طراحی سایت در استرالیا

طراحی سایت در استرالیا

طراحی سایت در استرالیا و تمامی شهرهای مهم این کشور یکی از بهترین اقدامات به جهت پیشرفت کسب و کار در نظر گرفته می‌شود که این امکان را برایتان فراهم می‌سازد تا بتوانید به وسیله گسترش اینترنت سطح بیشتری از مشتریان را در بر گرفته و به این ترتیب از این راه به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر دست یابید. طراحی سایت در استرالیا محبوبیت بسیار زیادی دارد که دلیل این محبوبیت را باید افزایش آنلاین شاپ‌ها و همچنین صنعت بازاریابی دیجیتال در استرالیا در نظر بگیریم. فرقی نمی‌کند صاحب یک شرکت تجاری بزرگ باشید یا یک فروشگاه را اداره کنید، با ساخت وب سایت در استرالیا به بهترین نحو با مخاطبین هدف ارتباط گرفته و خدمات خود را به آن‌ها عرضه خواهید کرد.

نقشه راه صفر تا صد طراحی سایت در استرالیا با جاب تیم

نقشه راه صفر تا صد طراحی سایت در استرالیا با جاب تیم

برخی از نمونه کارها

طراحی سایت در استرالیا با مشاوره رایگان

به منظور دریافت خدمات طراحی سایت در استرالیا بهتر است در ابتدا با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا بتوانید با مشاوران گفتگو کرده و زمانی را برای مشاوره طراحی سایت در نظر بگیرید. جاب تیم از جمله شرکت‌هایی در تهران است که به صورت حضوری یا آنلاین و تلفنی به صاحبان کسب و کارها مشاوره ارائه می‌دهد. از نکات مثبت در مورد این شرکت باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که به طور کاملا رایگان بدون دریافت هزینه، تجربه و تخصص خود را در اختیارتان قرار خواهد داد تا بتوانید به دید واضحی در این زمینه برسید.

در این شرکت به افرادی که در تهران زندگی می‌کنند به طور حضوری و به سایر صاحبان مشاغل به طور آنلاین مشاوره ارائه شده و به این ترتیب این امکان به وجود می‌آید تا بتوانید تمامی سوالات خود را با متخصصان در میان بگذارید. کارشناسان جاب تیم تلاش می‌کنند تا تمامی ابهامات در این زمینه را برطرف کرده و پاسخی واضح به سوالات شما عزیزان بدهند. به این منظور با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته تا به بخش مشاوران متصل شوید.

طراحی سایت در استرالیا با مشاوره رایگان

طراحی سایت در استرالیا چقدر زمان می‌برد؟

طراحی سایت استرالیا در جاب تیم به زمانی معادل با 30 تا 40 روز کاری نیاز دارد. در صورتی که از قالب‌های آماده استفاده شود این زمان تغییر پیدا کرده و ممکن است کاهش پیدا کند. اگر سایت به طور اختصاصی با کدنویسی طراحی شود قطعا به زمان بیشتری احتیاج داشته و همچنین امکانات مختلف و بیشتری را برایتان ایجاد خواهد کرد. شرکت طراحی سایت که به آن مراجعه می‌کنید نیز نقش مهمی در این زمینه ایفا خواهد کرد. طراح در صورتی که تجربه و تخصص بیشتری داشته باشد ممکن است در زمانی کوتاه‌تر فرایند ساخت وب سایت را انجام داده و آن را در اختیارتان قرار دهد. همچنین تعداد صفحات مورد نیاز توسط کارفرما و نوع قالب مورد استفاده در فرایند طراحی از عوامل مهمی هستند که به طور مستقیم در این ماجرا موثر واقع خواهند شد.

قیمت طراحی سایت در استرالیا

برای آگاهی از قیمت طراحی سایت در استرالیا باید در ابتدا پکیج‌های متنوع جاب تیم را مشاهده کرده و با توجه به شرایطی و بودجه‌ای که در اختیار دارید به کمک متخصصان در این زمینه بهترین بسته را برای خود انتخاب و آن را مورد استفاده قرار دهید. به این ترتیب در ابتدا در مورد وب سایتی که قصد طراحی و ساخت آن را دارید کمی فکر کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید. در این زمینه اگر بخواهیم واقعیت ماجرا را نشان دهیم باید بگوییم قیمت طراحی سایت در استرالیا به مراتب از ایران گران‌تر بوده و ممکن است برخی از افراد از عهده آن نیایند.

جاب تیم با توجه به این موضوع تلاش دارد تا قیمت‌هایی مناسب به مشتریان عرضه کند تا بتواند در بسط و گسترش دادن کسب و کار به صاحبان مشاغل یاری رساند. از پارامترهای مهمی که در مشخص کردن قیمت ساخت سایت به طور مستقیم تاثیرگذار است باید به نوع سایتی که قصد طراحی آن را دارید اشاره داشته باشیم. همچنین تجربه و تخصص شرکتی که به آن مراجعه می‌کنید نیز در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. به هر میزان تجربه شرکت طراح بیشتر باشد و نمونه کارهای بیشتری ارائه دهد بی شک قیمت بالاتری برای طراحی سایت برایتان در نظر خواهد گرفت.

قیمت طراحی سایت در استرالیا

طراحی سایت استرالیا در جاب تیم

جاب تیم یکی از شرکت‌های طراحی سایت استرالیا است که واقع در شهر تهران بوده و این امکان را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می‌کند تا بتوانند به بهترین نحو کسب و کار خود را مدیریت کرده و درآمدشان را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. کارشناسان در جاب تیم با تمامی قوانین استرالیا در این زمینه آشنا بوده به همین سبب در تلاش هستند تا با درک نیاز شما بتوانند بهترین خود را ارائه دهند. این مجموعه برای ساخت سایت در ابتدا رقبای شما را مورد بررسی قرار داده و تلاش می‌کند با توجه به عملکرد آن‌ها ساخت سایت را به بهترین نحو برایتان انجام دهد.

همچنین از مهم‌ترین نکات مثبت در مورد طراحی سایت در استرالیا توسط جاب تیم باید به این موضوع اشاره کنیم که تا یک سال پشتیبانی از وب سایت را بر عهده گرفته و به این ترتیب به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید در این بازه یک ساله در صورت مشاهده مشکلات احتمالی با کارشناسان تماس بگیرید، به این ترتیب تیم پشتیبانی به سرعت مشکل را شناسایی کرده و اقدام به رفع آن خواهد کرد.

طراحی سایت استرالیا در جاب تیم

خدمات طراحی سایت در استرالیا

طراحی سایت استرالیا یکی از اهداف مهم ایرانیانی است که تلاش دارند خدمات آنلاین را برای شرکت و فروشگاه خود راه اندازی کرده و به این ترتیب درآمدشان را چندین برابر کنند. از جمله مهم‌ترین خدماتی که در زمینه ساخت وب سایت در استرالیا باید به بهترین نحو به کارفرما عرضه شود، ارائه اطلاعات کافی در زمینه قوانین همکاری با استرالیا و خدمات ساخت سایت خواهد بود که تنها افراد با تجربه و متخصصانی چون کارشناسان جاب تیم به این موضوع احاطه کامل دارند.

تیم حرفه‌ای شرکت جاب تیم با توجه به اهداف کارفرما نیازسنجی‌های لازم را انجام داده و به این ترتیب تلاش می‌کند تا پرسونای هدف را شناسایی کند تا با در نظر گرفتن اینکه کارفرما چه شرایطی دارد استراتژی مناسبی بچیند. کارشناسان این مجموعه به بهترین نحو با داشتن اطلاعات کافی طراحی سایت اختصاصی در استرالیا را پیاده سازی کرده و آن را برای بهینه سازی در موتورهای جستجو نیز آماده خواهند کرد. همچنین در صورتی که علاقه داشته باشید خدمات مختلف برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کار را بر عهده خواهند گرفت تا هیچ مشکلی سد راه کسب و کارتان نشود.

ویژگی‌های طراحی سایت در استرالیا

شرکت جاب تیم به دلیل سال‌ها سابقه کاری که در زمینه ساخت وب سایت دارد فرایند طراحی سایت در استرالیا را به طور حرفه‌ای و با رعایت تمامی قوانین برایتان انجام داده و به این ترتیب یک رابط گرافیکی خیره کننده و کاربر پسند در اختیارتان قرار می‌دهد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت در استرالیا در مجموعه جاب تیم به شرح زیر خواهد بود.

  • طراحی سایت استرالیا، به طور کاملا ریسپانسیو و مناسب برای ارائه به تمامی دستگاه‌ها با ابعاد مختلف
  • برنامه نویسی دقیق و حرفه‌ای برای تمامی بخش‌های سایت
  • چند زبانه بودن وب سایت و دسترسی آن به کاربران برای برقراری ارتباط بیشتر
  • طراحی حرفه‌ای و جذاب و امکان دسترسی راحت به تمامی امکانات سایت
  • سرچ هوشمند و فیلتر حرفه‌ای به همراه قابلیت تکمیل سازی خودکار
  • طراحی درگاه پرداخت با امنیت بالا همراه با دریافت گواهینامه SSL و نصب افزونه‌های مختلف
  • آموزش کار با پنل ادمین به طور حضوری و ارائه فیلم آموزشی
  • ایجاد صفحات تماس با و درباره ما به طور کاملا حرفه‌ای
  • استفاده از رنگ‌های مرتبط با کسب و کار و ایجاد لوگو و نشان تجاری مناسب
  • تولید محتوای تخصصی پس از طراحی سایت در استرالیا
  • بالا بردن سرعت لود صفحات به منظور افزایش رضایت کاربران و مشتریان

مراحل طراحی سایت در استرالیا

طراحی سایت استرالیا در جاب تیم دارای یک فرایند مشخص است که تمامی آن‌ها با نظارت کارفرما انجام شده تا در صورت نیاز تغییرات مورد نظر روی وب سایت اعمال شود. این مراحل به شرح زیر خواهند بود.

  • در مرحله اول جلسه‌ای میان کارفرما و جاب تیم برگذار خواهد شد، این جلسه بسته به نظر کارفرما می‌تواند به صورت حضوری یا مجازی انجام شود. توصیه می‌شود اگر ساکن شهر تهران هستید به طور حضوری به شرکت جاب تیم آمده تا با تیم طراحی نیز آشنا شوید.
  • پس از ان طراحی قالب و وایر فریم انجام شده و با تایید کارفرما، طراحان مراحل بعد را دنبال خواهند کرد.
  • با بررسی وایرفریم، طراحی رابط کاربری آغاز می‌شود که این مورد نیز باید تحت بررسی کارفرما قرار گیرد.
  • در مرحله بعد برنامه نویسی سایت آغاز شده و نسخه یا لانچ اولیه به کارفرما ارائه خواهد شد.
  • پس از آن آخرین تغییرات مورد نظر روی وب سایت اعمال می‌شود و نسخه نهایی ارائه می‌گردد.
  • سایت در دسترس کاربران قرار گرفته و آماده به دریافت خدمات بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو و گوگل ادز خواهد بود.

مراحل طراحی سایت در استرالیا

مزایای طراحی سایت استرالیا در جاب تیم

طراحی سایت استرالیا در جاب تیم مزایای بسیار زیادی با خود به همراه دارد که این مزایا می‌توانند شما را هرچه سریعتر به میزان پیشرفت دلخواه برسانند. توجه داشته باشید که این مزایا تنها مربوط به ساخت سایت در استرالیا نبوده و به نوعی از نکات مثبت و مهم ساخت تمامی وب سایت‌ها خواهند بود. از مهم ترین مزایای طراحی سایت استرالیا در جاب تیم باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • با ساخت سایت، کاربر هدف شناخته شده و امکانات مناسب در اختیار او قرار می‌گیرد. به این ترتیب برند شما نه تنها برای گوگل ارزشمند می‌شود بلکه در نظر کاربران نیز ذهنیتی مثبت ایجاد خواهد کرد.
  • با طراحی سایت در استرالیا می‌توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت جغرافیای کسب و کار خود را به مشتریان هدف عرضه کنید.
  • کسب درآمد بدون محدودیت زمانی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت در استرالیا محسوب می‌شود که این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد تا به صورت 24 ساعته خدمات خود را ارائه دهید.
  • کسب اعتبار و جلب اعتماد مشتریان را می‌توان از مهم‌ترین مزایا در این زمینه به شمار آورد.
  • فروش آنلاین موجب می‌شود تا تمامی محدودیت‌ها را کنار زده و به همین دلیل دیگر درگیر معایب فروش به صورت سنتی نباشید، همچنین تعداد مشتریان را نیز افزایش خواهد داد. علاوه بر آن موجب بالا رفتن سرعت گسترش کار نیز می‌شود.

معایب همکاری با شرکت‌های طراحی سایت استرالیایی

برخی از صاحبان کسب و کارها ممکن است با خود تصور کنند چرا طراحی سایت در استرالیا را به شرکت‌های استرالیایی نسپاریم؟ در این زمینه باید بگوییم همکاری با این شرکت‌ها علاوه بر مزایا، معایب بسیار زیادی داشته که باعث می‌شوند نتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید. یکی از بزرگترین ایرادها این است که شرکت مورد نظر میزان هزینه‌ی بیشتری نسبت به شرکت‎های ایرانی برای طراحی سایت در استرالیا در  نظر می‌گیرد به این ترتیب بسیاری از افراد نمی‌توانند از پس مخارج برآیند. با توجه به این موضوع شما می‌بایست بابت خدمات اضافی مبلغی جدای از قیمت طراحی سایت استرالیا بپردازید. حتی پشتیبانی سایت نیز دارای هزینه‌ی جداگانه بوده که این ویژگی در شرکت‌هایی همچون جاب تیم در بازه 1 ساله به طور رایگان انجام می‌شود.

شما می‌توانید با 1/5 هزینه که به شرکت‌های استرالیایی می‌پردازید، طراحی سایت در استرالیا را به کمک جاب تیم انجام داده و از تجربه و تخصص برنامه نویسان ایرانی بهره مند شوید. همچنین همکاری با شرکت‌های ایرانی موجب حفظ سرمایه شده و امکانی را برایتان فراهم خواهد کرد تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان سایت را به طور کامل از متخصصان تحویل بگیرید. نکته مهمی که در ممکن است به آن توجه نکرده باشید این است که در صورت همکاری با یک شرکت ایرانی متخصص همچون جاب تیم می‌توانید به طور رو در رو با متصصین جلسه تشکیل دهید تا در صورت نیاز روند طراحی سایت استرالیا تغییر پیدا کند.