چطور آنلاین شاپ بزنیم؟

چطور آنلاین شاپ بزنیم؟

چطور آنلاین شاپ بزنیم؟ چه ایده‌هایی برای آنلاین شاپ مناسب بوده و منجر به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر می‌شود؟ اگر بخواهیم یک آنلاین شاپ باکیفیت تاسیس کنیم به چه پارامترهایی نیاز داریم و باید چگونه این فرایند را انجام دهیم؟ اگر امروزه یکی از اصلی ترین راه های گسترش کسب و کار، ورود کردن به بازار کار اینترنتی یا آنلاین است. فروش از طریق اینترنت نیاز به یک بستر درست و اصولی دارد که به آن آنلاین شاپ می گویند. اگر شما هم قصد دارید آنلاین شاپ خود را راه اندازی کنید اما نیاز به آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه یک آنلاین شاپ راه اندازی کنیم؟

برای اینکه بدانید چطور آنلاین شاپ بزنید بهتر است در ابتدا به نوع محصول، بازار کار و اینکه قرار است چقدر فروش داشته باشید توجه کنید. اگر به دنبال ترافیک سنگین هستید باید یک سایت تخصصی ایجاد کرده فضای مناسبی برای آن در نظر بگیرید که برای این کار بهترین انتخاب جاب تیم است چرا که سال‌هاست به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارد. برای راه اندازی آنلاین شاپ بهتر است با کارشناسان جاب تیم صحبت کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را از آن‌ها دریافت کنید.

  • طراحی پنل کسب و کار و هدف گذاری
  • انتخاب نام دامنه مرتبط با بیزینس
  • انتخاب پلتفرم مناسب برای فروشگاه
  • طراحی سایت اختصاصی با توجه به نیاز کسب و کار
  • اضافه کردن محصول به فروشگاه
  • تعیین بخش ارسال محصول
  • بررسی استراتژی‌های مارکتینگ آنلاین شاپ
  • ارائه سایت به کاربران برای فروش
  • بهره مندی از خدمات کوچینگ کسب و کار به صورت مداوم

چگونه یک آنلاین شاپ راه اندازی کنیم؟

راه اندازی آنلاین شاپ

راه اندازی آنلاین شاپ در جاب تیم به صورت تخصصی و با در نظر کارشناسان صورت خواهد گرفت. بر این اساس کارشناسان با توجه به حوزه‌ای که در آن مشغول به فعالیت هستید، مزیت رقابتی کسب و کار را یافته و تلاش خواهند کرد تا با ارائه پیشنهادات خلاقانه شرایط را برای راه اندازی یک آنلاین شاپ معتبر و کارآمد فراهم آورند. در جاب تیم صفر تا صد تاسیس آنلاین شاپ به شکل اصولی صورت خواهد گرفت بر این اساس می‌توانید با خیالی راحت نمونه کارها را مشاهده کرده و از خدماتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد استفاده کنید.

راه اندازی آنلاین شاپ

هزینه راه اندازی آنلاین شاپ

هزینه راه اندازی آنلاین شاپ با جاب تیم با توجه به اینکه قصد دارید چه آنلاین شاپی تاسیس کنید متفاوت خواهد بود. جاب تیم در این زمینه تلاش کرده با توجه به بودجه کارفرما پکیج مناسبی را در اختیار قرار داده و مبلغ مناسبی را دریافت کند. بر این اساس بهتر است برای دریافت اطلاعات دقیق در زمینه قیمت راه اندازی آنلاین شاپ با شماره‎های موجود در سایت تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان مطرح کنید تا دید واضحی برای شما ایجاد شود.

مراحل راه اندازی آنلاین شاپ

مراحل راه اندازی آنلاین شاپ

مراحل راه اندازی آنلاین شاپ به صورت ساده و واضح شامل موارد زیر می‌شود. بر این اساس اگر قصد دارید تا فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید بهتر است به مراحل زیر توجه فرمایید.

چه کالا یا خدماتی بفروشیم؟

در اولین قدم برای زدن آنلاین شاپ باید به این نکته توجه داشته باشید که باید چه چیزی بفروشید. در نهایت توجه به دو مفهوم عرضه و تقاضا در این زمینه به یاری شما خواهد آمد. به دنبال فروش کالا و خدماتی باشید که کاربران حاضر در اینترنت به دنبال آن هستند، بر این اساس می‌توانید میزان سود خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. در نظر گرفتن حاشیه سود نیز اقدام مهمی است در نتیجه مقدار سود خود از هر محصول را تعیین فرمایید.

محصول به چه طریق فروخته شود؟

راه‌های مختلفی برای فروش وجود دارد در نتیجه به محل‌هایی که می‌توانید فروش را از آن طریق انجام دهید دقت کنید. بر این اساس که ساخت سایت، فعالیت در اینستاگرام، تلگرام و ... می‌تواند برای شما مفید باشد. اما بهترین راه کدام است؟ با توجه به اینکه مردم این روزها به هرچه نیاز دارند آن را در موتورهای جستجو سرچ می‌کنند بهترین روش برای شما ساخت سایت در نظر گرفته می‌شود. همچنین استفاده از اینستاگرام به شکل تخصصی یکی از بهترین راه‌ها است که اگر در کنار سایت انجام شود فرایند برندینگ را نیز به صورت اصولی انجام خواهد داد. تمامی این اقدامات در آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم به شکل تخصصی انجام می‌شوند در نتیجه با تماس و دریافت مشاوره کسب و کار رایگان اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید.

کالا به چه شکل ارسال شود؟

در مرحله بعد از راه اندازی آنلاین شاپ می‌بایست روش ارسال محصولات را تعیین کنید. جالب است بدانید که بالغ بر 55 درصد از مشتریان به دلیل تجربه بد تحویل کالا از سفارش اینترنتی دیگر به سراغ آن کسب و کار نخواهند رفت در نتیجه این موضوع را به دقت تحت نظر قرار دهید. شرکت‌های مختلفی هستند که این روزها وظیفه ارسال بسته و محصولات را برعهده گرفته‌اند که می‌توانید با آن‌ها به همکاری بپردازید.

راه رسیدن به افزایش فروش

پس از فروش در مرحله آخر راه اندازی آنلاین شاپ باید به این فکر کنید که چگونه به افزایش فروش خواهید رسید. اقدامات مختلفی وجود دارد که در صورت مشورت با کارشناسان می‌توانید به راحتی میزان فروش خود را بالا ببرید. از جمله فاکتورهای مهم موارد زیر قابل تعریف هستند.

  • برگزاری مسابقه و جایزه دادن
  • ارائه کوپن و تخفیف
  • ایمیل مارکتینگ و بازاریابی پیامکی
  • کمپین تولید محتوا در اینستاگرام

در این باره مطالعه نمایید: تاثیر تولید محتوا در کسب و کار

راه اندازی آنلاین شاپ چه مزایایی دارد؟

راه اندازی آنلاین شاپ در جاب تیم مزایای زیاد و متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها محدودیت‌های فعالیت فیزیکی را از بین برده و به صورت مستقیم با تعداد زیادی از مشتریان در ارتباط باشید. برخی از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه به شرح زیر تعریف خواهند شد.

راه اندازی آنلاین شاپ چه مزایایی دارد؟

راه اندازی آنلاین شاپ باعث صرفه جویی در زمان می‌شود

یکی از مزایای زدن آنلاین شاپ با جاب تیم را باید صرفه جویی در زمان در نظر گرفت به این ترتیب که مشتریان بدون اینکه زمان زیادی را صرف کنند مجبور نیستند در صف ایستاده و به راحتی فرایند پرداخت را انجام خواهند داد. این موضوع شرایطی را ایجاد می‌کند تا کاربر به طیف گسترده‌ای از محصولات دسترسی داشته و کالاهای مختلف را مقایسه کرده و در آخر وسیله مورد نظر را سفارش دهد تا در درب منزل تحویل گیرد.

آنلاین شاپ دسترسی را برای مشتریان آسان کرده است

فروشگاه آنلاین 24 ساعت در روز باز است در نتیجه نیازی به فروشنده نداشته و همچنین محدودیت مکانی نیز برایتان ایجاد نمی‌کند. مصرف کننده کالا به راحتی این امکان را دارد تا وضعیت سفارش خود را پیگیری کرده و در صورت امکان با متخصصین فروشگاه صحبت کند. همچنین هزینه‌ها را کاهش داده و با توجه به بهینه سازی سایت توسط کارشناسان شما را نسبت به رقبا در جایگاه مناسبی قرار می‌دهد.

آنلاین شاپ باعث برجسته ساختن برند می‌شود

با راه اندازی آنلاین شاپ در جاب تیم به برجسته ساختن برند خود بپردازید. با توجه به مزیت رقابتی در بازار کار این امکان را خواهید داشت تا با ارائه سایت و پیج اینستاگرام تخصصی محصولات منحصر به فرد خود را در اختیار مشتریان قرار دهید. به این ترتیب این امکان را مهیا خواهید ساخت تا تمرکز را روی برند بگذارید. این موضوع سبب می‌شود تا توجه مشتری بالقوه را جلب فرمایید.

منتورینگ کسب و کار چیست و منتور کیست؟

ایده آنلاین شاپ با هزینه کم

اگر ایده‌ای کم هزینه برای آنلاین شاپ ندارید و هنوز تصمیم نگرفته‌اید که می‌خواهید چه محصولی را به فروش برسانید بهتر است موارد زیر را بررسی کنید.

راه اندازی آنلاین شاپ آرایشی

یکی از کسب و کارهایی که در ایران حاشیه سود بالایی دارد آنلاین شاپ آرایشی بهداشتی است چرا که این روزها سطح بهداشت پیشرفت کرده و اغلب مردم جامعه از آن لوازم بهداشتی استفاده می‌کنند. با تضمین کیفیت کالا و ارائه محصولات متنوع این امکان را خواهید داشت تا آنلاین شاپ را راه اندازی کرده و درآمد مناسبی کسب کنید.

راه اندازی آنلاین شاپ کیف و کفش

از جمله بهترین آنلاین شاپ‌هایی که در ایران قابل تاسیس است باید به فروش کیف و کفش اشاره کنیم که می‌توانید با این کسب و کار اینترنتی نظر مشتریان خاص را نیز جلب کرده و به یکی از پرفروش‌ترین‌ها در ایران تبدیل شوید. در این حوزه به دلیل رقابت بالا بهتر است یک مزیت رقابتی برای خود ایجاد کرده و با برگزاری مسابقات و یا تخفیفات ویژه به مشتریان تفاوت‌های خود را با رقبا نشان داده و جایگاه مناسبی در بازار کار ایجاد کنید.

ایجاد آنلاین شاپ لباس

از جمله آنلاین شاپ‌های موفق در ایران باید بیزینس لباس را مورد توجه قرار دهید. برای شروع کار بهتر است تنها در یک حوزه به خصوص به صورت حرفه‌ای فعالیت کنید تا اعتماد مشتریان را جلب فرمایید. آنلاین شاپ لباس نیازمند برقراری ارتباط مناسب با مشتریان است در نتیجه تعامل خود را با کاربران حفظ کنید.

تاسیس آنلاین شاپ اکسسوری

منظور از راه اندازی آنلاین شاپ اکسسوری باید به فروش هر وسیله‌ای که جنبه زینتی دارد اشاره کنیم. از جمله اکسسوری‌های پرفروش می‌توان ساعت، بند ساعت، مجسمه، ظروف خاص و... را در نظر گرفت. در کنار راه اندازی سایت استفاده از اینستاگرام نیز در این زمینه به شما یاری رسانده و تجربه مناسبی برای بالا بردن میزان درآمد ایجاد خواهد کرد.

راه اندازی آنلاین شاپ با توجه به نظر کارشناسان این حوزه و با بررسی پارامترهای مهم و قابل اهمیتی که در فروش بیشتر به کسب و کارهای نوپا یاری می‌رساند نوشته شده و در اختیار قرار گرفته است. بر این اساس در صورتی که تمایل به این کار دارید از مطالب نوشته شده الهام گرفته و همچنین به شرکت‌های معتبر و معروفی که در راه اندازی آنلاین شاپ چون جاب تیم فعالیت دارند مراجعه کرده و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید.