طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت یا طراحی تیزر تبلیغاتی روشی برای معرفی محصولات یا خدمات بیزینس شما برای مشتریان است. برای معرفی محصول به شکل درست برای مخاطب خود، تولید تیزر تبلیغاتی یک روش هدفمند و پربازده خواهد بود. این روش کمک می کند آگهی خود اعم از تیزر تبلیغاتی تلویزیونی، تیزر تبلیغاتی رادیویی، رسانه محیطی و چاپی را به راحتی برای مخاطب ارائه کنید. طول زمان تبلیغات شما در تیزر عموما 10 الی 120 ثانیه خواهد بود البته می توانید تایم بیشتر از 120 ثانیه را نیز براساس نوع تبلیغات خود سفارش دهید

یکی از راه های تقویت برند شما نسبت به رقبا در تبلیغات، ساخت تیزر حرفه ای است که هویت برند شما را به مخاطبین به درستی انتقال می دهد و براساس سناریو تلاش می شود به صورت حرفه ای ارزش ها، اهداف و داستان برند شما در ذهن مخاطب نقش بندد.

امروزه با توجه به در دسترس بودن شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و عادت کردن عموم جامعه به مشاهده تیزرهای مختلف در این شبکه و شبکه های مشابه، اکثر برندهای معروف درخواست تولید و ساخت تیزرهای خاص برای برند خود را دارند تا بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند.

تعداد پکیج: 4
بازدید: 1482
پرسش و پاسخ: 12

پلن ویژه

دوربین (انتخابی کارگردان)

بازیگر نام آشنا

جلوه های ویژه

موزیک انتخابی

تدوین حرفه ای

ارائه ایده و سناریو

زمان تولید: حداکثر 30 روز

پلن A

دوربین (انتخابی کارگردان)

بازیگر نیمه حرفه ای

جلوه های ویژه

موزیک انتخابی

تدوین حرفه ای

ارائه ایده و سناریو

زمان تولید: حداکثر 20 روز

پلن B

دوربین (انتخابی کارگردان)

بازیگر معمولی

جلوه های ویژه

موزیک انتخابی

تدوین حرفه ای

ارائه ایده و سناریو

زمان تولید: حداکثر 15روز

پلن C

دوربین (انتخابی کارگردان)

بازیگر آماتور

جلوه های ویژه

موزیک انتخابی

تدوین حرفه ای

ارائه ایده و سناریو

زمان تولید: حداکثر 10 روز

انواع تیزر تبلیغاتی براساس معنای هنری

  • تیزر رئال

 این نوع تیزر به صورت واقعی جلوه می کند. بدین صورت که در ابتدا، سناریو نوشته می شود، سپس از محصولات فیلمبرداری شده، این فیلم ها توسط تدوینگر ادیت و تیزر آماده می شود.

  • تیزر موشن گرافیک

 در این نوع تیزر، فیلمبرداری با دوربین واقعی صورت نمی گیرد، بلکه همه چیز کاملا مجازی می باشد و طراحی و تولید تیزر با استفاه از نرم افزار انجام می شود.

  • تیزر تبلیغاتی انیمیشنی

 این نوع تیزرها به دو مدل دو بعدی و سه بعدی تقسیم می شوند که معمولا در شبکه های تلویزیونی کاربرد دارند.

  • تیزرهای استاپ موشن 

استاپ موشن از تدوین مجموعه زیادی عکس به وجود می آید. یعنی جای دوربین را ثابت نگه داشته و اشیا را در هر فریم تکان می دهند و عکاسی می کنند. در نهایت عکس ها رو به هم چسبانده و با ترکیب افکت های گرافیکی یک تیزر جذاب خلق می کنند.

  • تیزر تلفیقی

 به ترکیب تیزر رئال و موشن گرافیک می گویند. در این نوع از تیزرها، بخشی از کلیپ به صورت فیلمبرداری و بخش دیگر با نرم افزار های گرافیکی ساخته می شود.

انواع ساخت تیزر تبلیغاتی در جاب تیم

  1. ساخت تیزر موشن گرافیک
  2. ساخت مستند شهری
  3. ساخت فیلم صنعتی
  4. ساخت تیزر تلویزیونی
  5. ساخت انیمیشن
  6. ساخت تیزر برای شبکه های اجتماعی
  7. ساخت تیزر استاپ موشن 

مراحل ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی

  • ارسال درخواست مشتری : شما می توانید به صورت مستقیم یا از طریق واتساپ اقدام به ارسال درخواست خود مبنی بر تولید تیزر تبلیغاتی کنید.
  • بررسی و مشاوره رایگان : کارشناسان ما در جاب تیم پس از بررسی درخواست شما پیشنهادات مختلفی برای شما ارائه خواهند کرد.
  • عمل : پس از بررسی های مختلف و برآورده شدن نظر شما، زمان و قیمت ارسال خواهد شد.

مراحل اصلی تولید یک تیزر تبلیغاتی

  • پیش تولید تیزر : یعنی مرحله ابتدایی برای کسب اطلاعات از سفارش دهنده ی تیزر، صحبت با مدیر عامل و کارشناسان شرکت،بازید از لوکیشن ها و دیدن محصولات، ، طراحی سناریو از طرف سازنده ی تیزر و جمع آوری گروه سازنده برای شروع کار.
  • تولید تیزر : تمامی برنامه ریزی هایی که در مرحله ی پیش تولید در نظر گرفته ایم را باید در مرحله ی تولید به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم.
  • پس تولید تیزر : هنگامیکه کار تولید به پایان می رسد شروع به تدوین، انجام جلوه های ویژه، اصلاح رنگ و نور و قاب و صداگذاری می کنیم که این مرحله بسیار اهمیت دارد چراکه می توان اشتباهاتی که در مراحل قبل پیش آمده است را جبران کنیم.

مزیت‌های ساخت تیزر تبلیغاتی

طبق تحقیقات تبلیغات بازرگانی، به میزان قابل توجهی بر جستجوي محصول مورد نظر در هنگام خرید تاثیرگذار اسـت درواقع آشنابودن با نام محصول به طور نسبی بر خرید آن موثر است. همچنـین نتـایج حـاکی از وجود رابطه مستقیم بین زمان پخش آگهی مخصوصا در بین برنامه هاي پربیننده، تکرار آگهی ها، استفاده از جاذبه هاي تبلیغاتی، موسیقی جذاب پخش شده در بکگراند و وجود طنز در تبلیغ، با جلب توجه و تاثیرپذیري مخاطبان می باشد.

پس یک تیزر تبلیغاتی جذاب و مناسب نتایج زیر را به دنبال دارد:

  1. معرفی برند
  2. حس آشنایی و صمیمیت بین مخاطب و آن کالا
  3. ماندگاری و اثربخشی تبلیغات در قالب فیلم
  4. ایجاد حس اعتماد مشتری
  5. امکان به اشتراک‌گذاری آنها در رسانه های مختلف
  6. افزایش فروش
  7. افزایش تعامل و تبدیل مخاطب به مشتری
  8. نمایش وجه تمایز خود با رقبا

در ساخت تیزر تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

مهمترین عامل در مطرح کردن سوژه تبلیغاتی خلاقیت و نوآوری است. درواقع آنچه باعث جذاب شدن یک تیزر تبلیغاتی می شود، بکر بودن سوژه و نحوه ی ساخت کلیپ به گونه ای که برای بیننده جالب توجه باشد و او را به فکر و اندیشه وا دارد یا به رفع یکی از نیازهایش امیدوار سازد. به این نکته توجه کنید که اگر موضوع تیزر نهایی تکراری و کپی برداری از دیگر تبلیغات باشد، یا زمان آن بیش از حد استاندارد باشد نتیجه نخواهد داد.

تحقیقات نشان داده است که اگر زمان تبلیغات از 1 الی 2 دقیق تجاوز کند باعث کم شدن بینندگان آن می شود. پس حتما تیزرتان کوتاه و خلاصه باشد. همچنین سعی کنید شروع ویدیو بسیار جذاب باشد درغیراینصورت مخاطب نسبت به دیدن کلیپ شما ترغیب نخواهد شد علت این امر گستردگی تبلیغات دنیای امروزی است که باعث شده مردم تنها به دنبال بهترین ها باشد.

در برخی موارد افزودن یک محتوای مبهم به تیزرتان باعث درگیر شدن ذهن بیننده خواهد شد و حتی امکان دارد چندبار تبلیغ شما را نگاه کند تا از رمز و راز نهفته در آن باخبر شود.

می توانید تیزرتان را از شبکه های اجتماعی مختلف (از طریق اینفلوئنسرها) پخش کنید تا تعاملتان بالاتر رود.

چرا تیزر تبلیغاتی برای بیزینس و  کسب و کار شما الزامیست؟

برای بیزینس خود برنامه های مختلف بازاریابی ترسیم می کنید و سعی می کنید تبلیغات مستمر و دارای تاثیر در ورودی بیزینس داشته باشید اما بازاریابی بدون تبلیغات هیچ معنایی در فضای آنلاین امروزی نخواهد داشت امروزه همه شرکت ها بر این امر واقف شده اند که برای آگاهی و و جذب مشتریان وفادار برای محصولات باید آگاهی درستی ایجاد شود وقتی مشتری حس کنجکاوی نسبت به محصول شما داشته باشد دقیقا می داند برای چه منظوری محصول یا خدمات شما را انتخاب کرده است در اینجا یک تیزر تبلیغاتی مناسب با یک سناریو حرفه ای می تواند هدف را به مشتری انتقال و حس کنجکاوی در او را ایجاد کند جاب تیم می تواند در برای ارائه محصول و خدمات شما بهترین تیزرهای مورد نظر را تولید و ارائه کند.

ویژگی تیزر تبلیغاتی حرفه ای ساخته شده در جاب تیم

جذابیت خلاقیت در تمام مراحل زمانبندی درست برای تحویل قیمت و تعرفه مناسب

قیمت و تعرفه برای تولید تیزر تبلیغاتی

سناریو تیزر، نوع تیزر درخواستی، زمان و ... تعیین کننده قیمت و تعرفه برای تولید یک تیزر برای بیزینس شما خواهد بود برای همین مورد شما می توانید به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید تیم ما در اسرع وقت بررسی های مورد نیاز را برای قیمت و اطلاع رسانی به شما انجام خواهد داد.

شماره های تماس مستقیم    09357669329     و    09308297906

ویژگی تیزر تبلیغاتی خوب از نظر کارشناسان ما

به یاد ماندنی در ذهن مشتری معرف برند مخاطب هدف را نشانه می رود ارتباط با احساسات مخاطب ایجاد نیاز به محصول و خدمات در مخاطب

مهمترین اعضای تیم ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی

  1. نریتور
  2. تدوین
  3. نورپرداز
  4. نویسنده
  5. صدابردار
  6. فیلم‌بردار
  7. کارگردان

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی یک نوع آگهی است که ایجاد سرنخ، نشانه و کنجکاوی را برای بیننده ایجاد می کند این تبلیغات در قالب تصویر، ویدیو و ... ساخته می شود درواقع این نوع تبلیغات اطلاعات کامل را به مخاطب انتقال نمی دهد و تا زمان رو نمایی کامل محصول هدف مشغول نگه داشتن ذهن مخاطبین را دنبال می کند.

چند نمونه از جالب ترین تیزر های تبلیغاتی جهان

برای آشنایی بیشتر شما بهتر است چند نمونه از تیزهای تبلیغاتی جالب و کوتاه که در جهان ترند شدند را مشاهده کنیم و بیشتر با این مفهوم آشنا شوید:

تیزر تبلیغاتی محصول اسلک (slack)

Slack اکشن های زنده را با انیمیشن ترکیب می کند تا محصول خود را جذاب توضیح دهد.

لینک ویدیو: https://youtu.be/7sqVXngvWbI

ویدیوی تیزر تقویم Google

این ویدئو به وضوح انگیزه ایجاد تقویم گوگل را توضیح می دهد. ویدیوی تیزر شامل سکانس های لایو اکشن شگفت انگیز و موشن گرافیک است. این ویدیو نمونه ای عالی از تبلیغات تیزر با مفهومی عالی، اسکریپت قابل فهم و رنگ ها و ارائه بسیار جذاب است.

لینک ویدیو: https://youtu.be/MSTmkvn060E

تیزر تبلیغاتی محصول جی شاک (G-Shock)

G-Shock، یکی از برندهای فرعی کاسیو، مقاومت در برابر آب و دوام ساعت خود را از طریق یک تیزر ویدیویی در تبلیغات خود به نمایش گذاشت.

لینک ویدیو: https://youtu.be/604ccuixGz4

تیزر تبلیغاتی محصول OnePlus 6

در این تیزر با نمایش زوایای مختلف محصول سرعت موزیک بیشتر می شود تا اهمیت محصول به مخاطب انتقال داده شود

لینک ویدیو: https://youtu.be/GcXUi1Xj9i8

10 نکته در طراحی تیزر تبلیغاتی

  1. ایده خلاقانه
  2. ایجاد ابهام برای کنجکاوی در مخاطب
  3. تمرکز بر مخاطب به جای تمرکز بیشتر روی محصول
  4. انتشار در شبکه های اجتماعی
  5. استفاده از اینفلوئنسرهای محبوب
  6. ایجاد شمارش معکوس روزانه و ساعتی برای نمایش محصول
  7. معما و تست برای درگیر کردن بیشتر ذهن مخاطب
  8. از همه پلتفرم های آنلاین برای دیده شدن تیز خود استفاده کنید
  9. زمان، اصل مهم در تبلیغات را مدیریت کنید
  10. از فرمت های مختلف ویدیو، تصویر، ایمیل و ... با استراتژی استفاده کنید