طراحی سایت دکوراسیون داخلی

طراحی سایت دکوراسیون داخلی

طراحی سایت دکوراسیون داخلی باید از استانداردهای بالاتری نسبت به وب‌سایت‌های سایر مشاغل برخوردار باشد، زیرا دنیایی را شامل می‌شود که زیبایی‌شناسی و طراحی را نشان می‌دهد؛ بنابراین سایت دکوراسیون شما باید یک شاهکار باشد. در واقع مهم نیست که می‌خواهید وب سایت فعلی خود را به روز کنید، در حال تغییر برند هستید یا قصد دارید از صفر شروع کنید، ساخت یک وب سایت موفق  شما را به اهدافتان نزیک‌تر و نزدیک‌تر خواهد کرد.

تبلیغات دهان به دهان ممکن است یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد، اما نمی‌توان اهمیت یک وب سایت طراحی داخلی را انکار کرد که می‌تواند بسیار گسترده‌تر به اشتراک گذاشته شود و اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به کارت ویزیت عرضه کند. هدف شماره یک طراحی یک وب سایت در ابتدا جلب مشارکت مشتریان جدید بالقوه است و هدف شماره دو آن نشان دادن تخصص شما برای کمک به شما در به نمایش گذاشتن بروشوری جامع از بهترین کارهایتان به منظور بستن معاملات با مشتریان جدید است.

امروزه حضور آنلاین برای هر کسب و کاری مهم است و قطعا به عنوان یک طراح داخلی، دوست دارید سایت شما بازتاب مستقیمی بر کسب و کار، تجربه و استعدادهای شما باشد؛ بنابراین ارزش آن را دارد که زمان و توجه خود را برای این ابزار بازاریابی ضروری صرف کنید. در این پست، نکات ضروری برای طراحی وب‌سایت دکوراسیون داخلی، ویژگی‌ها، مزایا، امکانات و ... را پوشش خواهیم داد.

طراحی سایت دکوراسیون داخلی با مشاوره جاب تیم

پیش از هر اقدامی در جهت طراحی سایت دکوراسیون داخلی نیاز است از یک مشاوره طراحی سایت به منظور تبادل اطلاعات و همفکری برای کاهش هزینه های جانبی و کوتاه کردن مسیر موفقیت استفاده نمایید.
به این نکته توجه داشته باشید که مشاوره سایت یک امر تخصصی بوده که در جهت بهبود و گسترش کسب و کار انجام می شود به همین دلیل ضروری است که از تجربیات مشاوران حرفه ای و با تجربه استفاده کنید.
بنابراین با نکات گفته شده مشاوره در طراحی نقش بسیار پر رنگ و چشم گیری دارد که بهتر است قبل از هر تصمیمی در این باره با متخصصان تعامل داشته باشید.

مشاوره طراحی سایت رستوران و فست فود به صورت رایگان

جاب تیم با در اختیار داشتن مشاورینی حرفه ای و با تجربه، مشتاقانه آماده پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت می باشد، کافی است همین امروز با مشاوران ما تماس بگیرید.

طراحی سایت دکوراسیون داخلی برای فروش بیشتر

چرا طراحان داخلی به یک وب سایت نیاز دارند؟

بهترین بخش طراحی سایت دکوراسیون داخلی این است که به شما امکان می‌دهد شرکت خود را تبلیغ کنید و به عنوان نوعی محل کار عمل می‌کند که در آن مشتریان می‌توانند کار شرکت را مشاهده کنند و نظرات خود را در مورد سبک، مفاهیم طراحی و سایر عوامل کامنت کنند. در ادامه می‌توانید درباره مزایای داشتن وب‌سایت برای کسب و کار  طراحی دکوراسیون داخلی  بیشتر بدانید.

مزایا طراحی سایت دکوراسیون داخلی

  1. شانس شخصی بودن را امتحان کنید : مشتریان بالقوه شما می‌خواهند بدانند که با چه کسی کار خواهند کرد. با طراحی سایت دکوراسیون داخلی می‌توانید اطلاعاتی در مورد خود و اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید. می‌توانید در مورد تحصیلات، تجربه کاری، علایق، نقاط قوت خود و تیم‌تان صحبت کنید. این به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا بهتر با برند شما ارتباط برقرار کنند و اعتبارتان را افزایش می‌دهد.
  2. نمونه کارهایتان را به نمایش بگذارید: نمونه کارها اولین چیزی است که هر مشتری بالقوه دوست دارد از یک طراح داخلی ببیند. به اشتراک گذاری همه نمونه کارها  از طریق بروشورها، ایمیل ها یا جلسات بسیار محدود کننده است و همچنین موثرترین راه نیست. اما با یک وب سایت می‌توانید  همه کارهایتان را به کاربران عرضه کنید تا آنها بتوانند آن را از هر کجا و هر زمان ببینند. تصاویر، بروشورها و ویدئوها را آپلود کنید تا مشتریان بالقوه بدانند که چقدر طراح داخلی شگفت انگیزی هستید.
  3. طراحی سایت در بازاریابی محتوا  به شما کمک می‌کند : با یک طراحی سایت دکوراسیون داخلی، می‌توانید مقالات آموزنده‌ای را به اشتراک بگذارید که می‌تواند بازدیدکنندگان و مشتریان شما را درگیر کند. همچنین می‌توانید محتوا را از صفحات رسانه‌های اجتماعی در وب‌سایت خود منتشر کنید و بازدیدکنندگان را به لایک و اشتراک‌گذاری تشویق نمایید. این به گسترش آگاهی از برند شما و ایجاد یک جامعه قوی از مخاطبان درگیر کمک می‌کند.
  4. با طراحی سایت دکوراسیون داخلی از دیگران متمایز شوید : هزاران طراح و برند داخلی در بازار وجود دارد. برای متمایز کردن خود از سایر فعالان و انتقال ارزش پیشنهادی خود، وب سایت بهترین رسانه است. شما می‌توانید به اشتراک بگذارید که چگونه برند شما به مشتریان شما ارزش می‌افزاید و چرا آنها باید شما را انتخاب کنند. همچنین وقتی نوبت به انتخاب یک طراح داخلی برای کار می‌رسد، بیش از 60 درصد از کاربران تمایل دارند به کسانی که یک وب سایت دارند اعتماد کنند؛ بنابراین داشتن یک وب سایت به شما در شکست دادن رقابت کمک می‌کند.
  5. دریافت سرنخ‌های مشتریان بالقوه : از طریق طراحی سایت دکوراسیون داخلی، می‌توانید سرنخ ایجاد کنید. می‌توانید از طریق موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی و سایر کانال‌های بازاریابی، ترافیک را به وب‌سایت خود هدایت کنید که در نهایت منجر به تولید سرنخ می‌شود.برای فروش بیشتر و برند شدن کسب و کار خود می توانید از بهینه سازی  سئو سایت دکوراسیون استفاده نمایید. 

زمان طراحی سایت دکوراسیون داخلی

معمولا برای طراحی سایت دکوراسیون داخلی به 21 الی 45 روز کاری (سه الی شش هفته) زمان لازم است اما همانند هزینه نهایی طراحی عوامل بسیار زیادی وجود دارد که سبب تغییر این بازه زمانی می شوند که میتوان از این عوامل به موارد زیر اشاره نمود:

  • تعداد صفحات
    یکی از عواملی که می تواند بر این بازه زمانی اثر بگذارد حجم سایت و تعداد صفحات آن می باشد و هر چه تعداد صفحات بیشتر باشد برای اتمام طراحی سایت دکوراسیون داخلی زمان بیشتری لازم است.   
  • طراحی سایت سفارشی
    یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود تا اتمام طراحی طولانی شود طراحی سایت سفارشی همراه با کد نویسی می باشد که این افزایش بازه زمانی به علت تخصصی بودن این نوع طراحی نسبت به سایت با قالب های آماده همانند وردپرس می باشد.
  • شرکت و تیم طراحی سایت
    زمان نیز به مهارت و تجربه تیم طراحی و شرکت نیز بستگی دارد که هر چه مهارت یک طراح بیشتر باشد زمان طراحی سایت دکوراسیون داخلی کوتاه تر خواهد شد.
  • نوع سایت
    سایت ها انواع مختلفی مانند سایت خبری، فروشگاهی، آموزشی، خدماتی و ... دارند که هر کدام از این نوع سایت ها می توانند باعث تغییر این بازه زمانی بشوند. معمولا طراحی سایت های فروشگاهی به زمان بیشتری برای اتمام دارند.

با توجه به اینکه برای طراحی سایت دکوراسیون معمولا به 21 ال 45 روز زمان احتیاج است، جاب تیم یک حالت خاص را برای کارفرمایانی که عجله داشته و زمان محدودی دارند را در نظر گرفته است. جاب تیم در این حالت ویژه تمامی نیرو خود را به کار گرفته تا در سریعترین حالت ممکن با کیفیت ترین و اصولی ترین طراحی را برای شما عزیزان انجام دهد.

طراحی سایت دکوراسیون داخلی

ویژگی‌طراحی سایت دکوراسیون داخلی

  1. وب سایت شما باید کارآمد و موثر باشد!
    در حالی که ما بر اهمیت داشتن وب سایتی که بازتابی چشم نواز از قابلیت‌های طراحی داخلی شما باشد تاکید کردیم،  اما جنبه‌ای مهم‌تر در طراحی سایت دکوراسیون داخلی وجود دارد که حتی مهمتر از ظاهر آن است،  این است که سایت شما باید گویا، کارآمد و موثر باشد تا بتواند وظیفه‌ای که به آن محول شده است را به خوبی به سرانجام برساند!
    هنگامی که ما با مشتریان خود در زمینه طراحی و ساخت وب سایت آنها صحبت می‌کنیم، همیشه از اهداف کلی آنها شروع می‌کنیم زیرا ساخت یک وب سایت موفق با درک اهداف شما شروع می شود. اولین سوالی که از مشتریان خود می‌پرسیم این است: می‌خواهید این وب سایت چه کاری انجام دهد و چه انتظاراتی از این سایت دارد؟! این مهم است که قبل از شروع طراحی و ساخت، اهداف سایت خود را کاملاً روشن کنید. چند نمونه از سوالات که از مشتریان طراحی داخلی خود می‌پرسیم عبارتند از:
  • آیا سایت شما نیاز به تولید سرنخ های ورودی مشتری دارد؟
  • آیا سایت شما نیاز به جذب مشتریان بالقوه فقط به صورت محلی یا فراتر از منطقه جغرافیایی محلی شما دارد؟
  • آیا سایت شما ابزاری برای استخدام بیشتر اعضای تیم یا شرکای بالقوه خواهد بود؟

داشتن یک ایده واضح از آنچه می‌خواهید وب سایت شما برای کسب و کار خود به دست آورد، به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که از زمان و پولی که برای ایجاد آن سرمایه گذاری می‌نمایید، بازده دریافت می‌کنید.

  1. سایت باید با یک ابزار تجزیه و تحلیل خوب راه اندازی شود
    چگونه باید بدانید که وب سایت شما واقعاً کاری را که قرار است انجام دهد را به درستی انجام خواهد داد؟! زیبایی دنیای دیجیتالی که ما در آن زندگی می‌کنیم این است که همه چیز قابل اندازه گیری است و این شامل فعالیت کاربر در یک وب سایت و همچنین منبع بازدیدکنندگان سایت و سایر اطلاعات می‌شود. ما  در جاب تیم به داده‌ها و تحلیل‌های وب‌سایت توجه زیادی داریم تا بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که سایت‌هایی که برای مشتریان خود می‌سازیم، نتایجی را که به دنبال آن هستند به آنها ارائه می‌دهد.
    تجزیه و تحلیل داده‌های وب سایت می‌تواند به ما بگوید چه محتوایی در بین بازدیدکنندگان شما محبوب است، بازدیدکنندگان از کجا سایت شما را ترک می‌کنند و چه کمپین‌های بازاریابی موثرتر هستند. اگر درخواست‌های مشاوره تلفنی همان چیزی است که به دنبال آن هستید، تجزیه و تحلیل وب‌سایت می‌تواند ما را در راه‌اندازی کمپین‌هایی راهنمایی کند که برای ایجاد این نوع تبدیل‌ها طراحی شده‌اند. تجزیه و تحلیل وب سایت به ما نشان می‌دهد که چه چیزی موثر است و چه چیزی باید در سایت شما تنظیم شود. راه اندازی سرویس‌هایی مانند گوگل آنالیتیکس با هر وب سایتی آسان است و سرویس‌های دیگری نیز در دسترس هستند که داده‌ها و اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهند که می‌تواند به بهینه سازی عملکرد سایت دکوراسیون داخلی شما کمک کند.
     
  2. سایت دکوراسیون داخلی باید شگفت انگیز به نظر برسد
    شما فقط یک فرصت دارید که اولین تاثیر را بگذارید! اگر مشتریان بالقوه برای اولین بار با مشاهده وب سایت شما با کسب و کار شما آشنا می‌شوند، مطمئناً دوست دارید با یک طراحی سایت دکوراسیون داخلی منحصر به فرد در نگاه اول آنها را شگفت زده کنید. بهترین وب سایت‌های طراحی داخلی دارای طراحی و زیبایی شناسی عالی هستند. شما باید در چند ثانیه اول مخاطب خود را جذب کنید تا فرصت تعامل بیشتر با آنها را به دست آورید.
     
  3. طراحی سایت باید ایده آل‌ترین جنبه‌های نام تجاری شما را منعکس کند
    علاوه بر اینکه طراحی سایت دکوراسیون باید از نظر بصری خیره کننده باشد، باید برند شخصی شما و آنچه را که نشان می‌دهد را منعکس کند. اگر در زمینه خاصی از طراحی داخلی، مانند خانه‌های معاصر یا فضاهای اداری استارتاپ‌های فناوری تخصص دارید، سایت شما باید با مشتریان بالقوه خود به آن زبان صحبت کند. یا اگر با خدماتی که ارائه می‌دهید همه کاره هستید، وب سایت شما باید دامنه قابلیت‌های شما را منعکس کند. علاوه بر انتقال زمینه‌های تخصصی شما، رنگ‌های سایت، فونت‌ها، طرح طراحی و سایر جنبه‌های «ظاهر/احساس» باید با روشی که خود را به عنوان یک برند معرفی می‌کنید، سازگار باشد.همچنین با سئو سایت دکوراسیون می توانید به برند شدن سایت و کسب و کار خود کمک کنید.
    در نتیجه هنگام کار با یک طراح یا آژانس وب سایت مهم است که آنها ارزش‌های برند شما را درک کنند. سپس، آنها در بهترین موقعیت برای ایجاد یک وب سایت متناسب با تصویری که می‌خواهید برای شرکت طراحی خود ارائه دهید، خواهند بود.
     
  4. بازدیدکنندگان سایت شما باید احساس راحتی کنند
    همه ما وب‌سایت‌هایی را دیده‌ایم، یا حتی ایمیل‌هایی را باز کرده‌ایم که ما را با متن‌های بیش از حد بمباران می‌کنند که به سرعت باعث می‌شود کلیک کنیم یا دکمه حذف را بزنیم. کاربران خود را همیشه در ذهن داشته باشید و آنها را با بار اطلاعاتی زیاد که به آنها نشان نمی‌دهد کجا تمرکز کنند را تحت فشار قرار ندهید.
     
  5. وب سایت خود را با در نظر گرفتن یک مشتری ایده آل طراحی کنید
    در طراحی سایت دکوراسیون داخلی قبل از انتخاب یک پالت رنگ، فونت و شروع به جمع‌آوری تصاویر، بهتر است ایده‌ای داشته باشید که می‌خواهید چه کسانی را با وب‌سایت خود جذب کنید. البته، شما می‌خواهید که وب‌سایت شما از نظر بصری به اندازه کارهای طراحی داخلی شما خیره‌کننده باشد، اما باید با سلیقه مشتریان ایده‌آل شما هماهنگ باشد.
    به عنوان مثال اگر سبک مدرن اواسط قرن با خطوط تیز و رنگ‌های پر جنب و جوش آن، سبک داخلی شماست. شما به سمت این عناصر بصری جذب می‌شوید، اما اگر با مشتریانی کار می‌کنید که عاشق دکوراسیون به سبک خانه‌های روستیک هستند، بهتر است بخواهید منحنی‌ها و پتینه را در طراحی خود بگنجانید تا احساس گرما و دلپذیری بیشتری به آن بدهید.
     
  6. در نوار ناوبری وب سایت خود تجدید نظر کنید
    از لحظه‌ای که یک مشتری بالقوه وارد وب سایت شما می‌شود، آیا آنها می‌توانند به راحتی وب سایت شما را کاوش کنند و آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند؟ اگر اینطور نیست، در نتیجه زمان آن رسیده باشد که نوار ناوبری وب سایت خود را دوباره مرور کنید.
    اکثر طراحان داخلی بسته به اهداف وب سایت خود، چهار یا پنج لینک ناوبری در وب سایت خود خواهند داشت. معمولا، آنها صفحه اصلی، درباره ما، خدمات، نمونه کارها و صفحات تماس خود را برجسته می‌کنند.
     
  7. سایت دکوراسیون داخلی باید عکس‌ها و تصاویر الهام بخش داشته باشد
    در طراحی سایت دکوراسیون داخلی، تصاویری که در وب سایت خود ارائه می‌کنید باید درجه یک باشند. تصاویر باید وضوح بالایی داشته باشند و از نظر بصری در اندازه‌های مختلف صفحه نمایش جذاب باشند، خواه صفحه نمایش تلفن باشد یا یک مانیتور بزرگ و با وضوح بالا. علاوه بر این، مجموعه تصاویر شما باید از نظر نحوه عملکرد آنها به عنوان یک کل در هنگام ارائه وسعت کار شما در نظر گرفته شود.
     
  8. در طراحی وب‌ سایت دکوراسیون داخلی به رقبای موجود در بازار باید توجه کنید!
    در طراحی سایت دکوراسیون در حالی که تنها تمرکز شما خدمت به مشتریان و اجرای تجارت طراحی داخلی است، مهم است که به رقبای موجود در بازار خود توجه کنید. مطمئن شوید که سایر طراحان داخلی منطقه خود را در گوگل جستجو کرده و به وب سایت آنها نگاهی بیندازید. سایت‌های رقبا ممکن است ویژگی‌ها و مزایایی داشته باشند که شما فکرش را نمی‌کردید. علاوه بر این، پروفایل‌های دیگر طراحان داخلی و همچنین وب سایت‌های مشاغل شبه رقابتی مانند سایت‌های پیمانکاری عمومی و دکوراسیون منزل را بررسی کنید. یک ارزیابی رقابتی می‌تواند ایده‌های فراوانی را برای ویژگی‌هایی که ممکن است بخواهید در سایت خود گنجانده باشید یا نه، به شما ارائه دهد.

امکانات خاص جاب تیم در طراحی سایت دکوراسیون داخلی

جاب تیم در تلاش است تا بهترین امکانات و ویژگی ها را برای سایت شما عزیزان ایجاد کند تا هم سبب تمایز سایت شما با سایر رقبا در فضای مجازی شود و هم باعث افزایش میزان فروش و به طور کلی موجب توسعه کسب و کار شما کارفرمایان گرامی شود.
نمونه ای از امکانات خاصی که جاب تیم در طراحی سایت دکوراسیون داخلی در نظر گرفته است به صورت زیر می باشد:

  • طراحی آنلاین
    در طراحی سایت دکوراسیون داخلی میتوان امکانی ایجاد نمود که کاربران بتوانند هم به صورت رایگان و هم به صورت پرداخت هزینه ای طرح مورد نظر خود را مشاهده کنند. این امکان در تصمیم گیری کاربران بسیار اثر گذار است و می تواند میزان فروش را با خود به همراه داشته باشد.
     
  • مشاوره آنلاین
    برای جلب توجه کاربران و افزایش ورودی سایت میتوان در طراحی سایت دکوراسیون داخلی امکان مشاوره آنلاین را ایجاد نمود تا کاربران بتوانند بهترین و مفید ترین مشاوره را بر اساس نوع طراحی خود را دریافت نمایند.
     
  • محاسبه هزینه آنلاین
    یکی از دیگر از امکانات جذابی که در جهت دیده شدن سایت میتوان ایجاد نمود محاسبه تقریبی و آنلاین طراحی مورد نظر کاربران می باشد که میتوان با ارائه قیمت های رقابتی میزان مشتریان و فروش را افزایش داد.

هزینه طراحی سایت دکوراسیون داخلی

هزینه نهایی طراحی سایت دکوراسیون داخلی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و تا زمانی که این موارد مشخص نشوند نمیتوان قیمت نهایی را اعلام نمود.
مواردی که بر قیمت نهایی موثر است و می تواند باعث تغییر هزینه و تعرفه شود به صورت زیر می باشد:

  • نوع طراحی سایت
    مهم ترین عامل در تعیین قیمت نهایی طراحی سایت دکوراسیون داخلی نوع طراحی و زبان برنامه نویسی آن می باشد. با توجه به کیفیت بالا و امکانات بیشتری که نوع سفارشی با کد نویسی دارد نیاز به صرف هزینه بیشتری نسبت به سایت با قالب های آماده مانند وردپرس می باشد. نوع وردپرس برای سایت های کم حجم با امکانات قابل قبول انتخاب مناسب و با صرفه ای می باشد.
     
  • امکانات
    از عوامل دیگری که باعث افزایش هزینه نهایی طراحی سایت دکوراسیون داخلی، تعداد و نوع امکانات سایت می باشد. هر چه تعداد امکانات بیشتر و متنوع تر باشد، هزینه نهایی نیز به نسبت آن افزایش پیدا می کند.
     
  • فروشگاهی بودن یا نبودن
    ایجاد کردن امکان فروش محصولات و خدمات در طراحی سایت دکوراسیون داخلی به علت بالا رفتن حجم محتوا و صفحات مستلزم پرداخت هزینه بیشتری خواهد بود.
     
  • پشتیبانی فنی
    بسیاری از کارفرمایان بعد از طراحی سایت نیازمند پشتیانی سایت در آینده می باشند که برای دریافت چنین خدماتی نیاز به پرداخت هزینه جدا می باشد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که جاب تیم یک سال پشتیبانی رایگان را برای کارفرمایانی که قصد طراحی سایت دکوراسیون داخلی دارند را در نظر گرفته است و برای پشتیبانی فنی تا یک سال نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشد.

همانطور که مشاهده کردید قیمت نهایی طراحی  سایت با عوامل بسیار زیادی مرتبط هستند که شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاوره طراحی سایت رستوران و فست فود به صورت رایگان

مراحل طراحی سایت دکوراسیون داخلی

مراحل طراحی سایت دکوراسیون داخلی در جاب تیم به صورت زیر می باشد:

  • مشاوره حضوری و تلفنی
  • پر کردن فرم اطلاعات
  • جلسه با کارفرما (آنلاین یا حضوری)
  • عقد قرارداد
  • طراحی قالب
  • بررسی قالب
  • شروع برنامه نویسی
  • تحویل نسخه اولیه
  • اعمال تغییرات در نسخه اولیه
  • تایید و تحویل نهایی سایت
  • آموزش کار با پنل سایت