طراحی سایت کنکور

طراحی سایت کنکور

طراحی سایت کنکور برای موسسات فعال در زمینه کنکور از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امروزه اغلب مدارس و موسسه‌های آموزشی از سایت برای ارائه محتوای آموزشی و اطلاع رسانی استفاده می‌کنند. طراحی سایت کنکور به موسسات آموزشی این امکان را می‌دهد تا سطح وسیعی از دانش آموزان را در برگرفته و از طریق آن‌ها به کسب درآمد برسند. 

سایت کنکور اگر با کیفیت مناسب طراحی شود و امکانات با کیفیتی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد اعتماد آن‌ها را جلب می‌کند. طراحی سایت کنکور باید به گونه‌ای باشد که در همان لحظه ورود دانش آموزان را به خود جذب کند. به مرور زمان با افزایش کاربران در سایت امکان کسب درآمد و افزایش فروش نیز فراهم می‌شود.
 

خدمات طراحی سایت کنکور جاب تیم

خدمات طراحی سایت کنکور جاب تیم: رقبا شناسایی می‌شوند و نحوه فعالیت آن‌ها مورد آنالیز قرار می‌گیرد.

امکاناتی که جاب تیم در طراحی سایت کنکور به کارفرما ارائه می دهد:

  • رقبا شناسایی می‌شوند و نحوه فعالیت آن‌ها مورد آنالیز قرار می‌گیرد. با توجه به این موضوع طراحی ظاهری سایت نیز انجام خواهد شد.
  • در صورت درخواست یا نیاز موسسات لوگو و قالب خاص طراحی شده و در سایت کنکور پیاده سازی می‌شود.
  • محتوای برای سایت تولید شده و در صفحات بارگذاری می‌شود.
  • طراحی سایت به صورتی انجام می‌شود که دارای سرعت مناسب و کیفیت مطلوب باشد.
  • زمانی که سایت راه اندازی شد، راهنمایی جامع در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد تا او بتواند ابهامات خود را با استفاده از آن رفع کند.
  • جاب تیم تا یک سال به صورت رایگان از سایت پشتیبانی کرده و تمامی ایراده و مشکلات سایت کنکور را برطرف خواهد کرد.

ادمین سایت برای اجرای فعالیت های آینده‌ سایت ضروری است.

طراحی سایت کنکور چقدر هزینه دارد؟

قیمت طراحی سایت کنکور در یک بازه معین قرار نگرفته و معیارهای مختلفی آن را تعیین میکنند. در ابتدا باید نیاز کارفرما مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان به قیمت نهایی طراحی سایت کنکور دست پیدا کرد. برخی از فاکتورهای مهم در زمینه طراحی سایت کنکور شامل موارد زیر هستند.

عوامل که در تعیین قیمت طراحی سایت کنکور تاثیر دارد:

  • امکانات سایت کنکور

امکانات نقش مهمی در تعیین قیمت طراحی سایت کنکور دارند. در طراحی سایت کنکور امکانات بسیار حائز اهمیت هستند چرا که محتوای سایت، آموزشی است. امکانات سایت اگر متنوع تر باشند و در آن‌ها از طراحی بصری زیبایی نیز استفاده شده باشد کاربران بیشتری را به خود جذب میکنند. به هر میزان قابلیت‌های یک سایت کنکور بیشتر و متنوع باشد قیمت بالاتری را نیز شامل می‌شود.

  • زبان برنامه نویسی سایت کنکور

زبان برنامه نویسی را می‌توان یکی از مهم ترین عوامل در مشخص کردن نرخ نهایی طراحی سایت کنکور دانست. برنامه نویسی در طراحی سایت کنکور را می‌توان به دو روش طراحی سایت وردپرس یا طراحی سایت اختصاصی در نظر گرفت. از مزایای طراحی وردپرس باید به قیمت کم آن اشاره کرد. این نوع طراحی به دلیل تم‌ها و قالب‌های آماده راحت تر انجام می‌شود در نتیجه نسبت به طراحی با کدنویسی اختصاصی قیمت کمتری برای کارفرما به وجود می‌آورد.

اگر به دنبال سایت‌های با امکانات فراتر از وردپرس هستید می‌توانید طراحی سایت لاراولی را امتحان کنید. اگر چه هزینه طراحی سایت‌های لاراولی از سایت‌های وردپرسی بیش‌تر است اما امکانات بسیار بیش‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

  • شرکت و تیم طراحی سایت کنکور

عامل مهم دیگر در تعیین تعرفه طراحی سایت کنکور شرکت طراح است. در صورتی که به یک شرکت با تجربه، دارای سابقه خوب و متخصص مراجعه کنید باید هزینه بیشتری برای طراحی سایت بپردازید. 

مشاوره طراحی سایت کنکور

مشاوره گرفتن پیش از اقدام به طراحی سایت بسیار مهم است. موسسات آموزشی ممکن است در زمینه طراحی سایت اطلاعات کافی نداشته و از موانعی که ممکن است بر سر راه آن‌ها قرار گیرد بی خبر باشند. در نتیجه مشورت کردن با افراد متخصص در این زمینه کمک می‌کند تا کارفرما زاویه دید مناسبی به این موضوع پیدا کند و راه حل‌های مناسبی برای حل و رفع مشکلات بیابد.

جاب تیم یکی از بهترین مجموعه‌ها در حوزه طراحی سایت است. وجه تمایز این شرکت نسبت به مجموعه‌های دیگر  ارائه مشاوره طراحی سایت رایگان است. مشاوران جاب تیم به صورت رایگان دانش خود را در این زمینه با شما به اشتراک می‌گذارند. برای این کار تنها کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

طراحی سایت کنکور چه مدت زمان میبرد ؟

زمان طراحی سایت کنکور نیز مانند تعرفه آن به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. زبان برنامه نویسی نیز یکی از این عوامل است. طراحی سایت وردپرس زمانی معادل با 21 روز نیاز دارد. این در صورتی است که سایت سفارشی به همراه کدنویسی اختصاصی به صورت جداگانه به 21 تا 45 روزکاری معادل به 3 تا 6 هفته زمان نیاز خواهد داشت.

عامل موثر دیگر در مشخص کردن زمان طراحی سایت امکانات آن است، اگر امکانات سایت تعداد بالاتری داشتند باشد زمان طراحی نیز افزایش خواهد یافت. جاب تیم برای موسساتی که می‌خواهند طراحی سایت آن‌ها به سرعت انجام شود یک شرایط خاص در نظر گرفته است. زمانی که یک موسسه یا مرکز آموزشی طراحی سایت کنکور را به صورت سفارشی ثبت کند جاب تیم در زمانی معادل با 5 روز طراحی سایت را انجام داده و کدنویسی اختصاصی آن را در 15 روز انجام می‌دهد.

موسسات آموزشی که در زمینه انتشار کتاب فعالیت دارند، می‌توانند از خدمات طراحی سایت کتاب جاب تیم نیز بهره‌مند شوند.

طراحی سایت کنکور توسط جاب تیم چه مراحلی دارد؟

جاب تیم برای طراحی سایت کنکور یک رویه خاص را در نظر دارد که آن را به ترتیب تا لحظه پایان پروژه دنبال خواهد کرد. مراحل طراحی سایت کنکور در جاب تیم عبارتند از:

  • برگزاری مشاوره بین جاب تیم و کارفرما به صورت حضوری یا تلفنی
  • تحویل فرم بریف و تکمیل کردن آن توسط کارفرما
  • برگذاری یک جلسه میان کارفرما و جاب تیم به صورت حضوری یا آنلاین
  • عقد قراردادی تضمینی میان کارفرما و جاب تیم
  • طراحی قالب و وایرفریم برای سایت و ارائه آن به کارفرما جهت تایید
  • شروع برنامه نویسی سایت پس از تایید کارفرما و ارائه لانچ یا نسخه اولیه
  • در این مرحله کارفرما باید نیازهای خود را به کارشناسان شرح دهد تا تغییرات لازم در سایت اعمال شوند.
  • تایید نسخه نهایی و ارائه آن به کارفرما و آموزش کار با پنل سایت
  • در مرحله آخر سایت در دسترس کاربران قرار گرفته و آماده به سئو و گوگل ادز است.
  • متخصصان جاب تیم به صورت دوره‌ای از نحوه‌ و پیشرفت کار به کارفرما گزارش ارائه می‌دهند و همواره در تمامی مراحل طراحی سایت کنکور در کنار مشتریان هستند تا تمامی نیازهای آنان را رفع و درک کنند.

در آینده نیاز به سئو تضمینی سایت به صورت ضمانت کتبی در قرارداد شاید داشته باشید