آژانس دیجیتال مارکتینگ

5 آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر ایران

آژانس دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ای است که از روش‌های نوین بازاریابی استفاده می‌کند تا بتواند به بهترین نحو فروش و درآمد کسب و کارهای مختلف را افزایش دهد. البته باید توجه داشته باشید که تمامی آژانس‌ها عملکرد یکسانی ندارد، در نتیجه ممکن است خدمات و اهداف هر مجموعه با مجموعه دیگر متفاوت باشد. در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ کمپین‌های مختلفی برای تقویت و برندسازی شرکت مربوطه به وجود می‌آید. جالب است بدانید این مجموعه‌ها گاها علاوه بر بکارگیری تکنولوژی از روش‌های سنتی نیز برای بازاریابی استفاده می‌کنند تا بتوانند اهداف خود را اجرایی کنند.

5 شرکت دیجیتال مارکتینگ برتر کدام اند؟ متاسفانه طی سال های اخیر افراد سودجو تحت عنوان شرکت های دیجیتال مارکتینگ خسارات زیادی را به کسب و کار مردم وارد کرده اند. به همین دلیل قصد داریم با معرفی بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در ایران، یک بار برای همیشه جلوی شرکت های کلاهبردار را بگیریم.

تیم ما با بررسی دقیق فعالیت شرکت های دیجیتال مارکتینگ و درصد رضایت مشتریان آن ها، 5 شرکت دیجیتال مارکتینگ برتر را انتخاب کرده تا به شما معرفی کند. این را هم در نظر بگیرید که ممکن است شرکت های دیجیتال مارکتینگ دیگری نیز باشند که کیفیت خدمات آن ها بالاست اما در این مقاله فرصت نشده تا به آن ها بپردازیم. پس با ما همراه باشید...

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در یک جمله باید گفت یک آژانس دیجیتال مارکتینگ شرکتی است که در زمینه مسائل فنی و عرضه روش‌های خلاقانه برای بازاریابی تجربه و دانش کافی را داشته و به نوعی می‌توان آن را نسخه بروز شده شرکت‌های تبلیغاتی که در گذشته فعالیت می‌کردند دانست. نکته‌ای که در این حوزه می‌تواند یک شرکت را نسبت به مجموعه‌های دیگر متمایز کند استفاده از تکنولوژی‌های جدید و خلاقانه‌ایست که مخاطب را به سوی کسب و کار هدایت می‌کند.

از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در این آژانس‌ها باید به مدیریت شبکه‌های اجتماعی، مدیریت وب سایت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، ساخت وب سایت و ... اشاره داشته باشیم. در یک جمله اگر بخواهیم آژانس دیجیتال مارکتینگ را تعریف کنیم باید بگوییم مجموعه‌ای که تلاش می‌کند با استفاده از استراتژی‌های گوناگون کسب و کار را از رقبا متمایز جلوه داده و همچنین زمینه‌ی مناسب برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر را به روش‌های نوین فراهم سازد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چه اهدافی دارد؟

اهداف این مجموعه‌ها با توجه به نوع پروژه و درخواستی که کارفرما دارد متنوع خواهد بود. اما مهم ترین هدفی که یک آژانس دارد تقویت برندسازی یک شرکت یا هر نوع کسب و کار دیگری در نظر گرفته می‌شود. اهداف اصلی یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر هستند.

  • استفاده از جدیدترین روش‌ها و ابزارهای مختلف برای بالا بردن میزان فروش برند در بازه‌ی کوتاه مدت تا بلند مدت
  • تحلیل دقیق رقبا به منظور ارائه بهترین راه برای افزایش فروش، در حقیقت یک آژانس دیجیتال مارکتینگ از نتایج بدست آمده کمک می‌گیرد تا با توجه به حوزه کاری تبلیغات پربازده‌ای را در اختیار شما قرار دهد.
  • اجرای پروژه با کمترین هزینه نیز از مهم ترین اهداف این مجموعه‌ها در نظر گرفته می‌شود. در حقیقت آژانس دیجیتال مارکتینگ سعی می‌کند به شما کمک کند تا با کمترین هزینه به بیشترین درآمد دست پیدا کنید.
  • بهینه سازی کمپین‌های مختلف برای معرفی کسب و کار به مخاطبین هدف از مهم ترین اهداف یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته می‌شود.

وظایف آژانس دیجیتال مارکتینگ

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ وظایف مختلفی دارد و با توجه به نیروهایی که در اختیار دارد خدمات مختلفی را به کارفرما ارائه خواهد داد. برای مثال اگر یک مجموعه در قسمت محتوا تخصص زیادی داشته باشد به احتمال بالا تبلیغات در قسمت محتوا را برعهده می‌گیرد. از وظایف مهم یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باید به این موضوع اشاره کرد که شرکت باید بتواند بسته به نوع کسب و کار و هدف کارفرما یک برنامه مناسب برای او در نظر بگیرد تا بتواند نرخ بازگشت سرمایه را افزایش دهد. مهم ترین وظایف این نوع مجموعه‌ها به شرح زیر هستند:

  • تولید محتوا از مهم ترین وظایف یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است. مجموعه دیجیتال مارکتینگ وظیفه دارد تا محتوای متنی، تصویری، صوتی و ... را به نحو احسن انجام دهد.
  • همچنین وظیفه چیدن استراتژی مناسب برای بازاریابی را نیز عهده دار خواهد بود.
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ باید به قدری با تجربه باشد که بتواند هزینه‌های مورد نیاز برای بازاریابی را به درستی تخمین بزند.
  • یکی از مهم ترین وظایف برای آژانس دیجیتال مارکتینگ استفاده از تبلیغات آنلاین و در صورت نیاز بکار گرفتن تبلیغات به صورت آفلاین خواهد بود.
  • برخی از شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ خدماتی چون سئو سایت را ارائه می‌دهند که این می‌تواند یکی از وظایف این آژانس‌ها در نظر گرفته شود.

مزایای همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ

اگر با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ باتجربه و متخصص قرارداد بسته باشید بی شک می‌توانید کالا و خدمات خود را به بهترین نحو به فروش برسانید و از این طریق درآمد زیادی بدست آورد. مزایایی که همکاری با شرکت دیجیتال مارکتینگ دربر دارند برای هر کسب و کار یا هر پروژه‌ای متفاوت خواهد بود. برخی از مزایای آژانس دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر است.

  • کاهش هزینه‌های اضافه برای تبلیغات یکی از مهم ترین مزایای همکاری با مجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ است که به شما این امکان را می‌دهد با پرداخت هزینه کمتر بتوانید تعداد بیشتری از مخاطبین را به سوی خود جذب کنید.
  • از بهترین مزایای همکاری با این نوع شرکت‌ها تجزیه و تحلیل اطلاعات آماری است. یکی از معایب روش‌های سنتی این است که این تبلیغات به شما اجازه نمی‌دهند تا بتوانید نرخ تبدیل مشتری را بدست آورید و به همین دلیل هیچ کنترلی روی تبلیغات خود نخواهید داشت، اما با آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌توانید تمامی اطلاعات را تحلیل کنید تا بهترین راه برای تبلیغات را بی‌یابید.
  • از ویژگی‌های مثبت همکاری با مجموعه‎‌های دیجیتال مارکتینگ باید به پیشرفت سازمان به خاطر کمک گرفتن از نیروهای متخصص اشاره کرد.
  • افزایش نرخ بازگشت سرمایه اولیه نیز یکی از مهم ترین نکات مثبت در این زمینه است. اگر با روش‌های سنتی تبلیغات خود را انجام دهید ممکن است هیچگاه نتوانید به مبلغی که در این زمینه سرمایه گذاری کرده‌اید دست پیدا کنید اما همکاری با آژانس‌های معتبر و متخصص احتمال بازگشت هزینه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
  • تحلیل عملکرد رقبا نیز در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که باعث می‌شود بتوانید بهترین روش برای تبلیغ کردن را پیاده سازی کنید در نتیجه فروش بیشتری خواهید داشت.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چه متخصصینی دارد؟

در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ متخصصین و کارشناسان زیادی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند.

  • کارشناس طراحی وب سایت: طراح فردی است که وظیفه ساخت سایت را بر عهده داشته و به این ترتیب زمینه‌ای را ایجاد خواهد کرد تا بتوانید ویترین کسب و کارتان را در فضای موتورهای جستجو در اختیار مشتریان قرار دهید.
  • کارشناس بهینه ساز سایت: ساخت سایت بدون کمک کارشناسان seo تاثیری نخواهد داشت بر این اساس متخصصین با توجه به نوع سایت و هدف کارفرما، وب سایت را به رتبه‌های اول در گوگل می‌رسانند.
  • متخصص گرافیست: کارشناس گرافیست در حقیقت فردی است که وظیفه دیزاین و زیبایی سایت و شبکه‌های اجتماعی را بر عهده گرفته و به این ترتیب شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا نظر مخاطب را به کسب و کارتان جلب کند.
  • کارشناس شبکه‌های اجتماعی: شبکه‌های اجتماعی پتانسیل بسیار بالایی برای کسب و کار دارند و همچنین به سبب طیف بسیار گسترده از مخاطبین می‌توانند به بهترین شکل امکان پیشرفت را برایتان فراهم کنند که این اقدامات تنها به دست کارشناس شبکه‌های اجتماعی امکان پذیر است.
  • کارشناس تولید محتوا: تولید محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر به درستی و با اصول انجام شود سایت و پیج را در معرض کاربران هدف قرار داده بر این اساس مخاطبین زیادی را به مشتری تبدیل خواهد کرد.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ

بر اساس توانایی و نیاز مشتریان یک آژانس باید خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهد تا بتواند به بهترین شکل نیاز آن‌ها را برطرف کند. برای اینکه موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید بهتر است از تمامی خدماتی که مجموعه دیجیتال مارکتینگ در اختیارتان می‌گذارد به بهترین شکل استفاده کنید. برخی از مهم ترین خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر هستند.

  • برنامه نویسی استاندارد برای سایت و بهینه سازی آن با استفاده از خدمات سئو
  • ایمیل مارکتینگ و اس‌ام‌اس مارکتینگ
  • سوشیال مارکتینگ و استفاده از تبلیغات بنری آنلاین
  • سرویس تبلیغاتی با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تلفن گویا و ...

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران

به احتمال زیادی تا کنون متوجه رشد سریع کسب و کارهای اینترنتی شده‌اید، به دلیل توسعه حوزه‌هایی نظیر فناوری اطلاعات و استفاده کاربران از فضای اینترنت این روزها شاهد تغییر رویه کسب و کارهای سنتی و همکاری آن‌ها با آژانس یا شرکت دیجیتال مارکتینگ هستیم.

این مجموعه‌ها به بهترین نحو با انواع بازار کار در ارتباط هستند در نتیجه زمینه‌ای را فراهم خواهند کرد تا بتوانید از رقبا پیشی گرفته و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید. در ادامه قصد داریم تا 5 شرکت دیجیتال مارکتینگ برتر در ایران را در اختیارتان قرار دهیم تا با ارائه یک تاریخچه کوتاه بتوانید به دیدگاه واضحی در این زمینه دست یابید و با بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ همکاری کنید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ جاب تیم

آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم از مجموعه‌هایی است که چندین سال در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشته و به این ترتیب خدمات مختلفی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. در این شرکت دیجیتال مارکتینگ با در نظر گرفتن این که در چه حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستید، کاربران و پرسونا هدف مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا با توجه به رفتار مخاطب کمپین‌های تبلیغاتی مناسب برایتان پیاده سازی شود.

همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید کارشناسان طراحی وب سایت جاب تیم، یک سایت حرفه‌ای و استاندارد برایتان طراحی کرده و همچنین سئوکاران در این آژانس آن را برای موتورهای جستجو بهینه خواهند کرد. همانطور که دریافتید مجموعه جاب تیم تلاش دارد تا بتواند تمامی نیاز کارفرما را درک کرده و به این ترتیب خدمات مختلف خود را به طور اصولی و قانونی ارائه دهد.

 این موضوع باعث خواهد شد تا دیگر نیاز نباشد با چندین شرکت مختلف قرارداده بسته و زمان ارزشمند خود را تلف کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم در شهر تهران واقع شده است به همین دلیل در صورتی که تمایل دارید با این مجموعه در ارتباط باشید می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته یا به آدرس این شرکت واقع در هفت تیر مراجعه فرمایید تا به طور کاملا رایگان در حوزه مورد نظر مشاوره دریافت کنید.

شماره تماس مجموعه جاب تیم: 09308297906

سایت جاب تیم: jobteam.ir

شرکت دیجیتال مارکتینگ جاب تیم

آژانس دیجیتال توسعه

شرکت دیجیتال مارکتینگ دیجیتال توسعه یکی از مجموعه‌هایی است که در زمینه بازاریابی به طور گسترده مشغول به فعالیت بوده و همواره تلاش دارد تا بتواند نیاز مشتریان خود را به طور کامل رفع کند. از خدمات این شرکت باید به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا، برندسازی و کمپین‌های بازاریابی نیز اشاره داشته باشیم.

کارشناسان دیجیتال توسعه با بهره مندی از دانش و تجربه خود تلاش خواهند کرد تا با در نظر گرفتن اهداف کارفرما پیشنهادات خلاقانه‌ای را ارائه داده و به این ترتیب استراتژی مناسبی برای رشد و گسترش کسب و کار در اختیارتان قرار دهند.

آژانس دیجیتل مارکتینگ دالیان مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ دالیان مارکتینگ پس از جاب تیم و دیجیتال توسعه سومین شرکت دیجیتال مارکتینگ برتر در ایران به حساب خواهد آمد که به طور گسترده زمینه گسترش کسب و کار و ورود به دنیای دیجیتال را برایتان فراهم می‌کند.

متخصصان این مجموعه به سبب تجربه‌ و سال‌ها تلاش در این حوزه با انواع بازار کار آشنا بوده و با بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو تلاش خواهند کرد تا مسیر کاربران را به سوی وب سایت هموار سازند. این مجموعه تلاش دارد تا برندسازی را به خوبی انجام داده و به نوعی اسمتان را در ذهن مخاطب حک کند. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و گوگل نیز از خدمات مهم این شرکت به حساب خواهند آمد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ دیجی سایت

شرکت دیجیتال مارکتینگ دیجی سایت را می‌توان یکی از بهترین‌ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ به حساب آورد که تا به امروز توانسته با شرکت‌های زیادی در ارتباط باشد و خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهد. این مجموعه از طراحی نام گرفته تا هویت کلامی و بصری را به مخاطبین عرضه کرده و به این ترتیب تلاش دارد تا بتواند فرایند برندینگ را به بهترین نحو انجام دهد.

از جمله خدمات این شرکت دیجیتال مارکتینگ باید به استراتژی، طراحی، مطالعه و هویت برند اشاره داشته باشیم. همچنین در صورت تمایل محتوای مناسبی برایتان ایجاد کرده و فرایند بهینه سازی سایت را بر عهده خواهند گرفت.

شرکت سایت گستران

شرکت دیجیتال مارکتینگ سایت گستران با تجربه مدیریت و بهینه سازی کمپین‌های مختلف به شما یاری خواهد رساند تا بتوانید به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید. این مجموعه انواع روش‌های بازاریابی را با توجه به نیاز کسب و کار مورد توجه قرار می‌دهد تا به نحوی در حوزه رقابتی شما را از رقبا متمایز جلوه دهد.

از خدمات این شرکت می‌بایست به گوگل ادز، تبلیغات آنلاین و ساخت وب سایت نیز اشاره داشته باشیم. سایت گستران با در نظر گرفتن اینکه به چه سایتی احتیاج دارید طراحی سایت را برایتان انجام می‌دهد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ برتر چه امکاناتی دارد؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ یک چتر گسترده از امکانات را به کارفرمایان خود ارائه می‌دهد و تلاش دارد تا بتواند با ابزارهای بازاریابی به بهترین نحو نیاز مشتریان را تحت پوشش قرار دهد. در این زمینه برخی از مهم‌ترین امکانات این مدل از مجموعه‌ها به شرح زیر خواهند بود.

  • بازاریابی دیجیتال شبکه‌های اجتماعی
  • بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو
  • ساخت وب سایت با توجه به نیاز کارفرما
  • بهینه سازی وب سایت و پشتیبانی از آن
  • تبلیغات پرداخت به ازای کلیک
  • بازاریابی با استفاده از ایمیل و محتوا
  • تولید محتوای بصری باکیفیت
  • کپی رایتینگ یا محتوا نویسی
  • تولید محتوای مناسب برای شبکه‌های اجتماعی
  • مدیریت ایمیل و خبرنامه
  • تبلیغات آنلاین و طراحی هویت برند

شرکت دیجیتال مارکتینگ برتز چه امکاناتی دارد؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر ایران چه مزایایی دارد؟

با دریافت خدمات از شرکت دیجیتال مارکتینگ مزایای بسیار زیادی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. با کمی جستجو و گفتگو با صاحبان کسب و کارهای موفق به این نتیجه خواهید رسید که در صورت همکاری با یک شرکت با تجربه و متخصص می‌توانید مسیر هموار و مناسبی را برای رسیدن به کاربران هدف ایجاد کنید. در این زمینه 5 شرکت ارائه شده در لیست با موفقیت بسیاری از پروژه‌ها را به اتمام رسانده و همچنین به خوبی نیاز کارفرمایان را رفع کرده‌اند.

اما شرکت جاب تیم در میان سایر مجموعه‌ها تجربه و دانش بیشتری دارد و به این ترتیب تمامی مشتریان تا کنون از همکاری با این آژانس دیجیتال مارکتینگ راضی بوده‌اند. زمانی که بتوانید به بهترین شرکت قرارداد ببندید دیگر نگران مدیریت وب سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ نیستید چرا که به مرور زمان شاهد افزایش فروش و بالا رفتن درآمد خواهید بود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر ایران چه مزایایی دارد

چرا به شرکت دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟

همانطور که پیش‌تر گفته شد اغلب کسب و کارها امروزه به سمت استفاده از روش‌های نوین و ورود به بازار اینترنتی کشیده شده‌اند در نتیجه اگر تمایل دارید تا از رقبا پیشی گرفته و بتوانید سطح بیشتری از مشتریان را تحت تاثیر قرار دهید به آژانس دیجیتال مارکتینگ نیاز پیدا خواهید کرد. کارشناسان این مجموعه به دلیل تخصص و علمی که در این حوزه دارند با توجه به عملکرد رقبا استراتژی مناسب برایتان چیده و کمک خواهند کرد تا بتوانید به خوبی زمینه بسط و گسترش کسب و کار را فراهم کنید.

به سبب مزایای بسیار زیادی که آژانس دیجیتال مارکتینگ در اختیارتان قرار می‌دهد به دریافت خدمات از این مجموعه نیاز پیدا خواهید کرد. روش‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد که ممکن است تصور کنید می‌توانید برخی از آن‌ها را به تنهایی انجام دهید اما باید بگوییم که اگر این فرایند را به دست افراد متخصص بسپارید بی شک با نتایج بهتری رو به رو خواهید شد. برخی از مهم‌ترین دلایلی که نشان می‌دهد به آژانس دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید به شرح زیر هستند.

  • ارزان بودن آژانس دیجیتال مارکتینگ: در مقایسه با تاسیس یک مغازه و ایجاد کسب و کار سنتی باید بگوییم که این روش واقعا به صرفه و به نوعی اقتصادی در نظر گرفته خواهد شد. همچنین محدودیت‌های روش‎‌های سنتی را در پی نخواهد داشت.
  • تجزیه تحلیل داده‌ها در آژانس دیجیتال مارکتینگ: در این مجموعه‌ها بر عکس روش سنتی می‌توانید استراتژی خود را مورد بررسی قرار دهید چرا که اعداد و ارقام مختلف به طور دقیق در اختیارتان قرار خواهند گرفت. به این ترتیب متوجه خواهید شد که آیا روش بکار گرفته شده مناسب بوده یا نیازمند تغییر استراتژی هستید.
  • تبلیغات هدفمند با آژانس دیجیتال مارکتینگ: در مجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ به سبب شناسایی کاربران و پرسونا تبلیغات به طور هدفمند انجام می‌شود به این ترتیب به بهترین نحو با بکارگیری روش‌های مختلف می‌توانید افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر را تجربه کنید. همچنین مخاطبین به صورت حداکثری به مشتری تبدیل می‌شوند.