مشاوره شبکه های اجتماعی: ارائه راهکار + تبلیغات هدفمند

مشاوره شبکه های اجتماعی ارائه راهکار + تبلیغات هدفمند

امروزه کمتر فردی را پیدا می‌کنید که درگیر شبکه‌های اجتماعی نباشد. طبق نتایج نظرسنجی اخیر ایسپا، ۷۰ درصد مردم ایران، حداقل از یکی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. با توجه  آمار به دست آمده می‌توان به جایگاه شبکه‌های اجتماعی در زندگی مردم پی برد. با استفاده هوشمندانه از شبکه‌های اجتماعی می‌توان به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد. برای رسیدن به موفقیت بهتر است از خدمات مشاوره شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا با چشم باز در دنیای مجازی قدم بردارید.

مشاوره شبکه‌ های اجتماعی چیست؟

با وارد شدن بسیاری از کاربران به دنیای مجازی و افزایش بالای استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی از طریق شبکه‌های اجتماعی به عنوان راه پرطرفدار مهم بین کسب و کارها تبدیل شده است.
با تولید روزافزون محصولات و خدمات باکیفیت و همچنین توجه به روش‌های مختلف تبلیغاتی در فضای اینترنت، استفاده از مشاوره شبکه ‌های اجتماعی باعث شده است تا صاحبان کسب و کار بتوانند  بهترین استراتژی را برای صفحه شبکه اجتماعی خود انتخاب کنید. در واقع مشاوره شبکه‌ های اجتماعی، می‌تواند روش‌های موثر در شناساندن برند به مشتریان و جلب اعتماد و رضایت آن‌ها از محصولات و خدماتی که در کسب و کار شما عرضه می‌شود را پیشنهاد ‌دهد. همچنین برای مدیریت سوشال مدیا نیز راهکارهای مناسبی را پیشنهاد می‌دهد، در جاب تیم می‌توانید با آموزش سوشال مدیا آشنا شوید.

مهم ترین مزایای حضور در شبکه های اجتماعی

  1. ارتباطات سریع و آسان
    کاربران و مشتریان به راحتی می‌توانند با کسب و کار ارتباط برقرار کنند و به آسانی سفارشات خود را ثبت کنند. از طرف دیگر کسب و کارها نیز با سرعت بیشتری می‌توانند شکایات کاربران را در دنیای آنلاین رسیدگی کنند.
     
  2. افزایش دسترسی به مشتریان
    با استفاده از شبکه‌های اجتماعی با افراد زیادی می‌توان در ارتباط بود و دامنه ارتباطات تنها به یک ناحیه ختم نمی‌شود. به طوریکه ممکن است از دورترین کشورها نیز پیام بدهند و محصولات و خدمات شما را سفارش دهند. برای مثال سایت آمازون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های آنلاین در دنیا است که  روزانه هزاران کالا را به سراسر جهان ارسال می‌کند.
     
  3. تحت تاثیر قرار گرفتن مشتریان بالقوه
    با افزایش شهرت و برندسازی افراد زیادی می‌توانند با برند شما آشنایی پیدا کنند‌. در این میان مشتریان بالقوه تحت تأثیر قرار می‌گیرند و تبدیل به مشتریان بالفعل می‌شوند. شبکه‌های اجتماعی یک ابزار کمکی برای خرید کاربران هستند و به وسیله آن می‌توانند بهتر تصمیم بگیرند. امروزه اکثر افراد نیز محصولات خود را بر اساس شبکه‌های اجتماعی انتخاب می‌کنند.
     
  4. افزایش ترافیک سایت با شبکه‌های اجتماعی
    روزانه میلیون‌ها نفر در شبکه‌های اجتماعی به جستجوی مطالب مورد نیاز خود می‌ پردازند. این افراد یا از طریق گوگل می‌توانند به سایت شما وارد شوند و یا از طریق دیگر شبکه‌های اجتماعی به سمت سایت شما هدایت شوند. با افزایش ترافیک سایت، افراد زیادی با کسب و کارتان آشنایی پیدا می‌کنند و این مسئله باعث سودآوری می‌گردد.

از دیگر مزایا شامل موارد زیر می‌باشد:

  • مقرون به صرفه
  • افزایش وفاداری به برند
  • دسترسی به مخاطبان هدف
  • آگاهی از برند و برندسازی
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تحت تأثیر قرار گرفتن مشتریان بالقوه
  • و …

اهمیت مشاوره شبکه‌ های اجتماعی

اهمیت مشاوره شبکه‌ های اجتماعی

همانطور که گفتیم با توجه به گزارشات اعلام شده، امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در زندگی مردم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است به گونه‌ای که اکثر افراد، تمامی کارهای خود مانند خریدهای منزل، سفارش غذا، ارسال پست‌های الکترونیکی و احوال پرسی‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام دهند. افزایش کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز باعث شده است تا اهمیت استفاده از روش‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی افزایش پیدا کند. 
اما باید توجه داشته باشید که نحوه استفاده از روش‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، کار پیچیده‌ای است به طوریکه که اگر با این روش‌ها آشنایی نداشته باشید، اعتبار برند خود را به هنگام تبلیغات از دست خواهید داد. اینجا است که نیاز به مشاوره شبکه های اجتماعی  و متخصصین این کار پررنگ‌تر می‌شود. در مشاوره شبکه ‌های اجتماعی به بررسی پیشینه تبلیغاتی و فعالیت‌های شرکت و همچنین انتخاب بهترین شبکه اجتماعی بر اساس حضور بیشترین مخاطب هدف پرداخته می‌شود و متخصص این کار توجه خود را روی رسیدن به اهدافی مانند، افزایش برندینگ، افزایش فروش و معرفی بهتر محصولات و خدمات، متمرکز می‌کند.

آیا به مشاوره شبکه ‌های اجتماعی نیاز دارید؟

اگر شما نیز مدیریت یک کسب و کار را بر عهده دارید، حتما تا به حال متوجه شده‌اید که فعالیت‌های تبلیغاتی چه تاثیری در اداره امور شرکت شما دارند. لازمه داشتن یک کسب و کار موفق این است که محصولات و خدمات شرکت را با استفاده از روش‌هایی مناسب، به طور وسیعی در بین مخاطبین معرفی ‌کند. امروزه به کار بردن روش‌های تبلیغات قدیمی پاسخگو نیستند و تنها با پرداخت هزینه‌، زمان خود را از بین خواهید برد. در بین انواع متفاوت روش‌های تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند. هیچکدام از صاحبان شرکت‌ها نمی‌توانند، تاثیر استفاده از تبلیغات اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی را برای گسترش حوزه کاری خود انکار کنند.
شما هم اگر به فکر آینده شرکت خود هستید، بهتر است برای شروع فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از مشاوره شبکه ‌های اجتماعی استفاده کنید. استفاده از مشاوره شبکه‌ های اجتماعی باعث می‌شود تا علاوه بر معرفی محصولات و خدمات شرکت خود به کاربران فضای مجازی، با جلب نظر مشتریان، آن‌ها  را به شرکت خود هدایت کنید. به عنوان مثال جهت داشتن کسب و کار موفق در پلتفرم اینستاگرام، شما نیاز به مشاوره اینستاگرام خواهید داشت.

آیا به مشاوره شبکه ‌های اجتماعی نیاز دارید؟

چه افرادی به مشاوره شبکه های اجتماعی نیاز دارند؟

با توجه به جایگاه ویژه شبکه‌های اجتماعی، برای ارتقا سود و کسب و کارتان بهتر است فعالیت‌های کاری خود را هر چه سریع‌تر در شبکه های اجتماعی آغاز کنید. قبل از شروع هر کاری، باید برنامه‌ ریزی خود را انجام دهید و اهدافی مورد نظر خود را تعیین کنید، برای این کار بهتر است از یک متخصص برای مشاوره شبکه های اجتماعی بگیرید. به طور کلی مشاوره شبکه های اجتماعی شامل موارد زیر است:

  • توسعه بازار و دستیابی به مشتری‌های هدف
  • تحلیل رقبا و مقایسه‌ نوع فعالیت خود با آن‌ها
  • برندسازی و شهرت سازمان در شبکه‌های اجتماعی
  • بهبود ارتباط با مشتری و سرعت در پاسخگویی
  • برنامه‌ریزی در راستای اهداف کوتاه و بلندمدت
  • توسعه بازاریابی آنلاین و نفوذ در شبکه‌های آنلاین
  • تجزیه و تحلیل تمامی بخش‌های کار و بررسی میزان پیشرفت
  • نگهداری مشتری‌های فعلی و افزایش تعداد مشتری‌ها

با استفاده از مشاوره شبکه های اجتماعی، می‌توان به بازارهای جدیدی وارد شد و پله‌های موفقیت خود را طی نمود. بسیاری از افراد هستند که سودآوری شبکه‌های اجتماعیشان آنقدر بالا بوده است که دیگر کسب ‌و کار سنتی خود را رها کرده‌اند. با بهره‌مندی از یک مشاوره شبکه های اجتماعی می‌توانید سریع‌تر به اهدافتان دست پیدا ‌کنید.

خدمات مشاوره شبکه های اجتماعی جاب تیم

همان‌طور که دیدید حضور در شبکه‌های اجتماعی یکی از امور کاملا ضروری برای کسب و کارها است.  تیم مشاوره شبکه‌ های اجتماعی جاب تیم در طول جلسه تمامی ابعاد خدمات شما عزیزان را بررسی می‌کند و خدمات بی‌نظیری را در این زمینه ارائه می‌دهد. از جمله خدمات جاب تیم در راستای ارتقا کسب و کار شما عبارت است از:

  • ارائه راهکارهایی برای بهبود رابطه‌ سازمان و مشتری‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی
  • کمک به استراتژی برندسازی سازمان‌ها و ارائه‌ راهکارهایی برای شهرت و محبوبیت شرکت
  • تعیین استراتژی‌های کوتاه مدت و بلند مدت
  • انتخاب بهترین شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی خدمات و محصولات مشاغل
  • بهبود ارتباط با مشتری و سرعت در پاسخگویی
  • نظارت بر اجرای درست استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی  و تجزیه و تحلیل رسانه‌های رقیب
  • بررسی فرصت‌ها و ترندهای جدید و معرفی آن‌ها
  • تعیین استراتژی برای افزایش تعداد مشتری سازمان

تعرفه مشاوره شبکه های اجتماعی

تعرفه مشاوره شبکه های اجتماعی

برای مشاوره شبکه های اجتماعی در  رابطه با هر نوع کسب و کاری، تعرفه خاصی در نظر گرفته می‌شود. جاب تیم با در نظر گرفتن شرایط خاص کسب‌ و کار شما بهترین و به ‌صرفه‌ترین تعرفه را برایتان در نظر می‌گیرد، تا رضایت شما عزیزان را به دست بیاورد. برای کسب اطلاع از مشاوره شبکه های اجتماعی و تعرفه‌های آن با واحد دیجیتال مارکتینگ جاب تیم در ارتباط باشید.

با توجه به توسعه‌ تکنولوژی در دنیای امروز، اینترنت به یکی از مهم‌ترین ابزارها برای بازاریابی تبدیل شده است. با استفاده هوشمندانه از اینترنت، می‌توان در کوتاه‌ مدت به نتایج مثبتی رسید و شرایط مطلوبی را برای کسب ‌و کار خود به دست آورد.

جاب تیم با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند با انجام یک مشاوره شبکه‌های اجتماعی به صورت تخصصی، مسیر صحیح را برای پیشرفت و ارتقا کسب‌و‌کار شما مشخص ‌کند و به سؤالاتتان در این حوزه نیز پاسخ ‌دهد. اگر قصد راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی یا قصد تبلیغات و برندینگ را دارید با جاب تیم تماس بگیرید. همچنین اگر درمورد آموزش دیجیتال مارکتینگ سوال و یا تجربیاتی در این خصوص دارید، نظرات خود را زیر این پست درج کنید.