سرفصل های آموزشی دوره

بوت کمپ سئو برای افرادی که در این حوزه مشغول فعالیت هستند می تواند بسیار مناسب باشد تا با استفاده از آن مسیر موفقیت خود را هموار تر نمایند. شما می توانید با شرکت در این جلسات اطلاعات خود را در این حوزه تا حد قابل توجهی بالا ببرید. 

استاتید دوره
0910980...
مدرس : 0910980...

کاربر جاب تیم

"من همیشه می توانم آزادانه انتخاب کنم، اما باید بدانم که اگر انتخاب نکنم، باز هم انتخابی کرده ام."

مشاهده تمام مطالب مدرس

ثبت نام دوره
قیمت :
رایگان

بوت کمپ سئو چیست؟

بوت کمپ سئو به جلسه ای فشرده گفته می‌شود که در آن می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد سئو بیاموزید و مسیر شغلی خود را یکبار برای همیشه تغییر دهید و ممکن است یک کارگاه یک روزه تا چند ماهه باشد که اگر قدر آن را بدانید و تمامی مواردی که آموخته می‌شود را به بهترین شکل فراگیرید یک فرصت نایاب برای پیشرفت و کسب درآمد خواهد بود. 

بوت کمپ سئو مناسب چه کسانی است؟

این بوت کپ سئو می‌تواند برای افرادی که به این حوزه علاقه دارند مفید واقع شود و به آن‌ها در این مسیر کمک زیادی کند. به عنوان یک دوره کوتاه در نظر گرفته شده که حتی ممکن است جایگزینی برای دوره کارآموز سئو باشد. توصیه می‌شود افرادی که به ماجراجویی علاقه دارند حتما در بوت کمپ سئو شرکت کنند تا نتایج آن را در مدت زمان کوتاهی مشاهده کنند. اگر دانشجو هستید و به تازگی فارق التحصیل شده‌اید و نمی‌دانید باید برای کسب درآمد از کجا فعالیت خود را شروع کنید پیشنهاد ما به شما شرکت در بوت کمپ سئو است.

همچنین اگر جزو افرادی هستید که مدتی در حوزه وب مشغول به کار بوده و اکنون علاقه دارید حوزه فعالیت خود را تغییر دهید بهتر است در بوت کمپ سئو جاب تیم شرکت کنید تا درهای جدیدی رو به شما باز شده و آینده‌تان را متحول کند. این جلسه برای افرادی که به کسب و کار آنلاین روی آورده و به حوزه دیجیتال علاقه دارند نیز مفید است و به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند روی فعالیت شغلی خود به صورت کامل نظارت داشته باشند.

بوت کمپ سئو چه مزایایی دارد

بوت کمپ سئو در جاب تیم مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • در این جلسه تمامی موارد  به صورت اختصاصی و با جزئیات کامل آموزش داده می‌شود.
  • تولید محتوا یکتا با رعایت تمام اصول به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • پروپوزال نویسی و بررسی و عیب یابی آموزش داده می‌شود
  • رفع اشکال و مانیتورنیگ به طور کامل آموخته خواهد شد تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را به تنهایی رفع کنید.
  • شرکت در بوت کمپ سئو جاب تیم در جذب موسسات طراحی سایت به شما کمک می‌کند.
  • جلسات به صورت حضوری انجام می‌شود در نتیجه روال کار آسان تر بوده و می‌توانید به راحتی سوالات خود را از کارشناسان بپرسید.
  • در پایان بوت کمپ سئو  یک گواهینه معتبر دریافت خواهید کرد.

اهداف بوت کمپ سئو

هدف بوت کمپ سئو ایجاد یک مسیر هموارتر باید افرادی است که به این حوزه علاقه دارند و تصمیم گرفته‌اند تا در این زمینه به موفقیت دست یابند. این دوره  مطالب تخصصی را آموزش داده و مسیر پیشرفت را با تجربه کافی به شما نشان می‌دهد تا کمتر درگیر آزمون و خطا شوید.

موفقت در این جلسات به میزان علاقه، کسب اطلاعات و تلاش افراد در این زمینه بستگی خواهد داشت. دقت کنید که بوت کمپ سئو معجزه نمی‌کند بلکه هدف آن این است که آمادگی شما در برابر چالش‌های واقعی که در بازار کار با آن مواجه می‌شوید را بیشتر کند. این دوره به شما نکاتی را می‌آموزد که ممکن است سالیان سال زمان ببرد تا خودتان به تنهایی تمام آن‌ها را فراگیرید.

زمان بوت کمپ سئو

طول این جلسات با توجه به مجموعه‌ای که برای فراگرفتن سئو به آن مراجعه کرده‌اید متفاوت خواهد بود. جلسه اول این دوره رایگان برگزار شده و زمانی معادل با 3 ساعت دارد. اما اصولا این دوره به صورت 3 ماهه و حضوری انجام می‌شود.

در این جلسات منتورهای متخصص در کنار شما بوده و تمامی ابهامات را برطرف خواهند کرد. یادگیری در بوت کمپ سئو جاب تیم همراه با کار روی پروژه‌های واقعی خواهد بود تا تجربه کافی را برای شروع این کار کسب کنید. همچنین راه‌های ارتباطی گوناگونی فراهم می‌شود تا بتوانید به راحتی با کارشناسان در ارتباط باشید و سوال خود را از آن‌ها بپرسید. در این آموزش به صورت مستقیم با سئوکاران متخصص همراه خواهید شد و در پایان کار یک گواهینامه معتبر دریافت خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی یافتن از نحوه اجرای بوت کمپ سئو در جاب تیم کافیست با شماره‌ی 09308297906 تماس بگیرید.

پیش‌نیاز بوت کمپ سئو

اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید نگران نباشید کافی است کمی با فضای وب، کار با کامپیوتر و مدیریت سایت آشنایی داشته باشید تا بتوانید مفاهیم این دوره را به خوبی فراگیرید. مفاهیم آموزش سئو تکنیکال در جاب تیم با بیانی ساده مطرح خواهند شد و به هنگام انجام پروژه برای شما شفاف سازی می‌شوند تا بتوانید به راحتی آن‌ها را بیاموزید.

همچنین ویدیوهای آموزشی در این زمینه نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد تا آموزش بازدهی بیشتری داشته باشد. برای شرکت در این دوره نیاز به ابزار خاصی نخواهید داشت تنها برای انجام دادن تمرین باید به اکسل وKeyword planner دسترسی داشته باشید. داشتن لپ تاپ در این دوره ضروری نخواهد بود اما به همراه داشتن آن می‌تواند در یادگیری بهتر کمک زیادی کند.