پشتیبانی php

پشتیبانی php

پشتیبانی php چیست و چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟ بهترین شرکت برای پشتیبانی کجاست؟ هزینه پشتیبانی از فریم ورک php چقدر است و این پشتیبانی چه انواعی دارد؟ پس از طراحی سایت با php باید یک تیم پشتیبان را در اختیار داشته باشید تا در نگهداری و ارتقا سایت به شما کمک کند. در صورتی که به دنبال پشتیبانی اختصاصی از سایت خود هستید اما سوالاتی در این زمینه برایتان وجود آمده با ما همراه شوید تا به طور دقیق تمامی آن‌ها را پاسخ داده و دیدگاهی مناسب در ذهنتان شکل دهیم.

پشتیبانی php چیست؟

پشتیبانی php در حالت جامع مناسب برای افرادی است که از این فریمورک برای ساخت وب سایت خود استفاده کرده و قصد پشتیبانی و توسعه آن را دارند. این نوع پشتیبانی برای بهبود پروژه‌های php، cms  و ... کاربرد بسیار بالایی را از خود نشان داده است. بر این اساس که مشکلات و باگ‌های وب سایت را مورد بررسی قرار داده و شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا سایت بهبود پیدا کرده و با وضعیتی استاندارد و مناسب در دسترس کاربران حاضر در اینترنت قرار گیرد. بسته به اینکه سایت با استفاده از چه فناوری ساخته شده و به چه فریم ورکی برنامه نویسی آن انجام شده به میزان متفاوتی از پشتیبانی نیاز خواهید داشت در نتیجه متخصصین در این زمینه وظیفه تعیین خدمات و امکانات پشتیبانی php را بر عهده خواهند گرفت و پیشنهاداتی را در اختیارتان قرار خواهند داد تا از بهترین خدمات بهره مند شوید.

خدمات پشتیبانی php

خدمات پشتیبانی php بسیار گسترده بوده و در شرکت جاب تیم به صورت استاندارد و اصولی انجام خواهد شد. برخی از این خدمات به شرح زیر قابل تعریف هستند.

  1. داکیومنتیشن یا داکیومنت نویسی برای توصیه و توضیح پروژه انجام شده و تمامی استانداردهای داکیومنت نویسی در آن رعایت خواهد شد.
  2. ریفکتور کدها به بهترین شکل انجام شده و ساختار کد بدون تغییر عملکرد آن عوض خواهد شد.
  3. نگهداری از وب سایت و بهینه سازی کدها در جاب تیم به صورت اختصاصی انجام می‌شود.
  4. بر اساس باگ‌های مشاهده شده آپدیت‌هایی برای وب سایت در نظر گرفته می‌شود.
  5. در صورت نیاز برای امنیت سایت مشاوره در اختیار کارفرمایان عزیز قرار خواهد گرفت.

قیمت پشتیبانی php

قیمت پشتیبانی php با توجه به سورس کد دریافت شده از کارفرما مشخص می‌شود، در این زمینه کارشناسان باید در ابتدا وب سایت را از تمامی جهات مورد بررسی قرار دهند تا تمامی امکانات مورد نیاز در آن مشخص شود. بر این اساس هزینه‌ای را برای بهینه سازی و بهبود کدها در نظر خواهند گرفت. نکته مهمی که در تعیین قیمت نهایی تاثیرگذار است را باید امکانات مورد نیاز کارفرما را در نظر بگیریم. در نهایت باید بگوییم که جاب تیم تلاش دارد تا با دریافت هزینه معقولانه و مقرون به صرفه بهترین خدمات خود را در اختیار قرار دهد در نتیجه انتخابی مناسب برای شما عزیزان خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که مشاوره‌های اولیه به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه برگزار می‌شوند که می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین از آن‌ها بهره مند شوید. در صورت تمایل با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید تا اطلاعاتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. همچنین کارشناسان ما زمانی را برای جلسه تعیین خواهند کرد.

انواع پشتیبانی php در جاب تیم

پشتیبانی php در جاب تیم انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز کارفرما انجام خواهند شد.

  • پشتیبانی ساعتی

در پشتیبانی ساعتی کارشناسان بسته به هر ساعتی که روی پروژه فعالیت انجام می‌دهند مبلغی را از کارفرما دریافت خواهند کرد.

  • پشتیبانی پروژه محور

در پشتیبانی پروژه‌ای متخصصین با توجه به نوع پروژه قراردادی را عقد کرده و فعالیت را روی وب سایت آغاز می‌کنند.

  • پشتیبانی زمانی

در پشتیبانی زمانی که می‌تواند بازه‌ای متغیر داشته باشد و اصولا 6 ماهه یا 1 ساله است کارشناسان در مدت زمان مشخص شده به هر میزان که بتوانند پشتیبانی را انجام خواهند داد.

پشتیبانی php برای چه مواردی انجام می شود؟

پشتیبانی php برای موارد مختلفی انجام می‌شود و بر این اساس می‌توانید به صورت گسترده از خدمات آن بهره مند شوید. برخی از مواردی که قابلیت بهره مندی از این نوع پشتیبانی را دارا هستند به شرح زیر خواهند بود.

  • سایت با وردپرس
  • سایت با جوملا
  • سایت با لاراول

و ...

برای دریافت این نوع پشتیبانی با شماره‌های موجود تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مراحل پشتیبانی php در جاب تیم

مراحل پشتیبانی php در جاب تیم یک فرایند از پیش تعیین شده دارد که توسط کارشناسان این حوزه انجام شده و مرحله به مرحله جلو می‌رود.

  1. در مرحله اول کارشناسان به صورت رایگان مشاوره‌هایی را در اختیارتان قرار خواهند داد.
  2. در مرحله بعد سورس کد دریافت شده از سوی کارفرما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مشخص می‌شود که آیا قابل توسعه است یا خیر.
  3. پس از آن نوبت به تعیین قیمت خواهد رسید که به صورت دقیق از سوی متخصصین مشخص خواهد شد.
  4. سپس فعالیت‌های مشخص شده تسک به تسک انجام خواهند شد و گزارش‌هایی کامل در اختیار کارفرما قرار خواهند گرفت.
  5. در نهایت کارفرما می‌بایست پروژه را بازبینی کند تا در صورت نیاز تغییرات مورد نظر در سایت اعمال شود.

اهمیت استفاده از پشتیبانی php

اهمیت استفاده از پشتیبانی php زمانی مشخص می‌شود که سایت آنطور که باید عملکرد مناسبی را از خود نشان نمی‌دهد. از عواملی که ضرورت این نوع پشتیبانی را مشخص می‌کنند باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

از بین رفتن مشکلات فنی و امنیتی بسیار مهم در نظر گرفته می‌شود. زمانی که وب سایت از نظر حملات سایبری و خطاهای فنی زیاد آسیب می‌بیند با پشتیبانی تخصصی به سرعت مشکلات را از بین برده و بهبود پیدا خواهد کرد.

بروزرسانی و ارتقای وب سایت با استفاده از پشتیبانی انجام خواهد شد در نتیجه برای بالا بردن میزان امنیت، وب سایت می‌بایست به صورت مستمر تحت پشتیبانی قرار گیرد.

افزودن امکانات جدید با توجه به نیاز کارفرما از جمله پارامترهای مهم است که در شرکت جاب تیم به شکل تخصصی انجام خواهد شد و با در نظر گرفتن نیازهای روز امکاناتی متناسب در وب سایت تعبیه می‌شود.

چرا در پشتیبانی php بهتر است با شرکت همکاری کنید

در بهره مندی از خدمات پشتیبانی php توصیه می‌کنیم به جای همکاری با شخص با شرکتی متخصص و مجرب در این زمینه همکاری داشته باشید چرا که این اقدام باعث خواهد شد تا یک تیم حرفه‌ای را برای توسعه بخشیدن به برنامه نویسی سایت استخدام کنید و با کارشناسان و متخصصین در ارتباط باشید. همچنین این موضوع از ایجاد درگیری‌های قضایی نیز جلوگیری خواهد کرد. شرکت به دلیل عقد قرارداد قانونی خود را موظف می‌داند تا به صورت حرفه‌ای تمامی بندهای قرار داد را رعایت کرده و بر این اساس شرایطی را ایجاد کند که کارفرما به آن نیاز دارد. همچنین اگر با شرکتی چون جاب تیم که سال‌هاست در این حوزه فعالیت دارد به همکاری بپردازید بی شک شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا به بهترین نحو مسیر موفقیت را کوتاه گردانید.

مقاله پشتیبانی php با توجه به پروژه‌های انجام شده در این زمینه و با در نظر گرفتن دانش و تجربه متخصصین تهیه و در دسترس قرار گرفته تا تمامی کارفرمایان و صاحبین بیزینس بسته به حوزه‌ای که در آن فعالیت دارند و با توجه به وضعیت وب سایت با بهترین شرکت پشتیبانی همکاری داشته و کسب و کار خود را رونق بخشند.