سارا موسوی
تخصص :
مدیر دیجیتال مارکتینگ
تعداد مطالب :
7
"من همیشه می توانم آزادانه انتخاب کنم، اما باید بدانم که اگر انتخاب نکنم، باز هم انتخابی کرده ام."
رزومه استاد:
فعالیت حرفه ای خود را از 19 سالگی شروع کرد.
2 سال کارشناس فروش در انتشارات سرمشق و 4 سال کارشناس فروش و ناظر فروش در انتشارات گاج بود. پس از 6 سال تجربه فروش حرفه ای وارد فضای دیجیتال مارکتینگ شد. شروع به گذراندن دوره های مدیریت بازاریابی دیجیتال در موسسات اجتماعی و آکادمی های دیجیتال مارکتینگ موجود کرد و همزمان در Digital Marketing Agency Limitless به عنوان مدیر حساب کاربری مشغول به کار بود.
سارا موسوی یادآوری می کند که یکی از خصوصیات شخصی من در این زمینه این است که فردی بسیار داده گرا هستم و بر اساس داده ها تصمیم می گیرم و مستند صحبت می کنم.