
پیش از هر چیزی باید بدانید که دیدهشدن وبسایتها نیازمند جذب مشتری و کاربر است و بعد از این دیدهشدن طراحی و جذابیت موضوع وبسایت اهمیت پیدا میکند.
سئو وبسایت ساختمانی جهت افزایش اعتماد مخاطبان و بازدیدکنندگان انجام میشود که برای همکاری با شما به اعتماد بیشتری نیاز دارند.
همانطور که میدانید امروزه در صنعت ساخت و ساز کلاهبرداریهای زیادی از سالیان گذشته صورت گرفته که میان افراد موجب کاهش اعتماد شده و این اتفاقات کاهش تمایل به پیش خرید ملک یا همکاری کردن در ساخت و ساز را به دنبال دارد.
نکات مهمی که در سئو سایتهای ساختمانی رعایت میشود موجب شده تا شما از طریق انجام این فرایندها بتوانید وبسایتتان را به شکل اصولی بهینهسازی کنید که انجام این فرایندها موجب میشود تا رتبه وبسایت بالاتر برود.
علاوه بر آن رعایت این نکات باعث میشود تا جایگاه پیشنهادی بالاتری را برای کلمات کلیدی پربازدید در زمینه کسب و کارتان در موتورهای جستجوگر گوگل کسب کنید.
از طریق انجام این اعتمادسازیها برندینگ شما بهبود پیدا کرده و درآمدتان افزایش مییابد.
با توجه به این مطالب به نظر میرسد داشتن یک وبسایت بهتنهایی کافی نبوده و خدمات سئو مناسب و اصولی که با استفاده از تکنیکهای بهخصوص انجام میشود، شما را در جهت رسیدن به هدفهایتان کمک خواهد کرد.
در ادامه مطلب نکات کلیدی و مراحل سئو سایت ساختمانی را برای شما بیان میکنیم که با رعایت تمامی این نکات شما میتوانید رتبه نتایج گوگل خود را بهبود بخشیده و سئوی سایتتان را ارتقا دهید.
قیمت خدمات سئو سایت ساختمانی
همانطور که تا اینجای مطلب متوجه شدید برای هر سایتی انجام فرایند سئو و بهینهسازی با روشهای مختلف انجام میگردد در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای این خدمات و سئو سایت ساختمانی تعیین کرد.
با این وجود قیمت و هزینه سئو به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه آنها را برای شما بیان میکنیم.
قیمت سئو سایت بر حسب کلمه کلیدی
افراد زیادی ارتقای رتبه سایت را بهازای کلمات کلیدی خاص در گوگل میشناسند.
در نتیجه از جمله عواملی که روی قیمت سئو سایت تأثیر میگذارد میتوان به تعداد کلمات کلیدی میزان سختی و رقابت برای آنها است.
سختی کلمه کلیدی یعنی جهت رتبهگرفتن یک عبارت یا کلیدواژه به چه میزان زمان و فعالیت موردنیاز است تا وبسایت شما در نتایج از صفحه اول گوگل قرار بگیرد.
درجه سختی با سه فاکتور طول کلیدواژه و تأثیر آن بر روی قیمت سئو سایت، میزان جستجوی کلیدواژه و تأثیر آن بر تعرفه سئو و میزان رقابت کلیدواژه و تأثیر آن بر هزینه انجام سئو بررسی میگردد.
همچنین شما باید به این موضوع توجه کنید که هدف شما فقط بهبود رتبه است یا اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.
بر این اساس میتوان با توجه به کلمه کلیدی قیمت خدمات سئو را مشخص کرد.
مراحل سئو سایت ساختمانی
حتماً میدانید که بسیاری از کاربران تنها گزینههای اول صفحه گوگل را باز میکنند؛ بنابراین هر سایتی که بخواهد جزو رتبههای برتر صفحات اول گوگل قرار بگیرد، به امتیاز بالا نیازمند است.
در حال حاضر اجرای قواعد سئو باعث به وجود آمدن رتبه بالای سایت شما شده و همین موضوع باعث میشود که وبسایت در اولین قسمت از صفحه گوگل قابلمشاهده باشد.
در ادامه مطلب مراحلی که به سئو سایت ساختمانی مربوط است را برای شما عزیزان شرح میدهیم.
۱. تحقیق در رابطه با کلمه کلیدی
کلمات کلیدی باید مرتبط با کسب و کار وبسایت شما مشخص و شناسایی شوند که این بخش جزو مهمترین مراحل فرایند سئو محسوب میشود.
البته که این مرحله نیازمند در اختیار داشتن ابزارهای جستجو است که این ابزارها به پیداشدن راحت کلمات کلیدی کمک میکند.
۲. بهینهسازی تگهای عنوان
عنوان اولین چیزی است که مخاطب بعد از جستجو مطلب موردنظر در موتور گوگل میبیند در نتیجه انتخاب آن بسیار مهم بوده و باید به گونهای انجام شود که نظر کاربران را به خود جلب کند.
همواره باید تلاش کنید که از عناوین مختصر که به زبان ساده بیان میشود استفاده کنید تا برای تمامی افراد قابلدرک و مفید باشد.
۳. ایجاد عنوانهای متای مرتبط
پس از بررسی اهمیت کلمات کلیدی و عنوان به اهمیت متنی که بعد از عنوان قرار میگیرد میپردازیم که به این متن عنوان متا میگویند.
این عنوان از دید کاربر مهم واقع شده و بعد از عنوان اصلی موردتوجه بازدیدکنندگان سایت است.
باید بدانید که زمانی که شخص کلمه مدنظر را در گوگل جستجو میکند در مرحله اول عنوان و پس از آن متای آن را میبیند.
۴. بررسی و آنالیز کردن رقبا
در این بخش شما با آنالیزکردن رقبا و نحوه عملکردشان میتوانید بهخوبی نقاط قوت و ضعف آنها را مشخص کرده و در واقع یک تیر و دو نشان بزنید.
همچنین میتوانید مشخص کنید که رقبای شما از چه ایدههایی استفاده میکنند و میزان بازدهی آنها به چه شکل است.
۵. متا دسکریپشن مرتبط
پس از عنوان کاربر توضیحات متا را دیده و میخواند؛ بنابراین این متن باید به شکلی باشد که اطلاعات مختصر و کاملی را درباره محتوای مدنظر مخاطب ارائه کند و به شکل بیان گردد که برای تمامی افراد قابلفهم و درک باشد.
مزایای سئو سایت ساختمانی
انجامدادن خدمات و فرایند سئو سایت ساختمانی به شکل اصولی برای صاحبان وبسایتها و کسب و کارهای مربوطه مزایای بسیار زیادی دارد.
به طور کلی سئو به کسب و کار کمک میکند تا محتوا بهخوبی معرفی شده و کسب و کارهای محلی به بازاریابی دیجیتالی راه پیدا کنند.
وبسایتها برای باقیماندن در لیست برترینهای گوگل باید الگوهای جدید موتورهای جستجو را در سایت به شکل مداوم بهروزرسانی کنند.
انجامدادن مرحلههایی که پیش از این گفته شد میتواند کسب و کار را در سطح شهر، استان و کشور به مخاطب نشان دهد و موجب جذب مشتریان بیشماری گردد.
خدمات سئو سایت ساختمانی
از جمله خدمات سئو وبسایت ساختمانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• بررسی محتوا، قالب و ساختار موجود در سایت شما
• ارائه مشاوره تخصصی و فنی جهت گسترش سئو سایت ساختمانی مثل صفحات مختلف خطا
• نحوه میزبانی
• تغییر مسیر
• توسعه محتوا سایت توسط مشاور مخصوص سئو
• بررسی کلمات کلیدی مناسب در محتوا
• آموزش سئو اصولی
• آموزش کسب تخصص در بازارهای خاص
انواع روشهای سئو سایت ساختمانی
شرکتهای زیادی خدمات سئو سایت را انجام میدهند که این فرایند را به دو شکل سئو کلاه سفید و کلاهسیاه پیادهسازی میکنند.
سئو کلاهسیاه روش غیراصولی است که توصیه میشود برای وبسایتتان آن را استفاده نکنید.
گوگل برای سایتهایی که با کلاهسیاه سئو وبسایتشان را انجام میدهند جریمههای هنگفتی دارد.
روش کلاه سفید توسط موتورهای جستجوی گوگل تأیید شده است.
درست است که روش کلاه سفید زمان بر است؛ اما نتایج پایداری دارد و رتبه بالایی را برای وبسایت ایجاد میکند.
مشاوره و آنالیز سئو سایت ساختمانی
مراحلی که پیش از این برای سئو سایت ساختمانی گفته شد بعد از انجام طراحی سایت اهمیت زیادی دارد.
سایتهای کسب و کاری که سئو ندارند مثل فروشگاههایی هستند که مشتری ندارد.
در بخش آنالیز کسب و کار شما، رقبایتان از نظر عوامل مختلفی مثل نقاط قوت و ضعف بررسی میگردد.
تمامی این نقاط ضعف و قوت در سایت سئو طراحی شده برطرف میگردد.
علاوه بر آن درباره انجام این فرایند به صاحبان کسب و کار نکات لازم گفته میشود تا بتوانند از اقدامات خاصی استفاده کرده و سایت خود را به موتورهای جستجوی گوگل نشان دهند و به رتبههای برتر برسانند.
شما میتوانید جهت طراحی سایت ساختمانی شرکتهایی که تجربه و مهارت بالایی در این زمینه دارد کمک بگیرید و از مشاوره سئو استفاده کنید.
قیمتگذاری بر حسب سئو داخلی
از جمله مهمترین مراحل سئو سایت ساختمانی بخش داخلی آن است که قیمتگذاری آن هم اهمیت زیادی دارد.
در وهله اول باید زیر ساختها و موارد درون سایت را بررسی کرد چرا که بدون پرداختن به سئو داخلی و خارجی تأثیری نداشته و در بعضی از شرایط سبب پنالتی از طرف گوگل میگردد.
سئو داخلی به سه بخش بهینهسازی عنوانها، بهینهسازی تصاویر و بهینهسازی محتوا تقسیم میشود.
موارد زیادی در تعرفه سئو داخلی تأثیرگذار است که از جمله این موارد میتوان به بهینهسازی عنوان صفحات، متاتگها و کلمات کلیدی، بررسی وجود محتوای Flash و پنجرههای Iframe در وبسایت، بهینهسازی تصاویر سایت به معنای کاهش حجم تصاویر و نوشتن متن جایگزین یا همان Alt برای تصاویر، بهینهکردن حجم سایت، افزایش سرعت سایت اشاره کرد.
قیمتگذاری بر حسب سئو خارجی
پس از بررسی سئو داخلی مواردی که روی قیمتگذاری سئو خارجی تأثیر میگذارند باید بررسی شود.
بر اساس مطالبی که در این مقاله گفته شد استفاده از این سئو سایت ساختمانی روی درآمد کسب و کار تأثیر زیادی گذاشته و بسیار مفید واقع میشود. توصیه میکنیم شما برای اینکه از این قابلیت به شکل درست و کامل بهره ببرید با مشاوران وبسایت ما تماس حاصل فرمایید.