجربه و دانش بالایی برخوردار نباشد و این موضوع به منجر به افت جایگاه سایت در میان رقبا خواهد شد. این در صورتی است که اگر با یک شرکت متخصص قرارداد پشتیبانی سایت امضا کنید علاوه بر اینکه به صورت تیمی روی سایت فعالیت انجام می‌شود، احتمال ایجاد درگیری‌های قضایی نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد و این موضوع یکی از نقاط قوت همکاری با شرکت در نظر گرفته خواهد شد.

مراحل پشتیبانی asp

اصولا مراحل پشتیبانی asp باید طبق فرایندی خاص انجام شود تا کارفرما بتواند به مرور زمان نتایج آن را مشاهده کند. مراحل پشتیبانی به شرح زیر قابل تعریف هستند.

  1. در مرحله اول با شماره‌های درج شده تماس گرفته تا از مشاوره رایگان جاب تیم بهره مند شوید.
  2. سپس سورس کدی که کارشناسان از شما تحویل گرفته‌اند مورد بررسی قرار خواهد گرفت و طی بررسی‌های انجام شده مشخص می‌شود که آیا وب سایت قابلیت توسعه دارد یا خیر.
  3. پس از تشخیص توسعه پذیر بودن وب سایت هزینه قرار داد به صورت دقیق مشخص شده و در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
  4. پس از آن مراحل انجام فعالیت و پشتیبانی از سایت asp به صورت دقیق مشخص می‌شود تا تسک به تسک انجام شود.
  5. در نهایت پروژه انجام شده در دسترس کارفرما قرار خواهد گرفت تا با توجه به نظر او تغییرات مورد نیاز در سایت اعمال شود.

مقاله پشتیبانی asp بسته به تجربه کارشناسان و پروژه‌های انجام شده توسط متخصصین این حوزه تهیه گردیده و در دسترس صاحبین وب سایت‌های asp قرار گرفته است تا کارفرما بسته به نیاز خود و بودجه‌ای که در اختیار دارد شرایط را برای بهره مندی از خدماتی که در دسترس قرار گرفته است فراهم کرده و به بهترین نحو توسعه وب سایت را فراهم آورد.