پشتیبانی سئو

پشتیبانی سئو

پشتیبانی سئو به معنی بکارگیری تکنیک‌های مختلف به منظور افزایش نمایش سایت در موتورهای جستجو و بالا رفتن مخاطبین وب سایت در نظر گرفته می‌شود. در پشتیبانی سئو، متخصصین می‌بایست با استفاده از ترفند‌های مختلف راه‌هایی برای افزایش ترافیک سایت یافته و تلاش کنند تا صفحات را در جایگاه‌های قابل قبولی قرار دهند. این نوع پشتیبانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و باید به دست افراد متخصص و مجرب انجام شود تا جلوی جریمه یا پنالتی شدن وب سایت را بگیرید. در نتیجه برای دریافت این خدمات بهتر است به شرکت‌هایی مراجعه کنید که همانند جاب تیم سال‌هاست در این زمینه به فعالیت پرداخته و با تمامی الگوریتم‎‌های موتورهای جستجو به خوبی آشنایی دارند.

برخی از نمونه کارها

پشتیبانی سئو چیست؟

پشتیبانی سئو یک فرایند پیچیده و تخصصی در نظر گرفته می‌شود که پس از ساخت سایت به آن احتیاج خواهید داشت تا بتوانید به جایگاه و رتبه مناسبی در گوگل دست پیدا کنید. به این ترتیب زمینه مناسب برای جذب مشتریان بیشتر فراهم شده و شرایطی برایتان به وجود خواهد آمد تا به افزایش فروش و در نهایت به کسب درآمد بیشتر دست پیدا کنید. شرکتی که برای پشتیبانی سئو برمی‌گزینید باید مهارت و تجربه زیادی در این حوزه داشته باشد تا با استفاده از مهارت و دانش خود بتواند رتبه‌ها را افزایش داده و ترافیک ارگانیک وب سایت را به میزان قابل توجه بالا ببرد. این نوع پشتیبانی طیف بسیار گسترده‌ای دارد در نتیجه می‌بایست با تخصص کافی انجام شود تا بتوانید شاهد نتایج در این زمینه باشید. با استفاده از خدمات پشتیبانی سئو می‌توانید به راحتی کسب و کار خود را توسعه داده و رشد کنید به این ترتیب صاحبان مشاغل می‌توانند با خیالی راحت کسب و کارشان را مدیریت کنند.

پشتیبانی سئو چیست؟

پشتیبانی سئو در جاب تیم

شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که فرایند پشتیبانی سئو را به طور تخصصی انجام می‌دهند از جمله بهترین آن‌ها باید به شرکت پشتیبانی سایت جاب تیم اشاره داشته باشیم که با ارائه خدمات گسترده به شما یاری خواهد رساند تا وضعیت فعلی خود را در موتورهای جستجو حفظ کرده و به این ترتیب به مرور زمان درآمدتان را افزایش دهید. کارشناسان در این مجموعه تلاش خواهند کرد تا با فعالیت‌های مستمر و تکرار فرایند بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو رتبه‌ها را حفظ کنند به این ترتیب بهترین وضعیت را برای کسب و کار شما رقم خواهند زد.

برای آگاهی از پشتیبانی سئو در جاب تیم پکیج‌های مختلفی که در سایت قرار گرفته‌اند را مورد توجه قرار دهید. همچنین به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و رفع ابهام کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا زاویه دید مناسبی در این زمینه برایتان ایجاد شود. مشاوران تمام تلاش خود را می‌کنند تا به صورت شفاف و واضح سوالات شما را پاسخ داده و به این ترتیب یاریتان برسانند که بهتر است از کدام بسته در جاب تیم استفاده کنید. جلسات مشاوره در جاب تیم به منظور دریافت پشتیبانی سئو به صورت مجازی و آنلاین و به طور کاملا رایگان برگزار خواهند شد در نتیجه به طور دقیق این موضوع را مورد توجه قرار دهید.

هزینه پشتیبانی سئو

هزینه پشتیبانی سئو به پارامترهای مختلفی بستگی دارد، اقداماتی که کارشناسان روی سایت انجام می‌دهند با توجه به وضعیت سایت صورت می‌گیرند در نتیجه قیمت‌ها متغیر خواهند بود، در این زمینه جاب تیم پکیج‌های مختلفی را در اختیارتان قرار داده است تا با در نظر گرفتن وضعیت سایت و اهدافی که دارید بتوانید بهترین بسته را برای کسب و کارتان انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. با توجه به این موضوع توصیه می‌شود تا با افراد متخصص سئو صحبت کنید به این ترتیب متوجه خواهید شد که سایت برای حفظ رتبه کلمات کلیدی به چه فعالیت‌ها و امکاناتی نیاز دارد. هزینه پشتیبانی سئو در بازه‌های قیمتی مختلف قرار دارد در نتیجه نمی‌توان یک رقم دقیق برای آن اعلام کرد و هزینه نهایی برای هر وب سایت به صورت جداگانه محاسبه می‌گردد.

هزینه پشتیبانی سئو

مراحل پشتیبانی سئو

مراحل پشتیبانی سئو در جاب تیم دارای فرایندی تعیین شده است که مرحله به مرحله با توجه به اهداف کارفرما و نظارت او انجام خواهد شد. در این زمینه باید بگوییم مراحل پشتیبانی سئو در جاب تیم به شرح زیر خواهد بود.

  • در مرحله ابتدایی کارفرما می‌بایست سایت را برای شرکت جاب تیم ارسال کند تا بررسی‌های لازم انجام شود.
  • در مرحله بعد کلمات کلیدی مناسب به همراه جایگاه برای کارفرما به طور دقیق ارسال خواهد شد.
  • سپس کارشناسان یکی از بسته‌ها را بر حسب صلاحدید انتخاب کرده و آن را برای کارفرما ارسال خواهند کرد تا مورد بررسی قرار گیرد.

خدمات پشتیبانی سئو در جاب تیم

خدمات پشتیبانی سئو در جاب تیم بسیار گسترده بوده و تمامی قسمت‌های سایت را در بر می‌گیرد به این ترتیب می‌توانید به اطمینان خاطر سئو سایت خود را به جاب تیم بسپارید. برخی از مهم‌ترین خدمات جاب تیم در این زمینه به شرح زیر خواهند بود.

  • بهینه سازی کدها: از فاکتورهای مهم در پشتیبانی سئو بهینه سازی کدها در نظر گرفته می‌شود. زمانی که کدها بهینه سازی نشده باشند سرعت وب سایت کاهش پیدا خواهد کرد این موضوع به مرور زمان موجب کاهش رتبه‌ها شده در نتیجه باعث می‌شود تا گوگل وب سایت را کمتر در صفحات نخست به کاربران نمایش دهد.
  • افزایش سرعت سایت: الگوریتم‌ها در موتورهای جستجو همچون گوگل همواره در جهت بالا بردن تجربه کاربری در حال حرکت هستند، هرچه سرعت سایت سریع‌تر باشد تجربه کاربری افزایش پیدا کرده در نتیجه تجربه کاربری نیز ارتقا می‌یابد. این موضوع موجب می‌شود تا گوگل سایت شما را ارزشمند در نظر گیرد در نتیجه آن را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.
  • بهبود نمایش سایت در موتورهای جستجو: یکی از فاکتورهای مهم در پشتیبانی سئو نمایش سایت در قالب‌های مختلف تلفن همراه خواهد بود، این موضوع به طور مستقیم روی تجربه کاربری تاثیرات خود را اعمال کرده و برای موتورهای جستجو از جمله گوگل اهمیت بسیار زیادی دارد در نتیجه در مجموعه جاب تیم به بهترین شکل انجام می‌شود.
  • بهینه سازی محتوا: محتواهای متنی ایجاد شده در وب سایت در رتبه بندی آن بسیار حائز اهمیت در نظر گرفته می‌شوند، محتوای صفحه می‌بایست از نظر کاربران ارزشمند تلقی شود به این ترتیب محتوا باید شفاف، واضح، گویا و بدون مطالب اضافه باشد. درج توضیحات کافی در مورد خدمات و محصولات می‌تواند جایگاه کلمات کلیدی را حفظ کرده و شما را در موقعیت ایده‌آل قرار دهد.
  • بهینه سازی تیترها: گوگل به صفحاتی که تیتر بهتری دارند امتیاز بیشتری تعلق می‌دهد در نتیجه استفاده از تگ‌های هدر از اهمیت بیشتری برخوردار است و در جاب تیم به طور تخصصی و حرفه‌ای انجام خواهد شد در نتیجه این موضوع می‌تواند نقش بسیار موثری در بالا رفتن جایگاه داشته باشد.
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی: استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فعالیت در آن‌ها موجب مطلع شدن کاربر از وجود وب سایت شده و به این موضوع اگر به طور حرفه‌ای و با رعایت استانداردها انجام شود میزان ترافیک سایت را نسبت به گذشته چندین برابر خواهد ساخت، این موضوع به شکل غیر مستقیم روی سئو تاثیرگذار خواهد بود در نتیجه به آن نیز توجه کامل داشته باشید چرا که در پشتیبانی سئو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • ایجاد بک لینک با کیفیت: صفحات هدف در جاب تیم مدام مورد بررسی و بروزرسانی قرار خواهند گرفت، از طرفی اگر کلمات رقابت سنگین داشته و نیاز به بک لینک داشته باشند جاب تیم به طور مداوم این فعالیت را برایتان انجام خواهد داد تا بتوانید بهترین رتبه‌ها را از آن خود کنید. در این زمینه باید توجه داشته باشید که برخی شرکت‌ها موجب لینک سازی اشتباه در سایت‌های اسپم شده و این موضوع باعث خواهد شد تا رتبه‌ها کاهش پیدا کنند.
  • بازاریابی در موتورهای جستجو: خدمات بازاریابی در موتورهای جستجو به دیده شدن وب سایت بسیار یاری رسانده و کسب و کار را به بهترین شکل توسعه خواهد داد. هر چه وب سایت بیشتر در معرض دید کاربران قرار گیرد احتمال ایجاد مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد این موضوع در راستا برندسازی پیش رفته و نرخ رتبه بندی را نیز بالا خواهد برد و همچنین از خدمات مهم پشتیبانی سئو محسوب می‌شود در نتیجه باید به طور تخصصی صورت گیرد.
  • بهینه سازی عنوان صفحه و متا دیسکریپشن: عنوان و متا دیسکریپشن از جمله عواملی هستند که به موتورهای جستجو یاری می‌رسانند تا محتوای صفحه را به خوبی درک کنند، همچنین این دو فاکتور از تشابه با سایت قبا جلوگیری کرده در نتیجه موجب می‌شود تا نرخ کلیک بالا برود به همین دلیل در حفظ جایگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

خدمات پشتیبانی سئو در جاب تیم

چرا به پشتیبانی سئو نیاز داریم

بسیار از افراد تصور می‌کنند زمانی که سایت در صفحه اول گوگل قرار گرفت کار به اتمام رسیده و می‌توانند محصولات یا خدمات خود را به خوبی به مشتریان عرضه کنند، این در صورتی است که رقبا دائما در حال فعالیت روی وب سایت هستند به این ترتیب اگر به طور مستمر روی سایت اقدامات مورد نظر را انجام ندهید به مرور زمان صحنه رقابت را به نفع رقبا ترک کرده و در نتیجه رتبه‌های خود را در کلمات کلیدی از دست خواهید داد. این موضوع می‌تواند به بهترین شکل اهمیت پشتیبانی سئو را یادآورد شود در یک جمله می‌توان گفت در صورتی که نمی‌خواهید جایگاه خود را از دست داده و سقوط کنید به پشتیبانی سئو نیاز خواهید داشت. بنابراین حتما قرارداد سئو را به مدت حداقل 6 ماهه تنظیم نمایید تا تیم ارائه دهنده پشتیبانی سئو بتواند به خوبی استراتژی های خود را پیاده کند.