طراحی سایت آرایشگاه

طراحی سایت آرایشگاه

طراحی سایت آرایشگاه می تواند ساده ترین راه برای معرفی شما باشد، شما می توانید در سایت خود بدون داشتن محدودیت نمونه کارهای خود و خدمات خود را نمایش دهید، طراحی سایت آرایشگاه مناسب کوچکترین آریشگاه ها تا بزرگترین آریشگاه ها باشد تا بتوانند به خوبی تبلیغات در سراسر کشور داشته باشند و به صورت نامحدود مشتری و مراجعه کننده بدست آورند، همچنین سایت برای معرفی برند شما و برند سازی شما تاثیر بسیاری داشته باشد

طراحی سایت آرایشگاه این امکان را به کاربران می‌دهد تا آن‌ها بتوانند بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی خدمات متنوع ارائه شده توسط سالن زیبایی و آرایشگاه را مشاهده کنند. با طراحی سایت آرایشگاه می‌توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و درآمد بیشتری کسب کنید.

امروزه اغلب آرایشگاه‌ها با طراحی سایت خدمات خود را دسته بندی کرده و آن‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهند، همچنین با ثبت نام و رزرو آنلاین فرایند کار خود را سرعت بخشیده‌اند. با توجه به این موضوع در خواهید یافت که برای پیشی گرفتن از رقبا و از دست ندادن مشتریان نیاز دارید تا با فضای اینترنتی ارتباط برقرار کرده و با تکنولوژی همگام شوید.

طراحی سایت آرایشگاه چقدر هزینه دارد؟

عوامله تاثیر گزار در هزینه طراحی سایت آرایشگاه

زبان برنامه نویسی سایت آرایشگاه

از مهم ترین پارامترهایی که در مشخص کردن هزینه‌ی طراحی سایت تاثیر زیادی دارند باید به زبان برنامه نویسی اشاره کرد. طراحی سایت آرایشگاه اصولا به دو روش تخصصی و طراحی سایت وردپرس انجام می‌شود. طراحی به صورت اختصاصی امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار داده و در نتیجه هزینه بالاتری نسبت به طراحی سایت وردپرس که دارای قالب‌های آماده است خواهد داشت.

طراحی سایت آرایشگاه چقدر هزینه دارد؟

سایت آرایشگاه چه امکاناتی دارد؟

یکی از مهم ترین معیارها برای تعیین نرخ طراحی سایت امکانات آن است. طراحی سایت با توجه به اینکه چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد قیمت گذاری می‌شود. به هر میزان امکانات سایت آرایشگاهی جذاب تر بوده و تعداد بیشتری داشته باشند مبلغ نهایی مبلغ نهایی افزایش پیدا می‌کند.

زمان طراحی سایت آرایشگاه

زمان طراحی سایت با توجه به نوع سایت و امکانات آن مشخص خواهد شد. این زمان اغلب در یک بازه 21 تا 45 روزه قرار می‌گیرد. طراحی به صورت اختصاصی به دلیل اینکه قابلیت‌های بیشتری دارد به زمان بیشتری نسبت به طراحی وردپرس احتیاج خواهد داشت. اما طراحی سایت آرایشگاه با وردپرس به سبب داشتن قالب‌ها و تم‌های آماده سریعتر انجام می‌شود.

جاب تیم برای صاحبان آرایشگاه که علاقه دارند سایت را زودتر در دسترس کاربران قرار دهند یک شرایط ویژه در نظر گرفته است. جاب تیم با سفارشی کردن، طراحی سایت آرایشگاهی را با استفاده از وردپرس در زمانی کمتر از 1 هفته انجام داده و کدنویسی آن را 15 روزه تحویل خواهد داد. توجه داشته باشید که در این شرایط ویژه UI سایت تایید شده باشد.

زمان طراحی سایت آرایشگاه

 طراحی سایت آرایشگاه شامل چه خدماتی می شود؟

شرکتی که برای طراحی سایت آرایشگاه به آن مراجعه می‌کنید باید خدمات مختلفی را ارائه دهد تا بتوانید به راحتی روی فرایند طراحی سایت نظارت داشته باشید. جاب تیم یکی از بهترین شرکت‌ها در جهت طراحی سایت است که خدمات و امتیازات ویژه‌ای را برای کارفرما در نظر گرفته است. برخی از این خدمات ویژه در جاب تیم عبارتند از:

  • ارائه مشاوره رایگان به کارفرما و راهنمایی او برای اطلاع پیدا کردن از نحوه فرایند طراحی سایت، مراحل، قیمت و زمان آن
  • برنامه ریزی برای یافتن استراتژی‌های کارآمد به جهت پیشی گرفتن از رقبا و توسعه سایت
  • طراحی قالب و تم با توجه به نظر کارفرما برای سایت آرایشگاهی
  • تولید محتوای با کیفیت و یونیک برای سایت و بارگذاری آن
  • اعمال تغییرات مورد نظر کارفرما پس از طراحی سایت
  • پشتیبانی یک ساله از سایت و رفع تمامی مشکلات آن به صورت کاملا رایگان

پشتیبانی سایت بعد از طراحی یک امر مهم هست و بعنوان کارفرما نباید از این مورد غافل شوید.

طراحی سایت آرایشگاه چه مراحلی دارد؟

طراحی سایت آرایشگاه در جاب تیم یک روال خاص دارد. جاب تیم در تمامی این مراحل همواره پس از دریافت تایید از سوی کارفرما مراحل را یکی پس از دیگری انجام می‌دهد.

قبل از بستن قرارداد حتما یک نمونه قرارداد طراحی سایت مطالعه کنید.

مراحی طراحی سایت در جاب تیم :

  • در ابتدا ارائه مشاوره اختصاصی به صورت حضوری یا مجازی انجام خواهد شد. در این مشاوره کارفرما باید تمامی نیازها و انتظارات خود را با مشاوران در میان بگذارد. مشاوران با توجه به شرایط کارفرما بهترین پیشنهاد را جهت طراحی سایت برای او بازگو می‌کنند.
  • در مرحله بعد یک فرم بریف برای کارفرما ارسال می‌شود که باید به دقت آن را پر کرده و در اختیار جاب تیم قرار دهد.
  • سپس با انجام مراحل بالا جلسه‌ای میان کارفرما و جاب تیم  برگذار می‌شود.
  • در مرحله بعد یک قرارداد تضمینی میان جاب تیم و کارفرما عقد می‌گردد.
  • در اولین مرحله اجرایی طراحی قالب سایت و وایر فریم انجام می‌شود.
  • پس از آن با تایید کارفرما جاب تیم برنامه نویسی سایت را آغاز می‌کند.
  • در مرحله بعد سایت باید توسط کارفرما مورد بررسی قرار گیرد، جاب تیم تغییرات مورد نظر را در سایت اعمال خواهد کرد.
  • در مرحله نهایی سایت در دسترس کاربران قرار گرفته و آماده‌ی سئو و گوگل ادز است.

طراحی سایت آرایشگاه چه مراحلی دارد؟

طراحی سایت آرایشگاه همراه مشاوره رایگان

از اهمیت طراحی سایت سالن زیبایی مطلع شدیم، با توجه به مهم بودن این موضوع درمی‌یابیم برای اینکه سایت به بهترین شکل طراحی شود باید از افراد متخصص در این زمینه مشاوره دریافت کرد.

مشاوران، بازار کار را مورد بررسی قرار داده و شما را از فعالیت رقبا آگاه می‌سازند. مشاورین وظیفه دارند تا پیشنهادات خلاقانه خود را در جهت رشد و توسعه سایت برای شما شرح دهند و تمامی ابهامات در این زمینه را برطرف کنند.

مشاوران جاب تیم به صورت تخصصی دانش و تجربه خود را در اختیارتان قرار داده و با خلاقیت سعی دارند تا عوامل موثر برای پیشرفت سایت را با توجه به فعالیت رقبا به بهترین شکل پیاده سازی کنند. وجه تمایز جاب تیم با سایر مجموعه‌ها ارائه مشاوره طراحی سایت و رایگان است. برای دریافت مشاوره رایگان از جاب تیم کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

تیم طراح سایت آرایشگاه

تیم طراح و شرکتی که برای طراحی سایت به آن مراجعه می‌کنید در معین کردن هزینه نهایی نقش موثری دارند. یک تیم طراح با توجه به پروژه‌های به اتمام رسیده، مهارت و تجربه خود در بازه‌های مختلف قیمت طراحی سایت را به کارفرما ارائه خواهد داد.

ادمین سایت کمک می کند سایت با روند اصولی برای موارد مختلف پیش رود.