طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم مشابه با نماوا، آپارات و یا بقیه سایت های دانلود فیلم توسط تیم ما انجام می شود. طراحی سایت فیلم یکی از جذاب ترین طراحی‌های سایت است که با توجه به علاقه‌ی مردم به تماشای فیلم و سریال، پتانسیل خوبی برای افزایش درآمد دارد. این نوع سایت مخصوص یک گروه خاص نیست و افراد در سنین گوناگون و با شرایط مختلف همواره به فیلم دیدن روی آورده و برای تفریح کردن به تماشای آن میپردازند.

 به همین دلیل طراحی سایت فیلم به صورت حرفه‌ای از اهمیت خاصی برخوردار است. طراحی سایت فیلم در جاب تیم به صورت تخصصی برای شما انجام می‌شود. متخصصان جاب تیم نمونه‌های متفاوتی برای طراحی این نوع سایت در اختیار شما قرار میدهند تا بتوانید کاربران فضای مجازی را سوی خود جذب کنید.

طراحی سایت فیلم با مشاوره جاب تیم

مشاوران جاب تیم به صورت کاملا رایگان آماده ارائه مشاوره طراحی سایت به شما عزیزان هستند. جاب تیم به صورت حضوری در تهران و آنلاین در شهرستان‌ها دانش و علم خود را در زمینه طراحی سایت فیلم در اختیار کارفرمایان عزیز می‌گذارد. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا سوالات شما توسط کارشناسان به صورت دقیق پاسخ داده شوند.

طراحی سایت فیلم چقدر هزینه دارد؟

نرخ طراحی سایت فیلم با توجه به موارد مختلفی تعیین می‌شود و مشخص کردن یک قیمت نهایی برای تمامی سایت‌ها امکان پذیر نیست. معمولا هزینه طراحی سایت به مواردی که ذکر شده بستگی خواهد داشت.

طراحی سایت فیلم چقدر هزینه دارد؟ نرخ طراحی سایت فیلم با توجه به موارد مختلفی تعیین می‌شود و مشخص کردن یک قیمت نهایی برای تمامی سایت‌ها امکان پذیر نیست.

عوامل تاثیرگزار در تعیین قیمت طراحی سایت فیلم

  • زبان برنامه نویسی سایت فیلم

از معیارهای موثر در هزینه طراحی سایت فیلم میتوان به زبان برنامه نویسی اشاره کرد. طراحی سایت مخصوص فیلم اغلب به دو روش طراحی سایت وردپرس و طراحی سفارشی همراه با کد نویسی اختصاصی انجام می‌شود. واضح است که طراحی اختصاصی هزینه بیشتری از طراحی سایت ورد پرس با قالب‌های آماده دارد.

  • امکانات سایت فیلم

در طراحی سایت فیلم میتوان از امکانات مختلفی استفاده کرد تا کاربر درگیر سایت شده و همواره به آن مراجعه کند. این امکانات به هر میزان جذابیت بیشتری داشته باشند یا تعداد بالاتری را شامل شوند مبلغ نهایی را نیز افزایش میدهند.

  • تیم طراحی سایت فیلم

طراح و شرکتی که به آن مراجعه میکنید نیز در معین کردن نرخ طراحی سایت تاثیر زیادی دارند. با توجه به مهارت تیم طراحی و تجربه شرکت قیمت طراحی سایت فیلم در بازه‌های مختلفی به شما عزیزان ارائه می‌گردد.

طراحی سایت فیلم چه مدت طول خواهد کشید

زمان طراحی سایت فیلم به امکانات و نوع طراحی مورد نظر شما بستگی خواهد داشت. اغلب این زمان باید در مدت 21 تا 45 روز کاری انجام شود. طراحی اختصاصی سایت به دلیل قابلیت‌های بیشتری که در اختیارتان قرار میدهد احتمالا زمان بیشتری از طراحی با ورد پرس خواهد داشت.

طراحی سایت فیلم چه مدت طول خواهد کشید؟ زمان طراحی سایت فیلم به امکانات و نوع طراحی مورد نظر شما بستگی خواهد داشت.

یکی از امکانات خاص جاب تیم در نظر گرفتن شرایط ویژه برای افرادی است که می‌خواهند در سریع ترین زمان ممکن طراحی سایت فیلم را با کیفیت مناسب انجام دهند. جاب تیم در این موارد با سفارشی کردن، طراحی سایت فیلم را با وردپرس در 5 روز کاری انجام داده و با کدنویسی اختصاصی 15 روزه سایت را به شما تحویل می‌دهد.  در این شرایط ویژه حتما باید توجه کنید که UI سایت تایید شده باشد.

طراحی سایت فیلم چه فرآیندی دارد؟

طراحی سایت فیلم چه فرآیندی دارد؟ مراحل طراحی سایت فیلم در جاب تیم فرآیند خاصی دارد که با برنامه دقیق به صورت مرحله‎‌ای انجام خواهد شد.

مراحل طراحی سایت فیلم در جاب تیم فرآیند خاصی دارد که با برنامه دقیق به صورت مرحله‎‌ای انجام خواهد شد. مراحل طراحی سایت به شرح زیر است:

  • دریافت مشاوره تلفنی یا حضوری از جاب تیم
  • ارسال بریف طراحی سایت و کامل کردن آن توسط کارفرما
  • برگزاری جلسه با کارفرما به صورت حضوری یا آنلاین
  • طراحی وایرفریم سایت و بررسی آن 
  • شروع برنامه نویسی سایت و تهیه لانچ یا نسخه‌ی اولیه از آن
  • بررسی مشکلات سایت و اعمال تغییر روی ان
  • در نهایت تهیه نسخه نهایی و ارائه به کارفرما
  • سایت در دسترس کاربران قرار گرفته و آماده به سئو و گوگل ادز است.

طراحی سایت فیلم با مشاوره رایگان جاب تیم

طراحی سایت فیلم باید به صورت اصولی انجام شود. تمامی افراد در این زمینه تخصص لازم را ندارند به همین دلیل برای اینکه سایتی با کیفیت داشته باشید بهتر است قبل از اقدام به انجام این کار با افراد متخصص و با تجربه مشورت کنید.

طراحی سایت فیلم با مشاوره رایگان جاب تیم

مشاوره گرفتن باعث می‌شود موانع را شناسایی کنید و بتوانید از استراتژی‌های مناسب برای از بین بردن آن‌ها استفاده کنید. مشاوران جاب تیم در زمینه طراحی سایت فیلم به صورت اختصاصی به شما مشاوره رایگان می‌دهند. جاب تیم به صورت حضوری در تهران و آنلاین در سایر نقاط ایران با شما ارتباط برقرار کرده و برای ایجاد یک سایت حرفه‌ای راهنماییتان میکند.

کارشناسان جاب تیم علم و دانش خود را در این زمینه برایتان شرح میدهند تا بتوانید در این حوزه طراحی سایت فیلم تصمیم گیری کنید.برای دریافت مشاوره طراحی سایت جاب تیم با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. 

طراحی سایت فیلم چه خدماتی ارائه می دهد؟

برای طراحی سایت فیلم اصولی و حرفه‌ای شرکت طراح باید خدمات مختلفی را به شما ارائه دهد تا بتوانید به راحتی روی طراحی سایت نظارت داشته باشید.جاب تیم از بهترین شرکت‌ها در زمینه طراحی سایت فیلم است که خدمات خود را به صورت مرحله به مرحله و با فرآیندی خاص در اختیارتان قرار می‌دهد. برخی از خدمات خاص در جاب تیم عبارتند از:

  • جاب تیم به صورت اختصاصی به کارفرما مشاوره داده و برای پیشرفت سایت برنامه ریزی‌های لازم را انجام خواهد داد. نیازهای فنی سایت را شناسایی می‌کند تا بتواند بهترین استراتژی را برای عملکرد بهتر سایت در نظر بگیرد.
  • جاب تیم با آنالیز فعالیت کارفرما در زمینه فیلم و سریال دامنه اختصاصی برای سایت در نظر میگیرد.
  • جاب تیم تولید محتوا سایت را بر عهده گرفته و آن را وارد صفحات می‌کند. صفحات طراحی شده تجربه کاربری مناسبی را به وجود می‌آورند و سرعت مطلوبی خواهند داشت تا منجر به خارج شدن کاربران از سایت نشوند.
  • زمانی که طراحی سایت فیلم انجام شد و به کارفرما ارائه گردید، بررسی‌های لازم با عملکرد وب سایت در نظر گرفته می‌شود تا مشکلات احتمالی به طور کامل رفع شوند.
  • جاب تیم برای مدت زمان یک سال به صورت رایگان از سایت پشتیبانی کرده و مشکلات آن را به طور کامل رفع خواهد کرد.

نکته‌ی حائز اهمیت این است که جاب تیم در تمامی مراحل ذکر شده تایید شما را گرفته و سپس به مرحله بعد می‌رود. کارشناسان این مجموعه همواره سعی می‌کنند رضایت شما را جلب کرده و اعتمادتان را بدست آورند. ارتباط خود را حفظ کرده و طراحی سایت فیلم را به بهترین شکل انجام دهد. طراحی سایت فیلم موجب دیده شدن در موتورهای جستجو شده و این موضوع باعث می‌شود بتوانید از این راه به کسب درآمد رسیده و سود قابل توجهی داشته باشید. 

همچنین شما می توانید با طراحی  سایت فیلم و ایجاد یک بخش متفاوت و مرتبط با موزیک از مزایای طراحی سایت موزیک نیز بهره ببرید.