عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی

تبلیغات هدفمند همیشه یکی از اصول مهم و اساسی برای بقای کسب و کارها بوده است. با توجه به افزایش رقابت بین کسب و کارهای مختلف، سفارش عکاسی تبلیغاتی می‌تواند با برجسته سازی ویژگی‌های محصولات مشتریان را به خرید ترغیب کند. عکاسی توسط تیم حرفه‌ای می‌تواند موجب تمایز شما با سایر رقبایتان و درنتیجه افزایش فروش و سودآوری شود.

عکاسی ژورنالی

تعرفه عکاسی صنعتی

خدمات عکاسی تبلیغاتی

خدمات عکاسی تبلیغاتی بسیار گسترده است و می‌توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. با توجه به اینکه هر صنعتی ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارد حتما باید جهت سفارش به افراد و تیم حرفه‌ای مراجعه کنید تا بتوانید با استفاده از تصاویر باکیفیت و جذاب بهترین نتیجه‌ را از تبلیغات و بازاریابی کسب کنند.

خدمات عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی از محصول

شما با هر نوع کسب و کاری نیاز به تبلیغات دارید. لازمه هر تبلیغات حرفه‌ای، عکاسی است. فرقی نمی‌کند که شما تولیدکننده یا عرضه کننده چه نوع محصولی هستید با استفاده از عکاسی تبلیغاتی می‌توانید محصول خود را به مخاطبان معرفی کنید و آنها را به خرید ترغیب نمایید.

عکاسی تبلیغاتی از پوشاک

یکی دیگر از انواع عکاسی تبلیغاتی، عکاسی پوشاک یا همان مدلینگ است. اگر طراح لباس هستید یا تولیدکننده یک برند پوشاک می‌باشید، اگر به تازگی یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اید می‌توانید با سفارش این عملیات تجارت خود را توسعه دهید. می توانید از آن در حوزه پوشاک برای طراحی سایت پوشاک بهره بگیرید.

عکاسی تبلیغاتی از غذا

امروزه با افزایش تعداد رستوران‌ها و فست و فود ها رقابت در بین صاحبان این مشاغل زیاد شده است. استفاده از عکاسی تبلیغاتی می‌تواند توجه مخاطبان را به غذاهای شما بیشتر جلب کند. با قرار دادن  عکس‌های جذاب و اشتها آور  در صفحه تان قطعا می‌توانید نظر کاربران زیادی را جلب نمایید. هیچ‌کس نمی‌تواند در برابر تصاویر جذاب از غذاهای متنوع و خوشمزه مقاومت کند.

عکاسی تبلیغاتی از سبک زندگی

عکاسی سبک زندگی با تمرکز بر سبک خاصی از زندگی محصولات و کالاهای مختلف را تبلیغ می‌کند و از این طریق کابران را به خرید کردن ترغیب می‌نماید. در این سبک از عکاسی، عکاسان به جای عکس گرفتن از محصولات مختلف مانند لوازم آرایشی، جواهرات، ساعت، غذا، تمام این محصولات را در قالب سبک زندگی لوکس عکس برداری می‌کنند‌. کاربران با دیدن تصاویر شیک از مدل‌هایی که در حال استفاده از محصولات هستند؛ حس می‌کنند برای داشتن یک زندگی لوکس باید این محصولات و کالاها را خریداری کنند. شما از طریق سفارش عکاسی تبلیغاتی می‌توانید محصولات خود را به گونه ای به کاربران معرفی کنید که آنها را تشویق به خرید نمایید.

عکاسی تبلیغاتی چیست

عکاسی تبلیغاتی یکی از نوین ترین روش‌های تبلیغاتی است که می‌تواند نظر مخاطبان را به یک محصول جلب کند. این کار تاثیر بسیاری در موفقیت یک تجارت دارد. زمانی که شما تبلیغ یک محصول را می‌بینید اولین نکته‌ای که به آن توجه می‌کنید، نوشته آگهی تبلیغاتی است یا تصاویر آن؟ قطعا اولین چیزی که در آگهی تبلیغاتی توجه شما به آن جلب می‌شود تصاویر و عکس ها می‌باشند. استفاده از تصاویر باکیفیت  تاثیر زیادی در افزایش بازدید از یک آگهی دارد. این کار باید توسط تیم حرفه‌ای انجام شود تا علاوه بر اینکه مخاطب را جلب کند او را به خرید کالا ترغیب نماید.

کاربرد عکاسی تبلیغاتی در تبلیغات

باتوجه به افزایش رقابت در بازار، کسب و کارها جهت معرفی و تبلیغات محصولات و خدمات خود از محتوای باکیفیت‌ استفاده می‌کنند. اما تنها یک محتوا نمی‌تواند کاربران را به خرید یک محصول ترغیب کند به همین دلیل استفاده از تصاویر جذاب بسیار اهمیت دارد. در واقع مخاطبان ارتباط بهتری با عکس برقرار می‌کنند و به همین خاطر می‌توان عکاسی تبلیغاتی را به‌عنوان یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی معرفی کرد. استفاده از تصاویر باکیفیت در آگهی تبلیغاتی بهتر از یک محتوا می‌تواند در ذهن مخاطبان ماندگار شود و از این رو  به رشد و توسعه کسب و کارها بسیار کمک می‌کند.

تاثیر عکاسی تبلیغاتی در برندسازی

تمام کسب و کارهای مختلف علاوه بر توسعه و پیشرفت تجارت خود با هدف برندسازی تبلیغات می‌کنند. اگر تبلیغ هدفمند نباشد و نتواند به ماندگاری اسم تجاری شما کمک کند بیهوده خواهد بود. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم تصاویر بهتر از محتوا در ذهن مخاطبان باقی می‌مانند پس اگر به دنبال برندسازی هستید حتما باید از عکس و تصاویر جذاب و باکیفیت در تبلیغات خود استفاده کنید. نکته مهمی که در برندسازی باید به آن توجه کرد جلب اعتماد‌ مخاطبان و تبدیل مشتری بالفعل به بالقوه است. عکاسی تبلیغاتی این امکان را فراهم می‌کند که کسب و کارها مشتریان را بیشتر با تجارت و محصولات خود آشنا کنند و اعتماد آنها را جلب نمایند. در گذشته شرکت‌ها برای معرفی محصولات خود از تصاویر آماده و استوک استفاده می‌کردند که به خاطر تکراری بودند برای مخاطبان هیچ‌گونه جذابیتی نداشت. اما امروزه با سفارش این خدمات و استفاده از تصاویر واقعی و باکیفیت می‌توانید علاوه بر جذب کاربران و افزایش فروش، در برندسازی هم به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

اهمیت استفاده از خدمات عکاسی تبلیغاتی چیست؟

هدف از عکاسی تبلیغاتی افزایش فروش محصول است. البته هر نوع عکسی به جلب مشتری و افزایش فروش منجر نمی‌شود و شیوه عکس برداری بسیاری اهمیت دارد. حال این سوال پیش می‌آید که اهمیت استفاده از این خدمات چیست؟ در ادامه به  مهم‌ترین دلایل استفاده از این خدمات می‌پردازیم.

عکاسی تبلیغاتی و اهمیت استفاده از آن

  1. جلب اعتماد مخاطبان
    بسیاری از کارشناسان بازاریابی معتقد هستند که تصاویر تاثیر بسیاری در برندسازی دارند. هرچقدر از تصاویر باکیفیت و خوب در تبلیغات استفاده کنید قطعا مشتریان دیدگاه بهتری نسبت به شما و برندتان پیدا می‌کنند. مخاطبان با مشاهده یک تصویر باکیفیت از یک محصول می‌توانند آن را به طور کامل بررسی کنند و خود را هنگام استفاده از آن تجسم کند. به طور مثال در تبلیغات ساعت همیشه از مدل‌های خوش پوش استفاده می‌کنند تا به مخاطبان نشان دهند که با چه تیپ هایی هماهنگ است. هم چنین سفارش عکاسی تبلیغاتی باعث می‌شود که مخاطبان کامل با ویژگی‌های یک محصول آشنا شوند و برند شما ارزش بالاتری نزد آنها پیدا کند که همین موجب افزایش اعتماد و در نتیجه فروش می‌شود.
     
  2. برجسته کردن ویژگی‌های یک محصول
    اگر عکاسی تبلیغاتی توسط تیم حرفه‌ای گرافیک انجام شود باعث می‌شود که یک محصول از نظر مخاطبان بسیار جذاب به نظر برسند. توجه به نور، رنگ‌ و کادر بندی در عکاسی تاثیر بسیاری در جذاب نشان دادن ویژگی‌های یک محصول دارد. اگر توجه کرده باشید تصویر برداری لباس‌هایی با برند معروف به گونه‌ای انجام شده است که تمام عکسها حس لطافت و راحتی را به شما منتقل می‌کنند‌. درواقع شما بدون اینکه لباس را از نزدیک دیده باشید حس می‌کنید که این لباس همان چیزی است که شما به دنبالش بودید. عکاسان تبلیغاتی دقیق میدانند که از چه زاویه‌ای و نوری هنگام عکسبرداری استفاده کنند تا بتوانند ویژگی‌های یک محصول را برجسته کنند. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اگر قصد دارید خودتان با ابزارهای ساده عکسبرداری از محصولات را انجام دهید پیشنهاد می‌کنیم اینکار را انجام ندهید؛ زیرا نتیجه کار آن‌چیزی که انتظارش را دارید نخواهد شد و فقط وقت و سرمایه خود را هدر داده‌اید.
     
  3. افزایش نرخ کلیک در فروشگاه‌های اینترنتی
    یکی دیگر از دلایل استفاده از خدمات عکاسی تبلیغاتی، افزایش نرخ کلیک در فروشگاه‌های اینترنتی است. استفاده از تصاویر باکیفیت در اینستاگرام و فروشگاه‌های اینترنتی به افزایش فروش محصول و درآمدزایی بسیار کمک می‌کند. تصاویر باکیفیت باعث ماندگاری بیشتر کاربر در سایت و درنتیجه افزایش رتبه آن در نتایج موتورهای جستجو می‌شود. هرچقدر تصاویر باکیفیت تر باشد، قطعا توجه کاربران بیشتر جلب می‌شود و نرخ کلیک افزایش پیدا می‌کند. با افزایش نرخ کلیک کاربران بیشتری به سمت فروشگاه اینترنتی شما جذب می‌شوند و شانس خرید از فروشگاه شما افزایش پیدا می‌کند.
     
  4. افزایش سرعت انتقال پیام برند به مخاطب
    شما با عکاسی تبلیغاتی می‌توانید بدون حتی نوشتن یک کلمه محصول خود را به بهترین نحوه به مشتری معرفی کنید.  تصاویر باکیفیت یکی از موثرترین و بهترین ابزارها جهت انتقال پیام برند به مخاطبان هستند. جالب است بدانید که ذهن انسان پیام تصویری را بهتر درک می‌کند و شما با استفاده از عکس‌های جذاب و باکیفیت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان اطلاعات و ویژگی‌های محصول خود را به مشتری منتقل کنید.
     
  5. افزایش برقراری ارتباط
    مخاطبان در زمان دیدن تبلیغ ابتدا با تصاویر آن ارتباط برقرار می‌کنند و سپس سراغ اطلاعات محصول می‌روند. زمانی که کاربر با عکس ارتباط برقرار کند بهتر به اقدامات شرکت از جمله بازاریابی عکس العمل نشان می‌دهد.