متخصص بهینه‌سازی موتور جستجو

متخصص بهینه‌سازی موتور جستجو

متخصص بهینه‌سازی موتور جستجو فردی دارای تخصص سئو و مسلط به مسائل این حوزه است که کمک می کند سایت مورد نظر جایگاه مناسبی در نتایج گوگل داشته باشد. این متخصص روش های مختلفی را آزمایش می کند تا وب سایت مورد نظر در یک کلمه یا مجموعه ای از کلمات جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو مثل بینگ و گوگل کسب کند.

ما می دانیم که شما نیازمند یک متخصص بهینه سازی موتور جستجو هستید که بعنوان متخصص سئو شناخته می شود برای همین خدمات این حوزه را برای شما واضح تعریف می کنیم.

چرا نیازمند متخصص بهینه سازی موتور جستجو هستید؟

نیازمندی شما به یک متخصص در این حوزه بابت تغییر روزانه الگوریتم های موتورهای جستجو است و این تغییرات نیازمند یک متخصص با تجربه است ما چند مورد از تخصص های لازم را برای شما لیست کردیم:

  1. مسلط به الگوریم های موتورهای جستجو
  2. مسلط به محتوا و استراتژی های لازم تا تیم محتوا را کنترل کند
  3. مسلط به کیورد ریسرچ و ابزارهای مورد نیاز
  4. دارای خلاقیت و فردی با مهارت های مطالعه در این زمینه
  5. کار کردن در این زمینه با پروژه های مختلف
  6. امکان ارتباط با تیم های مختلف برای توسعه سایت در حوزه سئو

اگر دقت کنید ما فقط به برخی از این ویژگی ها اشاره کردیم و مشخصات می توانند براساس پروژه شما متفاوت باشند.

بهترین متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو را بشناسیم:

  1. بهزاد میرزازاده : محقق و توسعه دهنده و علاقمند به این حوزه که سال های مختلف به صورت متوالی کمک به پرورش و تربیت نیروهای مورد نیاز را داشته است.
  2. زهرا شریفی : خانم شریفی یک منتور موفق و مشاور خوب برای پروژه هاس بهینه سازی موتورهای جستجو است که سالها در این حوزه مشارکت کرده و مشاوره خوبی برای پروژه های مختلف انجام داده اند.

ما فقط به برخی از متخصصان اشاره کردیم مطمئن هستیم متخصصان زیادی در این حوزه هستند و باید بعنوان یک کارفرما سعی کنید این افراد را بشناسید.

متخصص بهینه‌سازی موتور جستجو به انگلیسی : search engine optimization specialist

آیا در شرکت یا پروژه نیاز به یک search engine optimization specialist دارید؟

همیشه نیازمندی شرکت یا پروژه را براساس آینده پیش بینی کنید بهینه سازی در نتایج امروزه برای هر کسب و کاری یک ضرورت است چون بسیاری از کسب و کارها به فضای آنلاین آشنایی پیدا کرده اند و سعی در گرفتن نتایج و داشتن ترافیک زیاد از خریداران محصولات یا مخاطبین مقالات و خدمات خود هستند پس اگر محصولی دارید که نیاز دارید شناخته شود یا خدماتی دارید که ملزم به رقابت دارید پس شما نیازمند یک search engine optimization specialist هستید.

ما برای معرفی دوستان تحقیقات گسترده ای به صورت عملی انجام دادیم و فقط افرادی را معرفی کردیم که رزومه قدرتمند و کاملا عملیاتی داشته اند اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید بهتر است با ما تماس بگیرید.