بالا بردن رتبه سایت

بالا بردن رتبه سایت

بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو در نگاه اول ممکن است کمی سخت و دشوار در نظر گرفته شود اما اگر این فعالیت به شکل اصولی و با رعایت قوانینی که در این حوزه وضع شده‌اند انجام پذیر نه تنها سخت نیست بلکه در بازه زمانی چند ماهه نتایج آن قابل رویت خواهد بود. بر این اساس پیشنهاد می‌شود که این فعالیت را به دست کارشناسان که به صورت تخصصی در این زمینه به فعالیت می‌پردازند بسپارید. بالا بردن رتبه سایت با توجه به نیاز کاربر، هدف و بودجه کارفرما تعیین خواهد شد که چقدر زمان‌بر بوده و همچنین به چه هزینه‌ای برای آن احتیاج است. بر این اساس باید بگوییم که عوامل مختلفی وجود دارند که باید همگی مورد بررسی قرار دهند. اینکه می‌خواهید با چه کلمه‌ای در گوگل رتبه گرفته و همچنین چه هدفی از ایجاد جایگاه در موتورهای جستجو دارید در بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو به شما یاری خواهند رساند.

بالا بردن سایت در سرچ گوگل

بالا بردن سایت در سرچ گوگل فرایندی است که به زمانی چند ماهه و حتی یک ساله نیاز پیدا خواهد کرد. در ابتدا باید به حوزه کاری و بیزینس توجه کرد. برخی از بیزینس‌ها به سبب اینکه پررقابت هستند سخت‌تر رتبه بدست آورده اما در صورت ایجاد یک جایگاه مناسب در موتورهای جستجو این امکان را خواهند داشت تا بتوانند به بهترین شکل به افزایش فروش رسیده و درآمد مناسبی برای خود کسب کنند.

برای بالا بردن سایت در سرچ گوگل و بالا بردن کیفیت سایت در ابتدا فعالیت رقبا باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. همچنین ساختار سایت و تجربه کاربری نیز یکی از معیارهای مهم گوگل در این زمینه در نظر گرفته خواهد شد که باید این موضوع به دقت بررسی شود. ریسپانسیو بودن، استفاده از تکنیک‌های سئو کلاه سفید و بالا بردن میزان رضایت کاربران از جمله عواملی است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند تا بتوانید به مرور زمان سایت را در سرچ گوگل بالا ببرید.

بالا بردن سایت در سرچ گوگل

افزایش رنکینگ سایت

برای اینکه بتوانید رنکینگ سایت را در گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش دهید باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید. به عنوان مثال انتخاب تگ تایتل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. محتوا باید علاوه بر طولانی بودن کیفیت مناسبی نیز داشته باشد. پارامترهای مختلفی وجود دارد که موتورهای جستجو با توجه به آن‌ها رتبه و رنکینگی برای وب سایت در نظر خواهند گرفت. در این زمینه بهتر است از کلمات کلیدی مناسب استفاده کرده و همچنین عکس‌های بکار برده شده در صفحات را بهینه سازی کنید. جستجوی صوتی نیز در این زمینه بسیار موثر عمل خواهد کرد. بر این اساس بهتر است در ابتدا با کارشناسان صحبت کرده و اطلاعات مورد نیاز را از آن‌ها دریافت کنید تا به خوبی آگاهی کاملی برای شما ایجاد شود.

اگر برای بالا بردن رتبه سایت خود نیاز به مشاوره یک آژانس دیجیتال مارکتینگ دارید، با ما تماس بگیرید: 

روش های بالا آمدن سایت در گوگل

روش های بالا آمدن سایت در گوگل

روش های بالا آمدن سایت در گوگل طیف گسترده‌ای را شامل خواهند شد. از جمله کارهایی که در بالا آمدن سایت در گوگل یاری خواهد رساند به شرح زیر هستند.

  • تجزیه و تحلیل رقبا: از مهمترین روش های بالا آمدن سایت در گوگل باید به تجزیه و تحلیل رقبا اشاره داشته باشیم. به عنوان مثال باید درک کنید که رقبا چه مقدار هزینه‌ای برای بالا آمدن وب سایت در نظر گرفته‌اند. این موضوع مسیر شما را برای رسیدن به صفحه اول مشخص خواهد کرد.
  • تحقیق کلمات کلیدی: پارامتری که در بالا آمدن سایت در گوگل شما را یاری خواهد رساند را باید تحقیق کلمات کلیدی در نظر داشته باشیم. کلمات اصلی و کلیدی در سئو سایت مجموعه واژه‌هایی هستند که اصولا کاربران در هنگام سرچ از آن‌ها استفاده می‌کنند تا به محتوای مورد نظر دست یابند.
  • استفاده از کلمات کلیدی طولانی: برای اینکه در زمان کوتاه‌تری سایت را به صفحه اول گوگل برسانید بهتر است به دنبال کلمات کلیدی طولانی بروید. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که کلمات کلیدی اصلی پررقابت هستند در صورتی که کلمات طولانی رقابت کمتری داشته و در بازه زمانی کوتاه‌تری به صفحه اول خواهند رسید.
  • استفاده از تبلیغات گوگل: سریع‌ترین روش برای بالا آمدن سایت در گوگل را باید تبلیغات گوگل در نظر داشته باشیم. برای این تبلیغات باید هزینه‌ای به گوگل پرداخته شود. در صورتی که از تبلیغات گوگل استفاده کنید در دسته ترافیک طبیعی قرار نگرفته و کاربران را به سوی خود جذب خواهید کرد. همچنین با استفاده از داده‌هایی که در اختیارتان قرار گرفته این امکان را خواهید داشت تا استراتژی مناسبی را بچینید.
  • بهینه سازی سایت از نظر فنی: یکی از کارهای مهمی که باید برای بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل انجام دهید بهبود قسمت کدنویسی سایت است. این خدمات اصولا سئو تکنیکال نام دارند. در این زمینه برنامه نویسان بهتر است سایت را از نظر کدنویسی بررسی کرده و مشکلات آن را برطرف سازند.
  • افزایش سرعت وب سایت: سرعت سایت در صورتی که بهینه سازی شود جایگاهی متفاوت را برای وب سایت اختصاص خواهد داد. از سال 2010 تا کنون سرعت از جمله عوامل مهم برای تعیین رتبه سایت در نظر گرفته خواهد شد.

چطور سایت رو بالا بیارم؟

در جواب اینکه چطور سایت رو بالا بیارم باید بگوییم که در ابتدا بهتر است نیاز کاربران را شناسایی کنید تا شرایطی را فراهم سازید که ارتباط بیشتری را با کاربران برقراری کنید. به عنوان مثال طراحی اصولی و مناسب در صفحه اول بسیار مهم در نظر گرفته خواهد شد. لینک سازی در سایت باید به شکل مناسب و با قوائد انجام شود.

بهتر است به هنگام ساخت و طراحی وب سایت سایت، مپ به درستی در سایت اعمال شود. تجربه کاربری برای بالا آوردن سایت بسیار مهم خواهد بود. اصولا به این موضوع توجه کنید که یک قالب زیبا و کاربردی در اختیار قرار داده و به این ترتیب از بیرون رفتن مخاطبین به وب سایت رقبا جلوگیری کنید.

چطور بالا آوردن سایت به بک لینک نیز بستگی خواهد داشت. از وب سایت‌های دیگر برای اعتبار بخشیدن به سایت استفاده کنید. به عنوان مثال رپورتاژ یکی از معیارهای مهم در این زمینه در نظر گرفته خواهد شد که با ایجاد لینک‌های ارزشمند و با استراتژی مناسبی اعتبار سایت را افزایش خواهد داد. همچنین توجه به بازار کار و برندی که برای سایت در نظر گرفته می‌شود بسیار موثر واقع خواهد شد. برند باید مرتبط با کسب و کار باشد و همچنین ساده بوده و به راحتی در ذهن مخاطب بماند که بر این اساس کاربران به آسانی آن را در ذهن سپرده و به این ترتیب مجددا وارد وب سایت شوند که این موضوع علاوه بر برندسازی به بالا آوردن وب سایت کمک خواهد کرد در نتیجه به این موضوع توجه داشته باشید.

بالا آمدن سریع سایت در گوگل

بالا آمدن سریع سایت در گوگل یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که وب سایت باید برای رشد و گسترش کسب و کار خود انجام دهد. روش‌های مختلفی برای بالا آمدن سریع سایت در گوگل وجود دارد که برخی از آن‌ها در دسته seo کلاه سیاه قرار دارند و ممکن است به سایت آسیب وارد کنند در نتیجه بهتر است از روش‌هایی استفاده کنید که مورد تایید گوگل بوده و در یک چهارچوب مشخص قرار دارند. در این زمینه همانطور که اشاره شد پارامترهای مختلفی چون تولید محتوا و یا استفاده از کلمات کلیدی طولانی و مرتبط مناسب در نظر گرفته می‌شود، اما تصاویر را فراموش نکنید که باید یونیک باشند و همچنین با محتوایی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهید نیز تناسب داشته باشند.