
چرا طراحان داخلی به یک وب سایت نیاز دارند؟
بهترین بخش طراحی سایت دکوراسیون داخلی این است که به شما امکان میدهد شرکت خود را تبلیغ کنید و به عنوان نوعی محل کار عمل میکند که در آن مشتریان میتوانند کار شرکت را مشاهده کنند و نظرات خود را در مورد سبک، مفاهیم طراحی و سایر عوامل کامنت کنند. در ادامه میتوانید درباره مزایای داشتن وبسایت برای کسب و کار طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر بدانید.
شانس شخصی بودن را امتحان کنید
مشتریان بالقوه شما میخواهند بدانند که با چه کسی کار خواهند کرد. با طراحی سایت دکوراسیون داخلی میتوانید اطلاعاتی در مورد خود و اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید. میتوانید در مورد تحصیلات، تجربه کاری، علایق، نقاط قوت خود و تیمتان صحبت کنید. این به بازدیدکنندگان کمک میکند تا بهتر با برند شما ارتباط برقرار کنند و اعتبارتان را افزایش میدهد.
نمونه کارهایتان را به نمایش بگذارید
نمونه کارها اولین چیزی است که هر مشتری بالقوه دوست دارد از یک طراح داخلی ببیند. به اشتراک گذاری همه نمونه کارها از طریق بروشورها، ایمیل ها یا جلسات بسیار محدود کننده است و همچنین موثرترین راه نیست. اما با یک وب سایت میتوانید همه کارهایتان را به کاربران عرضه کنید تا آنها بتوانند آن را از هر کجا و هر زمان ببینند. تصاویر، بروشورها و ویدئوها را آپلود کنید تا مشتریان بالقوه بدانند که چقدر طراح داخلی شگفت انگیزی هستید.
طراحی سایت در بازاریابی محتوا به شما کمک میکند
با یک طراحی سایت دکوراسیون داخلی، میتوانید مقالات آموزندهای را به اشتراک بگذارید که میتواند بازدیدکنندگان و مشتریان شما را درگیر کند. همچنین میتوانید محتوا را از صفحات رسانههای اجتماعی در وبسایت خود منتشر کنید و بازدیدکنندگان را به لایک و اشتراکگذاری تشویق نمایید. این به گسترش آگاهی از برند شما و ایجاد یک جامعه قوی از مخاطبان درگیر کمک میکند.
با طراحی سایت دکوراسیون داخلی از دیگران متمایز شوید
هزاران طراح و برند داخلی در بازار وجود دارد. برای متمایز کردن خود از سایر فعالان و انتقال ارزش پیشنهادی خود، وب سایت بهترین رسانه است. شما میتوانید به اشتراک بگذارید که چگونه برند شما به مشتریان شما ارزش میافزاید و چرا آنها باید شما را انتخاب کنند.
همچنین وقتی نوبت به انتخاب یک طراح داخلی برای کار میرسد، بیش از 60 درصد از کاربران تمایل دارند به کسانی که یک وب سایت دارند اعتماد کنند؛ بنابراین داشتن یک وب سایت به شما در شکست دادن رقابت کمک میکند.
دریافت سرنخهای مشتریان بالقوه
از طریق طراحی سایت دکوراسیون داخلی، میتوانید سرنخ ایجاد کنید. میتوانید از طریق موتورهای جستجو، شبکههای اجتماعی و سایر کانالهای بازاریابی، ترافیک را به وبسایت خود هدایت کنید که در نهایت منجر به تولید سرنخ میشود.برای فروش بیشتر و برند شدن کسب و کار خود می توانید از بهینه سازی سئو سایت دکوراسیون استفاده نمایید.
ویژگیهای یک وبسایت دکوراسیون داخلی
وب سایت شما باید کارآمد و موثر باشد!
در حالی که ما بر اهمیت داشتن وب سایتی که بازتابی چشم نواز از قابلیتهای طراحی داخلی شما باشد تاکید کردیم، اما جنبهای مهمتر در طراحی سایت دکوراسیون وجود دارد که حتی مهمتر از ظاهر آن است، این است که سایت شما باید گویا، کارآمد و موثر باشد تا بتواند وظیفهای که به آن محول شده است را به خوبی به سرانجام برساند!
هنگامی که ما با مشتریان خود در زمینه طراحی و ساخت وب سایت آنها صحبت میکنیم، همیشه از اهداف کلی آنها شروع میکنیم زیرا ساخت یک وب سایت موفق با درک اهداف شما شروع می شود. اولین سوالی که از مشتریان خود میپرسیم این است: میخواهید این وب سایت چه کاری انجام دهد و چه انتظاراتی از این سایت دارد؟! این مهم است که قبل از شروع طراحی و ساخت، اهداف سایت خود را کاملاً روشن کنید. چند نمونه از سوالات که از مشتریان طراحی داخلی خود میپرسیم عبارتند از:
- آیا سایت شما نیاز به تولید سرنخ های ورودی مشتری دارد؟
- آیا سایت شما نیاز به جذب مشتریان بالقوه فقط به صورت محلی یا فراتر از منطقه جغرافیایی محلی شما دارد؟
- آیا سایت شما ابزاری برای استخدام بیشتر اعضای تیم یا شرکای بالقوه خواهد بود؟
داشتن یک ایده واضح از آنچه میخواهید وب سایت شما برای کسب و کار خود به دست آورد، به شما کمک میکند تا مطمئن شوید که از زمان و پولی که برای ایجاد آن سرمایه گذاری مینمایید، بازده دریافت میکنید.
سایت باید با یک ابزار تجزیه و تحلیل خوب راه اندازی شود
چگونه باید بدانید که وب سایت شما واقعاً کاری را که قرار است انجام دهد را به درستی انجام خواهد داد؟! زیبایی دنیای دیجیتالی که ما در آن زندگی میکنیم این است که همه چیز قابل اندازه گیری است و این شامل فعالیت کاربر در یک وب سایت و همچنین منبع بازدیدکنندگان سایت و سایر اطلاعات میشود. ما در جاب تیم به دادهها و تحلیلهای وبسایت توجه زیادی داریم تا بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که سایتهایی که برای مشتریان خود میسازیم، نتایجی را که به دنبال آن هستند به آنها ارائه میدهد.
تجزیه و تحلیل دادههای وب سایت میتواند به ما بگوید چه محتوایی در بین بازدیدکنندگان شما محبوب است، بازدیدکنندگان از کجا سایت شما را ترک میکنند و چه کمپینهای بازاریابی موثرتر هستند. اگر درخواستهای مشاوره تلفنی همان چیزی است که به دنبال آن هستید، تجزیه و تحلیل وبسایت میتواند ما را در راهاندازی کمپینهایی راهنمایی کند که برای ایجاد این نوع تبدیلها طراحی شدهاند. تجزیه و تحلیل وب سایت به ما نشان میدهد که چه چیزی موثر است و چه چیزی باید در سایت شما تنظیم شود. راه اندازی سرویسهایی مانند گوگل آنالیتیکس با هر وب سایتی آسان است و سرویسهای دیگری نیز در دسترس هستند که دادهها و اطلاعات مفیدی را ارائه میدهند که میتواند به بهینه سازی عملکرد سایت دکوراسیون داخلی شما کمک کند.
سایت دکوراسیون داخلی باید شگفت انگیز به نظر برسد
شما فقط یک فرصت دارید که اولین تاثیر را بگذارید! اگر مشتریان بالقوه برای اولین بار با مشاهده وب سایت شما با کسب و کار شما آشنا میشوند، مطمئناً دوست دارید با یک طراحی سایت دکوراسیون داخلی منحصر به فرد در نگاه اول آنها را شگفت زده کنید. بهترین وب سایتهای طراحی داخلی دارای طراحی و زیبایی شناسی عالی هستند. شما باید در چند ثانیه اول مخاطب خود را جذب کنید تا فرصت تعامل بیشتر با آنها را به دست آورید.
طراحی سایت باید ایده آلترین جنبههای نام تجاری شما را منعکس کند
علاوه بر اینکه طراحی سایت دکوراسیون باید از نظر بصری خیره کننده باشد، باید برند شخصی شما و آنچه را که نشان میدهد را منعکس کند. اگر در زمینه خاصی از طراحی داخلی، مانند خانههای معاصر یا فضاهای اداری استارتاپهای فناوری تخصص دارید، سایت شما باید با مشتریان بالقوه خود به آن زبان صحبت کند. یا اگر با خدماتی که ارائه میدهید همه کاره هستید، وب سایت شما باید دامنه قابلیتهای شما را منعکس کند. علاوه بر انتقال زمینههای تخصصی شما، رنگهای سایت، فونتها، طرح طراحی و سایر جنبههای «ظاهر/احساس» باید با روشی که خود را به عنوان یک برند معرفی میکنید، سازگار باشد.همچنین با سئو سایت دکوراسیون می توانید به برند شدن سایت و کسب و کار خود کمک کنید.
در نتیجه هنگام کار با یک طراح یا آژانس وب سایت مهم است که آنها ارزشهای برند شما را درک کنند. سپس، آنها در بهترین موقعیت برای ایجاد یک وب سایت متناسب با تصویری که میخواهید برای شرکت طراحی خود ارائه دهید، خواهند بود.
با سایت نمونه کارها طراحی داخلیتان را نشان دهید
وب سایت دکوراسیون داخلی شما یک دنیای کوچک از کسب و کار طراحی شما است؛ بنابراین باید به گونهای طراحی شود که به طور مطلوب نمونه کارهای شما را به نمایش بگذارد. تصاویر و ویدئوهای پروژههای شما، از جمله تصاویر و فیلمهای قبل و بعد، باید قبل از سایر محتوای سایت شما در مرکز توجه قرار گیرند. نمونه کار شما در حالی که باید بهترین کار شما را نشان دهد، اما کار مهم دیگری نیز دارد؛ باید با مشتریان بالقوه شما صحبت کند. باید به آنها ایده بدهد و آنها را تشویق کند تا تصمیم بگیرند با شما همکاری کنند.
سایت دکوراسیون داخلی باید عکسها و تصاویر الهام بخش داشته باشد
در طراحی سایت دکوراسیون داخلی، تصاویری که در وب سایت خود ارائه میکنید باید درجه یک باشند. تصاویر باید وضوح بالایی داشته باشند و از نظر بصری در اندازههای مختلف صفحه نمایش جذاب باشند، خواه صفحه نمایش تلفن باشد یا یک مانیتور بزرگ و با وضوح بالا. علاوه بر این، مجموعه تصاویر شما باید از نظر نحوه عملکرد آنها به عنوان یک کل در هنگام ارائه وسعت کار شما در نظر گرفته شود.
در طراحی وب سایت دکوراسیون داخلی به رقبای موجود در بازار باید توجه کنید!
در طراحی سایت دکوراسیون در حالی که تنها تمرکز شما خدمت به مشتریان و اجرای تجارت طراحی داخلی است، مهم است که به رقبای موجود در بازار خود توجه کنید. مطمئن شوید که سایر طراحان داخلی منطقه خود را در گوگل جستجو کرده و به وب سایت آنها نگاهی بیندازید. سایتهای رقبا ممکن است ویژگیها و مزایایی داشته باشند که شما فکرش را نمیکردید. علاوه بر این، پروفایلهای دیگر طراحان داخلی و همچنین وب سایتهای مشاغل شبه رقابتی مانند سایتهای پیمانکاری عمومی و دکوراسیون منزل را بررسی کنید. یک ارزیابی رقابتی میتواند ایدههای فراوانی را برای ویژگیهایی که ممکن است بخواهید در سایت خود گنجانده باشید یا نه، به شما ارائه دهد.
نگاهی به قالبهای وب سایت طراحی داخلی بیندازید
در طراحی سایت دکوراسیون داخلی علاوه بر سایتهای دکوراسیون داخلی رقبا، نگاهی به قالبهای وب سایت دکوراسیون داخلی نیز بیندازید. انبوهی از شرکتها وجود دارند که وبسایتهای طراحی داخلی قالببندی شده ( قالب آماده سایت) را ارائه میدهند که ممکن است راه سادهتر و ارزانتری برای ساخت یک سایت به نظر برسد. با این حال، استفاده از این روش دارای اشکالات و مشکلاتی است، از جمله اینکه قالبهای آماده وب سایت ممکن است توسط طراحان گرافیک و کدنویسانی طراحی شوند که در طراحی داخلی متخصص نیستند. علاوه بر این، یک سایت قالب بندی شده این خطر را دارد که شبیه سایتهای دیگر طراحان دکوراسیون داخلی در بازار باشد. علاوه بر این، ممکن است با توسعه کسب و کار شما، ارتقا و تغییر قالب آماده دشوار باشد.
سایت دکوراسیون داخلی باید منحصر به فرد باشد
وب سایت دکوراسیون داخلی شما راهی برای متمایز کردن شما در بازار است. به عنوان یک فرد خلاق، سایت شما باید ویژگیها، مهارتها و زیبایی شناسی منحصر به فرد شما را منعکس کند. داشتن یک سایت منحصربهفرد به مشتریان خود نشان میدهد که شما رویکردی برای کار خود در نظر نمیگیرید، شما هر مشتری را منحصربهفرد میبینید و کار و سبک شما به نیازها و حساسیتهای فردی آنها پاسخ میدهد.
بازدیدکنندگان سایت شما باید احساس راحتی کنند
همه ما وبسایتهایی را دیدهایم، یا حتی ایمیلهایی را باز کردهایم که ما را با متنهای بیش از حد بمباران میکنند که به سرعت باعث میشود کلیک کنیم یا دکمه حذف را بزنیم. کاربران خود را همیشه در ذهن داشته باشید و آنها را با بار اطلاعاتی زیاد که به آنها نشان نمیدهد کجا تمرکز کنند را تحت فشار قرار ندهید.
وب سایت خود را با در نظر گرفتن یک مشتری ایده آل طراحی کنید
در طراحی سایت دکوراسیون داخلی قبل از انتخاب یک پالت رنگ، فونت و شروع به جمعآوری تصاویر، بهتر است ایدهای داشته باشید که میخواهید چه کسانی را با وبسایت خود جذب کنید. البته، شما میخواهید که وبسایت شما از نظر بصری به اندازه کارهای طراحی داخلی شما خیرهکننده باشد، اما باید با سلیقه مشتریان ایدهآل شما هماهنگ باشد.
به عنوان مثال اگر سبک مدرن اواسط قرن با خطوط تیز و رنگهای پر جنب و جوش آن، سبک داخلی شماست. شما به سمت این عناصر بصری جذب میشوید، اما اگر با مشتریانی کار میکنید که عاشق دکوراسیون به سبک خانههای روستیک هستند، بهتر است بخواهید منحنیها و پتینه را در طراحی خود بگنجانید تا احساس گرما و دلپذیری بیشتری به آن بدهید.
در نوار ناوبری وب سایت خود تجدید نظر کنید
از لحظهای که یک مشتری بالقوه وارد وب سایت شما میشود، آیا آنها میتوانند به راحتی وب سایت شما را کاوش کنند و آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند؟ اگر اینطور نیست، در نتیجه زمان آن رسیده باشد که نوار ناوبری وب سایت خود را دوباره مرور کنید.
اکثر طراحان داخلی بسته به اهداف وب سایت خود، چهار یا پنج لینک ناوبری در وب سایت خود خواهند داشت. معمولا، آنها صفحه اصلی، درباره ما، خدمات، نمونه کارها و صفحات تماس خود را برجسته میکنند.
قیمت و هزینه طراحی سایت دکوراسیون
به عنوان یک طراح داخلی یا کارآفرین خلاق، وب سایت شما بخش مهمی از تجارت شما است. یک وبسایت خوب نه تنها سبد آنلاین شماست، بلکه قیف اصلی بسیاری از استراتژیهای بازاریابی و فروش شما محسوب میشود.علاوه بر زیبا به نظر رسیدن، طراحی سایت دکوراسیون باید دارای ویژگیهای خاصی باشد که به آن کمک میکند تا از سایرین متمایز شود، مخاطبان مناسب را جذب کند و بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتریان پولی تبدیل کند. در واقع وب سایت شما مهمترین ابزار فروش و بازاریابی شما است؛ بنابراین به عنوان یک صاحب کسب و کار، برای اینکه یک سایت پویا داشته باشید تا به نیازهای منحصر به فرد کسب و کارتان پاسخ دهید بسیار مهم است.
اکنون با داشتن اطلاعاتی جامع درباره طراحی سایت دکوراسیون داخلی، میتوانید تصمیم خود را مبنی بر راهاندازی وب سایت، نهایی کنید. در این صورت برای دریافت راهنماییهای لازم، با متخصصان ما و اطلاع از قیمت طراحی سایت دکوراسیون و عواملی که بر قیمت طراحی سایت تاثیر می گذارند را در جاب تیم در تماس باشید.